Μάλλον ο Βελόπουλος τους την είχε στημένη, και καθαρά ακροδεξιά και καθεστωτικά, είπε να τους εξορίσει σε άλλες περιφέρειες στήνοντας με τα γνωστά ψέματα του, όπως οι επιστολές του Ιησού και οι θεραπείες του Κορονοιού, αφήγημα ότι πήραν λεφτά για να φύγουν οι βουλευτές, και άλλες γελοιότητες.
Ανακοίνωση εξέδωσε ο θίασος Ελληνική Λύση για τους τρεις βουλευτές του κόμματος που φέρονται να συνομιλούν δήθεν με τη Νέα Δημοκρατία, γνωστοποιώντας την απόφαση που λήφθηκε κατά την συνεδρίαση της επιτροπής δεοντολογίας.
Όπως ενημερώνει η Ελληνική Λύση, αποφασίστηκε οι τρεις βουλευτές να κατέβουν ως υποψήφιοι σε διαφορετικές εκλογικές περιφέρειες, στις εκλογές της 21ης Μαΐου 2023.
: “Κατόπιν συνεδρίασης της Επιτροπής Δεοντολογίας της Ελληνικής Λύσης, με αφορμή δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για βουλευτές του κόμματος, οι οποίοι “συνομιλούν” με τη ΝΔ, με απώτερο σκοπό να πλήξουν τη βασική γραμμή του κόμματος, σύμφωνα με την οποία ουδεμία πιθανότητα συγκυβέρνησης υπάρχει, αλλά και μετά τις καταγγελίες του προέδρου του κόμματος για φαινόμενα οχλήσεων υποψηφίων βουλευτών από στελέχη της ΝΔ, αποφασίστηκαν τα εξής:
Οι φερόμενοι ως “συνομιλητές” της ΝΔ, θα κατέλθουν ως υποψήφιοι σε άλλες εκλογικές περιφέρειες και, σε δεύτερο χρόνο αναλόγως και της συμπεριφοράς τους, θα μπορούσαν να κατέλθουν ως υποψήφιοι στην εκλογική περιφέρεια της προτιμήσεώς τους.
Στόχος της απόφασης είναι να αποδειχθεί το ειλικρινές ενδιαφέρον των εν λόγω βουλευτών για την πατρίδα και μόνον. Και μία υπενθύμιση προς πάσα κατεύθυνση: πρωτοκλασσάτα στελέχη είναι οι ψηφοφόροι της Ελληνικής Λύσης και κανείς άλλος”.
Τα ακροαριστερά και ακροδεξιά δημοσιεύματα ισχυρίζονται πως οι βουλευτές Αντώνης Μυλωνάκης, Απόστολος Αβδελάς και Αναστασία – Αικατερίνη Αλεξοπούλου έλαβαν χρήματα σε «μαύρες σακούλες» προκειμένου να αποχωρήσουν από την Ελληνική Λύση και να προσχωρήσουν στην ΝΔ. Πρόκειται για σενάρια που δεν διαψεύστηκαν από τον Κυριάκο Βελόπουλο που φαίνεται να ήταν στο κόλπο όταν ερωτήθηκε σε πρόσφατη συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό Open. Απεναντίας, ο πρόεδρος του κόμματος επέλεξε να παραπέμψει τους βουλευτές στα όργανα για εξηγήσεις.
Την σχετική αποκάλυψη έκανε ο κ. Μυλωνάκης εκφράζοντας παράλληλα την ενόχλησή του για το «άδειασμα» Βελόπουλοy αλλά και τον έντονο προβληματισμό του για το αν θα είναι ξανά υποψήφιος με την Ελληνική Λύση.
Οι απαντήσεις των βουλευτών προς τον φαιδρό Βελόπουλο
Μυλωνάκης: Τόσα χρόνια φίλοι με τον Βελόπουλο, δεν με στήριξε
Συγκεκριμένα, μιλώντας στην εκπομπή «Παρεμβάσεις» του Blue Sky το βράδυ της Παρασκευής είπε «είμαι υποψήφιος με ερωτηματικό πλέον. Από τη στιγμή που κλήθηκα πριν από λίγο σε απολογία από το κόμμα μου για ένα στημένο, μεθοδευμένο, δημοσίευμα προχθεσινό της Kontra». Συνεχίζοντας, σε άλλο σημείο ανέφερε: «Έγραφε το ρυπαρό, μεθοδευμένο και στημένο αυτό δημοσίευμα ότι η ΝΔ θα πάρει αποστάτες από την Ελληνική Λύση και το ΠΑΣΟΚ και ενέπλεκε το όνομά μου ως πρωτοκλασάτος του κόμματος και ότι θα πάρω μαζί μου δύο ακόμα βουλευτές, την κυρία Αλεξοπούλου και τον κ. Αβδελά για να τους έχω στην ΝΔ αντί ανταλλαγμάτων. Κάποιοι λένε ότι μας έδωσαν μαύρες σακούλες. Και γι’ αυτό το δημοσίευμα με κάλεσαν να απολογηθώ» .
«Δεν υπήρχε περίπτωση να κάνει σε εμένα η ΝΔ κάτι τέτοιο, γιατί δεν ενδίδω. Έχω μια ιστορία. Πιλότος τόσα χρόνια. Δεν έχω ανάγκη να ξαναμπώ στη Βουλή» είπε ο βουλευτής, ενώ στην ερώτηση του δημοσιογράφου αν σκέφτεται να αποχωρήσει από το κόμμα, απάντησε εκφράζοντας παράλληλα και το παράπονό του για τον κ. Βελόπουλο: «Το σκέφτομαι. Θα στείλω υπόμνημα στα όργανα του κόμματος. Παίζεται αν θα είμαι υποψήφιος και από εμένα και από το κόμμα. Παίζεται, διότι όταν δεν σε πιστεύει; Αμέσως δεν πρέπει να διαψεύσει το κόμμα; Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ένας πρόεδρος που γνωριζόμαστε τόσα χρόνια, τόσα χρόνια είμαστε φίλοι με τον Βελόπουλο δεν μπορεί αμέσως να μην με στηρίξει επειδή έγραψε ένας τυχαίος στην φυλλάδα Kontra».
Αβδελάς: Ανίερος πόλεμος για τον εκτροχιασμό της καλπάζουσας δημοσκοπικής ανόδου
Από την πλευρά του ο κ. Αβδελάς με ανάρτησή του στο twitter διαψεύδει τα σενάρια γράφοντας «Οι παρακάτω αστειότητες που παρουσιάζονται ως «έγκυρη δημοσιογραφία» ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα και φυσικά η αφοσίωση μου απέναντι τόσο στον πρόεδρος μας @velopky όσο και στους Έλληνες πολίτες που με εμπιστεύθηκαν με τη ψήφο τους, παραμένει ακλόνητη! #ΕΛΛΗΝΙΚΗ_ΛΥΣΗ» ενώ σε δεύτερο tweet γράφει:
«Ο ανίερος πόλεμος κατά της #Ελληνική_Λύση και πλέον κατά και εμού προσωπικά, συνεχίζεται αμείωτος! Προφανής στόχος, ο εκτροχιασμός της καλπάζουσας δημοσκοπικής ανόδου του #Βελόπουλος ! @velopky»
Αλεξοπούλου: Ουδέποτε συμμετείχα, επ’ ουδενί λόγο, σε παρασκηνιακές μηχανορραφίες
Σε διάψευση προχώρησε και η κυρία Αλεξοπούλου. Με ανάρτησή της στο facebook γράφει:
«Διαψεύδω με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο το ανυπόστατο και ψευδές ανώνυμο δημοσίευμα της εφημερίδας “KONTRA”, που αφήνει δηλητηριώδη υπονοούμενα κατά της προσωπικότητάς μου. Ουδέποτε συμμετείχα, επ’ ουδενί λόγο, σε παρασκηνιακές μηχανορραφίες που θέτουν υπό αμφισβήτηση την πορεία και την ενότητα του κόμματός μας. Αντιθέτως, με τη συνολική μου παρουσία, εντός και εκτός Βουλής, απέδειξα, με την αρθρογραφία, τις Ερωτήσεις και τις ομιλίες μου στην Ολομέλεια και τις Επιτροπές, ότι ήμουν και θα παραμείνω πιστή στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ και τον πρόεδρό μας Κυριάκο Βελόπουλο.
Ακόμη και το παλιό γνωστό περιστατικό που επικαλείται το συκοφαντικό δημοσίευμα, δεν είχε καμία πολιτική χροιά και δεν έθιξε κανένα ιδεολογικό ή πολιτικό ζήτημα. Άλλωστε, με την ενωτική μου τελικά κίνηση, να παραμείνω στην κοινοβουλευτική ομάδα και να συνεχίζω τον αγώνα μου για την Ελληνική Λύση, νομίζω έχουν από καιρό, έμπρακτα, διαλυθεί οι όποιες υπόνοιες μπορεί να υπήρξαν.
Αλήθεια, πού είναι οι αποδείξεις για όλα όσα ψευδή επικαλείται ο συκοφάντης αρθρογράφος; Γιατί δεν βγαίνει δημόσια, με το πρόσωπο και το όνομά του, όπως κάνουμε όλοι, να υποστηρίξει με στοιχεία τα όσα αναφέρει; Είναι πραγματικά ντροπή για τη δημοσιογραφία να ακολουθούνται τέτοιες πρακτικές…
Σε ό,τι με αφορά, θα συνεχίσω τον ωραίο αγώνα μου, για τους ψηφοφόρους της Β1′ περιφέρειας Βορείου Τομέα Αθηνών, που με τίμησαν με την ψήφο τους, πάντα στο πλάι του προέδρου μας, Κυριάκου Βελόπουλου και υπό τη σημαία της Ελληνικής Λύσης!»
Η Νέα Δημοκρατία απάντησε σε ανακοίνωση που εξέδωσε νωρίτερα ο ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος χαρακτήριζε «έννοιες ασύμβατες» τον Κυριάκο Μητσοτάκη και την επενδυτική βαθμίδα και γελάει ο κόσμος μαζί τους και για το θράσος τους.
«Από το 2019 μέχρι σήμερα ο κ. Μητσοτάκης έχει υποσχεθεί αμέτρητες φορές την επενδυτική βαθμίδα μέσα στη θητεία του. Η θητεία του τελειώνει και η επενδυτική βαθμίδα δυστυχώς για τη χώρα, δεν ήρθε ποτέ. Το συμπέρασμα είναι ένα: Μητσοτάκης και επενδυτική βαθμίδα είναι έννοιες ασύμβατες. Οι μόνες λέξεις που είναι συμβατές με τη πολιτική του είναι η αναποτελεσματικότητα και οι κούφιες υποσχέσεις» ανέφερε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, παραθέτοντας κι ένα σχετικό βίντεο.
Η απάντηση από την Πειραιώς ήρθε λίγη ώρα μετά, με τη Νέα Δημοκρατία να κάνει έμμεση αναφορά και στον εκπρόσωπο του ΜεΡΑ25, που άφησε ανοιχτό ενδεχόμενο για κλείσιμο τραπεζών, σε περίπτωση που εφαρμόσουν την πολιτική τους.
«Το ποιος εργάζεται για τη δυναμική ανάπτυξη της οικονομίας και ποιος εγκλώβισε τη χώρα στην ύφεση και την υπερφορολόγηση είναι γνωστό. Ένα είναι σίγουρο όμως: Κλείνοντας τις τράπεζες με την προοδευτική συμμαχία ΣΥΡΙΖΑ - Βαρουφάκη θα έρθει σίγουρα η επενδυτική βαθμίδα…» σημειώνει η Νέα Δημοκρατία.
Εξαναγκάστηκε σε εικονική παραίτηση από μέλος της Γραμματείας της Νομαρχιακής Επιτροπής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ ο Χρήστος Νικόπουλος, μετά από μία σειρά αναρτήσεων που έκανε τις προηγούμενες ημέρες σε βάρος της καταγγέλλουσας, για την υπόθεση Γεωργούλη που αφορά βιασμό και κακοποίηση.
Αναφέρουμε εικονική παραίτηση γιατί κανένα Νούμερο του ΣΥΡΙΖΑ δεν παραιτείται, εάν δεν υπάρχει διαβεβαίωση από τον θιασάρχη Αλέξη Τσίπρα ότι δεν τρέχει τίποτα μετά τις εκλογές πάλι σε εμάς θα είσαι.
Η Νομαρχιακή Επιτροπή Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ συνεδρίασε και καλά αργά χθες το βράδυ, Παρασκευή 21 Απριλίου, και πριν ανακοινώσει τις αποφάσεις της για έξοδο του Χρήστου Νικόπουλου ο ίδιος παραιτήθηκε, έχοντας τις διαβεβαιώσεις του.
Αυτό του έδωσε το δικαίωμα να επιμένει στην συνωμοσιολογία λέγοντας πως ο χρόνος δημοσιοποίησης της υπόθεσης δεν ήταν τυχαίος και εξέφρασε την απορία του που δεν γίνεται αντιληπτό το χιούμορ του μέσα από όσα έγραψε και ανήρτησε στο διαδίκτυο.
Αμέσως μετά και πριν του ανακοινωθεί η απόφαση περί διαγραφής του από το κόμμα παραιτήθηκε ο ίδιος για να μη ζημιώσει περαιτέρω την παράταξη στις προσεχείς εκλογές, αλλά είναι σίγουρος ότι ο θιασάρχης Αλέξης Τσίπρας θα έχει το νούμερο και πάλι μετά τις εκλογές.
Μόλις παρέδωσα στην Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας την Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου με την οποία εισηγούμαι και επισήμως τη διάλυση της Βουλής και την προκήρυξη εθνικών εκλογών την Κυριακή 21 Μαΐου. Με την ουσιαστική ολοκλήρωση, δηλαδή, της πρώτης μας κυβερνητικής θητείας, όπως εξαρχής είχα δεσμευτεί και όπως πράγματι συμβαίνει.
Γνωρίζετε καλά τις αλλεπάλληλες εξωγενείς κρίσεις που πέρασε και ξεπέρασε αυτά τα χρόνια η πατρίδα μας: πρώτα, τις μεταναστευτικές εισβολές στον Έβρο. Μετά, την παγκόσμια πανδημία. Αργότερα, τον πόλεμο στην Ουκρανία. Την ενεργειακή έκρηξη και τη διεθνή ακρίβεια. Και, καθημερινά, τις εθνικές προκλήσεις ενός απρόβλεπτου γείτονα όπως η Τουρκία.
Απέναντι σε όλα αυτά, η οικονομία και η κοινωνία μας έμειναν όρθιες. Και όχι μόνο. Γιατί με μία συνετή διαχείριση η πολιτεία στήριξε εργαζόμενους και επιχειρήσεις. Μειώνοντας, ταυτόχρονα, 50 φόρους και εισφορές. Αυξάνοντας, για πρώτη φορά ύστερα από 12 χρόνια, τις συντάξεις. Και ανεβάζοντας τον βασικό μισθό από τα 650 στα 780 ευρώ.
Στο ίδιο διάστημα, δημιουργήθηκαν σχεδόν 300.000 νέες θέσεις εργασίας και η εθνική μας οικονομία αναβαθμίστηκε 12 φορές, ωστε η χώρα να βρίσκεται σήμερα πολύ κοντά στην ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας. Εξέλιξη που, με τη σειρά της, θα σημαίνει και φθηνότερο δανεισμό για την Ελληνική Δημοκρατία, για τις επιχειρήσεις αλλά και για τα νοικοκυριά μας.
Ο εθνικός αυτός στόχος, σε συνδυασμό με την ανάγκη ισχυρής εκπροσώπησης του τόπου διεθνώς, επιβάλλουν πολιτική σταθερότητα σε ορίζοντα τετραετίας. Γι’ αυτό και συνιστά θέμα εξαιρετικής σημασίας, σύμφωνα με το άρθρο 41 του Συντάγματος. Γιατί η Ελλάδα χρειάζεται καθαρή προοπτική στην πορεία της και καθαρές λύσεις στην ηγεσία της.
Ελληνίδες, Έλληνες,
Είμαι σίγουρος ότι όλοι αντιλαμβανόμαστε τη σημασία των στιγμών, καθώς η χώρα μας από ουραγός είναι, ήδη, πρωταγωνιστής στην Ευρώπη. Παρουσιάζει δυναμικό ρυθμό ανάπτυξης αλλά και τη μεγαλύτερη μείωση της ανεργίας και του δημόσιου χρέους στην ήπειρο. Καταγράφοντας, παράλληλα, συνεχή ρεκόρ σε επενδύσεις, εξαγωγές αλλά και έσοδα από τον τουρισμό της.
Η κοινωνία μας πληρώνει χαμηλότερους φόρους και ΕΝΦΙΑ. Η Εισφορά Αλληλεγγύης έχει καταργηθεί. Όπως, ουσιαστικά, δωρεάν έγιναν και οι Γονικές Παροχές. Οι πιο αδύναμοι ενισχύονται. Και, μετά τις αυξήσεις στο ρεύμα, η πολιτεία υψώνει διαρκώς αναχώματα στην εισαγόμενη ακρίβεια. Με άλλα λόγια η Ελλάδα απαντά στις διεθνείς προκλήσεις και κατακτά τις εθνικές διεκδικήσεις.
Σε 4 χρόνια, παρά τις δυσκολίες, έγιναν πολλά. Όμως, μένουν να γίνουν πολλά περισσότερα. Ξέρω ότι, παρά τα θετικά βήματα, οι μισθοί στη χώρα μας παραμένουν ακόμη χαμηλοί. Η δημόσια υγεία έχει ακόμη πληγές να γιατρευτούν. Το κράτος μας πρέπει να γίνει πιο αποτελεσματικό. Οι νέοι μας πρέπει να βρουν μεγαλύτερη φροντίδα. Αυτές, ακριβώς, θα είναι οι προτεραιότητές μας στη νέα μας θητεία.
Η Ελλάδα πρέπει επίσης να εδραιωθεί ως γεωστρατηγική και ενεργειακή δύναμη. Θωρακίζοντας τα σύνορά της από το μεταναστευτικό αλλά και από κάθε άλλον κίνδυνο. Και δυναμώνοντας τη φωνή της, που πλέον ακούγεται παντού: στο αμερικανικό Κογκρέσο, στις Βρυξέλλες αλλά και σε όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες. Πιστέψτε με, γνωρίζω καλά τις δυσκολίες αλλά και τις επιτυχίες που είχαμε σε αυτό το πεδίο.
Τα παραπάνω αποκτούν ξεχωριστή σημασία σ’ έναν αβέβαιο και ασταθή πλανήτη. Μπορεί τα δύσκολα να φαίνονται πίσω μας, όμως σας διαβεβαιώνω: οι δυσκολίες δεν θα λείψουν. Συνεπώς, η πολιτική σταθερότητα γίνεται εθνική αναγκαιότητα και η τροχιά της προόδου μόνος δρόμος για την πατρίδα. Άρα και καθοριστικό κριτήριο για την ψήφο μας αύριο.
Συμπολίτες μου,
Μοιράζομαι μαζί σας τις σκέψεις μου με αφορμή τη σημερινή θεσμική διαδικασία. Με την ειλικρίνεια που σας μιλώ εδώ και 4 χρόνια. Και με ήσυχη τη συνείδηση μου ότι έμεινα πιστός στο καθήκον μου. Δίχως να κρύβομαι πίσω από τις άσχημες στιγμές, που πρέπει να γίνονται όλο και λιγότερες. Και επιμένοντας στις καλές, που οφείλουμε να τις κάνουμε περισσότερες.
Τον Ιούλιο του 2019 δεν υποσχέθηκα θαύματα αλλά σχέδιο και σκληρή δουλειά, με συγκεκριμένες δεσμεύσεις οι οποίες το 2023 είναι πια χειροπιαστή πραγματικότητα. Ώστε, σήμερα, να αισθάνομαι πιο έμπειρος και πιο σίγουρος. Γιατί γνωρίζω καλύτερα τα προβλήματα. Κυρίως, όμως, γνωρίζω καλύτερα τις δυνατότητες του τόπου. Αυτές που μας οπλίζουν όλους με μία νέα αυτοπεποίθηση.
Βαδίζοντας, λοιπόν, προς τις εκλογές, σάς κοιτώ στα μάτια και δηλώνω αισιόδοξος για το αύριο. Αρκεί να μείνουμε ενωμένοι. Μακριά από τα ψέματα, τη λάσπη και τα άδεια συνθήματα που θα μας πολιορκήσουν ξανά. Και αναγνωρίζοντας πόσο κρίσιμη είναι η κάλπη της 21ης Μαΐου. Για να συνεχίσουμε να προχωράμε μαζί. Σταθερά, Τολμηρά και Μπροστά!
Ο οίκος πιστοληπτικής αξιολόγησης Standard & Poor's άφησε αμετάβλητο στo «ΒΒ+» το αξιόχρεο της Ελλάδας αναβαθμίζοντας τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας σε θετικές από σταθερές, ένα σκαλοπάτι κάτω από την επενδυτική βαθμίδα.
Η επίτευξη της επενδυτικής βαθμίδας, την οποία ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, προσδιόρισε για το β’ εξάμηνο του έτους, μετά δηλαδή τις εκλογές, είναι πιθανό να πραγματοποιηθεί σε μία από τις επόμενες αξιολογήσεις του S&P, του Fitch ή του DBRS καθώς η αξιολόγηση και των δύο τελευταίων οίκων είναι επίσης ένα σκαλοπάτι κάτω από την επενδυτική βαθμίδα και εφόσον συγκροτηθεί γρήγορα η νέα κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Οι επόμενη αξιολόγηση είναι για τις 20 Οκτωβρίου.
Οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και η οικονομική ανθεκτικότητα της Ελλάδας, μαζί με την υποστήριξη της ΕΕ, έχουν βελτιώσει τα δημόσια οικονομικά και τη σταθερότητα του χρηματοπιστωτικού τομέα.
Μετά την ταχύτερη δημοσιονομική εξυγίανση εντός της ΕΕ το 2022, το πρωτογενές ισοζύγιο της γενικής κυβέρνησης της Ελλάδας επέστρεψε σε πλεόνασμα και αναμένουμε περαιτέρω δημοσιονομικές βελτιώσεις τα επόμενα χρόνια.
Οι επενδύσεις αυξήθηκαν στο 21% του ΑΕΠ στο τέλος του 2022, αυξημένες κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες (ppts) τα τελευταία τρία χρόνια. αναμένουμε ότι αυτή η αναπτυξιακή τάση θα συνεχιστεί στηριγμένη στα 30,5 δισεκατομμύρια ευρώ των κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της ΕΕ (RRF) που διατίθενται στην Ελλάδα.
Αναθεωρήσαμε την προοπτική μας για την Ελλάδα σε θετική από σταθερή και επιβεβαιώσαμε τις αξιολογήσεις στο BB+/B.
54 είναι, σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι υποθέσεις που έχουν ταυτοποιηθεί μέχρι στιγμής σχετικά με τη δράση της συμμορίας που διέπραττε απάτες και εκβιάσεις, με τη βοήθεια τουλάχιστον πέντε αστυνομικών που φέρονται να εμπλέκονται στην υπόθεση, ενώ ερευνώνται ακόμα 35 περιπτώσεις.
Οι τρεις από τους αστυνομικούς υπηρετούν στη ΔΙ.ΑΣ., ένας σε υπηρεσία του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ., ενώ από τις παρακολουθήσεις και τις άρσεις των τηλεφωνικών συνομιλιών φέρεται να προέκυψε για τον πέμπτο, ο οποίος υπηρετεί σε υπηρεσία γραφείου τμήματος, πως ήταν παρών σε εκβιασμό.
Τα μέλη του κυκλώματος, σύμφωνα με την έρευνα του Τμήματος Εκβιαστών -τα αποτελέσματα της οποίας βρίσκονται στις εισαγγελικές αρχές από τις 12 Απριλίου-, εντόπιζαν και «ψάρευαν» τα θύματά τους (ανάμεσά τους επιχειρηματίες) μέσα από καζίνο, τους υπόσχονταν κερδοφόρες επενδύσεις και τους ζητούσαν χρήματα, τα οποία υποτίθεται ότι θα πολλαπλασίαζαν.
Αυτά τα χρήματα στη συνέχεια «έκαναν φτερά» και όταν αντιδρούσαν τα άτομα που είχαν δώσει τα λεφτά τους, τότε τους επισκέπτονταν μπράβοι.
Μάλιστα, κάποια από τα θύματα φέρονται να είχαν στείλει και οι ίδιοι με τη σειρά τους μπράβους σε μια προσπάθεια να πάρουν πίσω τα χρήματα που είχαν χάσει.
Όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές ενημέρωσης, πρόκειται για κύκλωμα μπράβων με έδρα τον Πειραιά το οποίο έχει απασχολήσει και πάλι τις Αρχές.
Πρόκειται για μια ογκώδη δικογραφία, στην οποία έχουν συμπεριληφθεί καταθέσεις, βίντεο από τη δράση των μπράβων τη στιγμή που μπαίνουν σε καταστήματα θυμάτων και προκαλούν φθορές, μηνύματα και συνομιλίες που έχουν προκύψει από την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου.
Η έρευνα ξεκίνησε ύστερα από πληροφορίες που είχαν φτάσει το 2019 στην Ασφάλεια Ιωαννίνων για άτομα τα οποία φέρονται να ήταν θύματα των... δήθεν επενδύσεων.
Μετά από έρευνα διαβιβάστηκαν τα στοιχεία στον εισαγγελέα, ο οποίος διέταξε την έρευνα από τη Δίωξη Εκβιαστών, διαπιστώνοντας ότι εμπλέκονται και άτομα που σχετίζονται με τον κόσμο της νύχτας.
Με αυτό το τσίρκο ΜεΡΑ25, θέλει να κυβερνήσει ο θίασος του μεγαλύτερου πολιτικού απατεώνα στην ιστορία της Ελλάδας Αλέξη Τσίπρα ΣΥΡΙΖΑ.
Είναι νωπές οι μνήμες κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με υπουργό τον Βαρουφάκη, το κλείσιμο των τραπεζών, η χώρα στα βράχια και κόσμος σε ουρές να κλαίνε έξω από τις τράπεζες.
Με μια δήλωση που έχει σοκάρει τους Έλληνες πολίτες, τους επιχειρηματίες και την διεθνή κοινότητα προχώρησε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΜέΡΑ25, Έρικ Μιλτιάδης Έντμαν.
Σε τηλεοπτική συνέντευξη, ο εκπρόσωπος του κόμματος του Γιάνη Βαρουφάκη δεν απέκλεισε οι πολιτικές του ΜέΡΑ25 να έχουν ως αποτέλεσμα επιπλοκές στον τραπεζικό τομέα.
Πιο αναλυτικά, απαντώντας σε ερώτηση της δημοσιογράφου Νίκης Λυμπεράκη στο ΜEGA, ο κ. Έντμαν παραδέχτηκε ότι κάποιες από τις πολιτικές του ΜέΡΑ25 μπορεί να οδηγήσουν μέχρι και στο κλείσιμο των τραπεζών.
Ολόκληρος ο διάλογος ανάμεσα στον Έρικ Μιλτιάδη Έντμαν και τη Νίκη Λυμπεράκη:
Έρικ Μιλτιάδης Έντμαν: Δεν υπάρχει σε καμία συνθήκη, αυτό το οποίο λέτε. Το να βγεις από την Ευρωζώνη, τόσες χώρες στην Ευρώπη δεν είναι στην Ευρωζώνη και παραμένουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Νίκη Λυμπεράκη: Εσείς τώρα θέλετε να πάμε στη δραχμή;
Ε.Μ.Ε: Δεν επιδιώκουμε να γυρίσουμε στη δραχμή.
Ν.Λ: Να βγούμε από την Ευρωζώνη θέλετε;
Ε.Μ.Ε: Δεν επιδιώκουμε κάτι τέτοιο. Αυτό το οποίο επιδιώκουμε είναι κάποιες αυτονόητες πολιτικές.
Ν.Λ: Που μπορεί να φέρουν το κλείσιμο των τραπεζών.
Ε.Μ.Ε: Οι οποίες μπορούν να έρθουν σε αντίθεση με τα προστάγματα των Βρυξελλών.
Ν.Λ: Άρα μπορεί να κλείσουν τις τράπεζες.
Ε.Μ.Ε: Υπάρχει αυτή η πιθανότητα. Για αυτό θα είμαστε προετοιμασμένοι.
Δολοφονική επίθεση με μολότοφ και αντικείμενα δέχθηκε λίγο μετά τις 00:20 το βράδυ της Παρασκευής διμοιρία των ΜΑΤ από ακροαριστερούς κακοποιούς συντρόφους του ΣΥΡΙΖΑ στη συμβολή των οδών Κωλέττη και Θεμιστοκλέους στα Εξάρχεια.
Περίπου μία ώρα μετά, ακροαριστεροί κακοποιοί εκτόξευσαν αντικείμενα εναντίον διμοιρίας των ΜΑΤ στη συμβολή των οδών Μεταξά και Ζωοδόχου Πηγής και λίγο πριν τις δύο ακολούθησε παρόμοια επίθεση αγνώστων σε διμοιρία των ΜΑΤ στο λόφο του Στρέφη.
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρέστη το απόγευμα στην εκδήλωση για την υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή – αναβάθμιση μέσω ΣΔΙΤ του οδικού άξονα νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, ο οποίος θα συνδέει την Καλαμάτα με τον Ριζόμυλο, την Πύλο και τη Μεθώνη.
«Η ιστορία αυτού του δρόμου συνοψίζει και με έναν ενδιαφέροντα και ενδεικτικό τρόπο την ιστορία όλης της προηγούμενης δεκαετίας», σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Και την ιστορία μιας Κυβέρνησης η οποία ήρθε στα πράγματα το 2012 -είχα κι εγώ την τιμή να αποτελώ μέλος της- σε δύσκολες συνθήκες. Κράτησε τη χώρα όρθια. Έπεσε -για να μην ξεχνιόμαστε- επειδή την έριξαν κάποιοι, ο ΣΥΡΙΖΑ μαζί με τις ψήφους της Χρυσής Αυγής, όταν δεν ψήφισαν Πρόεδρο της Δημοκρατίας τον Δεκέμβριο του 2014. Για να έρθουν στη συνέχεια στα πράγματα, να τάξουν τον ουρανό με τα άστρα και να έχουμε όλη τη γνωστή ιστορία και την εξέλιξη, η οποία νομίζω ότι είναι επίκαιρη, διότι ξέρετε, κάποιοι προσπαθούν σήμερα να ξαναγράψουν την ιστορία», τόνισε ο Πρωθυπουργός προσθέτοντας ότι «έρχονται και μας λένε, εμείς, λέει ο ΣΥΡΙΖΑ, «σας βγάλαμε από τα μνημόνια». Ποια μνημόνια; Το 2014, -ήμουν μέρος των διαπραγματεύσεων, ξέρω πάρα πολύ καλά για τι μιλάω- η διαφορά που χώριζε τότε την Ελληνική Κυβέρνηση με τους πιστωτές ήταν ελάχιστη».
Εάν η Κυβέρνηση δεν είχε πέσει το 2014, θα μπορούσαμε να είχαμε κλείσει την 5η αξιολόγηση και να προχωρήσουμε, χωρίς να χρειαστεί το επώδυνο τρίτο μνημόνιο
«Και σίγουρα, εάν η Κυβέρνηση δεν είχε πέσει και αν οι πιστωτές έδειχναν και μια λίγο καλύτερη διάθεση, θα μπορούσαμε να είχαμε κλείσει την περιβόητη 5η αξιολόγηση και να προχωρήσουμε, χωρίς σε καμία περίπτωση να χρειαστεί τρίτο μνημόνιο. Το τρίτο μνημόνιο, το επώδυνο τρίτο μνημόνιο που έκοψε μισθούς, τσάκισε τις συντάξεις, μας επέβαλε φόρους, ήταν αποκλειστικό δημιούργημα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και της καταστροφικής διαπραγμάτευσης, η οποία έγινε το πρώτο εξάμηνο του 2015».
«Αισθάνομαι, αγαπητέ μου Αντώνη, την ανάγκη να τα πω αυτά τα πράγματα και παρουσία σου, διότι καθώς ξεκινάει η προεκλογική περίοδος είναι καλό να αποκαταστήσουμε λίγο εδώ την ιστορική αλήθεια. Διότι κάποιοι έρχονται τώρα πάλι και μας λένε: «δώστε μας, λέει, την ευκαιρία να κυβερνήσουμε για πρώτη φορά, χωρίς μνημόνια». Τους απαντώ: Πρώτον, τα μνημόνια τα φέρατε εσείς. Δεύτερον, αν πάτε να κάνετε αυτά τα οποία λέτε, θα μας ξαναβάλετε σε μνημόνια τάχιστα. Κι επειδή οι πολίτες τα γνωρίζουν όλα αυτά, δεν πρόκειται για δεύτερη φορά να πιστέψουν το παραμύθι», συμπλήρωσε ο Πρωθυπουργός.
Α.Σαμαράς: Η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη των μεγάλων έργων και των μεγάλων αποφάσεων
«Παντού, σε κάθε γωνιά παλεύουμε για τον τόπο μας και αυτά τα έργα τα υλοποιεί η σημερινή Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Γιατί πρέπει να το πούμε, ότι είναι η δική μας η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας, η παράταξη των μεγάλων έργων και των μεγάλων αποφάσεων, η παράταξη που δείχνει τον έναν και μόνο δρόμο που έχει η χώρα, το δρόμο της ελπίδας, το δρόμο της προκοπής και το δρόμο της ανάπτυξης», τόνισε ο πρώην Πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς.
«Η Κυβέρνησή μας ήταν αυτή που δημοπράτησε το 2014 και την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος, την οποία κατά άφρονα τρόπο ακύρωσε η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με τα γνωστά καταστροφικά αποτελέσματα που έφεραν το έργο μια δεκαετία πίσω. Σήμερα η Ελλάδα διαθέτει ίσως το πλέον σύγχρονο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων στην Ευρώπη, με σημαντικά οφέλη τόσο ως προς τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων», συμπλήρωσε ο κ. Σαμαράς.
Η ταυτότητα του έργου
Ο δρόμος, μήκους περίπου 49 χιλιομέτρων, θα συνδέσει οικισμούς, παραγωγικές ζώνες και τουριστικά σημεία στη νοτιοδυτική απόληξη της Πελοποννήσου με το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, τον κεντρικό αυτοκινητόδρομο «Μορέας», συμβάλλοντας στην ήδη δυναμική ανάπτυξη της Μεσσηνίας, παράλληλα θα μειώσει τη διάρκεια των διαδρομών, βελτιώνοντας όμως δραστικά την ασφάλεια των μετακινήσεων.
Σημειώνεται ότι παρά την προεργασία που είχε γίνει την περίοδο 2012-14, η πορεία υλοποίησης του έργου διακόπηκε το 2015. Μετά το 2019 ολοκληρώθηκαν οι αναγκαίες μελέτες, οι αδειοδοτήσεις και η διαγωνιστική διαδικασία. Ο προϋπολογισμός του έργου αγγίζει τα 252 εκατομμύρια ευρώ ενώ οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν σε βάθος τετραετίας.
Τον οδικό χάρτη του έργου παρουσίασε αναλυτικά ο Υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, ο οποίος, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι «ο νέος δρόμος αναμένεται να μειώσει τα ατυχήματα κατά 75% στο τμήμα της νέας αρτηρίας με διαχωρισμένο οδόστρωμα και κατά 40% στο μη διαχωρισμένο τμήμα του. Κατά την περίοδο της κατασκευής του, ο οδικός άξονας, θα δημιουργήσει ακόμα 625 θέσεις εργασίας και περίπου 100 θέσεις εργασίας κατά την 26ετή περίοδο λειτουργίας του συμβάλλοντας στη μείωση της ανεργίας».
Αναλυτικά στον χαιρετισμό του ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε:
«Κύριε Πρόεδρε, αγαπητέ Αντώνη, κ. Περιφερειάρχα, κ. Δήμαρχοι, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι στο Κοινοβούλιο, φίλες και φίλοι, είναι πραγματικά ξεχωριστή η χαρά μου, σήμερα, που συμμετέχω στην τελετή υπογραφής ενός έργου που αντιλαμβάνομαι ότι για την Δυτική Μεσσηνία αποτελούσε περίπου το ισοδύναμο του γεφυριού της Άρτας.
Μία ανεκπλήρωτη προσδοκία δεκαετιών, η οποία τώρα έρχεται, επιτέλους, να υλοποιηθεί από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Έτσι ώστε εντός των επόμενων ετών να μπορούμε να έχουμε έναν σύγχρονο και κυρίως ασφαλή δρόμο, ο οποίος θα ενώνει την Καλαμάτα με τον Ριζόμυλο, με την Πύλο, με την Μεθώνη, δίνοντας ευκολότερη πρόσβαση στην Κορώνη και με αυτόν τον τρόπο ξεκλειδώνοντας ακόμα περισσότερο την τεράστια αναπτυξιακή δυναμική αυτού του πραγματικά ευλογημένου τόπου.
Έχει απολύτως δίκιο ο Αντώνης όταν μιλάει για το γεγονός ότι σήμερα, εδώ, στη Μεσσηνία, συντελείται ένα μικρό αναπτυξιακό θαύμα. Είναι κάτι το οποίο πιστοποιείται από όλους τους δείκτες οικονομικής ανάπτυξης, κυρίως από τον αριθμό των νέων επιχειρήσεων οι οποίες δρομολογούνται.
Αλλά και από την εκρηκτική ανάπτυξη ενός τουριστικού προϊόντος υψηλοτάτης ποιότητος. Ένα τουριστικό προϊόν το οποίο οφείλεται, πρωτίστως, στο όραμα ενός ανθρώπου ο οποίος δεν συμβιβάστηκε με τις δυσκολίες τις οποίες αντιμετώπισε καθ΄ όλη τη διάρκεια της πολυκύμαντης διαδρομής του.
Ο καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος, του οποίου και απολύτως δικαίως το αεροδρόμιο αυτό φέρει το όνομά του, οραματίστηκε αυτή την εμβληματική επένδυση, η οποία γίνεται στην ευρύτερη περιοχή της Πύλου και της Γιάλοβας, με άξιο συνεχιστή τον γιο του, τον Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλο, ο οποίος επενδύει ακόμα περισσότερο στον τόπο του.
Αυτό είναι ίσως το καλύτερο παράδειγμα μιας επένδυσης η οποία δεν δημιούργησε απλά θέσεις εργασίας, αλλά συμπαρέσυρε σ’ ένα διαφορετικό αναπτυξιακό όραμα ολόκληρη την περιοχή.
Διότι μια τέτοια επένδυση υψηλού επιπέδου δημιουργεί υποχρεώσεις και στον ανταγωνισμό να προσαρμοστεί και στον πρωτογενή τομέα να παράξει προϊόντα, τα οποία στη συνέχεια θα μπορούν να διατεθούν στις ξενοδοχειακές ομάδες, αλλά και στα νέα παιδιά να αναζητήσουν καλύτερη εκπαίδευση, καλύτερη κατάρτιση, έτσι ώστε να βρουν καλύτερες δουλειές με καλύτερους μισθούς. Αυτό συνολικά είναι και το όραμα της δικής μας Κυβέρνησης, το οποίο πιστεύω ότι εκδηλώνεται, εκφράζεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο εδώ στην Καλαμάτα, εδώ, συνολικά, στη Μεσσηνία.
Ο Υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών πιστεύω ότι έχει δίκιο όταν μιλάει για ένα σημαντικότατο έργο ως προς τις υποδομές της χώρας το οποίο δρομολογήθηκε από αυτή την Κυβέρνηση.
Όμως, ο δρόμος αυτός δεν θα είχε ποτέ φτάσει στο σημείο να δρομολογηθεί χωρίς την ενεργό συμμετοχή, το ενδιαφέρον, σε βαθμό -μερικές φορές ξέρετε πόσο πεισματάρης είναι- του ίδιου του Αντώνη Σαμαρά. Είναι δικό του έργο σε μεγάλο βαθμό.
Ήταν αυτός ο οποίος σε πολύ δύσκολες συγκυρίες, όταν ήμασταν μαζί στην Κυβέρνηση, στα δύσκολα μνημονιακά χρόνια, ωρίμασε τις απαραίτητες μελέτες, ολοκλήρωσε τις περιβαλλοντικές μελέτες. Στη συνέχεια, για μια τετραετία η τύχη αυτού του έργου, όπως και πολλών άλλων, αγνοείτο. Βέβαια, για το Πάτρα – Πύργος, αγαπητέ Αντώνη, δεν αγνοείτο ακριβώς η τύχη του. Πήραν ένα έργο το οποίο ήταν δρομολογημένο, το έσπασαν σε οκτώ κομμάτια, το έδωσαν στον αγαπημένο τους εργολάβο με αντάλλαγμα να φτιάξει «ΣΥΡΙΖΑ channel». Δεν έγινε απολύτως τίποτα.
Έπρεπε να έρθουμε εμείς στη συνέχεια, με πολύ δύσκολες διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να ξεμπλοκάρουμε το έργο έτσι ώστε και αυτό πια να είναι ένα έργο το οποίο κατασκευάζεται και σε λιγότερο από δύο χρόνια να είναι έτοιμο και να παραδοθεί στους πολίτες.
Βέβαια, με αυτό τον τρόπο, νομίζω ότι η ιστορία αυτού του δρόμου συνοψίζει και με έναν ενδιαφέροντα και ενδεικτικό τρόπο την ιστορία όλης της προηγούμενη δεκαετίας.
Μιας Κυβέρνησης η οποία ήρθε στα πράγματα το 2012 -είχα κι εγώ την τιμή να αποτελώ μέλος της- σε δύσκολες συνθήκες. Κράτησε τη χώρα όρθια. Έπεσε -για να μην ξεχνιόμαστε- επειδή την έριξαν κάποιοι, ο ΣΥΡΙΖΑ μαζί με τις ψήφους της Χρυσής Αυγής, όταν δεν ψήφισαν Πρόεδρο της Δημοκρατίας τον Δεκέμβριο του 2014. Για να έρθουν στη συνέχεια στα πράγματα, να τάξουν τον ουρανό με τα άστρα και να έχουμε όλη τη γνωστή ιστορία και την εξέλιξη, η οποία νομίζω ότι είναι επίκαιρη, διότι ξέρετε, κάποιοι προσπαθούν σήμερα να ξαναγράψουν την ιστορία.
Και έρχονται και μας λένε, εμείς, λέει ο ΣΥΡΙΖΑ, «σας βγάλαμε από τα μνημόνια». Ποια μνημόνια; Το 2014, -ήμουν μέρος των διαπραγματεύσεων, ξέρω πάρα πολύ καλά για τι μιλάω- η διαφορά που χώριζε τότε την Ελληνική Κυβέρνηση με τους πιστωτές ήταν ελάχιστη. Και σίγουρα, εάν η Κυβέρνηση δεν είχε πέσει και αν οι πιστωτές έδειχναν και μια λίγο καλύτερη διάθεση, θα μπορούσαμε να είχαμε κλείσει την περιβόητη 5η αξιολόγηση και να προχωρήσουμε, χωρίς σε καμία περίπτωση να χρειαστεί τρίτο μνημόνιο.
Το τρίτο μνημόνιο, το επώδυνο τρίτο μνημόνιο που έκοψε μισθούς, τσάκισε τις συντάξεις, μας επέβαλε φόρους, ήταν αποκλειστικό δημιούργημα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και της καταστροφικής διαπραγμάτευσης, η οποία έγινε το πρώτο εξάμηνο του 2015.
Αισθάνομαι, αγαπητέ μου Αντώνη, την ανάγκη να τα πω αυτά τα πράγματα και παρουσία σου, διότι καθώς ξεκινάει η προεκλογική περίοδος είναι καλό να αποκαταστήσουμε λίγο εδώ την ιστορική αλήθεια. Διότι κάποιοι έρχονται τώρα πάλι και μας λένε: «δώστε μας, λέει, την ευκαιρία να κυβερνήσουμε για πρώτη φορά, χωρίς μνημόνια».
Τους απαντώ: Πρώτον, τα μνημόνια τα φέρατε εσείς. Δεύτερον, αν πάτε να κάνετε αυτά τα οποία λέτε, θα μας ξαναβάλετε σε μνημόνια τάχιστα. Κι επειδή οι πολίτες τα γνωρίζουν όλα αυτά, δεν πρόκειται για δεύτερη φορά να πιστέψουν το παραμύθι.
Κλείνω την παρένθεση και επανέρχομαι στη σημαντική αναπτυξιακή δυναμική της Μεσσηνίας, η οποία προφανώς δεν εξαντλείται μόνο στο δρόμο αυτόν, ο οποίος τόσο σημαντικός είναι για ολόκληρη την περιοχή. Γίνονται κι άλλα σημαντικά οδικά έργα: η παράκαμψη της Γιάλοβας, πολύ σημαντική για την ευρύτερη εξυπηρέτηση της περιοχής, αλλά να σταθώ και σε δύο πολύ σημαντικά έργα τα οποία δρομολογούνται από αυτή την Κυβέρνηση που έχουν ουσιαστικά να κάνουν με τις δύο πλευρές του αεροδρομίου στο οποίο βρισκόμαστε σήμερα.
Η διαδικασία για τη σύμβαση παραχώρησης του Αεροδρομίου «Βασίλειος Κωνσταντακόπουλος» προχωρεί, θα περάσουμε σύντομα στη δεύτερη φάση. Εκτιμώ ότι μέχρι το τέλος του έτους θα έχει κατοχυρωθεί ο σχετικός διαγωνισμός.
Και είναι μία πολύ σημαντική παρέμβαση διότι τώρα βλέπουμε στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια την τεράστια σημασία της εμπλοκής ιδιωτών στη διαχείριση των αεροδρομίων. Βρισκόμουν στην Κέρκυρα, πριν από λίγες μέρες. Είδα το καινούριο αεροδρόμιο, όπως έχω επισκεφθεί σχεδόν όλα τα αεροδρόμια.
Και αυτό είναι ένα έργο Κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας, της προηγούμενης Κυβέρνησης, που πολεμήθηκε λυσσαλέα από τον ΣΥΡΙΖΑ. Κάποια στιγμή δεν μπορούσε να ξεφύγει από τη σύμβαση την οποία είχαμε υπογράψει. Ευτυχώς, σήμερα, έχουμε 14 υπερσύγχρονα αεροδρόμια τα οποία τόσο πολύ στηρίζουν συνολικά τον ελληνικό τουρισμό. Το 15ο, το επόμενο, το οποίο θα δρομολογηθεί, θα είναι το αεροδρόμιο εδώ της Καλαμάτας, το Αεροδρόμιο «Βασίλης Κωνσταντακόπουλος» που σε λίγα χρόνια θα έχει μια τελείως διαφορετική όψη για να μπορεί να υποδεχθεί αυτή την αυξανόμενη κίνηση, την ολοένα και αυξανόμενη κίνηση τουριστών που επιλέγουν τη Μεσσηνία και την Καλαμάτα ως πύλη εισόδου για τις διακοπές τους.
Η δεύτερη πολύ σημαντική επένδυση, αναφέρθηκε σε αυτήν ο Αντώνης, έχει να κάνει με το τι γίνεται από την άλλη πλευρά του αεροδρομίου. Στο στρατιωτικό αεροδρόμιο, όπου η Κυβέρνησή μας ήταν αυτή η οποία υπέγραψε με μια κορυφαία ισραηλινή εταιρεία, με G2G σύμβαση, διακυβερνητική δηλαδή, γιατί έχουμε ακούσει πολλά και γι’ αυτό έργο, τη διαδικασία πλήρους εκσυγχρονισμού του τρόπου με τον οποίο θα εκπαιδεύονται οι πιλότοι μας, οι Ίκαροί μας.
Και όντως, τα δύο πρώτα αεροσκάφη 346 της Leonardo θα προσγειωθούν, εδώ, στο αεροδρόμιο, εντός του επόμενου μήνα. Θα ακολουθήσουν άλλα 8 και για τα επόμενα 20 χρόνια έχουμε εξασφαλισμένο ένα πλαίσιο συντήρησης αλλά και υποστήριξης όλης της τεχνικής υποδομής με την οποία θα εκπαιδεύονται οι πιλότοι μας.
Η Καλαμάτα θα γίνει διεθνές κέντρο εκπαίδευσης πιλότων. Είμαι απολύτως πεπεισμένος ότι θα μπορούμε να προσελκύουμε και χειριστές από άλλες πολεμικές αεροπορίες. Και αυτό φυσικά, με τη σειρά του συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη του τόπου.
Κλείνοντας, θέλω και πάλι να εκφράσω την ικανοποίησή μου όχι μόνο για τη δρομολόγηση αυτού του έργου, αλλά συνολικά για το τι γίνεται, κ. Περιφερειάρχα, κ. Δήμαρχε, κ. Δήμαρχοι, για το τι γίνεται συνολικά εδώ στη Μεσσηνία. Και στην Καλαμάτα, μία από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες πόλεις της Ελλάδας. Εδώ θα έλεγα ότι συμπυκνώνεται όλο το αναπτυξιακό όραμα της Κυβέρνησής μας.
Μία Κυβέρνηση η οποία μπορεί και στηρίζει με ένα σημαντικό πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων τα βασικά έργα υποδομής. Μία Κυβέρνηση η οποία μπόρεσε και εξασφάλισε σημαντικούς πρόσθετους ευρωπαϊκούς πόρους για τα επόμενα χρόνια τους οποίους θα αξιοποιήσει προς όφελος των πολιτών.
Αναφέρομαι ενδεικτικά στο νέο ΕΣΠΑ, το οποίο είναι αυξημένο και για την Περιφέρεια Πελοποννήσου κατά σχεδόν 30%. Στο Ταμείο Ανάκαμψης, μια τεράστια παρακαταθήκη κεφαλαίων ύψους 31 δισεκατομμυρίων ευρώ που τώρα αρχίζουν να διοχετεύονται στην ελληνική οικονομία.
Και να πω, βέβαια, ότι όλο αυτό το επενδυτικό πρόγραμμα γίνεται και αυτό -νομίζω ότι ειδικά σήμερα είναι ιδιαίτερα σημαντικό να το τονίσουμε- χωρίς να διακινδυνεύσουμε τη δημοσιονομική σταθερότητα. Δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά σήμερα η Eurostat και η ΕΛΣΤΑΤ πιστοποίησαν και επίσημα ότι το 2022 όχι μόνο δεν είχαμε έλλειμμα, αλλά είχαμε μικρό πρωτογενές πλεόνασμα.
Μπορούμε, λοιπόν, να δρομολογούμε σημαντικά δημόσια έργα με καινούρια χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως είναι οι συμπράξεις δημοσίου – ιδιωτικού τομέα.
Να στηρίζουμε ταυτόχρονα την ελληνική κοινωνία σε όλες τις δυσκολίες. Να μειώνουμε φόρους, αλλά επειδή δρομολογούμε μία πολύ υψηλή ανάπτυξη, να πετυχαίνουμε και γρήγορη μείωση του χρέους και δημοσιονομική πειθαρχία, από την οποία καμία ευρωπαϊκή χώρα δεν μπορεί να ξεφύγει.
Είναι, ίσως, η καλύτερη επιβεβαίωση της ορθότητας της στρατηγικής μας. Μια στρατηγική η οποία βάζει την ανάπτυξη πάντα σε πρώτη γραμμή και γνωρίζει ότι μια οικονομία η οποία αναπτύσσεται γρήγορα, δεν δημιουργεί απλά θέσεις εργασίας, δημιουργεί και πλούτο συνολικά για το κράτος, ο οποίος στη συνέχεια με δικαιοσύνη και υπευθυνότητα μπορεί να αναδιανέμεται πρωτίστως προς όφελος των πιο αδύνατων συμπολιτών μας.
Οπότε, να ευχηθώ καλορίζικη η υπογραφή την οποία θα κάνουμε σε λίγο. Να ξεκινήσουν άμεσα τα έργα και με το καλό, με την εμπιστοσύνη των πολιτών να ξαναβρεθούμε εδώ σε λίγα χρόνια από τώρα, εντός των χρονοδιαγραμμάτων που έχει ορίσει η σύμβαση, για να εγκαινιάσουμε επιτέλους αυτό τον τόσο σημαντικό δρόμο για τη Μεσσηνία.
Σας ευχαριστώ πολύ».
Στην εκδήλωση μίλησε, επίσης, ο πρώην Πρωθυπουργός και βουλευτής Μεσσηνίας της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς, επί πρωθυπουργίας του οποίου ωρίμασε μελετητικά και δρομολογήθηκε το έργο.
Στον χαιρετισμό του ο κ. Σαμαράς τόνισε:
«Κύριε Πρόεδρε, κ. Υπουργέ, φίλες και φίλοι, θα σας πω κάτι όπως το αισθάνομαι εγώ για τον τόπο μου, για την Ελλάδα μας.
Η Ελλάδα έχει τα ίδια αρχικά με τις ταυτόσημες με αυτήν έννοιες, αλλά και έγνοιες: Ελλάδα, Ελευθερία, Ελπίδα. Λέξεις που αυτή η γη, η γη της Μεσσηνίας έχει βαφτίσει μέσα της βαθιά. Πήρε το σπόρο της μιας και καλλιέργησε την άλλη για να προχωρήσει.
Έθρεψε εδώ και την Ελευθερία και την Ελπίδα. Αυτή είναι η Μεσσηνία, αυτή είναι η Ελλάδα. Αυτοί είναι οι άνθρωποί της, άνθρωποι που μετρούν το χρόνο με τους χτύπους της καρδιάς. Και σας μιλάω γι΄ αυτά, γιατί πρέπει να ξέρουμε που πατάμε, που ριζώνουμε, για να ξέρουμε που θα πάμε. Κι αυτός, εδώ, ο τόπος δείχνει το δρόμο.
Φίλες και φίλοι, βρισκόμαστε σήμερα, εδώ, σ’ ένα αεροδρόμιο που φέρει το όνομα ενός μεγάλου Έλληνα και ευεργέτη της Μεσσηνίας, του αείμνηστου Βασίλη Κωνσταντακόπουλου. Ένα έργο που κάθε χρόνο σπάει κυριολεκτικά ρεκόρ αφίξεων, ένα αεροδρόμιο που τοποθέτησε τη Μεσσηνία μας στην καρδιά του παγκόσμιου τουριστικού χάρτη.
Γιατί, ναι, αυτή είναι η αλήθεια, σήμερα η πατρίδα μας, η Μεσσηνία, είναι τουριστικός προορισμός, είτε από το εξωτερικό είτε από το εσωτερικό, κι αυτό αποδεικνύεται συν τοις άλλοις και από τον αριθμό των νέων επιχειρήσεων που έχουν ιδρυθεί εδώ την τελευταία πενταετία. Περισσότερες από 2.500 επιχειρήσεις έχουν αρχίσει δραστηριότητα στο νομό Μεσσηνίας. Αυτές οι επιχειρήσεις στον μεγάλο τους όγκο αναφέρονται στον τουρισμό και στην παροχή υπηρεσιών, αλλά δείχνουν και στροφή σε επιχειρήσεις αγροτικών εκμεταλλεύσεων και μεταποίησης. Οι επενδύσεις που εξελίσσονται και το ενδιαφέρον που υπάρχει για την περιοχή, είναι πραγματικά συναρπαστικό και έχει παραγάγει έτσι τον πιο υψηλό πολλαπλασιαστή ανάπτυξης.
Μιας και είμαστε στο αεροδρόμιο, να τονίσω πώς κομβικής σημασίας είναι ότι στην Καλαμάτα ολοκληρώνονται με ταχύτατους ρυθμούς οι εργασίες για το Διεθνές Κέντρο Αεροπορικής Εκπαίδευσης και μέσα στο Μάιο φθάνουν στην 120 ΠΕΑ τα δύο καινούργια σύγχρονα εκπαιδευτικά αεροσκάφη Μ-346, που σηματοδοτεί την αλλαγή σελίδας στην εκπαίδευση των Ικάρων μας.
Η 120 ΠΕΑ γίνεται, έτσι, σύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο, με συνολικά 10 εκπαιδευτικά αεροσκάφη που θα παραληφθούν στο επόμενο διάστημα.
Τώρα για το δρόμο. Θυμηθείτε, την περίοδο 2012-2014, προωθήθηκε πράγματι με ταχείς ρυθμούς η ωρίμανση των μελετών του οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.
Στα πλαίσια αυτά ολοκληρώθηκαν, σε ελάχιστο χρόνο, οι απαιτούμενες προμελέτες και εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για το μεγαλύτερο μέρος του άξονα και συγκεκριμένα για τα τμήματα Ριζόμυλος – Πύλος και Πύλος – Μεθώνη, ενός δηλαδή συνολικού μήκους 33 χιλιομέτρων.
Επίσης, εκείνη την περίοδο στην κυβέρνησή μας εκπονήθηκαν οι μελέτες και εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντολογικοί όροι για την κατασκευή της παράκαμψης Πύλου, ενός πολύ σημαντικού έργου που έχω την διαβεβαίωση, κ. Υπουργέ, ότι θα προγραμματιστεί άμεσα και θα υλοποιηθεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να είναι ολοκληρωμένη τελείως η κατασκευή του οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη.
Και που αυτός ο οδικός άξονας είναι, εν πάση περιπτώσει, και η τελική επιλογή. Άλλο χρόνο να χάσουμε δεν έχουμε και δεν μπορούμε. Χάρη στη σημαντική αυτή προσπάθεια έγινε σήμερα δυνατή η υπογραφή της σύμβασης από την Κυβέρνησή μας, την Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Και με την ευκαιρία αυτή, να τονίσω ότι η δική μας Κυβέρνηση ήταν πάλι που επανεκκίνησε στα τέλη του 2013 τα βαλτωμένα έργα των αυτοκινητοδρόμων που είχαν σταματήσει τρία ολόκληρα χρόνια, εξαιτίας της κρίσης αλλά και του λαϊκισμού της περιόδου 2010-2011 που εκδηλώθηκε με πολλές μορφές, όπως για παράδειγμα, σας θυμίζω, με το κίνημα «Δεν πληρώνω».
Η Κυβέρνησή μας ήταν αυτή που δημοπράτησε το 2014 και την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος, την οποία κατά άφρονα τρόπο ακύρωσε η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με τα γνωστά καταστροφικά αποτελέσματα που έφεραν το έργο μια δεκαετία πίσω.
Κοιτάξτε, όμως, σήμερα η Ελλάδα διαθέτει ίσως το πλέον σύγχρονο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων στην Ευρώπη, με σημαντικά οφέλη τόσο ως προς τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, που σωστά το είπε ο Υπουργός, όσο και για την ανάπτυξη.
Και δεν είναι μόνο αυτά τα μεγάλα έργα, είναι και τα μικρά. Ενδεικτικά μόνο να πω ότι από τις κτιριακές υποδομές και μόνον τρέχουν 7,5 εκατομμύρια ευρώ σε παρεμβάσεις: Μεθώνη, Πύλο, Καλλιθέα, Βέργα, Άμφια, Μεσσήνη.
Μεγάλες παρεμβάσεις σε Καλαμάτα: το Πολυκλαδικό, Μελιγαλά, το εκεί Γυμνάσιο. Φτιάχνουμε τα σχολεία μας για τα παιδιά μας και βάζουμε και άλλα μπροστά. Δημοπρατείται μέσα στο Μάιο το νέο Ειρηνοδικείο στην Πύλο. Και σας λέω πως έρχεται μια ακόμα μεγάλη παρέμβαση με τη μελέτη για το Δικαστικό Μέγαρο της Καλαμάτας.
Παντού, σε κάθε γωνιά παλεύουμε για τον τόπο μας και αυτά τα έργα τα υλοποιεί η σημερινή Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Γιατί πρέπει να το πούμε, ότι είναι η δική μας η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας, η παράταξη των μεγάλων έργων και των μεγάλων αποφάσεων, η παράταξη που δείχνει τον έναν και μόνο δρόμο που έχει η χώρα, το δρόμο της ελπίδας, το δρόμο της προκοπής και το δρόμο της ανάπτυξης.