Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2025

Ακροαριστερό ανθελληνικό παραλήρημα Ράμμου για Φλώρινα : Θα τραγουδάμε ό,τι θέλουμε σε όποια γλώσσα θέλουμε

 


Ο πρώην πρόεδρος της ΑΔΑΕ, Χρήστος Ράμμος, σε ένα ακροαριστερό ανεθλληνικό παραλήρημα καταδίκασε τη στάση του δημάρχου Φλώρινας, ο οποίος διέκοψε τη συναυλία των Banda Etopica, καταγγέλλοντας λογοκρισία και πρακτικές που παραπέμπουν σε σκοτεινές εποχές.

Η ανάρτηση ανθελληνικό παραλήρημα του Χρήστου Ράμμου

Διάβασα ότι στην Φλώρινα παρεμποδίστηκε ένα μουσικό συγκρότημα να παίξει ένα τραγούδι, με το επιχείρημα ότι δεν ήταν στην ελληνική γλώσσα, αλλά στην προγεγραμμένη σλαβομακεδονική γλώσσα ή σε μια παραλλαγή της.

Σε μια σύγχρονη δημοκρατία και σε ένα σύγχρονο κράτος δικαίου, όπως είμαστε στα χαρτιά και διεκδικούμε πάντα να είμαστε και στην καθημερινή πράξη [που είναι και το πιο δύσκολο], θα τραγουδούμε ό,τι θέλουμε, σε όποια γλώσσα ή διάλεκτο θέλουμε και θα λέμε ό,τι πιστεύουμε, ό,τι μας εκφράζει και ό,τι λαχταράει η καρδιά μας.

Έχουν χυθεί τόνοι μελάνης στα Συντάγματα μας, στις διεθνείς συμβάσεις που μας δεσμεύουν, και στη νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου για το δικαίωμα αυτό. Και ουδείς αυτόκλητος και αμαθής λογοκριτής, ειδικά όταν ασκεί δημόσια εξουσία, έχει το παραμικρό δικαίωμα ή αρμοδιότητα να μας βάζει εμπόδια στο να το κάνουμε, όπως και εμείς δεν τον εμποδίζουμε να τραγουδάει και να λέει ό,τι εκείνου του αρέσει.

Οι όψιμες εθνικοφροσύνες μας γυρίζουν πίσω στις πιο σκοτεινές περιόδους της Ιστορίας μας και αποτελούν θλιβερό και ανησυχητικό δείγμα ανόδου ακροδεξιών και μισαλλόδοξων ιδεολογιών.

Μην αφήσουμε να μας πάρουν πίσω όσα κατακτήσαμε με τόσους αγώνες τις τελευταίες δεκαετίες. Σήμερα απαγορεύεται ένα τραγούδι, αύριο μπορεί, εν ονόματι της εθνικοφροσύνης που μας βασάνισε άγρια παλιότερα, ή της “ορθοφροσύνης”, όπως αυτή την αντιλαμβάνεται η εξουσία ή μια υποτιθέμενη κοινωνική πλειοψηφία, να απαγορευτεί ή να περισταλεί η ελευθερία του λόγου και να καταλήξουμε στο τέλος σαν την εξ ανατολών γειτονική μας χώρα [που, μεταξύ άλλων, απαγορεύει τη δημόσια και επίσημη χρήση της γλώσσας που είναι η μητρική γλώσσα του 25% του πληθυσμού της], χωρίς καν να το καταλάβουμε, με συνέπεια όταν το αντιληφθούμε να είναι αργά για την όποια αντίδραση, όπως έχει διδάξει τόσο συχνά και πικρά η Ιστορία.




Θράσος του ΚΚΕ έβγαλε ανακοίνωση για τον στρατιώτη που με την στολή του τάχθηκε υπέρ των αγροτών ενώ απαγορεύεται

 



Η στολή του στρατιώτη έχει άλλη χρήση και οφείλουν να την τιμούν και την σέβονται όσοι έχουν την τύχη να την φοράνε, δεν είναι για να συμμετέχει ο ένστολος σε κινητοποιήσεις αγροτών, η του ΠΑΜΕ, η οπουδήποτε αλλού.

Θα μπορούσε να συμμετέχει οπουδήποτε, αλλά χωρίς την στολή του, την οποία φόρεσε για να προκαλέσει, και πολύ σωστά τιμωρήθηκε, και με χαμηλή ποινή δυστυχώς.

Το ΚΚΕ φυσικά και δεν σέβεται την στολή και το έθνος, έχει άλλες αντιλήψεις και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει, αλλά να βγάζει ανακοινώσεις το κόμμα του ακροαριστερού δικτάτορα Στάλιν, για να καταγγείλει την τιμωρία του φαντάρου που παράνομα με την στολή συμμετείχε στις κινητοποιήσεις των αγροτών, αυτό πάει πολύ.

Το κόμμα του ακροαριστερού φασίστα ηγέτη Στάλιν, τολμάει να μιλάει για χούντα και χουντικές πρακτικές!!

Ο στρατιώτης Μάνος Παπαγεωργίου ενήργησε παράνομα, δεν είμαστε σε χούντα του Στάλιν για να κυκλοφορεί ο στρατιώτης με την στολή σε διαδηλώσεις.

«Η ποινή των 25 ημερών φυλακής που επιβλήθηκε στον στρατιώτη Μάνο Παπαγεωργίου, ο οποίος υπηρετεί στο 4ο ΕΤΕΘ στη Σάμο, επειδή χαιρέτησε στη μεγάλη συγκέντρωση των εργατικών σωματείων στο Σύνταγμα ενάντια στον αντιλαϊκό προϋπολογισμό της φτώχειας και του πολέμου, εκφράζοντας την αλληλεγγύη του στους αγωνιζόμενους αγρότες, αποτελεί κλιμάκωση της καταστολής απέναντι στον ίδιο τον μεγαλειώδη αγώνα των αγροτών, των εργαζομένων και όλου του λαού», αναφέρει σε ανακοίνωση του το ακροαριστερό κόμμα του δικτάτορα Στάλιν.

Και το κόμμα του φασίστα Στάλιν προσθέτει:

«Η επιδίωξη της κυβέρνησης και του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας να τρομοκρατήσουν και να φοβίσουν τους νέους στρατευμένους οι οποίοι στέκονται στο πλάι των αγωνιζόμενων αγροτών, των εργαζομένων, των φοιτητών, των οικογενειών τους πρέπει να καταδικαστεί από όλο το λαό. Όλοι οι μαζικοί φορείς των αγροτών, των εργαζομένων, των φοιτητών και όλου του λαού χρειάζεται να στηρίξουν με κάθε τρόπο τους φαντάρους που αγωνίζονται με το κεφάλι ψηλά. Να μην επιτρέψουν να τρομοκρατούν τα παιδιά του λαού που αγωνίζονται μέσα στα στρατόπεδα.

Είναι βαθιά γελασμένη η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αν νομίζει πως με τις μεθόδους που ακολουθεί, και με τους χουντικής προέλευσης στρατιωτικούς κανονισμούς και τους δικούς της νόμους, θα καταφέρει να φοβίσει τους στρατευμένους νέους ώστε να σταματήσουν να διεκδικούν και να αγωνίζονται και την περίοδο της στρατιωτικής τους θητείας.

Εδώ και τώρα να ακυρωθεί κάθε ποινή, μεταβολή ή μετάθεση στρατευμένου ο οποίος στέκεται στο πλάι του αγωνιζόμενου λαού. Ο στρατιώτης Μ. Παπαγεωργίου να παραμείνει στη μονάδα όπου υπηρετεί».

«Η πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του ΝΑΤΟ και του συστήματος που για τα κέρδη των λίγων δεν υπολογίζει τις ανάγκες και τις ζωές των πολλών είναι που βγάζει τους βιοπαλαιστές αγρότες στα μπλόκα, όπως και τους αξιωματικούς και υπαξιωματικούς στον αγώνα ενάντια στο κατάπτυστο πολεμικό νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας» αναφέρει, ακόμα, η ανακοίνωση και καταλήγει:

«Η κυβέρνηση και το Υπουργείο της αντί να στρέφεται ενάντια στο προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων, να ικανοποιήσει τις διεκδικήσεις τους και όχι να τους στέλνει σε “ειρηνευτικές αποστολές” των μακελάρηδων στη Γάζα και να μπουκώνει με δισεκατομμύρια και φοροαπαλλαγές τους βιομηχάνους του πολέμου».




Πέθανε η Μπριζίτ Μπαρντό σε ηλικία 91 ετών

 



Πέθανε σε ηλικία 91 ετών η σπουδαία Γαλλίδα ηθοποιός, Μπριζίτ Μπαρντό, σκορπίζοντας παγκόσμια θλίψη.

Τη δυσάρεστη είδηση ανακοίνωσε το ίδρυμα που φέρει το όνομά της (Fondation Brigitte Bardot).

Η Μπριζίτ Μπαρντό γεννήθηκε στο Παρίσι, στις 28 Σεπτεμβρίου 1934, στο νούμερο 5 της Πλατείας Βιολέ, στο 15ο διαμέρισμα της πόλης. Καταγόμενη από ένα αστικό περιβάλλον, με πατέρα βιομήχανο, ιδιοκτήτη των εργοστασίων Μπαρντό, και μητέρα που ασχολούνταν με οικιακά, η νεαρή Μπριζίτ έλαβε αυστηρή μόρφωση στο πλευρό της αδερφής της, Μαρί-Ζαν. Από πολύ μικρή, έδειξε μεγάλο ενθουσιασμό για τον κλασικό χορό και έκανε τα πρώτα της βήματα σε ηλικία 7 ετών, στα cours Bourgat. Το 1949, μπαίνει στο Ωδείο του Παρισιού από όπου παίρνει την πρώτη της τιμητική διάκριση. Ο πατέρας της, ο οποίος είχε επαινεθεί από την Γαλλική Ακαδημία για μια ποιητική συλλογή, είχε πάθος με τον κινηματογράφο και του άρεσε πολύ να κινηματογραφεί. Χάρις σε αυτό, υπάρχουν πολλά φιλμ με την Μπαρντό σε παιδική ηλικία, πράγμα σπάνιο για την εποχή εκείνη. Η μητέρα της, που την αποκαλούσαν Τοτί, αγαπούσε ιδιαίτερα τη μόδα και το χορό. Έτσι, η οικογένεια Μπαρντό ήταν μέλος της υψηλής κοινωνίας και επισκεπτόταν συχνά το λεγόμενο tout-Paris. Είχαν επαφές με πολλούς διευθυντές του Τύπου, του θεάτρου, του κινηματογράφου, αλλά και ανθρώπους της μόδας.

Το 1949, σε ηλικία 15 ετών, προσελήφθη από τη διευθύντρια των περιοδικών ELLE και Le Jardin des Modes, Ελέν Λαζαρέφ, στενή φίλη της μητέρας της.[9] Πολύ σύντομα, η Μπριζίτ προήχθη σε μασκότ του περιοδικού ELLE, στο οποίο και έκανε εξώφυλλο το 1950.[10] Χάρις σε αυτό το εξώφυλλο, ο σκηνοθέτης Μαρκ Αλεγκρέ την ξεχώρισε και της πρότεινε ένα ρόλο στην επόμενη ταινία του, «Les lauriers sont coupés». Η ταινία τελικά δε γυρίστηκε, μα χάρις σε αυτή την περίσταση η Μπριζίτ γνώρισε έναν νέο βοηθό, τον Ροζέ Βαντίμ. Από τότε οι δύο ερωτευμένοι, εκείνη μόλις 15 ετών, εκείνος περίπου 22, έγιναν αχώριστοι. Οι γονείς της δεν ενέκριναν σε καμία περίπτωση τη σχέση και προσπάθησαν, μάταια, να τους χωρίσουν.

Πρώτα βήματα στον κινηματογράφο

Το 1952, ο σκηνοθέτης Ζαν Μπουαγιέ της προσέφερε ένα μικρό ρόλο, τον πρώτο της, στην ταινία Le trou normand με τον Μπουρβίλ. Δέχτηκε χωρίς να γνωρίζει πως με τον τρόπο αυτό θα έμπαινε στον κόσμο τον οποίο θα αντιπαθούσε αργότερα και από τον οποίο θα δυσκολευόταν να ξεφύγει. Λίγο αργότερα, ο Γουιλί Ροζιέ της προσφέρει το δεύτερο ρόλο της στην ταινία Μανίνα, ο γυμνός θησαυρός. Έχοντας φτάσει πλέον σε ηλικία 18 ετών, ο πατέρας της δίνει τη συγκατάθεσή του για να παντρευτεί με τον Ροζέ Βαντίμ. Ο γάμος τελέστηκε στη εκκλησία του Πασί, στις 21 Δεκεμβρίου 1952.

Το 1953, η Μπαρντό γνώρισε την πρώτη και μοναδική της εμπειρία στο σανίδι παίζοντας στο θεατρικό «L'Invitation au château» του Ζαν Ανούιγ, σε σκηνοθεσία του Αντρέ Μπαρσάκ. Τον ίδιο χρόνο, γνωρίστηκε με το πρόσωπο που θα αποτελούσε την ιμπρεσάριό της για όλη τη διάρκεια της καριέρας της: την Όλγα Χόρστιγκ. Από κει κι έπειτα η Μπαρντό έψαχνε τους ρόλους της σε μικρές ταινίες, όπως το 1953, οπότε και έπαιξε σε ηλικία 19 ετών, στην ταινία Κίτρινο διαβατήριο. Αλλά ήταν στο Φεστιβάλ των Καννών όπου έλαβε χώρα μια πρώτη στροφή στην καριέρα της. Η μικρή στάρλετ που ήταν ήδη, επισκίασε μεγάλες σταρ της εποχής. Έλκει τα φλας των φωτογράφων και το σεξαπίλ της συνεπαίρνει την Κρουαζέτ.[11] Ο ηθοποιός Κερκ Ντάγκλας τότε κάνει μια απόπειρα να την μεταφέρει στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Στο εξής ενεπλάκη σε δεκάδες άλλες ταινίες, όπως το Κορίτσια με μέλλον του Μαρκ Αλεγκρέ, Η σκλάβα του Νέρωνος του Στένο, Τα μεγάλα γυμνάσια του Ρενέ Κλαιρ, Μαμζέλ Πιγκάλ του Μισέλ Μπουαρόν και Ξεφυλλίζοντας τη Μαργαρίτα και πάλι του Αλεγκρέ.

Καθιέρωση

Αλλά ήταν το 1956, σε ηλικία 22 ετών, που μπήκε στο πάνθεον του παγκόσμιου κινηματογράφου και έγινε διεθνές σύμβολο του σεξ, χάρις στην ταινία του Ροζέ Βαντίμ Και ο Θεός... έπλασε τη γυναίκα. Υποδύθηκε τη Ζιλιέτ Αρντί, απέναντι στους Κουρντ Γιούργκενς, Κριστιάν Μαρκάν και Ζαν Λουί Τρεντινιάν. Ο Βαντίμ οριοθέτησε με τα παρακάτω λόγια το χαρακτήρα της Μπαρντό:

«Ήθελα διαμέσου της Μπριζίτ, να αναπαραστήσω το κλίμα της εποχής, η Ζυλιέτ είναι ένα κορίτσι των καιρών της, που αποτινάσσει κάθε συναίσθημα ενοχής, κάθε ταμπού που της επιβάλλει η κοινωνία και της οποίας η σεξουαλικότητα είναι παντελώς απελευθερωμένη. Στην προπολεμική λογοτεχνία και τα φιλμ, θα την είχαν χαρακτηρίσει πόρνη. Στην εν λόγω ταινία, είναι μια πολύ νέα γυναίκα, γενναιόδωρη, καμιά φορά ανισόρροπη, και τελικά ασυγκράτητη, που δεν έχει καμιά άλλη δικαιολογία παρά τη γενναιοδωρία της».

Όταν κυκλοφόρησε στη Γαλλία, το φιλμ είχε μέτρια επιτυχία, αλλά το 1957, κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ, όπου έκανε μεγάλη εντύπωση και ξεκίνησε μια αλυσίδα παθών και επιθέσεων (κυρίως από τη λογοκρισία). Απαγορεύτηκε η προβολή της σε μερικές Πολιτείες, αλλά γνώρισε τεράστια επιτυχία. Και ήταν αυτή η ώθηση από την Αμερική που εξαπλώθηκε και στη Γαλλία, μετατρέποντας την ταινία σε θρίαμβο. Αυτή η ταινία ήταν το αποχαιρετιστήριο δώρο προς τη Μπριζίτ από τον Βαντίμ. Χώρισαν λίγους μήνες μετά, με την Μπαρντό να εμφανίζεται στο πλάι του Ζαν Λουί Τρεντινιάν.

Η Μπριζίτ Μπαρντό το 1961

Έκτοτε δημιουργείται ο μύθος B.B.: ανοιχτόχρωμα ξανθά μαλλιά, πολύ μακριά, γεμάτα μπούκλες και σκάλες, ή ακόμη η διάσημη κόμμωση «choucroute» (ξινολάχανο). Μάτια τονισμένα με μαύρο αϊλάινερ, κόκκινα χείλη ή ροζ οριοθετημένα με ένα ίχνος ασορτί κραγιόν. Ρούχα σέξυ και εφαρμοστά, ταγέρ, φούστες, φαρδιές ζώνες, μπαλαρίνες, τζιν, Τ-shirt, ή ακόμη το διάσημο μπικίνι που έκανε μόδα. Επιπροσθέτως, διάσημες προσωπικότητες όπως ο Φρανσουά Νουρισιέ, η Μαργκερίτ Ντυράς, ο Ζαν Κοκτώ και η Σιμόν ντε Μπωβουάρ δείχνουν ενδιαφέρον για εκείνη και της αφιερώνουν άρθρα. Η «μπαρντολατρία» είναι πλέον γεγονός.

Μπροστά σε αυτή την παγκόσμια επιτυχία, το Χόλιγουντ της κάνει εντυπωσιακές προτάσεις, αλλά εκείνη τις αρνήθηκε όλες, επιθυμώντας να μείνει γαλλική αξία. Με τον καιρό αγόρασε τη Μαντράγκ, μια έκταση στο Σαιν-Τροπέ το 1958, συνεισφέροντας στο να γίνει αυτός ο τόπος, ήδη γνωστός από τις δεκαετίες του 1920 και 1930 για τους καλλιτέχνες και συγγραφείς που έλκυε, θρυλικός τόσο εξαιτίας της παρουσίας της εκεί, όσο και των τρελών πάρτυ που οργάνωνε. Της αποδίδουν μια ζωή ελευθεριάζουσα και γεμάτη εραστές, καθώς αυτή την εποχή είχε δεσμό με το μουσικό Σασά Ντιστέλ.

Έκτοτε, η παραμικρή της κίνηση παρακολουθείται, παραμορφώνεται και διαδίδεται, καθώς οι παπαράτσι δεν την αφήνουν ποτέ. Ακολουθεί ένα ντοκιμαντέρ το 1963, με τίτλο «Παπαράτσι», με θέμα τους φωτογράφους που δεν την άφηναν σε ησυχία. Λατρεύτηκε και μισήθηκε όσο λίγες γυναίκες του καιρού της. Εκατομμύρια έντυπα στον κόσμο τυπώνονται με τη φωτογραφία της στο εξώφυλλο, ενώ αναρίθμητα άρθρα είτε την αποθεώνουν είτε την κατακρίνουν, ορισμένες φορές σχεδόν βίαια.

Η Μπαρντό γυρίζει μια σειρά ταινιών με τους διασημότερους ηθοποιούς της εποχής, όπως για παράδειγμα την ταινία «Μια Παριζιάνα», μια κωμωδία του Μισέλ Μπουαρόν με τον Ανρί Βιντάλ. Το ζευγάρι, που είχε μεγάλη απήχηση στο κοινό, ξανασυναντήθηκε επί της μεγάλης οθόνης δύο χρόνια αργότερα, υπό την καθοδήγηση του ίδιου σκηνοθέτη, στην ταινία Θέλετε να χορέψετε μαζί μου;, η οποία όμως συνδέθηκε τραγικά με το θάνατο του Βιντάλ, λίγο μετά το τέλος των γυρισμάτων.

Το 1958 βγαίνει στις κινηματογραφικές αίθουσες το Υβέτ, το κορίτσι της ακολασίας του Κλωντ Ωτάν Λαρά, με τους Ζαν Γκαμπέν και Εντβίζ Φεγιέ. Αυτή η ταινία, που πραγματεύεται την ιστορία ενός παριζιάνου δικηγόρου που παρατά την καριέρα και το σπιτικό του από αγάπη για την Υβέτ, μια νέα γυναίκα που συμμετείχε σε μια αποτυχημένη ένοπλη ληστεία, αποτελεί μια από τις μεγάλες κλασικές του γαλλικού κινηματογράφου. Ο Γκαμπέν, ο οποίος αναρωτιόταν αρχικά σχετικά με την Μπαρντό "ποιο είναι αυτό το πράγμα που τριγυρίζει γυμνή", ομολόγησε στο τέλος πως επρόκειτο για μια πραγματική κωμική ηθοποιό.

Κατόπιν, το 1959, γυρίζεται το Η Μπαμπέτ πάει στον πόλεμο του Κριστιάν Ζακ, με τον Φρανσίς Μπλανς και έναν ηθοποιό που η ίδια απαίτησε, τον Ζακ Σαριέ. Με τον τελευταίο παντρεύτηκαν στις 11 Ιουνίου του ίδιου έτους «υπό τα πυρά» του παγκόσμιου Τύπου. Στις 11 Ιανουαρίου 1960, έφερε στον κόσμο ένα αγοράκι, τον Νικολά Σαριέ. Μάλιστα η Μπριζίτ Μπαρντό γέννησε στην οικία της καθώς στάθηκε αδύνατο να βγει από το σπίτι, επειδή κάθε διέξοδος ήταν μπλοκαρισμένη από δημοσιογράφους. Η γέννηση του Νικολά αποτέλεσε παγκόσμιο θέμα συζήτησης, με τον ευτυχή πατέρα και σύζυγο Ζακ Σαριέ να ανακοινώνει στους δημοσιογράφους τις πρώτες πρωινές ώρες της 11ης Ιανουαρίου ότι το βρέφος έχει γαλανά μάτια, ζυγίζει 3.200 γραμμάρια και η μητέρα του "ενδεχομένως να θηλάσει".

Σύμβολο του Σεξ

Το 1960, βγαίνει στις αίθουσες η ταινία Η αλήθεια, με τους Σαρλ Βενέλ, Σάμι Φρέι και Μαρί Ζοζέ Νατ, που πραγματεύεται ένα έγκλημα πάθους. Η καλύτερη ταινία της, όπως θα υποστήριζε η ίδια. Ωστόσο, ο σκηνοθέτης Ανρί-Ζωρζ Κλουζό, την υπέβαλε σε επίπονα γυρίσματα. Επιπλέον, η δυσκολία της να ασχοληθεί με το παιδί της, τα προβλήματα που δημιούργησαν οι πιέσεις από όλες τις πλευρές, η προδοσία του γραμματέως της ο οποίος και μετέφερε διάφορα μυστικά της στον Τύπο, η ασφυκτική πολιορκία των δημοσιογράφων και οι άγριες διαθέσεις των θαυμαστών της την έσπρωξαν στα όριά της. Η Μπριζίτ Μπαρντό πραγματοποίησε μια απόπειρα αυτοκτονίας την ημέρα των γενεθλίων της, στις 28 Σεπτεμβρίου 1960. Έχοντας πέσει σε κώμα, επέζησε από θαύμα.

Το 1962, ξεκινά την πρώτη της μάχη υπέρ των δικαιωμάτων των ζώων, θέτοντας τον εαυτό της στη μάχη κατά του επώδυνου πιστολιού που χρησιμοποιούταν για τη θανάτωση των ζώων στα σφαγεία. Βλέποντας τις συνθήκες θανάτου των ζώων, αποφάσισε να γίνει χορτοφάγος και να αγωνιστεί προς την κατεύθυνση αυτή.

Το 1963, στα 29 της χρόνια, γυρίζει το κινηματογραφικό αριστούργημα Η περιφρόνηση του Ζαν Λυκ Γκοντάρ, με τον Μισέλ Πικολί και τον Τζακ Πάλανς στο Κάπρι. Την εποχή της η ταινία έγινε δεκτή με μεικτές κριτικές. Η ίδια ομολόγησε αργότερα πως ποτέ δεν κατάλαβε αληθινά το πνεύμα του Γκοντάρ, μα πως διασκέδασε κάνοντας την ταινία. Ο Πικολί είπε για τη Μπαρντό, πως από την αρχή του εγχειρήματος ήταν χαρούμενη που ένας μεγάλος σκηνοθέτης της ζήτησε να δουλέψουν μαζί, και πως γνώριζε καλά τι απαιτήσεις θα είχε από εκείνη. Αλλά πως την ίδια στιγμή υπήρχε κάτι το ανατρεπτικό στους τρόπους της, τη ραθυμία της, την ανυπαρξία ανάγκης να προσπαθήσει.

Την επόμενη χρονιά, το 1964, η ηθοποιός πήγε για διακοπές σε ένα χωριό της Βραζιλίας, με τη συνοδεία του τότε συντρόφου της, του μουσικού Μπομπ Ζαγκουρί. Έκτοτε το χωριό γνωρίζει την ίδια δημοφιλία με το Σαιν-Τροπέ, μόνο και μόνο γιατί η σταρ διέμεινε εκεί. Σαν ένδειξη ευγνωμοσύνης οι ντόπιοι της έστησαν άγαλμα.

Το 1965, πρωταγωνιστεί με τη Ζαν Μορό στην ταινία Βίβα Μαρία του Λουί Μαλ, σκηνοθέτη με τον οποίο επανασυνδέθηκε τρία χρόνια μετά την ταινία Η ιδιωτική μου ζωή. Πρόκειται για την ιστορία δύο τραγουδιστριών του καμπαρέ στο Μεξικό, που στρατολογήθηκαν για έναν επαναστατικό σκοπό. Το φιλμ γνώρισε τεράστια επιτυχία, ιδίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου η Μπαρντό ταξιδεύει για λόγους προώθησης. Γίνεται δεκτή από τον Τύπο και το κοινό, όπως ακριβώς και οι μεγάλες σταρ του Χόλιγουντ. Έλαβε επίσης υποψηφιότητα για βραβείο της Βρετανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου (BAFTA), στην κατηγορία καλύτερης ξένης ηθοποιού. Την περίοδο αυτή η Μπριζίτ Μπαρντό βρισκόταν στο απόγειο της ομορφιάς και της δόξας της.

Το 1966 ο Γερμανός πολυεκατομμυριούχος Γκούντερ Ζαχς της στέλνει μια πραγματική βροχή από ροδοπέταλα για να της εξομολογηθεί τον έρωτά του και να τη ζητήσει σε γάμο. Πράγματι ενώθηκαν με τα δεσμά του γάμου στη 1 το πρωί της 14ης Ιουλίου του 1966 στο Λας Βέγκας, στο σπίτι κάποιου φίλου, σε μία σεμνή και απέρριτη τελετή, μακριά από το αδιάκριτο πλήθος, τους δημοσιογράφους και τους φωτορεπόρτερ. Την επομένη έφυγαν, οι δυο τους, για ένα δεκαήμερο ταξίδι του μέλιτος στην Ταϊτή. Ο έρωτας ανάμεσα στο ζευγάρι ήταν κεραυνοβόλος και η απόσταση από τη γνωριμία στον γάμο μόλις τρεις εβδομάδες[16]. Ο γάμος κράτησε δύο χρόνια.[8] Τον επόμενο χρόνο έρχεται αντιμέτωπη με ένα υστερικό πλήθος στο Φεστιβάλ των Καννών του 1967, όπου μετέβη με το σύζυγό της. Αποτέλεσε την τελευταία της δημόσια εμφάνιση, με τη ιδιότητα της ηθοποιού.

Πάντα το 1967, έχει ένα ειδύλλιο με τον Σερζ Γκενσμπούρ. Γίνεται μούσα του, κι εκείνος της γράφει μια δεκάδα τραγούδια, ανάμεσα στα οποία μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της: «Harley Davidson», «Bonnie & Clyde», «Contact», «Comic Strip», «Bubble Gum», «La Bise aux hippies», «L'Appareil à sous», «Je me donne à qui me plait», καθώς επίσης και το «Je t'aime… moi non plus», αλλά η Μπαρντό, όντας ακόμη παντρεμένη, ζήτησε από το συνθέτη να μην το κυκλοφορήσει, κάτι που ο ίδιος δέχτηκε. Όταν χώρισαν, της αφιέρωσε ένα τραγούδι - ύμνο: «Initials BB».

Την ίδια χρονιά η Μπαρντό συμμετείχε στο Sacha Show, και κατόπιν στο πρωτοχρονιάτικο Show Bardot, το οποίο της ήταν αφιερωμένο και γνώρισε παγκόσμια επιτυχία. Παράλληλα μια σειρά σημαντικών συνθετών της γράφουν τα τραγούδια «C'est Rigolo», «Invitango», «Les Amis de la musique», «Everybody loves my baby», «Madrague», «Moi je joue», «La Fille de paille», «Le Soleil», «Oh ! Qu'il est vilain», κ.ά.

Το 1968, ο Σαρλ ντε Γκωλ δηλώνει πως η Μπριζίτ Μπαρντό φέρνει στη χώρα τόσο συνάλλαγμα, όσο και η αυτοκινητοβιομηχανία Renault. Ο πρόεδρος την εκτιμούσε για την απλότητα, την ειλικρίνεια και το χιούμορ της, κι έτσι της πρότεινε να ποζάρει για την προτομή της Μαριάν, το σύμβολο της γαλλικής δημοκρατίας που υπάρχει σε όλα τα δημαρχεία της χώρας. Εκείνη δέχτηκε κι έτσι έγινε η πρώτη γυναίκα που ενσάρκωσε τα χαρακτηριστικά του γαλλικού συμβόλου. Την προτομή φιλοτέχνησε ο γλύπτης Αζλάν. Την διαδέχτηκαν οι Μιρέιγ Ματιέ, Κατρίν Ντενέβ, Ινές ντε Λα Φρεσάνζ, Λετίσια Κάστα και Εβελίν Τομά.

Επίλογος καριέρας

Το 1970, ο Μισέλ Ντεβίλ την παρουσιάζει χαρωπή και δραστήρια στην ταινία Η ερωτιάρα στο πλάι του Ζαν Πιερ Κασέλ (πατέρα του ηθοποιού Βενσάν Κασέλ). Το 1971, η Μπαρντό εμφανίζεται στην ταινία Η λεωφόρος των λαθρεμπόρων, του Ρομπέρ Ενρικό με τον Λίνο Βεντούρα, η υπόθεση της οποίας εξελίσσεται στην περίοδο της ποτοαπαγόρευσης. Την ίδια χρονιά γυρίζει στο πλάι της Κλαούντια Καρντινάλε την ταινία Δυο λησταρχίνες σαρώνουν το Γουέστ, του σκηνοθέτη Κριστιάν Ζακ, ένα κωμικό γουέστερν. Αυτές οι τρεις ταινίες ήταν οι τελευταίες κινηματογραφικές επιτυχίες της ηθοποιού.

Το 1973, έχοντας ολοκληρώσει τα γυρίσματα για την τελευταία της ταινία, Η γυμνή πριγκίπισσα, της Νίνα Κομπανίζ, μετά από 21 χρόνια καριέρας, 50 ταινίες και 80 τραγούδια, μην αντέχοντας πλέον την υπερέκθεσή της στα μίντια και το ίδιο το σινεμά, η Μπριζίτ Μπαρντό αποσύρθηκε οριστικά από τα καλλιτεχνικά δρώμενα. Αποφάσισε να αφοσιωθεί πλέον σε ένα άλλο πάθος που είχε φωλιάσει μέσα της από καιρό: την υπεράσπιση των ζώων. Κάποια χρόνια πριν είχε δηλώσει:

«Είμαι μια γυναίκα σαν όλες τις άλλες, έχω μια μύτη και ένα στόμα, έχω αισθήματα και σκέψεις, αλλά η ζωή μου γίνεται ανυπόφορη. Η ψυχή μου δεν μου ανήκει πια. Για μένα, το βεντετιλίκι είναι μια βιτρίνα. Δεν μπορώ να ζήσω όπως επιθυμώ. Η ύπαρξή μου είναι απλά υπόγεια. Ναι, θέλω να αισθανθώ το φρέσκο αέρα σπίτι μου, δεν μπορώ να ανοίξω το παράθυρο, γιατί θα υπάρχει ένας φωτογράφος καθισμένος στη στέγη απέναντι. Υπάρχουν πολλά πράγματα στη ζωή μου για τα οποία δεν μπορώ να πω ότι μου ανήκουν».

Πρώτα βήματα στην υπεράσπιση των ζώων

Το 1977, η Μπαρντό ξεκινά μια μεγάλη καμπάνια αναχωρώντας για τους πολικούς πάγους του Καναδά, στο Μπλακ-Σαμπλόν, ώστε να καταγγείλει τη θανάτωση μωρών φώκιας για τη γούνα τους. Το ταξίδι της κρατά πέντε ημέρες, γνωρίζοντας μεγάλη προβολή από τον Τύπο. Μετά την επιστροφή της στη Γαλλία, κατάφερε να ψηφιστεί η απαγόρευση του εμπορίου προϊόντων με δέρμα φώκιας νεότερης των τεσσάρων εβδομάδων,[17] χάρις κυρίως της υποστήριξης από τον τότε πρόεδρο της χώρας, Βαλερί Ζισκάρ Ντ' Εστέν.

Μετά την εκστρατεία της στον Καναδά, το 1978, η Μπαρντό κυκλοφορεί στην αγορά ένα βιβλίο για παιδιά με τίτλο Noonoah, η μικρή λευκή φώκια, το οποίο και διηγείται τη ζωή ενός μωρού φώκιας που σώθηκε από τους κυνηγούς χάρις σε έναν Εσκιμώο.

Το 1982, επιστρέφει ειδικά για την περίσταση στα στούντιο, για να ηχογραφήσει το τραγούδι, αφιερωμένο στα ζώα, το Toutes les bêtes sont à aimer, ένα τραγούδι που γνώρισε μικρή επιτυχία.

Κατόπιν το 1985, ονομάζεται Ιππότης της Λεγεώνας της Τιμής από τον Πρόεδρο Φρανσουά Μιτεράν, αλλά η Μπαρντό αρνείται.[18]

Το Ίδρυμα Μπριζίτ Μπαρντό

Το 1986, ιδρύεται το Ίδρυμα Μπριζίτ Μπαρντό,[19] ένας οργανισμός στρατευμένος στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των ζώων, το οποίο και η ηθοποιός χρηματοδοτεί βγάζοντας σε δημοπρασία διάφορα προσωπικά της αντικείμενα και κοσμήματα. Τα κύρια πεδία δραστηριοποίησης του ιδρύματος σχετίζονται με: τη μάχη κατά της αιχμαλωσίας άγριων ζώων για την τοποθέτησή τους σε τσίρκα και ζωολογικούς κήπους, για τις συνθήκες σφαγής των ζώων, για την καταπολέμηση της ιπποφαγίας, για την κατάργηση των πειραμάτων σε ζώα, για την καταπολέμηση της κακομεταχείρισης και του παράνομου κυνηγιού, για την εξάλειψη των αγώνων με ζώα (όπως οι ταυρομαχίες και κοκορομαχίες), καθώς και την ευαισθητοποίηση σχετικά με την εγκατάλειψη των κατοικιδίων.

Κατά την περίοδο 1989-1992, η Μπαρντό παρουσιάζει τις εκπομπές SOS Animaux, οι οποίες αποσκοπούν στην ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες υποφέρουν τα ζώα. Γυρίστηκαν 13 εκπομπές που γνώρισαν μεγάλη ακροαματικότητα.

Δεκαετίες 1990 & 2000

Στις 16 Αυγούστου 1992, η Μπαρντό παντρεύτηκε για τέταρτη φορά, στη Νορβηγία, τον Μπερνάρ ντ’ Ορμάλ, ένα βιομήχανο, με τον οποίο ζούσε στον Σαιν-Τροπέ.

Το 1993 απονέμεται για πρώτη φορά στο Χόλιγουντ το Διεθνές Βραβείο Μπριζίτ Μπαρντό, το οποίο τιμά κάθε χρόνο το καλύτερο ρεπορτάζ που σχετίζεται με ζώα. Η ηθοποιός, αν και συγκινημένη με τη χειρονομία των Αμερικανών, δεν έχει παρευρεθεί ποτέ στην τελετή.

Αργότερα, το 1996, κυκλοφορεί ο πρώτος τόμος των απομνημονευμάτων της με τίτλο Initiales BB (Αρχικά Μπεμπέ), το οποίο αφηγείται τα παιδικά της χρόνια και ολόκληρη της περίοδο της ακμής της στον κινηματογράφο.[20] Ο δεύτερος τόμος, Le Carré de Pluton, κυκλοφορεί το 1999, αφηγούμενο τη ζωή της από το 1973 και μετά, αφού σταμάτησε τις ταινίες, μέχρι το 1996, περίοδο κατά την οποία αγωνίστηκε για τα ζώα.

Άγαλμα της Μπριζίτ Μπαρντό στη Βραζιλία

Στις 11 Φεβρουαρίου 2000, την περιμένει μια δυσάρεστη έκπληξη, που δεν είναι άλλη από το θάνατο του Ροζέ Βαντίμ. Ήταν παρούσα στην κηδεία στο Σαιν-Τροπέ, μερικές μέρες μετά, στο πλάι τεσσάρων ακόμη συζύγων του σκηνοθέτη: των Κατρίν Ντενέβ, Τζέιν Φόντα, Ανέτ Στρόιμπεργκ και Κάθριν Σνάιντερ, αλλά και της Μαρί Κριστίν Μπαρό, της τελευταίας του συντρόφου.

To 2001, η οργάνωση PETA, απονέμει στη Μπαρντό ένα βραβείο, το «Ανθρωπιστικό Βραβείο PETA», σαν αναγνώριση των αγώνων της υπέρ των δικαιωμάτων των ζώων, και κυρίως για την προσπάθειά της για την προστασία της φώκιας.

Το 2002, και ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, η Μπαρντό καλεί τον κόσμο σε μποϊκοτάρισμα των νοτιοκορεάτικων προϊόντων, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την κατανάλωση του κρέατος σκυλιών και γατιών στη Νότια Κορέα. Η ίδια υποστηρίζει πως την κίνησή της αυτή ακολούθησαν πολλές χιλιάδες απειλητικά γράμματα.

Κατόπιν, το 2003, δημιουργεί ένα νέο σκάνδαλο, αλλά αυτή τη φορά πολύ διαφορετικό από τα προηγούμενα. Κυκλοφόρησε το βιβλίο Un cri dans le silence, όπου εκφράζει το σύνολο των προσωπικών της ιδεών για τη ζωή, μερικές από τις οποίες αντιπροσωπεύουν ανοιχτά ακροδεξιές απόψεις. Η ηθοποιός κάνει εκτενή αναφορά στον πόλεμο του Ιράκ και καταδικάζει τη γαλλική ελευθερία η οποία συρρικνώνεται. Καταπιάνεται επίσης με την «σεξουαλική ασυδοσία της κοινωνίας», καταδικάζει ορισμένους εκπαιδευτικούς αποκαλώντας τους «αστέγους της εκπαίδευσης» και καταφέρεται εναντίον ορισμένων ανέργων ονομάζοντάς τους «τεμπέληδες χαραμοφάηδες». Επίσης καταδικάζει τα Gay Pride, καθώς επίσης τη μουσουλμανική εορτή Αΐντ ελ-Κεμπίρ και τους παράνομους μετανάστες. Τον Ιούνιο του 2004 καταδικάζεται για την προώθηση ρατσιστικών αντιλήψεων.

Το 2006, συνεχίζει τη σταυροφορία της ενάντια στο κυνήγι της φώκιας, αναχωρώντας και πάλι για τον Καναδά μετά από 30 χρόνια, παρά το γεγονός ότι ο αριστερός της γοφός έχει προσβληθεί από αρθριτικά και είναι αναγκασμένη να μετακινείται με πατερίτσες. Εκφράζει την επιθυμία να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό της χώρας, Στίβεν Χάρπερ, ο οποίος όμως αρνείται. Ωστόσο δεν παρατά την προσπάθεια και οργανώνει συνέντευξη Τύπου στην Οτάβα, έχοντας στο πλάι της νέους συμμάχους, τον Πολ ΜακΚάρτνεϊ και την Πάμελα Άντερσον. Στις 28 Σεπτεμβρίου του ίδιου χρόνου, γιορτάζει τα 72α γενέθλιά της, αλλά και τα 20 χρόνια από την έναρξη της λειτουργίας του Ιδρύματός της. Με αυτή την αφορμή εκδίδει ένα βιβλίο με τον τίτλο Pourquoi? (Γιατί;), αφηγούμενη τα 20 χρόνια λειτουργίας του Ιδρύματος. Το τελευταίο αριθμεί σήμερα πάνω από 57.000 δότες χρημάτων από 20 διαφορετικές χώρες.

Κατά τις γαλλικές προεδρικές εκλογές το 2007, η Μπαρντό, εκνευρισμένη που το όνομά της συνδέθηκε με το κόμμα του Ζαν Μαρί Λε Πεν, υποστηρίζει ότι ποτέ δεν υπήρξε μέλος ούτε του Εθνικού Μετώπου ούτε κανενός άλλου κόμματος, και ανακοινώνει πως δεν θα ψηφίσει, καθώς, σύμφωνα με την ίδια, κανένας από τους 12 υποψηφίους δεν δείχνει ευαισθησία στα ζητήματα που αφορούν τα ζώα.

Το 2008, δικαστήριο στο Παρίσι καταδικάζει την ηθοποιό σε δύο μήνες φυλάκιση με αναστολή και 15.000 ευρώ πρόστιμο με την κατηγορία ότι προέβη σε δηλώσεις που υποκινούν το ρατσιστικό μίσος, εξαιτίας ενός γράμματος που είχε στείλει στο Νικολά Σαρκοζί όταν εκείνος διένυε τη θητεία του ως Υπουργός Εσωτερικών, στο οποίο και καταδίκαζε μια μουσουλμανική τελετή στην οποία σφάζονται ζώα. Επίσης εξέφρασε την άποψη ότι οι μουσουλμάνοι εξαπλώνονται ταχύτατα στη Γαλλία και επιθυμούν να επιβάλλουν τον τρόπο ζωής και τις αντιλήψεις τους στο γενικότερο πληθυσμό. Η δίκη έληξε στις 3 Ιουνίου 2008, με την δικαστική αρχή να δηλώνει πως βαρέθηκε να καταδικάζει τη Μπαρντό για το ίδιο ζήτημα ξανά και ξανά.

Η Μπαρντό εμφανίστηκε ξανά στην επικαιρότητα το 2012, μετά από τις δηλώσεις της ότι στηρίζει την ακροδεξιά Μαρίν Λε Πεν, υποστηρίζοντας ότι είναι φιλόζωη[23], ενώ ανάλογη κίνηση πραγματοποίησε και το 2017.



Στο νοσοκομείο 17χρονος που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από τέσσερις κακοποιούς με κουκούλες


 

Θύμα άγριου ξυλοδαρμού έπεσε ένας 17χρονος που διασκέδαζε με την παρέα του σε κατάστημα στη Ματαράγκα Αγρινίου.

Σύμφωνα με το agriniopress.gr, οι τέσσερις νεαροί κακοποιοί δράστες ανάμεσα τους όπως σε κάθε εγκληματική πράξη και ένας Αλβανός. Οι κακοποιοί έφτασαν στο κατάστημα με ταξί από το Αγρίνιο. Φορώντας κουκούλες, μπήκαν στο εσωτερικό, εντόπισαν τον ανήλικο και τον έβγαλαν με τη βία. Τότε, άρχισαν να τον γρονθοκοπούν χωρίς σταματημό.

Ένας εκ των δραστών φέρεται να απείλησε τον ανήλικο και με μαχαίρι.

Ο 17χρονος υπέστη κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και μεταφέρθηκε προληπτικά στο Νοσοκομείο Αγρινίου, όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες. Η κατάσταση της υγείας του, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, δεν εμπνέει ανησυχία.

Άτομα από το περιβάλλον του ανήλικου αναφέρουν ότι η αφορμή για την επίθεση ήταν εντελώς ασήμαντη και οφείλεται σε παρεξήγηση. Όπως υποστηρίζουν, δεν είχε προηγηθεί σοβαρή αντιπαράθεση.

Οι αστυνομικές αρχές έχουν ήδη ταυτοποιήσει έναν εκ των δραστών, που φέρεται να είναι νεαρής ηλικίας και αλβανικής καταγωγής, που έχει απασχολήσει στο παρελθόν τις Αρχές, και εάν παρατηρήσεις την εγκληματικότητα των ανηλίκων και όχι μόνο, ανάμεσα τους υπάρχει πάντα Αλβανοί. 

Οι έρευνες συνεχίζονται από το Αστυνομικό Τμήμα Αιτωλικού για τον εντοπισμό και των υπολοίπων εμπλεκομένων.

Σε βάρος των δραστών έχει σχηματιστεί δικογραφία για παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων, απειλή και πρόκληση σωματικών βλαβών σε βάρος αδύναμων ατόμων.



Η ανάσυρση και μεταφορά με ελικόπτερο των σορών των ορειβατών από τα Βαρδούσια


 

Μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες και σε υψόμετρο που ξεπερνά τα 2.000 μέτρα έγινε εχθές Σάββατο η ανάσυρση των σορών των τεσσάρων ορειβατών που έχασαν τη ζωή τους ανήμερα τα Χριστούγεννα στα Βαρδούσια.

Το ελικόπτερο προσέγγισε σε πλάτωμα χωρίς να προσγειωθεί. Τα σωστικά συνεργεία ανέβασαν στο ελικόπτερο τη μία μετά την άλλη τρεις σορούς - μία τέταρτη είχε μεταφερθεί νωρίτερα.

Οι διασώστες εντόπισαν τους ορειβάτες θαμμένους κάτω από το χιόνι, σε μικρή απόσταση μεταξύ τους, μια εικόνα που αποτυπώνει πόσο αιφνιδιαστικά και ακαριαία εξελίχθηκε η τραγωδία.

H επιχείρηση ανάσυρσης και μεταφοράς τους, με ελικόπτερο και ειδικούς ιμάντες, από το δύσβατο σημείο όπου εντοπίστηκαν, ολοκληρώθηκε λίγο πριν τις 4 το μεσημέρι. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, μεταφέρθηκαν στη θέση «Κίρρα» Ιτέας, όπου παραλήφθηκαν από ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ.

Αύριο, Κυριακή θα γίνει η ιατροδικαστική εξέταση, είτε στην Αθήνα, είτε στο Ρίο, για να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου.






Μαζωνάκης : «Σας ευχαριστώ που αντιδράσατε, σε όσους νομίζουν ότι ορίζουν τη ζωή μου, φτάνει!»


 

Με ένα μήνυμα απολογισμού, ο Γιώργος Μαζωνάκης αναφέρθηκε στη χρονιά που πέρασε ως περίοδο δοκιμασίας, στέλνοντας παράλληλα μία προειδοποίηση «σε αυτούς που νομίζουν ότι ορίζουν τη ζωή του», δηλώνοντας «φτάνει».

Ο τραγουδιστής ανήρτησε το πρωί του Σαββάτου 27 Δεκεμβρίου ένα βίντεο στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ένα μέρος όπου συνήθιζε να πηγαίνει με τη σκυλίτσα του, Αρίθα, που έφυγε πριν από λίγους μήνες από τη ζωή.

Ο καλλιτέχνης σε αυτό το βίντεο ευχαρίστησε δημόσια τον κόσμο για τη στήριξη και τις αντιδράσεις του σε μια χρονιά που, όπως είπε, ήταν ιδιαίτερα δύσκολη και τη χαρακτήρισε «χρονιά δοκιμασίας». Σημειώνεται, πως ο Γιώργος Μαζωνάκης απασχόλησε πρόσφατα τα φώτα της δημοσιότητας με την καταγγελία του 22χρονου Στέφανου Παπαδόπουλου  για ανήθικες προτάσεις σε εργασιακό χώρο. 

Παράλληλα, ο τραγουδιστής έστειλε ένα μήνυμα σε όσους θεωρεί ότι επιχειρούν να ορίζουν τη ζωή του τα τελευταία χρόνια, υπογραμμίζοντας ότι η υπομονή δεν είναι αδυναμία. Όπως είπε αναλυτικά: «Κυρίες και κύριοι, καλημέρα σας, μία πολύ όμορφη καλημέρα από ένα μέρος που ερχόμουν και έτρεχα με την Αρίθα, το κορίτσι μου, το παιδί μου. Θέλω να σας πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για τον τρόπο που αντιδράσατε ή βγάλατε άποψη όλον αυτόν τον καιρό, όλον αυτόν τον χρόνο, που ήταν ένας αρκετά δύσκολος χρόνος. Εγώ θα έλεγα χρονιά δοκιμασίας, δοκιμασίας από τον Θεό, αν θα αλλαξοπιστήσω που λέω. Θέλω να σας πω επίσης ένα τεράστιο ευχαριστώ που κάθε Πέμπτη και Σάββατο στην Ακτή Πειραιώς, ζω ένα όνειρο. Όπως και τελειώνοντας ο χρόνος θα ήθελα να πω σε αυτούς που νομίζουν ότι ορίζουν τη ζωή μου μου τα τρία τελευταία χρόνια, με αρκετές δυσκολίες θα έλεγα, αλλά και με τεράστια δώρα, φτάνει, φτάνει. Η υπομονή είναι αρετή, δεν δηλώνει ηττοπάθεια, άλλωστε ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον. Κυρίες και κύροι καλή χρονιά, με πίστη, πίστη, πίστη».

Στη λεζάντα με την οποία συνόδευσε την ανάρτησή του, ο Γιώργος Μαζωνάκης σημείωσε: «Τρία συν Ένα. Καλή Χρονιά, όπως και οι προηγούμενες».




Άρης Μουγκοπέτρος: «Ήταν στημένη υπόθεση για να μείνει κρατούμενος» του ζητούσαν 700€ για να δει τα παιδιά του

 


Τη Δευτέρα θα δικαστεί η υπόθεση του Άρη Μουγκοπέτρου, μετά τη μήνυση της εν διαστάσει συζύγου του για ενδοοικογενειακή απειλή.

Ο Άρης Μουγκοπέτρος είχε αποχωρήσει από τη συζυγική κατοικία ήδη από τις 15 Δεκεμβρίου. Συγγενικό του πρόσωπο, μιλώντας στο STAR υποστήριξε ότι η εν διαστάσει σύζυγος του ζητούσε χρηματικό ποσό 700 ευρώ, για να του επιτρέψει να βλέπει τα δίδυμα παιδιά τους.

Την ημέρα των Χριστουγέννων, ο μουσικός ισχυρίζεται ότι πήγε στο σπίτι για να δει τα παιδιά του. Όμως δεν τα βρήκε εκεί, ενώ δεν μπορούσε να εντοπίσει και την εν διαστάσει σύζυγό του. Τότε, μετέβη στο αστυνομικό τμήμα για να προβεί σε καταγγελία.

Εκεί ενημερώθηκε ότι εκκρεμούσε εις βάρος του μήνυση από τη σύζυγό του για ενδοοικογενειακή απειλή. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της, ο Άρης Μουγκοπέτρος είχε μεταβεί στο σπίτι και της απηύθυνε ύβρεις μπροστά στα παιδιά τους.

Άτομο από το στενό οικογενειακό περιβάλλον του μουσικού, μιλώντας στο STAR, έκανε λόγο για «στημένη υπόθεση». Στόχος, υποστήριξε, ήταν να κρατηθεί ο Άρης Μουγκοπέτρος στα κρατητήρια.

Όπως ανέφερε, η εν διαστάσει σύζυγος τού είχε αποστείλει εξώδικο, ζητώντας μηνιαία καταβολή 700 ευρώ ως προϋπόθεση για την επικοινωνία με τα παιδιά, αν και ο ίδιος αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, αφού δεν έχει σταθερά έσοδα, πληρώνει ενοίκιο για το νέο του σπίτι και καλύπτει έξοδα μετακίνησης, λόγω τροχαίου με το αυτοκίνητό του. Το συγγενικό πρόσωπο υποστηρίζει ότι υπήρχε πίεση προς τον Άρη Μουγκοπέτρο να υπογράψει συναινετικό διαζύγιο.



18 αγροτικά μπλόκα σπάνε τη γραμμή άρνησης διαλόγου και ζητούν συμπόρευση για συνάντηση με την κυβέρνηση

 


Εκπρόσωποι 18 αγροτικών μπλόκων από όλη τη χώρα πραγματοποίησαν συνάντηση στην Επανομή Θεσσαλονίκης, διαμηνύοντας ότι η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί καθιστά επιτακτική την άμεση επίλυση προβλημάτων «ζωτικής σημασίας» και την έναρξη ουσιαστικού διαλόγου με την κυβέρνηση για το παρόν και το μέλλον της ελληνικής γεωργίας και κτηνοτροφίας.

Στην ανακοίνωση που εκδόθηκε μετά τη συνάντηση, οι αγρότες υπογραμμίζουν ότι τα ζητήματα που έχουν ανακύψει δεν αφορούν μόνο τον αγροτικό κόσμο, αλλά «μια ολόκληρη ελληνική κοινωνία», επισημαίνοντας την ανάγκη να τεθούν άμεσα επί τάπητος τα προβλήματα όπως αυτά έχουν παρουσιαστεί στην κυβέρνηση.

Η ανακοίνωση 





Συνελήφθη ο τράπερ Ivan Greko, επέβαινε σε κλεμμένο όχημα και είχε παραβιάσει τους περιοριστικούς όρους

 


Στο επίκεντρο αστυνομικής έρευνας βρίσκεται ο κακοποιός τράπερ Ivan Greko, καθώς συνελήφθη στη Γλυφάδα μέσα σε όχημα που είχε δηλωθεί ως κλεμμένο από το Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αστυνομικοί σταμάτησαν για έλεγχο το αυτοκίνητο και διαπίστωσαν ότι επέβαιναν σε αυτό τρία άτομα. Μεταξύ τους ήταν ο Ivan Greko, καθώς και δύο ακόμη ημεδαποί.

Ο τράπερ οδηγήθηκε στο αυτόφωρο, ενώ, παράλληλα, κατά τον έλεγχο σε άλλο επιβάτη του ΙΧ εντοπίστηκε μικροποσότητα ναρκωτικών.

Υπενθυμίζεται ότι ο Ivan Greko είχε αποφυλακιστεί πρόσφατα με ηλεκτρονική επιτήρηση (βραχιολάκι) στο πλαίσιο της πολύκροτης υπόθεσης απαγωγής ενεχυροδανειστή. Στις 23/5, η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα για την απαγωγή – ανάμεσα τους και ο τράπερ Ivan Greko – ένας σκληρός ποινικός με διασυνδέσεις στη Greek Mafia και άλλοι δύο παλιοί γνώριμοι της αστυνομίας.

Ωστόσο, φέρεται να παραβίασε τους περιοριστικούς όρους που του είχαν επιβληθεί, καθώς τελούσε σε κατ’ οίκον περιορισμό από τις 17 Ιουλίου 2025 έως τις 16 Ιανουαρίου 2026, βάσει της υπ’ αριθμ. 168/2025 διάταξης του 25ου Ανακριτή Πρωτοδικείου Αθηνών.

Σύμφωνα με τον δικηγόρο του, από τις 17 Δεκεμβρίου ο περιοριστικός όρος του κατ’ οίκον περιορισμού με ηλεκτρονική επιτήρηση («βραχιολάκι») έπαυσε να ισχύει και αντικαταστάθηκε με άλλους περιοριστικούς όρους, απαγόρευσης εξόδου από την χώρα και εμφάνισης στο αστυνομικό τμήμα του τόπου της κατοικίας του.





Δέσμευση λογαριασμών του αγροτοσυνδικαλιστή Μπότα: Δήλωνε 17 χωράφια «φαντάσματα» και πήρε επιδοτήσεις 126.448 ευρώ,

 


Δεκαεπτά χωράφια «φαντάσματα» δήλωνε προκειμένου να εισπράττει επιδοτήσεις και δεύτερος αγροτοσυνδικαλιστής από το μπλόκο των Μαλγάρων, μετά τον Κώστα Ανεστίδη, σύμφωνα με την Διεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος (Δ.Α.Ο.Ε.).

Όπως αναφέρεται στο πόρισμα της Δ.Α.Ο.Ε. πρόκειται για τον Γιώργο Μπότα, ο οποίος δήλωνε ότι μίσθωνε τα χωράφια, πλην όμως, οι εκτάσεις δεν εμφανίζονταν στις δηλώσεις Ε9 των 22 φυσικών προσώπων και ενός Ιερού Ναού, που κατά τον Μπότα ήταν οι εκμισθωτές.

Ο έλεγχος έγινε με κριτήρια αναληθείς δηλώσεις αγροτεμαχίων και οι ληφθείσες επιδοτήσεις να είναι άνω των 10.000 ευρώ. Έτσι, προέκυψε και ο ΑΦΜ του Γιώργου Μπότα, ο οποίος όπως διαπιστώθηκε, έχει λάβει στο διάστημα από το 2019 έως το 2024 επιδοτήσεις 126.448 ευρώ, όπως αναφέρεται στο σχετικό πόρισμα.

Σύμφωνα με το πόρισμα, ο έλεγχος διενεργείται επειδή προέκυψε αναντιστοιχία μεταξύ της κτηματογράφησης και των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης των 22 φυσικών προσώπων και ενός ιερού ναού, που εμφάνιζε ως εκμισθωτές των αγροτεμαχίων τα οποία ο Μπότας παρουσίαζε ως καλλιεργούμενα για να εισπράττει τις επιδοτήσεις. Σημειώνεται επίσης ότι για τα περισσότερα από τα αγροτεμάχια «προέκυψαν ισχυρές ενδείξεις ψευδούς δήλωσής τους».

Ο ίδιος ο αγροτοσυνδικαλιστής σε δηλώσεις του είπε ότι έχουν δεσμευτεί οι λογαριασμοί του και ότι ο ίδιος δεν έχει κάνει κάτι παράνομο, είναι ανοιχτός σε κάθε έλεγχο και δέχεται να τιμωρηθεί εάν διαπιστωθεί κάτι λάθος στη δήλωσή του.

Συγκεκριμένα, το πόρισμα της υπηρεσίας που διενεργεί τον έλεγχο αναφέρει ότι από τον έλεγχο προέκυψε αναντιστοιχία μεταξύ κτηματογράφησης και δηλωθείσας ιδιοκτησίας για 17 αγροτεμάχια που δηλώθηκαν κατά περίπτωση στις Ε.Α.Ε. για τα έτη 2019-2024 ως μισθωμένα με σκοπό την καλλιέργεια.

Ο ελεγχόμενος δήλωνε ότι μισθώνει αγροτεμάχια από 22 συνολικά φυσικά πρόσωπα καθώς και από έναν Ιερό Ναό για τα έτη 2019-202, αλλά  για πληθώρα αγροτεμαχίων, τα οποία δηλώθηκαν ως μισθωμένα, προέκυψε ότι οι φερόμενοι ως ιδιοκτήτες τους δεν τα έχουν καταχωρήσει στην περιουσιακή τους κατάσταση (Δήλωση Ε9).

Συνολικά, σύμφωνα με το πόρισμα,  ο ερευνώμενος έλαβε συνολική οικονομική ενίσχυση με την μορφή της επιδότησης για τα έτη 2019-2024 ύψους 126.448,66 ευρώ.

Σύμφωνα με τα αρχεία του ΟΠΕΚΕΠΕ ο ελεγχόμενος  υπέβαλε και για το έτος 2025, Αίτηση Ενιαίας Ενίσχυσης, στην οποία δήλωσε συνολικά 15 αγροτεμάχια τα οποία στην πλειοψηφία τους ταυτίζονται με τα αγροτεμάχια των ΕΑΕ 2022 και 2024, για τα περισσότερα εκ των οποίων προέκυψαν ισχυρές ενδείξεις ψευδής δήλωσης τους, όπως αναφέρεται στο πόρισμα για τον έλεγχο.