Πέμπτη 9 Μαρτίου 2023

Στο 4,6% η διαφορά ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ - Κυριάκος Μητσοτάκης καταλληλότερος για πρωθυπουργός

 


Προβάδισμα 4,6 μονάδων έναντι του ΣΥΡΙΖΑ διατηρεί η Νέα Δημοκρατία σύμφωνα με τη δημοσδκόπηση της Marc που παρουσίασε ο τηλεοπτικός σταθμός ΑΝΤ1 πληγωμένη από την τραγωδία των Τεμπών

Όσον αφορά την πρόθεση ψήφου το κυβερνών κόμμα είναι πρώτο με 29,6% και ο ΣΥΡΙΖΑ να ακολουθεί με 25%, το ΠΑΣΟΚ με 9,7%, το ΚΚΕ με 6,6%, η Ελληνική Λύση με 3,9% και το ΜέΡΑ25 με 3,5%.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης διατηρεί σαφές προβάδισμα στην καταλληλότητα για πρωθυπουργός καθώς το 38,9% έχει θετική γνώμη γι΄αυτόν έναντι 28,5% του  Αλέξη Τσίπρα. 
Στις αρνητικές γνώμες ο πρωθυπουργός είναι στο 60,3% έναντι 70,9% που έχει ο Αλέξης Τσίπρας.

Στο ερώτημα ποιον πολιτικό αρχηγό εμπιστεύεστε περισσότερο ο Κυριάκος Μητσοτάκης προηγείται με 12,4 μονάδες έναντι του Αλέξη Τσίπρα, συγκεκριμένα ο κ. Μητσοτάκης λαμβάνει ποσοστό 34,5%, ο Αλέξης Τσίπρας 22,1% και στην τρίτη θέση ακολουθεί ο Νίκος Ανρουλάκης με 6,6%.



Ο ΣΥΡΙΖΑ οδήγησε την ΔΕΗ στην χρεωκοπία τώρα παίρνει ψήφο εμπιστοσύνης από οίκους αξιολόγησης S&P και Fitch


 

Μετά την περιπέτειας της, με την κυβέρνηση Αλέξη Τσίπρα να την οδηγεί στην χρεωκοπία, τώρα ατενίζει αισιόδοξα το μέλλον. 

Οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης Standard and Poor's και Fitch δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στη ΔΕΗ για την εξαγορά της Enel.

Τις πρώτες αντιδράσεις τους δημοσίευσαν οι δύο μεγάλοι οίκοι αξιολόγησης για τη χθεσινή ανακοίνωση της ολοκλήρωσης της συμφωνίας για την εξαγορά του συνόλου των δραστηριοτήτων της ιταλικής Enel στη Ρουμανία από τη ΔΕΗ.

Η ενσωμάτωση της ρυθμιζόμενης δραστηριότητας (περίπου 50% επί του συνολικού EBITDA) και τα πλεονεκτήματα της σχετικής διασποράς ευνοούν σε κάποιο βαθμό την ανταγωνιστική θέση της ΔΕΗ.

Το ρίσκο να μην υλοποιηθεί άμεσα το πλάνο μιας τόσο σημαντικής εξαγοράς περιορίζεται μερικώς από το γεγονός ότι ο CEO της ΔΕΗ ήταν CEO της Enel Romania.

Σε ένα σύνθετο περιβάλλον η ΔΕΗ κατάφερε το 2022 αξιόλογες επιδόσεις και αναμένουμε η Enel Romania να προσθέσει σημαντική διασπορά στις δραστηριότητες.

Με την ολοκλήρωση της ενσωμάτωσης, τα περιουσιακά στοιχεία της Ρουμανίας θα έχουν θετική επίπτωση στο επιχειρηματικό προφίλ ρίσκου της ΔΕΗ.

Η συναλλαγή προσφέρει έκθεση σε διαφορετικό μείγμα παραγωγής και κατανάλωσης ενέργειας, ένα εξαιρετικά διευρυμένο χαρτοφυλάκιο οικιακών πελατών και έκθεση σε διαφορετικό ρυθμιστικό πλαίσιο, το οποίο μπορεί να μειώσει θετικά το προφίλ κινδύνου του ομίλου και ενδεχομένως να βελτιώσει τις δραστηριότητες διαχείρισης ενέργειας.

H εταιρεία διαθέτει επαρκή ρευστότητα για να χρηματοδοτήσει την εξαγορά, έχοντας ήδη εξασφαλίσει μακροπρόθεσμο δάνειο περίπου €500εκ.

Η διοικητική ομάδα της ΔΕΗ είναι σχετικά νέα και έχει ήδη δείξει έμπρακτα αποτελέσματα στη μείωση του ρίσκου από τις δραστηριότητες της εταιρείας, ιδίως όσον αφορά στη διαχείριση της σημαντικής μεταβλητότητα της ενεργειακής αγοράς, τη διαχείριση των απαιτήσεων και την επίτευξη των βασικών στόχων που τίθενται από το νέο ενεργειακό σχέδιο.

Οι δραστηριότητες του Δικτύου Διανομής (50% του EBITDA της Enel Romania) έχει διαχειρίσιμο ρίσκο καθώς εκτιμούμε ότι το ρυθμιστικό πλαίσιο της Ρουμανίας δεν παρουσιάζει μεγάλες διαφορές από το αντίστοιχο ελληνικό. Αυτό οφείλεται στην επαρκή και έγκαιρη ανάκτηση του μεγαλύτερου μέρους του κόστους και στις αναμενόμενες περαιτέρω βελτιώσεις στην επόμενη Ρουμανική ρυθμιστική περίοδο που αρχίζει το 2024.

H αξιολόγηση της ΔΕΗ 'b+' Standalone Credit Profile (SCP), με την εξαγορά της Enel Romania αντανακλά την ανθεκτικότητα στις επιδόσεις των ταμειακών ροών, που προκύπτουν και το επικαιροποιημένο επιχειρησιακό σχέδιο για το 2022-2025. Το καθετοποιημένο παραγωγικό μοντέλο και η αυξανόμενη συνεισφορά από ΑΠΕ θα βοηθήσουν στη σταδιακή μείωση των κινδύνων από την μεταβλητότητα στη χονδρική αγορά και στις συνεχιζόμενες παρεμβάσεις στην αγορά ενέργειας στην Ελλάδα και Ρουμανία.

Θεωρούμε ότι υπάρχει επαρκής χώρος για να αντιμετωπιστούν επιχειρηματικές προκλήσεις και θα μπορούσαμε να δούμε δυνητικά θετική αναβάθμιση του “Standalone Credit Profile” σε περίπτωση επίτευξης του επιχειρηματικού σχεδίου της Διοίκησης.

Η συναλλαγή θα επιταχύνει τη δυναμικότητα των ΑΠΕ και θα προσθέσει γεωγραφική διασπορά, ενισχύοντας τις πηγές των ρυθμιζόμενων και ημι-ρυθμιζόμενων ταμειακών ροών και κερδοφορίας.





Με τρία στελέχη του ΠΑΣΟΚ κατηγορούμενα ο Ανδρουλάκης κάνει κριτική στην κυβέρνηση

 


Ο πρωθυπουργός ανέλαβε την ευθύνη για την κυβέρνηση του, ο ΣΥΡΙΖΑ κρύβει τον πρώην υπουργό μεταφορών Σπίρτζη ειδικά μετά τις αποκαλύψεις για τα έργα και ημέρες 2015-2019, και ο Ανδρουλάκης με τρία στελέχη του κατηγορούμενα δεν αναλαμβάνει ευθύνες κάνει μόνο κριτική.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ χωρίς αίσθημα ευθύνης «το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη ανέδειξε την αδυναμία της Πολιτείας να προστατεύσει αποτελεσματικά τους πολίτες καθώς και την αποτυχία του επιτελικού κράτους, όπως ονομάζει ο πρωθυπουργός τον τρόπο διοίκησης της χώρας».

Αλλά Ανδρουλάκης είναι, τι να του πεις και τι να καταλάβει.



Δύο υπάλληλοι της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων αποσπασμένοι σε Ραγκούση και Κουμουνδούρου»

 


Η ΝΔ με αφορμή την αποκάλυψη ότι δύο υπάλληλοι της «υποστελεχωμένης», κατά την πρόεδρο της, Αρχής Ιωάννας Τσιαπα, είναι αποσπασμένοι η μία στην Κουμουνδούρου και η άλλη στο βουλευτικό γραφείο βουλευτή Γιάννη Ραγκούση.

«Σήμερα είδαν το φως της δημοσιότητας οι αποσπάσεις δύο υπαλλήλων της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων. Η μία στο βουλευτικό γραφείο του Γιάννη Ραγκούση και η άλλη στον ΣΥΡΙΖΑ, στη θέση της αναπληρώτριας εκπροσώπου», αναφέρει η Νέα Δημοκρατία σε ανακοίνωσή της.

Όπως σημειώνει η Ν.Δ., «ο ΣΥΡΙΖΑ, λοιπόν, έχει αποσπάσει υπαλλήλους από μια Αρχή, η πρόεδρος της οποίας δηλώνει ότι δεν έχει προσωπικό και, την ίδια στιγμή, καταγγέλλει την υποστελέχωση, που δεν επιτρέπει στη ΡΑΣ να επιτελέσει τα ελεγκτικά της καθήκοντα».

«Η υποκρισία του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει όρια»

Και τονίζει πως η αξιωματική αντιπολίτευση, «από τη μία κόπτεται για τις ανεξάρτητες αρχές, από την άλλη τις αποψιλώνει σε προσωπικό, αδιαφορώντας αν μπορούν να επιτελέσουν το έργο για το οποίο συγκροτήθηκαν, το οποίο στη συγκεκριμένη περίπτωση αφορά και την ασφάλεια των σιδηροδρόμων».

«Η υποκρισία του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει όρια», καταλήγει η Νέα Δημοκρατία στην ανακοίνωσή της.




Αριστεροί εναντίον ακροαριστερών πέταξαν πέτρες στην Κουμουνδούρου και στο τζιπ του τσίπρα

 


Επίθεση με πέτρες πραγματοποίησαν άγνωστοι αριστεροί στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ στην Κουμουνδούρου. 

Από την επίθεση προκλήθηκαν ζημιές και στο τζιπ του Αλέξη Τσίπρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ομάδα περίπου πέντε ατόμων στην ουρά της πορείας του ΠΑΜΕ που πρόσκεινται στο ΚΚΕ πέταξαν πέτρες προς τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ. Από την επίθεση προκλήθηκαν φθορές σε τζαμαρίες και οχήματα. Μεταξύ των οχημάτων στα οποία προκλήθηκαν ζημιές ήταν και το υπηρεσιακό τζιπ που έχει παραχωρήσει η ΕΛ.ΑΣ. στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα.








Πενθεί ο Μπιμπίλας τους 57 νεκρούς και εξοργίζεται ο κόσμος μαζί του


 

Οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο με διάφορους ηθοποιούς να χαμογελούν κατά τη διάρκεια της χθεσινής διαμαρτυρίας στο κέντρο της Αθήνας, για την τραγωδία στα Τέμπη, προκάλεσαν τις αντιδράσεις του κοινού.

Ειδικά ο Σπύρος Μπιμπίλας μέσα στην τρελή χαρά που όπως ακούγεται θα κατέβει και υποψήφιος στον θίασο ΣΥΡΙΖΑ.



Εκπρόσωποι του καλλιτεχνικού χώρου έδωσαν το παρών στη διαδήλωση, όμως ο τρόπος με τον οποίο πόζαραν στις φωτογραφίες, κρίθηκε από την κοινή γνώμη, καθώς έδειχνε όπως λένε κάποιοι «ασέβεια» στη μνήμη των νεκρών από το τραγικό δυστύχημα., και μόνο θλίψη δεν είχαν!!

Οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο με διάφορους ηθοποιούς να χαμογελούν κατά τη διάρκεια της χθεσινής διαμαρτυρίας στο κέντρο της Αθήνας, για την τραγωδία στα Τέμπη, προκάλεσαν τις αντιδράσεις του κοινού και ειδικά ο Σπύρος Μπιμπίλας που κάνει το μοντέλο.

Δείτε τις αντιδράσεις :





























Ψάχνει ακροδεξιό ο ΣΥΡΙΖΑ μήπως κυβερνήσει κοιτάει προς Βελόπουλο και γελάει ο κόσμος

 



Ο ακροαριστερός θίασος ΣΥΡΙΖΑ ψάχνει νέο ακροδεξιό νούμερο, αφού του έφυγαν οι ΑΝΕΛ!!!

«Ο κ. Τσίπρας αναζητεί τον νέο Καμμένο. Καμία έκπληξη» ήταν το αιχμηρό σχόλιο της Νέας Δημοκρατίας στις δηλώσεις του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Σταύρου Αραχωβίτη που δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο συνεργασίας του κόμματός του με τον Κυριάκο Βελόπουλο.

«Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην Υπουργός στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, Στ.Αραχωβίτης δηλώνει ότι στην «προοδευτική» διακυβέρνηση στο πλευρό του κ.Βαρουφάκη, «χωράει» και ο κ.Βελόπουλος. Ο κ.Τσίπρας αναζητεί τον νέο Καμμένο. Καμία έκπληξη. Έτσι κυβέρνησε επί 4,5 χρόνια. Είχε το πρωτότυπο, στο πρόσωπο του κ.Βελόπουλου ψάχνει για αντίγραφο. Καλή τύχη» επισημαίνει η Πειραιώς.

Ο κ. Αραχωβίτης δήλωσε σε συνέντευξή του: «Αν ο κ. Βελόπουλος θεωρεί τον εαυτό του προοδευτική δύναμη και συμφωνήσουμε στα βασικά σημεία, στο στόχο μας, στη μετεκλογική συνεργασία, όλα τα συζητάμε».



ΣΥΡΙΖΑ: Υπόγειο σχέδιο για μπαχαλοποίηση

 


Ως ευκαιρία που δεν πρέπει να πάει… χαμένη αντιμετωπίζεται από τον ΣΥΡΙΖΑ το κλίμα που επικρατεί μετά την τραγωδία των Τεμπών.

Βασικό μέλημα ολόκληρου του επικοινωνιακού μηχανισμού της Κουμουνδούρου είναι η κυβέρνηση να απωλέσει την πρωτοβουλία των κινήσεων, να χάσει τον έλεγχο, να μην καταφέρει να υλοποιήσει κανένα σχέδιο αντίδρασης, να επικρατήσουν μπάχαλο και χάος.

Για να συμβούν όλα αυτά, τα πάντα στον ΣΥΡΙΖΑ λειτουργούν υπό τα «δρακόντεια» μέτρα Τσίπρα για την αποφυγή «αυτογκόλ».

Ο Χρήστος Σπίρτζης, ένα από τα «πρώτα βιολιά» του ΣΥΡΙΖΑ, πριν από τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, αγνοείται με εντολή Τσίπρα. Το στέλεχος που εμφανιζόταν κάθε μέρα σε κάποια τηλεοπτική εκπομπή έχει ακυρώσει σειρά εμφανίσεων το τελευταίο διάστημα, έχοντας λάβει το μήνυμα από τους επιτελείς του Αλέξη Τσίπρα να μην τολμήσει να εμφανιστεί και να μιλήσει δημοσίως, όποια στοιχεία και αν προκύψουν και βαραίνουν τη θητεία του ως υπουργού Μεταφορών, όπως τα στοιχεία της πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς έναντι μόλις 45 εκατ. ευρώ, με 700 εκατ. ευρώ «χάρισμα» χρεών (άρα και επιβάρυνση των Ελλήνων φορολογουμένων) και επιδότηση της ιταλικής εταιρίας με 50 εκατ. ευρώ το χρόνο για τα λεγόμενα «άγονα δρομολόγια».

Η Κουμουνδούρου έφτασε στο σημείο να «κόψει» άρθρο του Χρήστου Σπίρτζη στο site της «Αυγής» με ευθεία παρέμβαση στην εφημερίδα, καθώς αυτό είχε προαναγγελθεί ως απάντηση του πρώην υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ στα όσα του καταλογίζονται.

Δεν είναι όμως μόνο ο Χρήστος Σπίρτζης που «κρύβεται» από τον ΣΥΡΙΖΑ για το φόβο του «αυτογκόλ». Η Κουμουνδούρου «κρύβει» και τον Παύλο Πολάκη ή αυτοπεριορίζεται ο ίδιος στα social media για να μην προκαλέσει τον Τσίπρα. Ο «αψύς Σφακιανός» είναι υπό διαγραφή, αλλά πρέπει να περιμένει τα κομματικά όργανα, τα οποία τελούν εν αργία με εντολή Τσίπρα. Και όσους δεν «κρύβει», προσπαθεί να τους καταστήσει εκτός κομματικής γραμμής. Όπως, για παράδειγμα, τον πρώην υπουργό Παιδείας, Νίκο Φίλη, για τον οποίο η Κουμουνδούρου άφηνε να διαρρεύσει ότι η φράση του «η κυβέρνηση δολοφονεί παιδιά» απηχεί την κομματική γραμμή του ΣΥΡΙΖΑ.

Μία άλλη διαρροή της Κουμουνδούρου ήταν ότι δεν συμφωνεί με τα όσα είπε ο τηλεπαρουσιαστής Αντώνης Κανάκης στην εκπομπή του. Και η διαρροή αυτή εστάλη μετά από παρέμβαση του πρώην συμβούλου του Αλέξη Τσίπρα, κ. Καρανίκα, προς επώνυμους και ανώνυμους λογαριασμούς του ΣΥΡΙΖΑ να μην επικροτούν άκριτα όσα λέει ο Κανάκης επειδή τώρα ασκεί κριτική στην κυβέρνηση, καθώς αύριο μπορεί να ασκεί κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ.


Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου



Μητσοτάκης για τα Τέμπη: Φταίμε όλοι, κι εμείς πρώτοι ως κυβέρνηση

 



Μία ειλικρινή τοποθέτηση που δεν πρόκειται να ακούσεις ποτέ από τον Αλέξη Τσίπρα!!!

Εισαγωγική τοποθέτηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου.




Αγαπητοί συνάδελφοι, η σημερινή μας συνεδρίαση διεξάγεται στη σκιά της τραγωδίας των Τεμπών και της εθνικής οδύνης που ακόμα διαρκεί.

Και οι σκέψεις μας είναι πρώτα και πάνω απ’ όλα στις οικογένειες των θυμάτων, γι’ αυτό και θα επαναλάβω τη δημόσια συγνώμη μου στο όνομα όλων όσοι κυβέρνησαν τη χώρα εδώ και χρόνια, αλλά κυρίως προσωπικά.

Αναλαμβάνω κατά συνέπεια την ευθύνη. Και δεν μπορούμε, δεν θέλουμε, δεν πρέπει να κρυφτούμε πίσω από μία σειρά ανθρώπινων σφαλμάτων.

Θα ξαναπώ αυτό το οποίο ήδη έχω γράψει: αν το έργο της τηλεδιοίκησης είχε ολοκληρωθεί αυτό το δυστύχημα θα ήταν πρακτικά αδύνατον να είχε συμβεί. Και η τεχνολογία θα μας είχε βοηθήσει για να αποτρέψουμε το αδιανόητο: για αρκετά χιλιόμετρα δύο τρένα να κινούνται στην ίδια γραμμή σε πορεία σύγκρουσης.

Το γεγονός ότι αυτό το ψηφιακό σύστημα ελέγχου, το έργο της τηλεδιοίκησης, θα λειτουργεί σε λίγους μήνες από τώρα, δεν αποτελεί δικαιολογία, κάνει και τον προσωπικό μου πόνο ακόμα μεγαλύτερο, καθώς δεν προφτάσαμε να το εγκαταστήσουμε πριν συμβεί το κακό.

Το τελευταίο το οποίο με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή είναι να μπούμε σε μία στείρα αντιπαράθεση για το ποιος φταίει. Απαντώ: όλοι φταίμε και ας το ομολογήσουμε με θάρρος. Από κυβερνήσεις και διοικήσεις που επί χρόνια κατάντησαν ένα κρίσιμο έργο «γιοφύρι της Άρτας», μέχρι κάποιες συντεχνίες που ταυτόχρονα εμπόδιζαν κάθε αξιολόγηση του προσωπικού των τρένων μας.

Τον επιμερισμό των ευθυνών θα τον κάνει η Δικαιοσύνη, γρήγορα και στον ανώτατο δυνατό βαθμό. Όμως η τραγωδία έγινε με εμάς στο τιμόνι της χώρας. Δεν μπορώ να γυρίσω τον χρόνο πίσω, μπορώ όμως να εγγυηθώ στους Έλληνες και στις Ελληνίδες δύο απλά πράγματα:

Πρώτον απόλυτη, επαναλαμβάνω, απόλυτη διαφάνεια στην έρευνα, ώστε να εντοπιστούν τα σφάλματα και να κριθούν δίκαια όσοι εμπλέκονται.

Και δεύτερον, δρομολόγηση άμεσων πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της προβληματικής κατάστασης στους σιδηροδρόμους μας, σε επίπεδο και μέσων τεχνολογίας αλλά και διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού.

Προσωπικά ακούγοντας τους διαλόγους, τους επίμαχους διαλόγους το βράδυ του δυστυχήματος, αισθάνθηκα αυτό που πιστεύω ότι αισθανθήκατε κι εσείς και αισθάνθηκαν όλες οι Ελληνίδες και όλοι οι Έλληνες: οργή αλλά και ντροπή.

Έχω όμως μία υποχρέωση να μετατρέψω αυτά τα συναισθήματά μου σε δημιουργική δράση. Και αυτό άλλωστε υποσχέθηκα και στην κυρία Ιωάννα Βούλγαρη στην κηδεία του μονάκριβου γιου της, του Σπύρου. Και αυτό θα κάνω, αυτό θα κάνουμε όλοι μαζί.

Ξεκινώ λοιπόν παρουσιάζοντας το πλαίσιο των παρεμβάσεών μας. Με προτεραιότητα πάντα την στήριξη των συγγενών των θυμάτων, την οικονομική στήριξη αλλά και την ηθική και την ψυχολογική στήριξη. Σχετικές ανακοινώσεις θα γίνουν άμεσα και με την διακριτικότητα που αυτό απαιτεί.

Στο μεταξύ τα τρένα μας, όπως είπε και ο αρμόδιος Υπουργός, θα πρέπει να αρχίσουν και πάλι να κινούνται το συντομότερο δυνατό, με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Θα έχουμε πλέον δύο σταθμάρχες σε κάθε βάρδια, εάν χρειαστεί βραχυπρόθεσμα θα πρέπει να περιορίσουμε και το μεταφορικό έργο. Είναι μία προσπάθεια στην οποία είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε στο πλευρό μας και όλους τους εργαζόμενους.

Ταυτόχρονα, αυστηροποιούμε άμεσα το νομικό πλαίσιο για τις καταστροφές και τις κλοπές στο δίκτυο. Ήδη προγραμματισμένες προσλήψεις του τακτικού προσωπικού δρομολογούνται άμεσα και προσωπικά θα κινήσω γη και ουρανό ώστε το έργο της τηλεδιοίκησης να ολοκληρωθεί το συντομότερο.

Έχω ήδη επικοινωνήσει προσωπικά με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Alstom στη Γαλλία. Την επόμενη εβδομάδα θα είμαστε θέση να ανακοινώσουμε συγκεκριμένα και δεσμευτικά χρονοδιαγράμματα. Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού το έργο αυτό θα έχει τελειώσει.

Συναντήθηκα χθες, σε μία μακρά και πολύ διαφωτιστική συζήτηση, με του ειδικούς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την πλήρη αναδιοργάνωση των σιδηροδρόμων μας.

Τους ζήτησα, πέραν της τεχνικής βοήθειας, και μία αναλυτική έκθεση για την ασφάλεια των τρένων μας, με συγκεκριμένες προτάσεις βελτίωσης και διαδικασιών αλλά και συστημάτων. Δεσμεύτηκα ότι αυτή η έκθεση με το που θα είναι έτοιμη θα δοθεί αμέσως στη δημοσιότητα.

Όμως δεν χρειαζόμαστε μόνο τεχνική βοήθεια, αυτή θα την έχουμε και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή αλλά και από μεμονωμένα κράτη-μέλη τα οποία προσφέρθηκαν να βοηθήσουν.

Θα χρειαστούμε και πρόσθετη χρηματοδότηση. Θα βρούμε και πρόσθετη χρηματοδότηση κατευθύνοντας και από το Ταμείο Ανάκαμψης -έχουμε αυτή την δυνατότητα να το κάνουμε- πιο πολλά κεφάλαια από αυτά τα οποία έχουμε ήδη δεσμεύσει -δεν είναι λίγα, είναι περί τα 270 εκατομμύρια- θα κατευθύνουμε ακόμα περισσότερα κεφάλαια στα μέσα σταθερής τροχιάς.

Άλλωστε, ο σιδηρόδρομος είναι το πιο φιλοπεριβαλλοντικό, είναι το πιο φθηνό, είναι το πιο κοινωνικό μέσο μαζικής μεταφοράς, επίγειο, και σε όλες τις προηγμένες χώρες είναι και το πιο ασφαλές μέσο. Έτσι θα γίνει και στην πατρίδα μας.

Και έχω ζητήσει από τον Υπουργό Επικρατείας και εκτελούντα χρέη Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών να ενημερώσει τις ηγεσίες όλων των κοινοβουλευτικών κομμάτων. Και είμαστε πάντα έτοιμοι σε αυτό το σχέδιο το οποίο καταθέτουμε να ενσωματώσουμε οποιαδήποτε δημιουργική πρόταση μας κατατεθεί.

Αγαπητοί συνάδελφοι, οι Ελληνίδες και οι Έλληνες είμαστε μαζί σε αυτή τη δοκιμασία. Ειδικά οι νέοι μας οι οποίοι διαμαρτύρονται με ευπρέπεια έχουν πιστεύω κάθε δίκιο να είναι θυμωμένοι, το ίδιο και οι γονείς τους. Γιατί στα τραγικά θύματα των Τεμπών βλέπουμε όλοι μας, όλοι μας βλέπουμε τα παιδιά μας, οι νεότεροι βλέπουν τους δικούς τους φίλους.

Θα επιμείνω όμως ότι όσο σημαντικό είναι να δώσουμε χώρο στη θλίψη και την οργή, άλλο τόσο δεν πρέπει να επιτρέψουμε αυτή να γίνει σπίθα ενός νέου διχασμού, γιατί είναι και αυτός μία όψη ενός νομίσματος που η χώρα έχει πληρώσει πολύ ακριβά.

Όπως, δυστυχώς, ακριβά και σκληρά πληρώνει και το αποτυχημένο της παρελθόν στα Τέμπη, εκεί που δυστυχώς απεδείχθη πόσο δύσκολος, επίπονος είναι ο αληθινός εκσυγχρονισμός του τόπου. Γιατί πράγματι είναι, ξέρετε, αδιανόητο στην ίδια χώρα που μέσα σε λίγους μήνες έγιναν 100.000 δωρεάν προληπτικές μαστογραφίες με ηλεκτρονικά ραντεβού, σώζοντας ζωές, να χάνονται ζωές τόσο άδικα από δύο τρένα τα οποία κινούνται σε αντίθετη κατεύθυνση.

Ούτε και μπορεί, πιστεύω, να είναι ανεκτή μία εφιαλτική παράλληλη πραγματικότητα: από τη μία να λειτουργεί σε όλη την επικράτεια και σε κάθε κινητό το «112», οι πολίτες να προμηθεύονται τα φάρμακά τους μέσω ηλεκτρονικής συνταγογράφησης και από την άλλη σταθμάρχες και μηχανοδηγοί να μην μπορούν να συνεννοηθούν.

Όλα αυτά πιστεύω ότι δείχνουν το μέγεθος του χρέους που έχουμε να αφήσουμε πίσω μας ένα σύστημα το οποίο δεν κρύψαμε ποτέ ότι θέλουμε να αλλάξουμε δραστικά. Ένα σύστημα που παρά τα μεγάλα εμπόδια αλλάζουμε μέρα με τη μέρα, αλλά πρέπει να το αλλάξουμε ριζικά.

Και ξέρω ότι ταυτόχρονα αναμετριόμαστε και με τις υψηλές προσδοκίες που οι πολίτες έχουν από εμάς. Γι’ αυτό και οι μάχες μας, μάχες όλων σας, όλων μας, με τις πολλές «νησίδες» της καθυστέρησης που αντιστέκονται, αυτή είναι μία μάχη η οποία πρέπει να ενταθεί.

Και, πιστέψτε με, προσωπικά γνωρίζω από πρώτο χέρι πόσο δύσκολη είναι αυτή η μάχη. Το έμαθα καλά όταν ως απλός βουλευτής είχα έρθει σε σύγκρουση με «εργατοπατέρες» της δικής μας παράταξης ή όταν ως Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης πάλευα για την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων εν μέσω πάρα πολλών αντιδράσεων.

Δεν έκανα πίσω τότε, δεν θα κάνω πίσω τώρα.

Πρόκειται για μία αντιπαράθεση διαρκείας, που είδαμε πόσες παγίδες κρύβει. Είναι ένας πόλεμος με το σκοτεινό κράτος του αναχρονισμού. Ένα κράτος το οποίο κατά καιρούς μπορεί να παίρνει -ας είμαστε ειλικρινείς- διάφορα κομματικά χρώματα, αλλά που παραμένει βαθύ, γιατί έχει δομηθεί επί δεκαετίες πάνω σε κατεστημένες νοοτροπίες. Πάνω σε συστημικές αδράνειες, σε μικροπολιτικά τερτίπια και δυστυχώς σε ανεύθυνες συμπεριφορές.

Είναι το προβληματικό κράτος το οποίο σας ζητώ να ανατρέψουμε και θα το ανατρέψουμε, σε όποιον τομέα και αυτό εκδηλώνεται, όσα εμπόδια και αν συναντήσουμε.

Μόνο έτσι, και κλείνω με αυτό, το δραματικό αίτημα «ποτέ ξανά» που ακούστηκε στη Λάρισα, θα μετατραπεί σε μία δυναμική απόφαση: «Τώρα ή ποτέ». Τώρα ή ποτέ για την αναγέννηση ολόκληρης της χώρας.

Και η δική μας απάντηση είναι τώρα, και μάλιστα προσπαθώντας περισσότερο και με μεγαλύτερο πείσμα. Πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά, ξεκινώντας άμεσα.



Ασκήθηκαν νέες διώξεις σε τρία άτομα για την τραγωδία των Τεμπών

 



Συμπληρωματική ποινική δίωξη ασκήθηκε για την τραγωδία στα Τέμπη σε τρία ακόμη άτομα.

Συμπληρωματική δίωξη εναντίον του επιθεωρητή του ΟΣΕ που ήταν υπεύθυνος για τις βάρδιες των σταθμαρχών, αλλά και οι δύο σταθμάρχες που είχαν απογευματινή βάρδια εκείνη την ημέρα, πριν τον Βασίλη Σαμαρά, και οι οποίοι έπρεπε να είναι στο πόστο τους έως τις 11 το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.

Η συμπληρωματική δίωξη αφορά τη διατάραξη συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος και ανθρωποκτονία από αμέλεια και πρόκληση σωματικών βλαβών από αμέλεια σε βαθμό πλημμελήματος.

Ο επιθεωρητής στον οποίο ασκήθηκε σήμερα ποινική δίωξη για τα Τέμπη είναι ο άνθρωπος που ήταν υπεύθυνος για την κατάρτιση του προγράμματος βαρδιών. Έχει ήδη τεθεί σε αργία μετά το δυστύχημα, όπως και ο ήδη προφυλακισμένος σταθμάρχης Λάρισας Βασίλης Σαμαράς. Είναι, επίσης, ο άνθρωπος ο οποίος μετά το δυστύχημα πήγε στο Νοσοκομείο Βόλου και έλαβε έναν μήνα αναρρωτική άδεια. Την άδεια τη ζήτησε από τον διευθυντή της Νευροχειρουργικής, ο οποίος δεν τον υπέβαλε σε εξετάσεις αλλά τον παρέπεμψε σε επιμελητή γιατρό, ο οποίος και του υπέγραψε την άδεια. Και οι δύο γιατροί έχουν τεθεί σε αναστολή, ενώ έχουν παραπεμφθεί και στο πειθαρχικό.

Ωστόσο, ποινική δίωξη ασκήθηκε και στους δύο απογευματινούς σταθμάρχες στον σταθμό της Λάρισας οι οποίοι, μολονότι σχολούσαν στις 11, έφυγαν νωρίτερα. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην κατάθεσή του ο ήδη προφυλακισμένος σταθμάρχης είχε πει πως από τις 22:25 ήταν μόνος του. Για τις ώρες που αναχώρησαν οι απογευματινοί σταθμάρχες είχε μιλήσει στην κατάθεσή του και ο επιθεωρητής, λέγοντας ότι ο επικεφαλής απογευματινός σταθμάρχης είχε αποχωρήσει, όπως του είχε πει ο Σαμαράς όταν τον ρώτησε, στις 21:45 με 21:50.

Στην κατάθεση του ο επιθεωρητής είχε υποστηρίξει ότι κατά τη γνώμη του αν 2ος σταθμάρχης δεν είχε φύγει νωρίτερα και εξασφάλιζε έστω την αμαξοστοιχία 2597 (ο προαστιακός που έφτανε από Θεσσαλονίκη στη Λάρισα και ζητήθηκε από τον μηχανοδηγό να κάνει όπισθεν), «ίσως να είχε αποφευχθεί το ατύχημα».

Ο ένας εκ των δύο απογευματινών σταθμαρχών που τώρα διώκονται, ο οποίος αρνείται ότι έφυγε νωρίτερα, έχει υποστηρίξει ακόμη, μεταξύ άλλων, ότι ανησυχούσε που τον άλλαζε ένας άπειρος αλλά δεν ήταν αρμοδιότητά του.




Πάλι ψέμα η Τσαπανίδου, άλλα λέει ο πρωθυπουργός παραφράζει ο φαιδρός ΣΥΡΙΖΑ

 


Ψεύτες και λαοπλάνοι στο ΣΥΡΙΖΑ, δεν μπορούν να πουν μία αλήθεια και προτιμούν να ξεφτιλιστού.

Ο πρωθυπουργός έκανε δηλώσεις νωρίτερα στο υπουργικό συμβούλιο και είπε ξακάθαρα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη που αναλογεί στην κυβέρνηση για την τραγωδία στα Τέμπη, δεσμεύεται για μέτρα που θα εγγυώνται την ασφαλή επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου και την ολοκλήρωση του έργου της τηλεδιοίκησης το συντομότερο δυνατόν.

Με λίγα λόγια ο πρωθυπουργός ήταν ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ “όλοι φταίμε. Όμως η τραγωδία έγινε μ’ εμάς στο τιμόνι της χώρας”.

Ο ΣΥΡΙΖΑ αμόλησε πάλι την Τσαπανίδου μετά τις δηλώσεις του πρωθυπουργού για να ξεφτιλιστεί για ακόμα μία φορά, λέγοντας ψέματα και παραπλανώντας τον ελληνικό λαό.

Η Πόπη Τσαπανίδου σχολίασε την δήλωση λες και δεν άκουσε την δήλωση του πρωθυπουργού και κατασκεύασε μια δικιά της για να κάνει κριτική.

“Η συγνώμη και η ανάληψη ευθύνης δεν συνάδει με το «όλοι φταίνε», ούτε με ψεύτικες παραιτήσεις υπουργών που σε λίγες ημέρες θα είναι ξανά υποψήφιοι”, ισχυρίζεται η Τσαπανίδου κάνοντας για ακόμα μία φορά όσοι την ακούν να εξοργίζονται για την κατάντια του ΣΥΡΙΖΑ και να γελάνε μαζί της.

Με λίγα λόγια η φαιδρή Τσαπανίδου γιατί δεν μπορείς να την χαρακτηρίσεις αλλιώς,  παραφράζει εσκεμμένα και χυδαία τόσο τη σημερινή τοποθέτηση του πρωθυπουργού, όσο και τη συνολική στάση της κυβέρνησης και του ίδιου με την ανάληψη των ευθυνών που τους αναλογούν από τις πρώτες στιγμές του δυστυχήματος και με την ειλικρινή συγγνώμη.

Και όλα αυτά την ώρα που κρύβουν τον Χρήστο Σπίρτζη για να μην του γίνουν ερωτήσεις και ακουστεί η αλήθεια, και την ώρα που ο φαιδρός Αλέξης Τσίπρας, δεν είπε ούτε αυτή την φορά μία συγνώμη αναλαμβάνουμε την ευθύνη που μας αναλογεί. Αλλά πρόκειται για τον Αλέξη Τσίπρα ένα ακροαριστερό πολιτικό απατεώνα, φαιδρό και χυδαίο, που συγνώμη δεν πρόκειται να ακούσεις ποτέ απο το στόμα του για κανένα λόγο.

Αναλυτικά η φαιδρή παραφρασμένη δήλωση της Πόπης Τσαπανίδου που δεν έχει σχέση με την παραγματικότητα και ξεφτιλίζει τον εαυτό της και τον ΣΥΡΙΖΑ για ακόμα μία φορά :

“Η συγνώμη και η ανάληψη ευθύνης δεν συνάδει με το «όλοι φταίνε», ούτε με ψεύτικες παραιτήσεις υπουργών που σε λίγες ημέρες θα είναι ξανά υποψήφιοι.

Ο κος Μητσοτάκης οφείλει να κατανοήσει ότι δεν έγινε προχθές πρωθυπουργός αλλά κυβερνά τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Και ηγείται μιας παράταξης που κυβέρνησε σχεδόν τα μισά χρόνια από τη μεταπολίτευση.

Οφείλει να συνειδητοποιήσει ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια απαξιώθηκαν και ξηλώθηκαν πολλές δικλείδες ασφαλείας, με βάση τις οποίες λειτουργούσαν ομαλά οι σιδηρόδρομοι τόσα χρόνια, που θα είχαν αποτρέψει το δυστύχημα.

Και, κυρίως, οφείλει να συνειδητοποιήσει ότι ανήλθε στην εξουσία με την υπόσχεση του επιτελικού κράτους και της αριστείας και αντί αυτού κυβερνά με ρουσφέτια και αναξιοκρατία παντού.

Πόσο πειστικό είναι να επιχειρεί να μας πείσει ότι όσα δεν έκανε τέσσερα χρόνια τώρα, θα τα κάνει λίγες ημέρες πριν τις εκλογές;

Έρχονται στιγμές που η ουσία ξεπερνά την επικοινωνία και κανένας Αμερικανός επικοινωνιολόγος δεν μπορεί να τα διορθώσει”.



Μολότοφ και καταστροφές αθώων πολιτών από τους ακροαριστερούς κακοποιούς

 


Επεισόδια σημειώθηκαν εχθές το μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας και μετά το τέλος της πορείας για τα θύματα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη. 

Στο τέλος της πορείας, ακροαριστεροί κακοποιοί για ακόμα μία φορά αμαύρωσαν το νόημα της, πετώντας δολοφονικές μολότοφ, και καταστρέφοντας περιουσίες αθώων πολιτών.

Οι αντιεξουσιαστές σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ, έριξαν στύλους και προκάλεσαν εκτεταμένες φθορές σε καταστήματα αθώων πολιτών, σπάζοντας τζάμια, έκαψαν αμάξια εμπόρων και άλλα πολλά.

Η φωτογραφίες μιλάνε μόνες τους :
















Κατ΄ επιλογή ευαίσθητοι, κατ' ανάθεση αλληλέγγυοι και κατ' επάγγελμα "επαναστάτες"

 


Εννοείται ότι δεν πρέπει κανένας μας να κάνει οποιαδήποτε προσπάθεια συμψηφισμού.

Η υποκρισία όμως του ΣΥΡΙΖΑ μας αναγκάζει να γράψουμε δύο πράγματα γιατί μας ενοχλούν.

Το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να εργαλειοποιήσει ένα τόσο τραγικό δυστύχημα, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ευθύνες για όσους είχαν την αρμοδιότητα. Όπως έχει ευθύνες ο σημερινός υπουργός, έτσι ευθύνες έχει και ο Σπίρτζης του ΣΥΡΙΖΑ που κρύβεται, και μάλιστα οι αποκαλύψεις των ημερών δείχνουν σοβαρό πρόβλημα επί των ημερών του Σπίρτζη στην διαχείρηση της ΤΡΕΝΟΣΕ, με κορυφαία το ξεπούλημα της για μόνο 45 εκατομμύρια ευρώ.

Αναζητήσαμε καταδικαστικές αναρτήσεις και αφορισμούς για τις τραγωδίες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και δεν βρήκαμε ούτε μία.

Ειδικά για την τραγωδία στο Μάτι και για το δούλεμα που έριξε με το "πότε θα πετάξουν τα αεροπλάνα το πρωί". ότι δεν υπάρχουν νεκροί και άλλα πολλά προκλητικά σώου με πρώτο νούμερο τον Αλέξη Τσίπρα.

Αυτό αποδεικνύει δυστυχώς πώς εκτός από τους πολίτες που θέλουν να αλλάξει κάτι, υπάρχει και η πλειοψηφία αυτοί που οργανώνουν επιλεκτικά τις συγκεντρώσεις δήθεν διαμαρτυρίας, οι κατ΄ αποκοπήν ευαίσθητοι, κατ' ανάθεση αλληλέγγυοι και κατ' επάγγελμα "επαναστάτες".

Αυτό μας ενοχλεί και πρέπει να ενοχλεί όλη την κοινωνία.




Δύο κόσμοι σε μια χώρα! Αυτοί οι κόσμοι θα αναμετρηθούν στις εκλογές και όχι τα κόμματα…

 



Η Ελλάδα που δουλεύει, που αξιολογείται, που παράγει, που εξελίσσεται, που ελέγχεται, που αν κάνει κάτι λάθος πασχίζει να το διορθώσει, να μάθει μέσα από αυτό και να γίνει καλύτερη, σήμερα δεν ήταν στους δρόμους.

Σήμερα δρόμους για μια ακόμη φορά βγήκε η Ελλάδα που δεν είχε στόμα στα capital controls, στην φοροαφαίμαξη, στην διάλυση της οικονομίας, στα λουκέτα εκατοντάδων επιχειρήσεων, στις μειώσεις μισθών & συντάξεων, στην μετανάστευση χιλιάδων νέων, στο όχι που έγινε ναι, στο άνοιγμα των συνόρων, στην απουσία κρατικού μηχανισμού σε όλα τα επίπεδα, στις μηδενικές επενδύσεις, στην εικόνα ενός Πρωθυπουργού που όπου εκπροσώπησε την χώρα σε ανώτατο επίπεδο την έκανε ρεζίλι με την αμορφωσιά του, που δεν έβγαλε άχνα στο Άδενδρο, στην Μάνδρα και στο Μάτι..

Δηλαδή η Ελλάδα του ωχαδερφισμού, που βολεύεται, που δεν αξιολογείται, που βλέπει παντού φασίστες, συνομωσίες και εχθρούς, που τρέφεται από το μπάχαλο και που δεν θ’αντιδρούσε ακόμα και εάν μια αριστερή κυβέρνηση την έστελνε στα συσσίτια κάθε μέρα γιατί απλά ο κομμουνισμός δεν είναι πολίτευμα αλλά δόγμα.

Αυτή η Ελλάδα βγήκε να μας πείσει σήμερα ότι και καλά διαμαρτύρεται για τα Τέμπη, για τα θύματα, για την απόδοση δικαιοσύνης και για την εύρεση όλων των υπαίτιων αυτού του τραγικού δυστυχήματος όταν από το 2015 έως το 2019 ήταν παντελώς απούσα απέναντι σε όλα τα σημεία και τέρατα που έγιναν σε όλα τα επίπεδα και απέναντι φυσικά στους δεκάδες νεκρούς που είχαμε γιατί η τότε κυβέρνηση δεν μπορούσε να συντονίσει ούτε μια εκκένωση. 

Δεν πείθουν κανέναν.

Άγονται και φέρονται από τις ιδεολογικές τους παρωπίδες όντας προσκολλημένοι σε νοοτροπίες και αντιλήψεις που ευθύνονται για κάθε κακέκτυπο της Ελλάδας.

Δύο κόσμοι σε μια χώρα λοιπόν, με την μόνη διαφορά όμως ότι ο πρώτος είναι αυτός που την μεγαλώνει και προσπαθεί να την φέρει στο σήμερα ενώ ο δεύτερος την συρρικνώνει και την κρατάει στο χθες.

Αυτοί οι κόσμοι θα αναμετρηθούν στις εκλογές και όχι τα κόμματα…


Το είδαμε στο διαδίκτυο από ανώνυμο και μας άρεσε...........