Τρίτη 25 Μαΐου 2021

Νέο SMS Καλογρίτσα για το Documento


 

Ένα ακόμη sms μεταξύ του ιδίου και του Νίκου Παππά φέρεται να κατέθεσε, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Χρήστος Καλογρίτσας στην προανακριτική. 

Το SMS αφορά την εφημερίδα Docomento την περίοδο που ο γιος του Βλαδίμηρος ήταν εκδότης και εμφανίζει τον πρώην υπουργό να ρωτά σχετικά με φήμες που έκαναν λόγο για κλείσιμο και να καταλήγει γράφοντας «άρα συνεχίζουμε».


Χρήστος Καλογρίτσας: Νίκο μου ! Όλα καλά! Γιατί έγινε κάτι που πρέπει να ξέρω; σ.χ.


Νίκος Παππάς: Περί κλεισίματος ακούω! Πρόσεξε!


Χρήστος Καλογρίτσας: Αυτά δεν ανήκουν σε μας! Περί νοικοκυρέματος άκουσες τίποτα; Νοικοκύρεμα και όχι κλείσιμο Με «το πρόσεξε» τι εννοείς; Σ αγαπώ. σ.χ


Νίκος Παππάς: Αν κλείσει πρόσεξε!


Χρήστος Καλογρίτσας: Νίκο μου! Εμείς δεν θα την κλείσουμε! Ποιος θα την κλείσει; Οι μόνοι που μπορούν είναι οι δημοσιογράφοι. Ξέρεις κάτι; Επίσης πάλι ρωτάω: τι εννοείς «πρόσεξε ?»


Νίκος Παππάς: Εννοώ ότι δεν πρέπει να εκτεθούμε. Βουίζει ότι ο Μητσοτάκης μέσω Θεοδωρικάκου σου έχει βάλει θέμα. Εγώ δεν το πιστεύω.


Χρήστος Καλογρίτσας: Τέτοιες δήθεν αμφιβολίες αλλού. ΟΧΙ ΣΕ ΜΕΝΑ!

Αφού εσύ δεν το πιστεύεις, τι σε νοιάζει που βουίζει; Εγώ κομματικά πειθάρχησα και πειθαρχώ μόνο στον Αρχηγό μας και τον σύντροφό μου Π. σ.χ


Νίκος Παππάς: Μπράβο. Άρα συνεχίζουμε



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου