Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018

Πρώτη μέρα του σχολείου και ο Γαβρόγλου έταξε μόνο μία ώρα ύπνο παραπάνω



Είναι τραγική η ακροαριστερή πολιτική στην παιδεία που την υποβαθμίζει κάθε μέρα και περισσότερο.

Δέν είχε τίποτα άλλο να πει παρά μόνο ότι δεν θα ξυπνάνε από του χρόνου πρωί η μαθητές  αποδιοργανώνοντας έτσι τους γονείς.

Ο κ. Γαβρόγλου αφού αναφέρθηκε στο ιδιαίτερο βάρος που δίνει το υπουργείο Παιδείας στην επαγγελματική εκπαίδευση, είπε απευθυνόμενος στους μαθητές, ότι από του χρόνου τα μαθήματα στα σχολεία θα ξεκινούν στις 9 το πρωί.

Μάλιστα ο ακατάλληλος υπουργός παιδείας χειροκροτήθηκε από τους μαθητές όταν ανακοίνωσε ότι του χρόνου θα ξεκινούν τα μαθήματα από τις 09:00. και όταν είπε «Για να κοιμόμαστε λίγο παραπάνω» σχολίασε και έλυσε όλα τα προβλήματα υποβάθμισης της παιδείας που ο ίδιος και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ είναι υπεύθυνη και κάνουν έγκλημα κατά των παιδιών μας.


Μουδιασμένοι στο Μαξίμου από τη δήλωση Ρέγκλινγκ για το χρέος -Οι περικοπές στις συντάξεις τρομάζουν


Την ακύρωση της ήδη προνομοθετημένης απαίτησης του ΔΝΤ για μείωση των συντάξεων από 1/1/2019 αναμένεται να θέσει ο Αλέξης Τσίπρας κατά τη διάρκεια των επαφών που θα έχει στο Στρασβούργο με Ευρωπαίους αξιωματούχους και τον πρόεδρο της ευρωπαϊκής επιτροπής Ζαν Κλωντ Γιούνκερ.

Ο κ.Τσίπρας αναμένεται να διατυπώσει το επιχείρημα της εξασφάλισης του στόχου για πρωτογενές πλεόνασμα 3,5% το 2019, για την επίτευξη του οποίου το ΔΝΤ είχε επιβάλλει το μαχαίρι στις συντάξεις.

Από το Μαξίμου ελπίζουν ότι στις Βρυξέλλες (Κομισιόν) υπάρχουν ευήκοα ώτα για τα ελληνικά επιχειρήματα από την ώρα που οι στόχοι «κλειδώσουν» και οι «μεταρρυθμίσεις» συνεχιστούν. Ωστόσο η ευρωπαϊκή επιτροπή είναι ένας μόνο παράγοντας καθώς ήδη από την πλευρά του ESM ο Κλάους Ρέγκλινγκ «έδειξε τα δόντια του» στέλνοντας σαφώς μήνυμα προς την Αθήνα όταν είπε ότι «η Ελλάδα πρέπει να συνεχίσει τις μεταρρυθμίσεις. Είμαστε πολύ υπομονετικός πιστωτής. Μπορούμε, όμως, να σταματήσουμε τα μέτρα ελάφρυνσης του χρέους που αποφασίσθηκαν για την Ελλάδα, αν τα προγράμματα προσαρμογής δεν συνεχισθούν, όπως έχει συμφωνηθεί».

Παρά τις προειδοποιήσεις αυτές πάντως, αποτελεί κοινό μυστικό ότι στο Μέγαρο Μαξίμου «καίγονται» να μην προχωρήσουν σε κόψιμο των συντάξεων, κάτι που αναμένεται να αποτυπωθεί στο προσχέδιο προϋπολογισμού.

Όσο κι αν ο ίδιος ο πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του στην ΔΕΘ επέλεξε να τοποθετηθεί πολύ προσεκτικά ώστε να μην προκαλέσει αντιδράσεις των δανειστών, η απόφαση είναι ειλημμένη καθώς όχι μόνο τα περισσότερα κυβερνητικά στελέχη λένε όχι στις μειώσεις με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αλλά και επειδή άπαντες σε κυβέρνηση, Κουμουνδούρου και κυρίως οι βουλευτές γνωρίζουν ότι μια τέτοια επιλογή προεκλογικά θα ήταν καταστροφική καθώς θα επέφερε σκληρή επί της κάλπης για τον ΣΥΡΙΖΑ.

Χαρακτηριστική ήταν η απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου ο οποίος όταν ερωτήθηκε για το θέμα, υποστήριξε -στη Δημόσια Τηλεόραση- ότι το μέτρο δεν είναι αναγκαίο καθώς δεν επηρεάζει τη βιωσιμότητα του συστήματος και δεν επιφέρει διαρθρωτικά αποτελέσματα.

Την ίδια ώρα στο Μέγαρο Μαξίμου εμφανίζονται ικανοποιημένοι από την παρουσία του Αλέξη Τσίπρα στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης καθώς όχι μόνο κύλησε ομαλά αφού οι συγκεντρώσεις για το Μακεδονικό δεν είχαν τον όγκο και τη μαζικότητα που θα δημιουργούσε σοβαρό πρόβλημα στην κυβέρνηση, ενώ η σύνδεση από τον βουλευτή της ΝΔ Κώστα Καραγκούνη της πρότασης Μητσοτάκη για το Ασφαλιστικό με τον δικτάτορα Πινοσέτ, έδωσε «πόντο» τον οποίο ο Αλέξης Τσίπρας δεν άφησε να πάει χαμένος.


ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΙΓΟΥΡΗΣ
iefimerida.gr 


5 σημάδια πως έρχεται η ώρα της ηλεκτροκίνησης



Με την παρουσίαση της Mercedes-Benz EQC, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της γερμανικής εταιρείας, ο κόσμος της αυτοκίνησης βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά στα οχήματα μηδενικών ρύπων. Ιδού γιατί...

1. Η νομοθεσία ευνοεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Με τις προδιαγραφές ρύπων να γίνονται ολοένα και αυστηρότερες, τα οχήματα μηδενικών ρύπων μοιάζουν να αποτελούν τη μοναδική διέξοδο της αυτοκινητοβιομηχανίας προκειμένου να περιορίσουν τον μέσο όρο του εκπεμπόμενου CO2 του στόλου τους. Σα να μην έφταναν όλα αυτά, πολλές ευρωπαϊκές πόλεις έχουν ανακοινώσει τον σταδιακό περιορισμό της κυκλοφορίας των συμβατικών αυτοκινήτων μέσα στα επόμενα χρόνια. 

2. Οι μπαταρίες γίνονται φθηνότερες. Με τη χρηματιστηριακή αξία της μπαταρίας (κόστος ανά κιλοβατώρα) να πέφτει με ραγδαίους ρυθμούς, οι συσσωρευτές ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, που αντιπροσωπεύουν και το μεγαλύτερο κόστος του, γίνονται ολοένα και πιο προσιτοί. Υπολογίζεται, λοιπόν, πως το 2025 το κόστος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα εξισωθεί με εκείνο ενός συμβατικού ανάλογων διαστάσεων και προδιαγραφών απόδοσης. 


3. Οι μπαταρίες γίνονται ολοένα και πιο αποδοτικές. Έπειτα από μια στασιμότητα δεκαετιών, η απόδοση των μπαταριών βελτιώνεται, και μάλιστα με αρκετά γρήγορους ρυθμούς. Με δεδομένο ότι η ενεργειακή τους πυκνότητα αυξάνεται κατά περίπου 10% τον χρόνο, στον κύκλο αλλαγής ενός μοντέλου που διαρκεί περί τα 7 χρόνια θα μπορούμε να έχουμε μπαταρίες που να εξασφαλίζουν διπλάσια αυτονομία, ή να διαθέτουν την ίδια χωρητικότητα στο μισό βάρος. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι, ακόμα κι αν δεν δούμε άμεσα κάποια επαναστατική αλλαγή στην τεχνολογία των μπαταριών, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πολύ σύντομα θα διαθέτουν μια απόλυτα ικανοποιητική αυτονομία (π.χ. της τάξης των 500 χλμ.) και χαμηλότερο βάρος από τα ηλεκτρικά οχήματα πρώτης γενιάς. 

4. Όλοι οι κατασκευαστές σπεύδουν να βάλουν μια πρίζα στα μοντέλα τους... Οι εταιρείες ανακοινώνουν η μία μετά την άλλη τα σχέδιά τους για την ηλεκτροκίνηση, που στις περισσότερες περιπτώσεις περιλαμβάνουν το λανσάρισμα μιας μεγάλης γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, αλλά και το σταδιακό εξηλεκτρισμό των υπολοίπων, κάτι που σημαίνει ότι, μέχρι περίπου το 2025, σε όσα αυτοκίνητα θα εφοδιάζονται ακόμη με θερμικό κινητήρα, αυτός θα συνυπάρχει με έναν επικουρικό ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος θα τροφοδοτείται από μπαταρίες που θα φορτίζονται τόσο κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης του οχήματος όσο και από μία κοινή πρίζα. 


5. Ο ανταγωνισμός θα επιταχύνει τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Τα σημάδια ήδη υπάρχουν, όμως η μετάβαση στη νέα τεχνολογία αναμένεται να επιταχυνθεί τόσο με τον ανταγωνισμό των υφιστάμενων αυτοκινητοβιομηχανιών όσο και με την εμφάνιση νέων εξ Ανατολών, που θα προσφέρουν υψηλή τεχνολογία σε χαμηλό κόστος. Δεν έχει κανείς παρά να δει την πεντάδα των παγκόσμιων πωλήσεων κινητών τηλεφώνων, όπου στις τρεις θέσεις φιγουράρουν κινεζικές εταιρείες. Ποιος θα μπορούσε να το φανταστεί, μόλις λίγα χρόνια πριν, στην εποχή της παντοκρατορίας της Nokia; Οι εξελίξεις είναι προ των πυλών και στο χώρο του αυτοκινήτου. 

Του Μιχάλη Σταυρόπουλου 
Πηγή : capital.gr


Για χειμώνα με Ελ Νίνιο προειδοποιούν οι επιστήμονες



Πιθανότητες 70% έως τα τέλη του χρόνου το φαινόμενο Ελ Νίνιο να ξαναχτυπήσει τη Γη δίνει με σημερινή του ανακοίνωση ο Παγκόσμιος Οργανισμός Μετεωρολογίας (ΠΟΜ).
Ο Ελ Νίνιο είχε πλήξει διάφορες περιοχές της γης το χειμώνα 2015 - 2016, αλλά όπως επισημαίνουν οι επιστήμονες, δεν αναμένεται να είναι τόσο ισχυρός όσο εκείνος του 2015 – 2016. Πρόκειται για ένα φυσικό φαινόμενο που επιτείνεται από την κλιματική αλλαγή και το το οποίο εκδηλώνεται με απότομες μεταπτώσεις στη θερμοκρασία των υδάτων του Ειρηνικού.
Κάτι που με τη σειρά του επηρεάζει τον καιρό σε όλο τον πλανήτη. Ο Ελ Νίνιο του 2015 – 2016 ήταν ένας από τους ισχυρότερους που έχουν ποτέ καταγραφεί και είχε μεγάλες επιπτώσεις στις παγκόσμιες θερμοκρασίες, με αποτέλεσμα το 2016 να περάσει στην ιστορία ως το θερμότερο, ιστορικά, έτος.
Το φαινόμενο οδήγησε επίσης σε ξηρασία στην Αφρική που είδε την γεωργική της παραγωγή να κατακρημνίζεται, ενώ μεγάλες πλημμύρες σημειώθηκαν στη Βραζιλία, την Αργεντινή, την Παραγουάη και την Ουρουγουάη. 
«Ο ΠΟΜ δεν αναμένει ο επικείμενος Ελ Νίνιο να έχει την ισχύ εκείνου της περιόδου 2015 – 2016 ανέφερε σε δηλώσεις του ο ΓΓ. Του Οργανισμού Πετέρι Τάλας. «Ωστόσο», πρόσθεσε, «η πρόβλεψη της έλευσης του φαινομένου μπορεί να σώσει πολλές ζωές και να περιορίσει τις οικονομικές ζημίες». Το φαινόμενο El Nino είναι τόσο εκτεταμένο γεωγραφικά που οι επιπτώσεις του γίνονται αισθητές από τις ανατολικές ακτές των ΗΠΑ μέχρι και τη Νέα Ζηλανδία, με αύξηση των θερμοκρασιών το καλοκαίρι και μείωσή τους τον χειμώνα.
Αν και το φαινόμενο παρατηρήθηκε για πρώτη φορά από ναυτικούς του 16ου αιώνα, η επιστημονική κοινότητα προχώρησε στην ανάλυσή του μόλις τα τελευταία χρόνια.
Από τη δεκαετία του 1980 και μετά, δορυφορικές παρατηρήσεις και μετρήσεις των ωκεανών της Γης έχουν δώσει τη δυνατότητα στους μετεωρολόγους να προβλέψουν με σχετική ακρίβεια την εμφάνιση του φαινομένου. Η δε μετάβαση από Ελ Νίνιο σε Λα Νίνια αφορά την απότομη ψύξη των ωκεάνειων υδάτων, με σημαντικές συνέπειες στο κλίμα και των δύο ημισφαιρίων του πλανήτη.
Πηγή: BBC 
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ


Ντιμιτρόφ: Θυσιάσαμε τη μυθολογία για την πραγματικότητα. Αυτή έχει σημασία


«Στο παρελθόν θυσιάσαμε την πραγματικότητά μας για τη μυθολογία. Τώρα θυσιάζουμε τη μυθολογία για την πραγματικότητα και η πραγματικότητα είναι αυτό που πραγματικά έχει σημασία», τονίζει στον Guardian o υπουργός Εξωτερικών της ΠΓΔΜ.

«Στο παρελθόν θυσιάσαμε την πραγματικότητά μας για τη μυθολογία. Τώρα θυσιάζουμε τη μυθολογία για την πραγματικότητα και η πραγματικότητα είναι αυτό που πραγματικά έχει σημασία», τονίζει μιλώντας στον Guardian o υπουργός Εξωτερικών της ΠΓΔΜ καθώς οι πολίτες της χώρας προετοιμάζονται να ψηφίσουν για την αλλαγή ονόματος.

Στο δημοψήφισμα που θα διεξαχθεί στο τέλος του μήνα θα ρωτηθούν οι πολίτες εάν είναι πρόθυμοι να προσθέσουν τη λέξη «Βόρεια» στο επίσημο όνομα της χώρας, καθιστώντας την έτσι «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας». 

Η αλλαγή αυτή αποτελεί το κύριο μέρος μιας συμφωνίας μεταξύ της ΠΓΔΜ και της Ελλάδας που υπογράφηκε από τους πρωθυπουργούς των δύο χωρών τον Ιούνιο. Η Ελλάδα είχε επί μακρόν εμποδίσει την ένταξη της χώρας με την ονομασία «Μακεδονία» στο ΝΑΤΟ και την Ευρωπαϊκή Ένωση, υποστηρίζοντας ότι το όνομα του βόρειου γείτονά της αποτελεί άδικη οικειοποίηση του ονόματος της βόρειας ελληνικής περιοχής της Μακεδονίας.

«Για πολλούς -γράφει ο Guardian- στο εσωτερικό της «Μακεδονίας», η αλλαγή του ονόματος είναι ένα λεπτό ζήτημα. 

Ο Nικόλα Ντιμιτρόφ, υπουργός Εξωτερικών της ΠΓΔΜ, ο οποίος πέρασε μήνες σε διαπραγματεύσεις με τον Έλληνα ομόλογό του, αναφέρει ότι θα ανοίξει ένα νέο δρόμο για το μικρό έθνος των περίπου 2 εκατομμυρίων ανθρώπων, το οποίο αγωνίστηκε από τότε που έγινε ανεξάρτητο μετά την κατάρρευση της Γιουγκοσλαβίας. 

«Έχουμε χάσει μια γενιά. Είμαι 45 ετών, ήμουν 18 ετών όταν η "Μακεδονία" έγινε ανεξάρτητη. Κατά κάποιον τρόπο αυτή είναι η δεύτερη ευκαιρία για τη γενιά μας να το κάνει», ανέφερε σε συνέντευξή του στον Guardian, στο γραφείο του στο κέντρο των Σκοπίων.

Οι κυβερνητικοί επικριτές λένε ότι η διατύπωση του ερωτήματος στο δημοψήφισμα αποτελεί χειραγώγηση, αλλά η υπουργός Άμυνας, Radmila Sekerinska, δήλωσε ότι είναι σωστή η διατύπωση του ερωτήματος σε δύο μέρη. 

«Εάν υπήρχε η ευκαιρία να μπουν στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ χωρίς τη συμφωνία με την Ελλάδα, όλοι θα ενθουσιάζονταν», σημειώνει. «Η άρνηση της σύνδεσης μεταξύ της ΕΕ και του ΝΑΤΟ και της συμφωνίας είναι παράλογη». Δυτικοί διπλωμάτες υποστηρίζουν ότι μια ψήφος υπέρ του ναι, ακόμη και αν η προσέλευση είναι κάτω από το όριο του 50% που απαιτείται για να τεθεί σε ισχύ, θα είναι εντολή αλλαγής.

Ο κυβερνών συνασπισμός θα πρέπει να πείσει περίπου 10 βουλευτές από το VMRO να ψηφίσουν μαζί τους για να επιτύχουν την πλειοψηφία των δύο τρίτων που απαιτείται για συνταγματική αλλαγή. Οι αξιωματούχοι του VMRO είναι εξαγριωμένοι για το ότι η χώρα θα πρέπει να αλλάξει το όνομά της όχι μόνο στις διεθνείς επικοινωνίες αλλά και εσωτερικά, με τα διαβατήρια, τα ονόματα των υπουργείων και όλες τις άλλες αναφορές στη «Μακεδονία» να αντικαθίστανται από το «Βόρεια Μακεδονία».

«Θα είχαν καλύτερη συμφωνία εάν είχαν αφήσει τους Έλληνες να την γράψουν οι ίδιοι, γιατί πιθανότατα οι Έλληνες θα ήταν λίγο ντροπιασμένοι να πάρουν για τον εαυτό τους τα πάντα», δήλωσε ο Aleksandar Nikoloski, αντιπρόεδρος του VMRO, σε μια συνέντευξη στην εφημερίδα.

Εκτός από την προσπάθεια προσεταιρισμού της αντιπολίτευσης, οι αξιωματούχοι στα Σκοπια παρακολουθούν τη Μόσχα κατά τη διάρκεια της εκστρατείας. Η Ρωσία δήλωσε ανοιχτά ότι αντιτίθεται στην προσχώρηση της χώρας στο ΝΑΤΟ και έχει κατηγορηθεί ότι εργάζεται στο παρασκήνιο προσπαθώντας να ανατρέψει τη συμφωνία. 

Η Ελλάδα απέλασε πρόσφατα Ρώσους διπλωμάτες, κατηγορώντας τους ότι δωροδόκησαν αντιπάλους της συμφωνίας. Οι δυτικές χώρες πιέζουν έντονα για την επιτυχία της συμφωνίας, με την Άγγελα Μέρκελ να επισκέπτεται τα Σκόπια το περασμένο Σαββατοκύριακο...


Πηγή: skai.gr


Πρόστιμα σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και μηχανών από 1η Οκτωβρίου



Με πρόστιμο κινδυνεύουν άμεσα όσοι δεν πέρασαν τα αυτοκίνητά τους από ΚΤΕΟ.

Συγκεκριμένα σε ισχύ τίθεται από 1η Οκτωβρίου ο νόμος 4530/30-3-2018 (άρθρο 55) βάσει του οποίου θα επιβάλλεται πρόστιμο 150 ευρώ σε όσους δεν έχουν περάσει το όχημά τους ή το δίκυκλό τους από έλεγχο ΚΤΕΟ.

Με τον νέο νόμο απλοποιείται η διαδικασία καθώς όλα τα ΚΤΕΟ είναι συνδεδεμένα online με το υπουργείο Υποδομών, το οποίο, με τον τρόπο αυτό, μπορεί να εντοπίζει τα οχήματα (αυτοκίνητα, δίκυκλα, φορτηγά) που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ.

Από έλεγχο ΚΤΕΟ περνούν όλα τα οχήματα (αυτοκίνητα και δίκυκλα) στα 4 χρόνια από την πρώτη τους κυκλοφορία και έπειτα κάθε δύο χρόνια (εξαιρούνται τα ταξί και τα βαρέα οχήματα 

Αν ένα όχημα δεν περάσει στην ώρα του ΚΤΕΟ, επιβαρύνεται με πρόστιμο. Αυτό διαμορφώνεται σε 16 ευρώ για τα επιβατικά αυτοκίνητα για τον πρώτο μήνα καθυστέρησης, σε 33 ευρώ για μέχρι έξι μήνες και σε 65 ευρώ για πάνω από έξι μήνες. Τα οχήματα (αυτοκίνητα και δίκυκλα) που θα εντοπιστούν να μην έχουν περάσει ΚΤΕΟ (υπολογίζονται εκατοντάδες σε αριθμό) θα επιβαρυνθούν επιπρόσθετα με πρόστιμο 150 ευρώ που θα γνωστοποιηθεί μέσω taxisnet.

Προθεσμίες ΚΤΕΟ για επιβατικά Ι.Χ.

Στα 4 χρόνια ακριβώς από την ημερομηνία έκδοσης της 1ης αδείας και έκτοτε κάθε 2 χρόνια

Προθεσμίες ΚΤΕΟ μηχανάκια

Στα 4 χρόνια ακριβώς από την ημερομηνία έκδοσης της 1ης αδείας και έκτοτε κάθε 2 χρόνια


Πηγή : aftodioikisi.gr



Απίστευτα ξεφτιλισμένος ο Τσίπρας επιτέθηκε στον Μητσοτάκη μέσα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο



Είναι ένας απίστευτα ξεφτιλισμένος ο Αλέξης Τσίπρας, δεν ντρέπεται καθόλου και ξεφτιλίζει και την Ελλάδα που τον έχει πρωθυπουργό!!

Προσωπική επίθεση στον Κυριάκο Μητσοτάκη εξαπέλυσε ο Αλέξης Τσίπρας σε ομιλία στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, υποτίθεται με θέμα το μέλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Δεν άρεσε στον τελειωμένο Αλέξη Τσίπρα η τοποθέτηση του Ισπανού Ευρωβουλευτή Εστεμπάν Γκονζάλες Πονς που τον ξεφτίλισε υπενθυμίζοντας ότι το 2015 και οι διαπραγματεύσεις της κυβέρνησής του κόστισαν στους Έλληνες 100 δισ ευρώ, ενώ τον κάλεσε να μην επιστρέψει στον λαϊκισμό εν όψει των εθνικών εκλογών στην Ελλάδα. Και εκεί άρχισε ο τελειωμένος πρωθυπουργός της Ελλάδας ντροπή για την χώρα μας αντί να μιλάει με επιχειρήματα που δεν έχει εναντίον σε ότι τον κατηγορούν, να επιτίθεται κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη..

«Σάς βλέπω πολύ αλλαγμένο, ήταν μια χώρα (σ.σ. η Ελλάδα) στην άκρη του γκρεμού το 2015 όταν όλοι οι υπόλοιποι σάς είχαν γυρίσει την πλάτη», είπε επίσης ο Πονς «πρέπει να χειροκροτήσουμε τους Έλληνες πολίτες που ψήφισαν να μείνουν στην Ευρώπη. Να μην ξεχάσουμε τι έκαναν οι πολίτες». Σχολιάζοντας μάλιστα την αναφορά Τσίπρα περί τεχνοκρατών, ο ευρωβουλευτής του ΕΛΚ απάντησε ότι «όλη η Ευρώπη έσωσε τη χώρα σας. Η Ευρώπη είναι αξίες και αρχές, είναι αλληλεγγύη και όχι να πετροβολούμε ο ένας τον άλλον. Στην αρχή της θητείας σας χάσαμε πολύτιμο χρόνος, χάθηκαν 100 δισ. λόγω του Βαρουφάκη. Σας βλέπω αλλαγμένο, κάνετε θετικά βήματα αλλά χρειάζονται και άλλα βήματα», είπε αναφερόμενος στον Αλέξη Τσίπρα ο Πόνς. «περίπου 500.000 νέοι Έλληνες έφυγαν από την Ελλάδα. Μάς ανησυχεί ότι στις επόμενες εκλογές, μπορεί να ξαναεπιστρέψει στο λαϊκισμό. Είναι στο χέρι σας, το 2015 κάνατε λάθος. Ο λαϊκισμός δεν είναι ούτε δεξιός ούτε αριστερός», είπε τελειώνοντας ο Πόνς

Αντί λοιπόν να τον αντικρούσει με επιχειρήματα που δεν έχει γιατί είναι αποτυχημένος, ο τελειωμένος Αλέξης Τσίπρας άρχισε την επίθεση στην Νέα Δημοκρατία και τον Κυριάκο Μητσοτάκη 

«Ήταν στόχος μου να προκαλέσω έναν έντονο και μεστό διάλογο και χαίρομαι που το κατάφερα. Η Ελλάδα αποτέλεσε ένα πείραμα για την Ευρώπη.

Επιτρέψτε μου να σας πως είμαι χαρούμενο κι ευτυχής που η κυβέρνηση μου είναι αυτή που επέτυχε εκεί που απέτυχαν τρεις συνεχόμενες κυβερνήσεις αυτό από μόνο του είναι μία εξαιρετική πολιτική επιτυχία. Αυτό που με κάνει να είμαι πραγματικά ευτυχής δεν είναι η ολοκλήρωση των προγραμμάτων αλλά το ότι από τη μία καταφέραμε να εμβαθύνουμε δομικές μεταρρυθμίσεις ενώ ταυτόχρονα προστατεύσαμε όσο μπορούσαμε την μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία. Δεν είναι success story η πορεία μας αλλά είναι ένας δρόμος στο μέλλον.

Ας αναρωτηθούμε γιατί η Ελλάδα χρειάστηκε τρία συνεχόμενα προγράμματα και οχτώ χρόνια ενώ άλλες χώρες όπως η Κύπρος και η Πορτογαλία εξήλθαν σε τρία χρόνια. Υπήρξαν μεγάλα λάθη και από τις Ελληνικές κυβερνήσεις και από τους Ευρωπαϊκούς θεσμούς, διότι τα πρώτα προγράμματα αντί να εμβαθύνουν στις μεταρρυθμίσεις έδωσαν βάση στην δημοσιονομική προσαρμογή που οδήγησε σε ένα φαύλο κύκλο λιτότητας. Αντιθέτως εμείς πετύχαμε μία δύσκολη συμφωνία το 2015 με προτεραιότητα στις δομικές μεταρρυθμίσεις.

Δεν είναι κακό ότι άλλαξα κακό είναι κάποιοι να παραμένουν αδιόρθωτοι υπερασπιζόμενοι καταστάσεις που πλέον δεν είναι δυνατό να τις υπερασπίζονται. Σήμερα πέρα από την αποφράδα ημέρα στις ΗΠΑ σήμερα είναι και η επέτειος θανάτου του Αλιέντε. Ελπίζω να μην κάνατε σκόπιμα αναπαραγωγή των δύο άκρων στην ομιλία σας. Σας λέω πως εάν θέλετε να μιλήσετε για νεποτισμό σας ενημερώνω πως αρχηγοί στην δεξιά της Ελλάδος γίνονται τα τέκνα επιτυχημένων ή μη παλαιότερων πρωθυπουργών. Μιλήσατε για λαϊκισμό λυπάμαι αλλά στην δική σας παράταξη και πάλι πρέπει να στραφείτε. Δεν υπάρχει μεγαλύτερος λαϊκισμός από την στάση που κρατά η ΝΔ σε σχέση με την αναγκαία για την Ευρώπη και τα Βαλκάνια στην επίλυση του ζητήματος των Σκοπίων είναι μία στάση ορισμός του λαϊκισμού και του καιροσκοπισμού.

Μιλήσατε για 100 δισ κόστος που είναι το κόστος της διαπραγμάτευσης της Ελλάδας το δύσκολο εξάμηνο το εξάμηνο που έγιναν λάθη και από τις 2 πλευρές. Αν όντως υπήρχε επιβάρυνση τόσων δις θα είχε αντιστοίχως αυξηθεί και το δημόσιο χρέος. Πρόκειται για στοχευμένες ανακρίβειες. Δήθεν η Ελλάδα την τριετία σπατάλησε την τριετία 40 δις. στα δικά μας χρόνια η ανακεφαλαιοποίηση χρησιμοποίηση μόλις 6 από τα 24 δις. που προορίζονταν για αυτό τον σκοπό. Τουλάχιστον όταν αντιδικούμε να το κάνουμε επί των πραγματικών στοιχείων».

Είπε ο Αλέξης Τσίπρας σε άδειο Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο έχοντας ξεφτιλιστεί εντελώς 


Οργιάζει η ρευματοκλοπή – Εντοπίστηκαν πάνω από 5.200 περιπτώσεις


«Ελληνικό παράδοξο» χαρακτήρισε την ταυτόχρονη σημαντική εξάπλωση του φαινομένου της ρευματοκλοπής με την πύκνωση των ελέγχων και την εντυπωσιακή αύξηση του πλήθους των εντοπισμών από τον Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας Δικτύου, ο διευθυντής χρηστών δικτύου/ΔΕΔΔΗΕ, Νίκος Δρόσος, στη διάρκεια χθεσινοβραδινής εσπερίδας που διοργάνωσε η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) στην 83η ΔΕΘ.

Κατά την ομιλία του, ο κ. Δρόσος υπογράμμισε την ανάγκη αυστηροποίησης του σχετικού ρυθμιστικού πλαισίου, που όμως καλύφθηκε με την έκδοση του Κώδικα Διαχείρισης του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΕΔΔΗΕ), κυριότητας της ΔΕΗ Α.Ε και του Εγχειριδίου Ρευματοκλοπών από τη Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, ενώ επισήμανε τις βασικές μεταβολές που εισάγει, καθώς και τις ενέργειες που ανέλαβε η ΔΕΔΔΗΕ για την προσαρμογή στις απαιτήσεις του και γίνεται αποτίμηση της πρώτης περιόδου εφαρμογής.

Όπως είπε χαρακτηριστικά, η εντυπωσιακή αύξηση των μη τεχνικών απωλειών καταγράφεται την τρέχουσα δεκαετία, «ως αντανάκλαση της οικονομικής συγκυρίας που υποθάλπει την έκνομη συμπεριφορά (αύξηση κρουσμάτων ρευματοκλοπής)».

Διευκρίνισε ότι από την ίδρυσή του το 2012, ο ΔΕΔΔΗΕ θέτει σε υψηλότατη προτεραιότητα την αντιμετώπιση του φαινομένου, δρομολογώντας σειρά δράσεων, όπως: αύξηση των ελέγχων (στοχευμένων και μη), επανασφράγιση των μετρητικών διατάξεων, συστηματοποίηση της υποβολής μηνύσεων στους παραβάτες, προσπάθεια επίσπευσης της διεκπεραίωσης των υποθέσεων και καταγράφοντας εντυπωσιακή αύξηση στο πλήθος των ετήσιων εντοπισμών διαπιστωμένων ρευματοκλοπών.

Η ρευματοκλοπή συνεχίζει με αμείωτη ένταση
«Παρά την εντατικοποίηση των προσπαθειών, τη διάθεση σημαντικότατων πόρων και την αλματώδη αύξηση του πλήθους των εντοπισμένων περιπτώσεων ρευματοκλοπής το φαινόμενο όχι μόνο δεν ανακόπηκε, αλλά τουναντίον μεγεθύνθηκε» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Δρόσος.

Όπως εξήγησε, η έξαρση του φαινομένου συμπίπτει και συνδέεται με την παρατεταμένη οικονομική κρίση, διεύρυνση της κοινωνικής βάσης του φαινομένου, προσφορά «τεχνογνωσίας» ρευματοκλοπής και «της δυσπιστίας και εναντίωσης προς το κράτος (αφού παρά την απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, στη συνείδηση των περισσοτέρων το ηλεκτρικό ρεύμα είναι ταυτισμένο με τη ΔΕΗ και η ΔΕΗ με το κράτος) φαίνεται να παρέχει τη «νομιμοποιητική βάση» για την προσχώρηση». Όμως, όπως υπογράμμισε «σε κάθε περίπτωση η ρευματοκλοπή συνιστά παραβατική, αντικοινωνική συμπεριφορά, αφού το «όφελος» των ολίγων μεταφράζεται σε ζημία των πολλών».

Σε 5.270 οι διαπιστωμένες ρευματοκλοπές με βεβαίωση απαιτήσεων
Το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο για την αντιμετώπιση των ρευματοκλοπών, ξεκίνησε να τρέχει στις 29 Μαρτίου του 2018 και η έναρξη εφαρμογής αποκοπών υπερήμερων υπόχρεων οφειλών έναντι ρευματοκλοπής, άρχισε στις 26 Ιουνίου του 2018.

Κάνοντας μια πρώτη αποτίμηση, ο ίδιος υπογράμμισε ότι υπάρχει αξιόλογο πλήθος εκκρεμών υποθέσεων από το παρελθόν, λόγω και της καθυστέρησης έναρξης εφαρμογής του νέου πλαισίου και συμπλήρωσε ότι αναμένεται ολοκλήρωση της διεκπεραίωσής τους μέχρι τέλος του τρέχοντος έτους. Παράλληλα, όπως είπε, εξετάζονται οι νέες υποθέσεις, οι έλεγχοι συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό, ενώ έχει περιοριστεί σημαντικά ο χρόνος διεκπεραίωσης υποθέσεων, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «αυτή είναι δυνατή ακόμη και αυθημερόν».

Δίνοντας ποσοτικά δεδομένα, με στοιχεία έως και την 31η Αυγούστου του 2018, ο κ. Δρόσος αναφέρθηκε στο πλήθος επιστολών (για διαπιστωμένες ρευματοκλοπές με βεβαίωση απαιτήσεων), που ανέρχονται σε 5270, με το 13% να αφορά σε ρευματοκλοπές προ του 2017, τo 39% εντός 2017 και το 48% εντός 2018.

Οι εξυπηρετούμενες περιπτώσεις, ανέρχονται σε 2603, οι μη εξυπηρετούμενες /ληξιπρόθεσμες, σε 2185, οι μη ληξιπρόθεσμες περιπτώσεις φτάνουν σε 482, με την βεβαιωμένη μη καταγραφείσα ενέργεια στα ~ 62 Gwh, τα βεβαιωμένα ποσά οφειλών να διαμορφώνονται σε 14,7 εκατ. ευρώ και με τις εισπράξεις στα 3 εκατ. ευρώ.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Δρόσος τόνισε ότι η θέσπιση του νέου ρυθμιστικού πλαισίου για την αντιμετώπιση των ρευματοκλοπών θωρακίζει την προσπάθεια του ΔΕΔΔΗΕ και αναμένεται να συμβάλει καθοριστικά στην έκβαση του «διακηρυγμένου «Πολέμου κατά της Ρευματοκλοπής», στον οποίο έχουν συστρατευθεί όλες οι δυνάμεις του ΔΕΔΔΗΕ, με στόχο την ανακοπή του φαινομένου αρχικά και τη δραστική περιστολή του στη συνέχεια».

Χαρακτηρίζοντας ιδιαίτερα ενθαρρυντικά τα πρώτα αποτελέσματα της προσπάθειας που γίνεται, ο κ. Δρόσος τόνισε ότι «η προσπάθεια αυτή θωρακίζεται επίσης από την εστίαση στις καθαρές περιπτώσεις διαπιστωμένων ρευματοκλοπών με αδιαμφισβήτητα τεκμήρια και την αντιμετώπιση όλων των περιπτώσεων κατά ενιαίο και ομοιογενή τρόπο».

Οι έξυπνοι μετρητές και τα πιλοτικά συστήματα που έπονται
Στη διάρκεια της εσπερίδας, ο διευθυντής του κλάδου μετρήσεων της ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ, Κωνσταντίνος Ανδρεάδης, αναφέρθηκε στα βασικά χαρακτηριστικά των έξυπνων μετρητών, τα έργα που έχουν υλοποιηθεί από τη ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ, τις ενέργειες για εκσυγχρονισμό και βελτίωση των υποδομών και παρουσίασε τους στρατηγικούς σχεδιασμούς ως προς την εγκατάσταση έξυπνων μετρητών σε όλη την ελληνική Επικράτεια.

Περιγράφοντας το πιλοτικό σύστημα έξυπνων μετρητών, είπε ότι αφορά σε συνολικά 200.000 έξυπνους μετρητές και το έργο για το πανελλαδικό roll out αφορά σε 7.200.000 έξυπνους μετρητές.

Ειδικότερα, πρόκειται για την προμήθεια δύο Κεντρικών Συστημάτων (Κύριο & Εφεδρικό), με δυναμικότητα διαχείρισης 300.000 μετρητικών σημείων, αντικατάσταση 200.000 Η/Μ μετρητών & κιβωτίων σε πελάτες χαμηλής τάσης 1Φ & 3Φ Παροχών Νο 1 – 4 και ένταξή τους σε σύστημα τηλεμέτρησης, δύο τεχνολογίες επικοινωνίας των μετρητών με τα κεντρικά συστήματα: Μέσω Δικτύων – PLC (power line carrier) (εφαρμογή 80%) και κινητής τηλεφωνίας – GPRS/3G (εφαρμογή 20%) και πληροφόρηση Καταναλωτών μέσω εγκατάστασης 30.000 οικιακών οθονών, μεταξύ άλλων, Web & Mobile portal, με χρήση pc, tablets και smartphones.

Όπως διευκρίνισε, το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα αφορά τις γεωγραφικές περιοχές: Ξάνθη με 60.000 έξυπνους μετρητές, Λέσβο, Λήμνο και ‘Αγιο Ευστράτιο με συνολικά 80.000 έξυπνους μετρητές, Λευκάδα 20.000, Αθήνα 7.000, Θεσσαλονίκη 3.000, Θήρα 17.000, Κύθνο 3.000 και Μήλο 10.000.

Για το πανελλαδικό roll out έξυπνων μετρητών, είπε ότι η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη και διευκρινίζοντας ότι τώρα γίνεται το επιχειρηματικό σχέδιο για την υλοποίησή του, τόνισε ότι αφορά σε προμήθεια και εγκατάσταση νέου Κέντρου Τηλεμέτρησης με δυνατότητα σταδιακής επέκτασης σε 7,2 εκατ. μετρητικά σημεία.

«Η υλοποίηση των δύο προαναφερόμενων έργων αποτελούν μονόδρομο για τη χώρα, αφού η υλοποίησή τους θα οδηγήσει αυτόματα και σε περιορισμό ή και πάταξη του φαινομένου των ρευματοκλοπών» επισημάνθηκε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Στις άμεσες πάντως ενέργειες συμπεριλαμβάνονται: προμήθεια 135.000 ΙΦ έξυπνων μετρητών, 89.000 ΙΙΙΦ έξυπνων μετρητών και επέκταση των δυνατοτήτων των τηλεμετρητικών συστημάτων με σκοπό την υποδοχή των νέων έξυπνων μετρητών,

Από την πλευρά της, η προϊσταμένη της Διεύθυνσης της προστασίας καταναλωτών, περιβάλλοντος και λιανικών αγορών, Ευαγγελία Γκότζου, παρουσίασε το πλαίσιο λειτουργίας των εργαλείων σύγκρισης τιμών (PCTs) στον τομέα της ενέργειας, εστιάζοντας στο σχετικό εργαλείο που πρόκειται να δημιουργήσει η ελληνική Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας.

Παρουσίασε εν συντομία τις κατευθυντήριες αρχές που έχει δημοσιεύσει το Συμβούλιο των Ευρωπαϊκών Ρυθμιστικών Αρχών Ενέργειας (CEER) από τον 07/2012 έως και το 12/2017 αναφορικά με τις προδιαγραφές της ορθής πρακτικής τέτοιων εργαλείων, ώστε να λειτουργούν αποτελεσματικά και προς όφελος των καταναλωτών.


Πηγή : in.gr


Δύο σχολεία στη Ραφήνα επισκέφθηκε, πρώτη ημέρα του σχολικού έτους, ο Κυριάκος Μητσοτάκης.



Δύο σχολεία στη Ραφήνα επισκέφθηκε σήμερα, πρώτη ημέρα λειτουργίας των σχολείων, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης. Αρχικά βρέθηκε στον αγιασμό του 2ου Δημοτικού σχολείου Ραφήνας. Εκτός από τον Αγιασμό,  ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας παρέστη και στην ενημέρωση των γονέων που ακολούθησε. Στη συνέχεια, ο κ. Μητσοτάκης μετέβη στο Ειδικό Σχολείο του δήμου Ραφήνας το οποίο υπέστη σημαντικές φθορές από την πρόσφατη καταστροφική πυρκαγιά. Αφού συνομίλησε με γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, ο κ. Μητσοτάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:





«Συγκινούμαι που βρίσκομαι σήμερα, στην αρχή της σχολικής χρονιάς, εδώ στο ειδικό σχολείο Ραφήνας. Ένα σχολείο το οποίο και αυτό, δυστυχώς, δεν γλίτωσε από την καταστροφική πυρκαγιά της 23ης Ιουλίου, αλλά ένα σχολείο το οποίο κάνει και αυτό μια καινούργια αρχή. Γιατί, όπως είπατε Σεβασμιότατε,  μέσα από αυτήν τη μεγάλη τραγωδία, αυτήν την εθνική τραγωδία, ξύπνησε πολύ καλοσύνη και πολύ ανθρωπιά. Και ας το κρατήσουμε αυτό, ως θετικό μήνυμα στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Ένα μήνυμα εθνικής αναγέννησης. 

Θέλω να πω στα παιδιά μας να έχουν μια καλή και παραγωγική χρονιά. Να συγχαρώ από καρδιάς τους εκπαιδευτικούς που παρέχουν αυτό το τόσο σημαντικό έργο στηρίζοντας παιδιά με ειδικές δεξιότητες. Παιδιά τα οποία έχουν ακόμα περισσότερο ανάγκη τη δική μας φροντίδα. Και να πω, επίσης, ότι κάθε οργανωμένη κοινωνία κρίνεται τελικά από τη φροντίδα και την αλληλεγγύη που παρέχει σε αυτούς που το έχουν περισσότερο ανάγκη. Και εδώ, στα ειδικά σχολεία, γίνεται μια εξαιρετική δουλειά. 



Και θέλω να σας πω, επίσης, αν κατά προτεραιότητα πρέπει κάπου να γίνουν προσλήψεις τακτικού προσωπικού στην εκπαίδευση, πρέπει να γίνουν εδώ στα ειδικά σχολεία, ώστε να εξασφαλιστεί και η απαραίτητη συνέχεια της συναισθηματικής επαφής που εκ των πραγμάτων εσείς οι εκπαιδευτές αναπτύσσετε με τα παιδιά. Ένα μεγάλο μπράβο από καρδιάς στους γονείς που στέκονται δίπλα στα παιδιά με αγάπη, με αυταπάρνηση και με αφοσίωση. Θέλω να ξέρετε ότι η σκέψη μας είναι κοντά σας. 



Καλή αρχή, καλή προκοπή, σε όλα τα παιδιά που ξεκινούν σήμερα τη σχολική τους χρονιά με όνειρα και φιλοδοξίες. Από τα παιδιά της πρώτης δημοτικού μέχρι τα παιδιά της τρίτης λυκείου, που έχουν το άγχος και την ανησυχία της μελλοντικής επαγγελματικής τους και εκπαιδευτικής τους ανέλιξης. Καλή δύναμη στους εκπαιδευτικούς που παρέχουν ένα σπουδαίο έργο, συχνά σε αντίξοες συνθήκες».




Ο Σπίρτζης βάζει φρένο στους ηλικιωμένους οδηγούς -Θα δίνουν ξανά για δίπλωμα στα 74 και μετά ξανά και ξανά



Να «φρεσκάρουν» τους κανόνες της σωστής οδήγησης πρέπει οι ηλικιωμένοι οδηγοί, 74 ετών και άνω, προκειμένου να αποδείξουν αν θα συνεχίσουν να οδηγούν ή όχι.

Οι οδηγοί άνω των 74 χρόνων, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, θα πρέπει να ανανεώσουν το δίπλωμά τους αποδεικνύοντας πως και ξέρουν να οδηγούν και να παρκάρουν αλλά και έχουν τα αντανακλαστικά για σωστή πορεία κοκ.

Το υπουργείο Μεταφορών με εγκύκλιο του προς τις αρμόδιες διευθύνσεις και υπηρεσίες βάζει «φρένο» στους ηλικιωμένους που κυκλοφορούν στους δρόμους και έχουν... χάσει τα αντανακλαστικά τους αυξάνοντας τις πιθανότητες πρόκλησης ατυχήματος.

Ειδικότερα, σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, οι ηλικιωμένοι οδηγοί θα πρέπει να δώσουν ξανά εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης μόλις συμπληρώσουν το 74ο έτος της ηλικίας τους και μάλιστα να επαναλαμβάνουν την διαδικασία κάθε τρία χρόνια, εκτός από τις ιατρικές βεβαιώσεις που θα προσκομίζουν. Όσοι είναι πάνω από 80 ετών θα πρέπει να δίνουν εξετάσεις για δίπλωμα κάθε δύο χρόνια.

Δεν θα δίνουν όλες τις εξετάσεις

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών οι ηλικιωμένοι θα κάνουν έναν κύκλο βασικής οδήγησης και δεν θα δίνουν όλο το πρόγραμμα των εξετάσεων (σήματα οδήγησης).
Ανανέωση διπλώματος υποχρεούνται και οι οδηγοί άλλων χωρών που ζουν και κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.

Επίσης, όσοι απορρίπτονται σε θεωρητικές εξετάσεις πάνω από τέσσερις (4) φορές έχουν δικαίωμα επανεξέτασης µε την παρέλευση δεκατεσσάρων (14) ημερών.

Στόχος η μεγαλύτερη οδική ασφάλεια

Όπως δήλωσε, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Θάνος Βούρδας, το υπουργείο εξειδικεύοντας τις αλλαγές που έγιναν στον ΚΟΚ με τον πρόσφατο νόμο 4530/18, προχώρησε στον καθορισμό της διαδικασίας για την επανεξέταση της ικανότητας οδήγησης των πολιτών άνω των 74 ετών. «Στόχος μας είναι να λαμβάνεται κάθε αναγκαίο μέτρο που εγγυάται μεγαλύτερη οδική ασφάλεια αλλά και προστασία των οδηγών» τόνισε και πρόσθεσε πως οι διαδικασίες που προβλέπονται εισάγουν και την πρακτική άσκηση, εκτός από τις ιατρικές εξετάσεις που υπήρχαν μέχρι σήμερα, προκειμένου να είναι έμπρακτη η απόδειξη της ικανότητας. «Η εξασφάλιση της Οδικής Ασφάλειας είναι ευθύνη όλων μας και η λήψη δοκιμασμένων αποτελεσματικών πρακτικών και μέτρων είναι απαραίτητη» επισήμανε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών.

«Είμαστε υπέρ της επιμόρφωσης των ηλικιωμένων οδηγών, είναι αναγκαία η κατάρτιση και γι αυτή την ηλικία αλλά πιστεύουμε ότι ο τρόπος αυτός δεν βοηθάει» σχολίασε από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδηγών Θανάσης Καλύβας σημειώνοντας πως θα έπρεπε να υπάρξει και κάποιου είδους εκπαίδευση, σεμινάρια σε βασικά θέματα οδήγησης (πχ βασικά σήματα που έχουν ξεχάσει ή δεν τα γνωρίζουν).

Επίσης, ο κ. Καλύβας εξέφρασε επιφυλάξεις για τον τρόπο εξέτασης θέτοντας θέμα ασφάλειας αφού οι εξετάσεις θα γίνονται χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή και με όχημα του ηλικιωμένου ή κάποιου άλλου ιδιοκτήτη. «Είναι βασικά ζητήματα που νομίζω ότι πρέπει να απασχολήσουν σοβαρά τους αρμόδιους» ανέφερε.

Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργείου Μεταφορών προβλέπεται:

Κάτοχος άδειας οδήγησης οποιασδήποτε κατηγορίας που την ανανεώνει μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών, στην αίτηση-υπεύθυνη δήλωση συμπληρώνει την/τις κατηγορία/ες που επιθυμεί να ανανεώσει και υποβάλλει:

α) Μία (1) πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου, για κάθε ΔΕΕ που εκδίδεται προκειμένου να συμμετάσχει σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς για την αντίστοιχη κατηγορία που επιθυμεί να ανανεώσει.
Για κάθε κατηγορία που ο ενδιαφερόμενος θα εξεταστεί εκδίδεται και αντίστοιχο ΔΕΕ.

β) Αποδεικτικό, για την καταβολή του προβλεπόμενου ποσού για κάθε προγραμματισμό δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς οδηγού κάθε κατηγορίας που επιθυμεί να ανανεώσει.
Μετά την έκδοση του ΔΕΕ η αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών προγραμματίζει τη δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς του ενδιαφερομένου κατ' αναλογία της παραγράφου 3 του άρθρου 24.
Ο ενδιαφερόμενος σύμφωνα µε τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 3 του π.δ.51/2012, υποχρεούται και σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς.
Η παραπάνω διαδικασία διενεργείται µε οποιοδήποτε όχημα της αντίστοιχης κατηγορίας που επιθυμεί να ανανεώσει ο ενδιαφερόμενος, το οποίο πληροί τα κριτήρια των διατάξεων του άρθρου 3 του π.δ.51/2012.

Για το όχημα αυτό πρέπει να διατίθενται όλα τα έγγραφα για τη νόμιμη κυκλοφορία του (Άδεια κυκλοφορίας, Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου, Κάρτα Καυσαερίων, Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο ή ειδικό σήμα ασφάλισης, Απόδειξη πληρωμής τελών κυκλοφορίας).

Η δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς πραγματοποιείται χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή υποψηφίων οδηγών. Σε περίπτωση που το όχημα που χρησιμοποιείται στη δοκιμασία δεν ανήκει στον ενδιαφερόμενο, απαιτείται παραχώρηση του οχήματος από τον ιδιοκτήτη του στον ενδιαφερόμενο µε υπεύθυνη δήλωση.

Ο ενδιαφερόμενος που είναι κάτοχος άδειας οδήγησης πάνω από µία από τις κατηγορίες ΑΜ ή Α1 ή Α2 ή Α, διενεργεί τη δοκιμασία στη μεγαλύτερη που επιθυμεί, καλύπτοντας και τις μικρότερες που έχει στην κατοχή του σύμφωνα µε το άρθρο 4 (Κλιμάκωση και ισοδυναμία μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης) του π.δ.51/2012.
Σε κάθε περίπτωση ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα, εφόσον το επιθυμεί, να εξεταστεί σε μικρότερη κατηγορία δικύκλου που δεν κατέχει αλλά μπορεί να οδηγήσει σύμφωνα µε τις διατάξεις περί ισοδυναμίας μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης. Η καθοδήγηση του οδηγού στη δοκιμασία γίνεται µε ασύρματη επικοινωνία. Το δίκυκλο ακολουθείται από όχημα κατηγορίας Β, εφόσον διατίθενται όλα τα έγγραφα για τη νόμιμη κυκλοφορία του (όπως, Άδεια κυκλοφορίας, Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου, Κάρτα Καυσαερίων, Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο ή ειδικό σήμα ασφάλισης, Τέλη κυκλοφορίας), στο οποίο επιβαίνει η εξεταστική επιτροπή.

Σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος είναι κάτοχος άδειας οδήγησης περισσοτέρων της μίας κατηγοριών, τότε οι δοκιμασίες διενεργούνται, λαμβάνοντας υπόψη τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 4 του π.δ.51/2012, για κάθε κατηγορία που επιθυμεί να ανανεώσει.

Η δοκιμασία για όχημα κατηγορίας Β1 πραγματοποιείται κατ' αναλογία της διαδικασίας δοκιμασίας για όχημα κατηγορίας Β. Οι απαιτούμενες εξετάσεις για την ανανέωση διενεργούνται τηρουμένης της σειράς χορήγησης των κατηγοριών η οποία προκύπτει από την παρ. 1 του άρθρου 4 του π.δ.51/2012 και µε την προϋπόθεση επιτυχούς εξέτασης της προηγούμενης κατηγορίας.

Σε κάθε περίπτωση ο ενδιαφερόμενος έχει την δυνατότητα εφόσον το επιθυμεί, να ανανεώσει μέρος των κατηγοριών που κατέχει και στην περίπτωση αυτή εξετάζεται σύμφωνα µε τον παραπάνω πίνακα για τις κατηγορίες που επιθυμεί να ανανεώσει.

Μετά την επιτυχή δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς σύμφωνα µε το παρόν άρθρο, στο νέο έντυπο της άδειας οδήγησης ανανεώνονται οι κατηγορίες στις οποίες έχει εξεταστεί καθώς και οι υπόλοιπες που καλύπτονται από τις διατάξεις περί ισοδυναμίας μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης, µε τη συμπλήρωση της στήλης 11 στις αντίστοιχες κατηγορίες. Σε περίπτωση εξέτασης σε κατηγορία που δεν κατέχει ο ενδιαφερόμενος αλλά μπορούσε να οδηγεί σύμφωνα µε τις διατάξεις περί ισοδυναμίας μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης, τότε συμπληρώνεται και η στήλη 10 µε την ημερομηνία επιτυχούς εξέτασης της κατηγορίας αυτής. Η/Οι κατηγορία/ες που δεν επιθυμεί να ανανεώσει παραμένει/ουν ληγμένη/ες.

Εφόσον η ημερομηνία ισχύος του νέου εντύπου (4α) είναι αυτή της συμπλήρωσης των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών και μετά, ο ενδιαφερόμενος υπόκειται υποχρεωτικά στις διατάξεις του παρόντος άρθρου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
 iefimerida.gr 


Κατέβασαν την σημαία της Ε.Ε. και ανέβασαν σημαία με τον ήλιο της Βεργίνας στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης



Άγνωστος  κατέβασε την σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ύψωσε σημαία με τον ήλιο της Βεργίνας. 

Επισημαίνεται όπως αναφέρει το thessnews.grότι δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει παρόμοιο περιστατικό.






Νέα Δημοκρατία : Ο Αλέξης Τσίπρας απαντά στον… πρωθυπουργό



«Ο πρωθυπουργός νομίζει ότι επειδή εξαπάτησε μία φορά τον ελληνικό λαό θα μπορεί να το κάνει διαρκώς. Όμως δεν τον πιστεύει πια κανείς. Το μόνο απ’ όλα όσα λέει, όμως, που είναι αλήθεια, είναι ότι επιθυμεί να εξαντλήσει το χρόνο του στην καρέκλα της εξουσίας».  




Ελληνικό Spitfire ετοιμάζεται να πετάξει ξανά




Το Supermarine Spitfire MJ755 θα συμμετάσχει σε αεροπορικές εκθέσεις ή και επιδείξεις ιστορικών αεροσκαφών.

Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας (ΓΕΑ) θα συνεργαστεί με το κοινωφελές ίδρυμα «ΙΚΑΡΟΣ», για την ανακατασκευή και την επαναφορά του σε πτήσιμη κατάσταση ενός αεροσκάφους Supermarine Spitfire MJ755, έτσι ώστε να συμμετάσχει σε αεροπορικές εκθέσεις ή και επιδείξεις ιστορικών αεροσκαφών.

Το αεροσκάφος παραχωρήθηκε από το ΓΕΑ στο ίδρυμα «ΙΚΑΡΟΣ», που θα αναλάβει τα έξοδα για την ανακατασκευή καθώς και της συντήρησης – υποστήριξης και εκπαίδευσης προσωπικού της ΠΑ.

Οι εργασίες ανακατασκευής του αεροσκάφους βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη στις εγκαταστάσεις της εταιρείας «The Spitfire Company Ltd», στο Biggin Hill της Μεγάλης Βρετανίας, όπου και μεταφέρθηκε τον Απρίλιο του 2018, μετά την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης από τον Αρχηγό του ΓΕΑ, Αντιπτέραρχο (Ι) Χρήστο Χριστοδούλου και τον νόμιμο εκπρόσωπο του ιδρύματος «ΙΚΑΡΟΣ», κ. Δημήτριο Κόλια.

Οι εργασίες αποκατάστασης του αεροσκάφους υπολογίζονται να ολοκληρωθούν στο τέλος του 2019 ή στις αρχές του 2020 το αργότερο


ΤΑ ΝΕΑ


Σαφές μήνυμα Κομισιόν - ESM προς την Ελλάδα




Μήνυμα για την τήρηση των συμφωνηθέντων έστειλε ο εκπρόσωπος της Κομισιόν, Μαργαρίτης Σχοινάς, σε συνέχεια της παρέμβασης του επικεφαλής του ESM, Κλάους Ρέγκλινγκ.

«Η τήρηση των δεσμεύσεων είναι επιβεβλημένη» επεσήμανε, χαρακτηριστικά, στο περιθώριο της καθιερωμένης ενημέρωσης των εκπροσώπων του Τύπου.

Όσον αφορά το ζήτημα των συντάξεων, διευκρίνισε ότι πρώτα θα εξεταστεί το προσχέδιο του προϋπολογισμού από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Κομισιόν και μετέπειτα θα διαπιστωθούν τα όποια περιθώρια ευελιξίας.

Χαρακτήρισε δε, θεμελιώδους σημασίας την πρόσφατη ολοκλήρωση του τρίτου προγράμματος βοήθειας και υποστήριξε πως αποτελεί «αναγνώριση των προσπαθειών» της χώρας και του ελληνικού λαού.

Δεν παρέλειψε να υπενθυμίσει παράλληλα, ότι ο κ. Τσίπρας θα βρεθεί την Τρίτη στο βήμα της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στο Στρασβούργο.

Ταυτόχρονα, ο επικεφαλής του ESM, Κλάους Ρέγκλινγκ επεσήμανε από την πλευρά του, ότι «αν οι μεταρρυθμίσεις που συμφωνήθηκαν, δεν εφαρμοστούν, δεν θα εφαρμοστούν ούτε τα μέτρα ελάφρυνσης του χρέους».

Ξεκαθάρισε μάλιστα, πως δεν υπάρχουν περιθώρια για πισωγυρίσματα στις μεταρρυθμίσεις και πως «η Αθήνα πρέπει να ανταποκριθεί στις δεσμεύσεις της, αν θέλει και οι πιστωτές να τηρήσουν το δικό τους μέρος της συμφωνίας». 

«Είμαστε υπομονετικοί πιστωτές, αλλά μπορούμε να διακόψουμε τα μέτρα ελάφρυνσης του χρέους που έχουμε αποφασίσει με την Ελλάδα, αν το πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων δεν συνεχιστεί ως έχει συμφωνηθεί» προειδοποίησε χαρακτηριστικά.

Πρόσθεσε πάντως, ότι οι πρόσφατες συζητήσεις με τον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, τον κάνουν να αισιοδοξεί.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ



Σε δίκη οι δύο Βουλγάρες Ρομά για τους βανδαλισμούς στα μουσεία – Για ανάλυση το υγρό που έριχναν!



Για να δικαστούν παρέπεμψε  ο εισαγγελέας τις δύο Ρομά, βουλγαρικής καταγωγής, για τους βανδαλισμούς στα μουσεία της Αθήνας.

Οι δύο γυναίκες οδηγήθηκαν το μεσημέρι 10.09.2018 στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, σε βάρος των οποίων ασκήθηκε ποινική δίωξη για παράβαση του νόμου περί αρχαιοτήτων και παραπέμφθηκαν στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο.

Ζήτησαν να δικαστούν, ωστόσο, η έδρα ανέβαλε την εκδίκαση της υπόθεσης προκειμένου να προσκομιστεί έκθεση από το γενικό χημείο του κράτους για να διαπιστωθεί η φύση του υγρού με το οποίο προκαλούσαν τη φθορά στα εκθέματα των μουσείων.

Οι δύο Ρομά από τη Βουλγαρία που συνελήφθησαν την Κυριακή 09.09.2018 για επιθέσεις με λάδι σε μουσεία, αρνούνται τις κατηγορίες και υποστηρίζουν ότι δεν είχαν σκοπό να προκαλέσουν βλάβη στα εκθέματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η μία κατηγορούμενη είναι μυημένη σε θρησκευτική αίρεση και φέρεται να υποστηρίζει ότι βάσει των Γραφών το λάδι και το μύρο εξαγνίζουν και γι’ αυτό έριξαν ηλιέλαιο στα εκθέματα.

Η άλλη, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες,υποστηρίζει ότι απλώς την ακολούθησε.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΕΙΡΗΝΗ ΜΙΛΗ – ΘΕΟΔΟΣΗΣ Π. ΠΑΝΟΥ
newsit.gr


Έμπορος ΙΧ βούτηξε προκαταβολές και εξαφανίστηκε



Με «συμμάχους» το Διαδίκτυο, ένα «φυσικό» κατάστημα και δεκάδες «δανεικά» αυτοκίνητα επιτήδειος έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κατάφερε να λάβει προκαταβολές ύψους 500.000 ευρώ από ανυποψίαστους καταναλωτές, αλλά και άλλους εμπόρους και να εξαφανιστεί!

Του Γιώργου Κ. Ανδρή

Το κόλπο είναι γνωστό στα στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου και πετυχαίνει σχεδόν κάθε φορά που κάποιος επιτήδειος το ξεκινά.

Ειδικότερα ο έμπορος που αναζητείται εμφάνιζε πολύ καλά αυτοκίνητα στην έκθεσή του ή στην ιστοσελίδα του και στη συνέχεια αποσπούσε μεγάλες προκαταβολές ύψους τουλάχιστον 10.000 ευρώ έκαστη, για να κλειστούν τα αυτοκίνητα και να προχωρήσουν οι διαδικασίες πώλησης τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες του newsauto ο έμπορος με έδρα την Ανατολική Αττική πέραν των ανυποψίαστων καταναλωτών κατάφερε να «εξαφανίσει» περίπου 50.000 ευρώ μέχρι και από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου που ενοικίαζε και δραστηριοποιούνταν η εταιρεία αυτοκινήτων που είχε, ενώ φέρεται να έχει αποσπάσει και άλλα υψηλά χρηματικά ποσά από άλλους εμπόρους τα οποία προέρχονταν από «δανεικά» αυτοκίνητα που είχε και πουλούσε στην έκθεσή του.

Παράλληλα οι Αρχές ερευνούν πέραν του στενού οικογενειακού περιβάλλοντος του εμπόρου και κάποιες συνεργασίες που είχε ο εξαφανισμένος επαγγελματίας με άλλους εμπόρους και όπως μας ανέφεραν μερικοί από αυτούς δεν έχουν «φυσικά» καταστήματα, αλλά δραστηριοποιούνται μέσω ιστοσελίδων αγγελιών αυτοκινήτων και μέσω του Διαδικτύου.

Επίσης σε ένα επιπλέον σημείο που στέκονται οι Αρχές έχει να κάνει με το γεγονός πως πολλά αυτοκίνητα άλλων εμπόρων που βρίσκονταν στην έκθεση αυτοκινήτων του επιτήδειου εμπόρου με κάποιον τρόπο μεταφέρθηκαν λίγες ώρες πριν μπει το λουκέτο στο κατάστημα και ο επαγγελματίας εξαφανιστεί.

Πάντως όπως και να έχει το θέμα πάνω από 40 ιδιώτες καταναλωτές είχαν δώσει από 10.000 έκαστος ως προκαταβολή για αυτοκίνητα που βρίσκονταν στην έκθεση του επιτήδειου εμπόρου αλλά ουδέποτε τα παρέλαβαν!

Μάλιστα σύμφωνα με κάποιους εμπόρους αυτοκινήτων δεν ήταν και λίγες οι φορές όπου οι ανυποψίαστοι καταναλωτές που είχαν δώσει τις προκαταβολές, επισκέπτονταν με «άγριες» διαθέσεις τον επιτήδειο έμπορο αυτοκινήτων ακόμη και με τη συνοδεία «φουσκωτών» αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Οι περισσότεροι καταναλωτές έχουν κινηθεί νομικά εναντίον του επιτήδειου εμπόρου αυτοκινήτων αλλά η «εξαφάνισή» του παραμένει άλυτο μυστήριο μέχρι στιγμής, αλλά οι Αρχές σύμφωνα με πληροφορίες του newsauto έχουν εντοπίσει τα ίχνη του από τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχε με μέλη της οικογένειάς του αλλά και άλλους εμπόρους αυτοκινήτων που συνεργάζονταν…

Οι Αρχές συμβουλεύουν πάντως του καταναλωτές να μην είναι ευκολόπιστοι και ποτέ να μην καταθέτουν προκαταβολές για αυτοκίνητα που θα τους φέρουν γιατί πολλές φορές το μόνο που κάνουν είναι να αυξάνουν το budget των επιτήδειων που σε ελάχιστο χρόνο θα αναζητούν!


Πηγή : newsauto.gr


Επανεξέταση του νόμoυ για τους μουφτήδες ζητεί η Αγκυρα



Την «επανεξέταση του σχεδίου νόμου» για τους μουφτήδες ζήτησε ο  εκπρόσωπος Τύπου του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών, Χαμί Ακσόι, ταυτίζοντας τους μουσουλμάνους της Θράκης με την Τουρκία. 

«Οι ομογενείς μας στη Δυτική Θράκη ανησυχούν για το σχέδιο νόμου που στοχεύει στην άρση της αυτονομίας του αξιώματος των μουφτήδων που ανατέθηκε από διεθνείς συμφωνίες. Αναμένουμε να επανεξετασθεί αυτή η τροπολογία σχετικά με το αξίωμα του μουφτή, ώστε να ευθυγραμμίζεται με τις απόψεις και τα αιτήματα της μουσουλμανικής μειονότητας», είπε χαρακτηριστικά ο Χ. Ακσόι. 

Παράλληλα, επισήμανε ότι η Τουρκία συμμερίζεται τις ανησυχίες της μειονότητας, ενώ κάλεσε τις ελληνικές αρχές «να σταματήσουν να "αγνοούν τους εκλεγμένους μουφτήδες".». 

Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Αυγούστου ψηφίστηκε τροπολογία για την υποχρεωτική συνταξιοδότηση των μουφτήδων στο 67ο έτος της ηλικίας τους. 

Πρακτικά, σε δύο μήνες από την ψήφιση του νόμου οι μουφτήδες, αμφότεροι άνω των 67, θα πρέπει να αποχωρήσουν από το αξίωμά τους και να αντικατασταθούν από τοποτηρητές.

Η συγκεκριμένη απόφαση έρχεται ως αποτέλεσμα κατ’ αρχάς του νόμου για την κατάργηση της υποχρεωτικότητας της σαρίας που ψηφίστηκε διακομματικά τον περασμένο Ιανουάριο από τη Βουλή, αλλά και του αιτήματος του προέδρου της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν για μεγαλύτερη αυτονομία εντός της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης. 

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ


Στυγνός και ψυχρός ο Τσίπρας εύχεται να μην μακροημερεύσουν οι πάνω από 70χρονών συμπολίτες μας



Αυτό το απίστευτο σχέδιο που εύχεται να μην μακροημερεύσουν 1.500.000 συμπολίτες μας, έχει στο μυαλό του και επεξεργάζεται ο Αλέξης Τσίπρας.

Θέλοντας να επιχειρηματολογήσει ότι η περικοπή των συντάξεων δεν είναι μέτρο αναπτυξιακό και διαρθρωτικό, ο πρωθυπουργός σχολίασε ότι το μέτρο αφορά μια συγκεκριμένη μερίδα συνταξιούχων, άνω των 70 ετών, συνεπώς θα σβήσει με το πέρασμα του χρόνου.

Η δήλωση Τσίπρα : «Αλλά το συγκεκριμένο μέτρο θα εξηγήσουμε στην Κομισιόν ότι είναι ένα μέτρο αντιαναπτυξιακό και μη διαρθρωτικό. Διότι αφορά στην προσωπική διαφορά και αφορά κάποια συγκεκριμένη μερίδα συνταξιούχων, οι οποίοι σήμερα είναι πάνω από 70 ετών οι περισσότεροι. Άρα η όποια περικοπή δαπανών δεν θα είναι μια μόνιμη περικοπή. Θα σβήσει με το πέρασμα του χρόνου. Δεν θα έχει καμία επίπτωση στη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος».

Η Νέα Δημοκρατία έβγαλε ανακοίνωση : 

«Τη "λύση" που προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ για το ασφαλιστικό, την αποκάλυψε χθες ο κ. Τσίπρας, ο οποίος σχεδόν εξέφρασε την ελπίδα του να μην μακροημερεύσουν για πολύ όσοι Έλληνες είναι άνω των 70 ετών. 

Και δεν ντρέπεται που δεν έχει ζητήσει ακόμη συγνώμη από 1,5 εκατομμύριο συμπολίτες μας».






Απίστευτα προκλητικός ο Βούτσης : Δεν γνωρίζω καμία μακεδονική γλώσσα να μιλιέται στην Ελλάδα




Είναι αντρόπιαστοι κυνικοί, στυγνοί χωρίς ίχνος ντροπής για τα όσα λένε και όσα κάνουν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.

Η εμμονή των Συριζαίων, να μετατρέψουν τους Σκοπιανούς αποκλειστικά σε Μακεδόνες, ξεπουλώντας τα πάντα και κάνοντας κακό στην Ελλάδα και την ιστορίας της.

Ο παντελώς ακατάλληλος ο Νίκος Βούτσης, προκαλώντας και για να υποβαθμίσει τις αντιδράσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης πως με την συμφωνία των Πρεσπών αναγνωρίζεται μακεδονική γλώσσα και εθνότητα στους σκοπιανούς, είπε το απίστευτο χωρίς ντροπή  σε συνέντευξή του στον Real FM : «Επί της ουσίας δεν γνωρίζω καμία μακεδονική γλώσσα να μιλιέται στην Ελλάδα και άρα δεν δίνουμε κάτι».

«Έχουν τη γλώσσα τους και το πώς τη διαμόρφωσαν, πόσα χρόνια ιστορία έχει, τι ιδιώματα έχει και τι σχέση έχει με τη βουλγάρικη ας τα αφήσουμε στους ιστορικούς να έχουν τον γόνιμο διάλογο τους», σημείωσε o Νίκος Βούτσης που είναι δυστυχώς και πρόεδρος της Βουλής.


Μαφιόζικη επίθεση στην Αγία Παρασκευή



Το οργανωμένο έγκλημα ξαναχτύπησε στην χώρα που οι ποινές για κακουργήματα είναι χάδι και η παραμονή κακοποιών στις φυλακές είναι μερικές ημέρες διακοπών.

Δολοφονία σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας, γύρω στις 9.30 μ.μ, έξω από το νεκροταφείο της Αγίας Παρασκευής, στην οδό Νεαπόλεως, όταν άγνωστοι κακοποιοί σκότωσαν άνδρα 51 ετών αγνώστων μέχρι στιγμής στοιχείων, πυροβολώντας τον τρεις φορές, μέσα στο αυτοκίνητό του.

Το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε, μάρκας FIAT είναι στο όνομα γυναίκας, 60 ετών. 

Δύο άτομα προσέγγισαν με μοτοσικλέτα το θύμα, που φαίνεται ότι τους περίμενε, και τον πυροβόλησαν σκοτώνοντας τον.

Το θύμα έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν για υποθέσεις με ναρκωτικά, έχει βαρύ ποινικό παρελθόν, ενώ τον εμπλέκουν επίσης σε υποθέσεις εκβιασμών χωρίς ωστόσο να έχει  κατηγορηθεί για τέτοια αδικήματα. 

Η ασφάλειας Αττικής ερευνά την υπόθεση.