Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

15χρονος σεσημασμένος το θύμα από μαχαίρι στην Καλλιθέα


 

Ταυτοποιήθηκε το θύμα της φονικής συμπλοκής στην Καλλιθέα, και πρόκειται για 15χρονο σεσημασμένο κακοποιό, κάτοικο βορείων προαστίων.

Η ταυτοποίηση έγινε μέσω αποτυπώματος, καθώς ο ανήλικος ήταν σεσημασμένος.

Υπενθυμίζεται ότι η ταυτοποίηση του θύματος άργησε, καθώς ούτε τα μέλη της παρέας του αποκάλυπταν την ταυτότητά του, ούτε τον είχε αναζητήσει κανείς.

Ο 15χρονος που έπεσε νεκρός από μαχαιριές στην περιοχή της καρδιάς, είχε συλληφθεί πριν από λίγες ημέρες καθώς εντοπίστηκε σε αμάξι έχοντας στην κατοχή του πτυσσόμενο μαχαίρι. Επίσης, τον Φεβρουάριο του 2025 είχε πέσει θύμα ξυλοδαρμού και είχε βρεθεί στην κατοχή του σιδηρογροθιά.

Με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, μια παρέα πέντε ατόμων βρίσκονταν στο πάρκο και υπήρξε κάποια λεκτική αντιπαράθεση με άλλη παρέα, τριών ατόμων, η οποία κάλεσε ενισχύσεις. Στο πλαίσιο των ενισχύσεων, ύστερα από λίγη ώρα φαίνεται να έφθασε στο πάρκο ένα ΙΧ με πέντε άτομα. Το θύμα φέρεται να είναι ένας εξ αυτών που έφθασαν κατόπιν, με το αμάξι.

Τον δράστη υπέδειξαν τα τέσσερα μέλη της παρέας του θύματος. Οι αστυνομικοί, έχοντας στα χέρια τους τις μαρτυρίες για τον δράστη, πήγαν στο σπίτι του στις 3 το πρωί και τον συνέλαβαν. Η μητέρα του έμεινε άφωνη στη θέα των αστυνομικών. Λίγη ώρα αργότερα ο δράστης ομολόγησε την πράξη του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν αναφορές από περίοικους ότι οι ίδιες ομάδες νεαρών είχαν έρθει σε συμπλοκή πριν λίγο καιρό με πιθανή αφορμή μια αντιδικία για μια κοπέλα.

Άλλες πληροφορίες αναφέρουν πως πριν από μία εβδομάδα είχαν επιτεθεί σε 16χρονο οπαδό αντίπαλης ομάδας, ο οποίος ήταν και χθες στο πάρκο και καταδιώχθηκε. Οι Αρχές ερευνούν αν το χθεσινό επεισόδιο έχει σχέση με αυτό προ μιας εβδομάδας και αν το θύμα της τότε επίθεσης έκανε αντίποινα, με αποτέλεσμα να τον αναζητούν χθες στην πλατεία.

Οι έρευνες των Αρχών συνεχίζονται, ενώ, κατά τις ίδιες πληροφορίες, προχωρούν και σε κατ' οίκον έρευνες.

Για την υπόθεση προσήχθησαν 13 άτομα, εκ των οποίων συνελήφθησαν οι 4.



Έπεσε στη λίμνη Αώου πυροσβεστικό ελικόπτερο που επιχειρούσε στη φωτιά στα Γρεβενά, οι πιλότοι κολύμπησαν και βγήκαν στη στεριά

 


Πυροσβεστικό ελικόπτερο έπεσε πριν λίγη ώρα στη τεχνητή Λίμνη Αώου στο Μέτσοβο χωρίς ευτυχώς να υπάρχουν θύματα. Τα δύο μέλη του πληρώματος, ένας Έλληνας και ένας αλλοδαπός πυροσβέστης, είναι εν ζωή.

Το ελικόπτερο επιχειρούσε στην κατάσβεση της φωτιάς που καίει στα Γρεβενά και είχε βρεθεί στη Λίμνη Αώου προκειμένου να κάνει υδροληψία. Πρόκειται για ένα ελικόπτερο με πλήρωμα δύο ατόμων, εκ των οποίων ένας ημεδαπός και ένας αλλοδαπός ο οποίος λειτουργούσε ως σύνδεσμος.

Μετά την πτώση του ελικοπτέρου στη Λίμνη, οι δύο χειριστές κολύμπησαν και βγήκαν  μόνοι τους στην ακτή. 

Το περιστατικό σήμανε την άμεση κινητοποίηση τόσο της πυροσβεστικής όσο και του ΕΚΑΒ.  Συνεργεία διάσωσης και αρμόδιες αρχές βρίσκονται στην περιοχή για την παροχή βοήθειας και τη διερεύνηση των αιτιών του συμβάντος.

Το ελικόπτερο απογειώθηκε από το αεροδρόμιο Ιωαννίνων ενώ  οι συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε η πτώση παραμένουν μέχρι στιγμής άγνωστες.




Νέα ανθελληνική ξεφτίλα ΠΑΣΟΚ κατά της Ελληνικής δικαιοσύνης και υπέρ της προκλητικής καθεστωτικής Λάουρα Κοβέσι

 



Η δικαιολογημένη απόρριψη της προσφυγής της Λάουρα Κοβέσι στον Άρειο Πάγο για τη θητεία των Ευρωπαίων εντεταλμένων εισαγγελέων προκάλεσε φαιδρές ανθελληνικές αντιδράσεις στο… ΠΑΣΟΚ.

Υπενθυμίζουμε ότι η προκλητική Ρουμάνα καθεστωτική εισαγγελέας νομίζει εδώ και και καιρό ότι η Ελλάδα είναι τσιφλίκι της και μπορεί να παρεμβαίνει στις αποφάσεις ενός κράτους, και ειδικά στις αποφάσεις της δικαιοσύνης, κάνοντας ξεκάθαρη κατάχρηση εξουσίας.

Και αντί να δείξει σοβαρότητα το ΠΑΣΟΚ γίνεται χειρότερο από την Λάουρα Κοβέσι χωρίς ίχνος ντροπής και ηθικής.

Η επίθεση που εξαπέλυσε το ΠΑΣΟΚ κατά του Αρείου Πάγου και της ελληνικής Δικαιοσύνης προκαλεί εντυπώσεις αλλά και ερωτήματα για την κατάντια την φαιδρότητα και την χυδαιότητα του κόμματος που λειτουργεί ανθελληνικά με μοναδικό σκόπό να κάνει αντιπολίτευση.

Αντί να προστατέψει την δικαιοσύνη και την Ελλάδα, εμφανίσθηκε να λαμβάνει θέση υπέρ της Ευρωπαίας καθεστωτικής εισαγγελέως και να κουνά το δάχτυλο στους αρεοπαγίτες που έλαβαν την απόφαση να απορρίψουν την προσφυγή της Κοβέσι, κάνοντας κατάχρηση εξουσίας.

«Η σημερινή απόφαση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου με την οποία απέρριψε την προσφυγή της Ευρωπαίας γενικής εισαγγελέως αναφορικά με τη θητεία των Ευρωπαίων εντεταλμένων εισαγγελέων, προστίθεται σε μια σειρά γεγονότων που προκαλούν βαθιά θεσμική ανησυχία» αναφέρει η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ευαγγελία Λιακούλη, ως αρμόδια τομεάρχης, και τα είπε χωρίς να ντρέπεται.

«Η εικόνα έντασης που διαμορφώνεται με την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία, με ανοιχτό πλέον το ενδεχόμενο για προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, δεν λειτουργεί επ’ ωφελεία της χώρας» σημειώνει, προσθέτοντας ότι «εκθέτει την Ελλάδα διεθνώς, εμφανίζοντάς την ως ένα κράτος σε διαρκή αντιπαράθεση με τα ευρωπαϊκά ελεγκτικά όργανα. Μια εικόνα που δεν αρμόζει στην κανονικότητα και το κλίμα ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού κράτους δικαίου, το οποίο οφείλει να σέβεται, να θωρακίζει και να διευκολύνει τους ανεξάρτητους μηχανισμούς ελέγχου» είπε το αντρόπιαστο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ.

Το ΠΑΣΟΚ κατηγορεί χωρίς ίχνος ηθικής και εθνικής σοβαρότητας την κυβέρνηση, με την Λιακούλη να αναφέρει ότι «η κυβέρνηση φέρει βαρύτατη ευθύνη, καθώς με τη στάση της έχει συμβάλει καθοριστικά στην πυροδότηση αυτής της έντασης» και να υποστηρίζει πως «όταν λοιπόν η κυβέρνηση δείχνει τον δρόμο της απαξίωσης των ελεγκτικών αρχών, είναι η ίδια που ναρκοθετεί τις σχέσεις της χώρας με τα ευρωπαϊκά όργανα και διαμορφώνει τις συνθήκες για συνεχιζόμενη ένταση», εν τούτοις την απόφαση την έλαβε ο Άρειος Πάγος όπου είχε προσφύγει η Λάουρα Κοβέσι.

Μάλιστα, η απόφαση για απόρριψη της προσφυγής ελήφθη με 72 ψήφους υπέρ έναντι 10 κατά στην Ολομέλεια του Αρείου Πάγου από τους ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς της χώρας.

Για να δείτε την ξεφτίλα στην οποία έχει περιέλθει το ΠΑΣΟΚ, το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο της χώρας έλαβε και την απόφαση για παράταση θητείας των Ευρωπαίων εντεταλμένων εισαγγελέων για δύο χρόνια και όχι η κυβέρνηση. Και μάλιστα έλαβε αυτήν την απόφαση ομοφώνως.

Ως εκ τούτου, όταν αναφέρει το ΠΑΣΟΚ ότι προκαλεί «θεσμική ανησυχία» μια απόφαση της μεγάλης πλειοψηφίας της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου τη Δικαιοσύνη δείχνει ότι το κόμμα του Ανδρουλάκης έχει γίνει ένα πολύ επικίνδυνο για την Ελλάδα κόμμα.




Αστυνομική επιχείρηση σε οικισμούς Ρομά του Γέρακα με σκοπό την αποτροπή κάθε μορφής παράνομης δραστηριότητας οδήγησε στη σύλληψη -3- ατόμων για ρευματοκλοπή

 




Ειδική αστυνομική επιχείρηση της Διεύθυνσης Αστυνομίας Βορειοανατολικής Αττικής/Γ.Α.Δ.Α. που πραγματοποιήθηκε σε οικισμούς του Γέρακα με σκοπό την αποτροπή κάθε μορφής παράνομης δραστηριότητας οδήγησε στη σύλληψη -3- ατόμων για ρευματοκλοπή.

Από τη Διεύθυνση Αστυνομίας Βορειοανατολικής Αττικής/Γ.Α.Δ.Α. σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ειδική αστυνομική επιχείρηση, πρωινές ώρες της 24-6-2026 σε οικισμούς του Γέρακα, με σκοπό την αποτροπή κάθε μορφής παράνομης δραστηριότητας.

Στην επιχείρηση συμμετείχαν αστυνομικοί της Διεύθυνσης Αστυνομίας Βορειοανατολικής Αττικής, της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Βορειοανατολικής Αττικής, του Αστυνομικού Τμήματος Παλλήνης, της Ο.Π.Κ.Ε. και της Διεύθυνσης Αστυνομικών Επιχειρήσεων Αττικής.

Σκοπός της ευρείας κλίμακας επιχείρησης ήταν η πρόληψη και αντιμετώπιση κάθε μορφής παράνομης δραστηριότητας που έχει καταγραφεί στη συγκεκριμένη περιοχή, με γνώμονα την ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών και την προστασία της δημόσιας περιουσίας.

Στο πλαίσιο αυτό συνελήφθησαν -3- άτομα για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας.

Παράλληλα, συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ προχώρησε στην αποξήλωση καλωδίων μήκους -300- μέτρων που χρησιμοποιούνταν για ρευματοκλοπές, συμβάλλοντας στην αποτροπή επικίνδυνων παρεμβάσεων στο δίκτυο ηλεκτροδότησης, οι οποίες εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους για τη δημόσια ασφάλεια.

Η δικογραφία υποβλήθηκε στην αρμόδια Εισαγγελική Αρχή.






Aξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ κατά Μπαλάσκα: «Διέδιδε ανυπόστατους ισχυρισμούς ενώ οι έρευνες είχαν οδηγήσει στη σύλληψη»


 

Σε σκληρή δικαστική αντιπαράθεση εξελίσσεται η υπόθεση των δημόσιων τοποθετήσεων του Σταύρου Μπαλάσκα σχετικά με τη δολοφονία της Σταυρούλας Λεβεντάκη στα Χανιά, καθώς αξιωματικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χανίων αποφάσισαν να κινηθούν νομικά με μηνύσεις εναντίον του πρώην αστυνομικού και τώρα τηλεοπτικού σχολιαστή.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της δικηγορικής εταιρείας ESM LAW FIRM – Ε.Σ. Μάρκου και Συνεργάτες, δόθηκε την 23η Ιουνίου 2026 εντολή για την άμεση κατάθεση έγκλησης ενώπιον του Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών εκ μέρους αστυνομικών που υπηρετούν στα Χανιά, οι οποίοι θεωρούν ότι οι δημόσιες δηλώσεις του κ. Μπαλάσκα περιείχαν ψευδείς πληροφορίες και προσέβαλαν τόσο τους ίδιους όσο και το κύρος της Ελληνικής Αστυνομίας.

Στην ανακοίνωση γίνεται σαφές ότι ο Μπαλάσκας κορόιδευε τον κόσμο, αφού ουδέποτε υπήρξε επικοινωνία του Σταύρου Μπαλάσκα με τον Ταξίαρχο Κανέλλο Νικολάου ή με οποιοδήποτε στέλεχος της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χανίων.

Οι αστυνομικοί απορρίπτουν ως απολύτως αναληθείς τις αναφορές περί «αστυνομικής γκάφας», αλλά και όσα μεταδόθηκαν σχετικά με δήθεν έντονες αντιδράσεις του Ταξίαρχου, υποστηρίζοντας ότι τα συγκεκριμένα σενάρια δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Μάλιστα, τονίζουν ότι την ώρα που διακινούνταν οι ισχυρισμοί περί επιχειρησιακής αποτυχίας και περί «φυγής» του υπόπτου, οι αστυνομικές Αρχές βρίσκονταν ήδη ένα βήμα μπροστά, έχοντας καταφέρει να φτάσουν στη σύλληψη του προσώπου που βρισκόταν στο μικροσκόπιο των ερευνών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση για προσφυγή στη Δικαιοσύνη ελήφθη μετά από έντονο προβληματισμό και αίσθημα προσβολής που επικράτησε στους κόλπους της υπηρεσίας.

Αξιωματικοί που συμμετείχαν στις έρευνες φέρονται να θεώρησαν ότι οι δημόσιες τοποθετήσεις του πρώην αστυνομικού υπερέβησαν τα όρια της κριτικής και δημιούργησαν στην κοινή γνώμη την εικόνα μιας υπηρεσίας που λειτουργούσε με προχειρότητα και λανθασμένους χειρισμούς, την ώρα που οι αστυνομικοί εργάζονταν αδιάκοπα για την εξιχνίαση της υπόθεσης.

Η δυσαρέσκεια έγινε ακόμη μεγαλύτερη επειδή οι δηλώσεις προέρχονταν από έναν άνθρωπο που υπηρέτησε επί χρόνια στο Σώμα και, σύμφωνα με τους εγκαλούντες, γνωρίζει τις επιχειρησιακές ιδιαιτερότητες και τη σημασία της προσεκτικής δημόσιας τοποθέτησης σε υποθέσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Κατά την πλευρά των αστυνομικών, οι συγκεκριμένοι ισχυρισμοί δεν έθιξαν μόνο πρόσωπα, αλλά το σύνολο της Ελληνικής Αστυνομίας.

Στην ανακοίνωση της δικηγορικής εταιρείας γίνεται λόγος για δηλώσεις που ξεπέρασαν τα όρια ενός θεμιτού σχολιασμού και λειτούργησαν εις βάρος της εικόνας της ΕΛ.ΑΣ., αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπήρξαν σοβαρές παραλείψεις ή επιχειρησιακές αστοχίες.

Οι ίδιοι θεωρούν ότι οι αναφορές αυτές είχαν ως αποτέλεσμα να αμαυρωθεί το έργο των στελεχών που συμμετείχαν στην εξιχνίαση της ανθρωποκτονίας, παρά το γεγονός ότι η υπόθεση οδηγήθηκε γρήγορα στη διαλεύκανσή της.

Οι εντολείς της δικηγορικής εταιρείας δηλώνουν αποφασισμένοι να εξαντλήσουν κάθε νόμιμο μέσο για την προάσπιση της προσωπικής και υπηρεσιακής τους υπόληψης.

Όπως υποστηρίζουν, η προσφυγή στη Δικαιοσύνη δεν αποτελεί μόνο προσωπική επιλογή, αλλά και θεσμική υποχρέωση απέναντι στο Αστυνομικό Σώμα, το οποίο υπηρετούν με αίσθημα ευθύνης και αυταπάρνησης.

Με τη μήνυση που αναμένεται να κατατεθεί τις επόμενες ημέρες, η αντιπαράθεση μεταξύ των αστυνομικών των Χανίων και του γνωστού τηλεοπτικού αναλυτή μεταφέρεται πλέον στις δικαστικές αίθουσες, όπου θα κριθεί το περιεχόμενο και η βασιμότητα των επίμαχων δημόσιων αναφορών.



Μητσοτάκης στο newauto: «Συνοδηγό σε αγωνιστικό θα επέλεγα τον Τσίπρα γιατί έχει κάνει τόσες πιρουέτες που με εμένα οδηγό δεν θα ζαλιζόταν»


 

Συνέντευξη παραχώρησε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο  NewsAuto.gr και στον δημοσιογράφο Τάκη Τρακουσέλλη, επιλέγοντας ως σκηνικό την πίστα της Υπερειδικής Διαδρομής του EKO Ράλλυ Ακρόπολις.

Η συζήτηση εξελίχθηκε περπατώντας στην ολοκαίνουργια πίστα, σε ένα περιβάλλον άμεσα συνδεδεμένο με την αυτοκίνηση και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο Πρωθυπουργός εμφανίστηκε ιδιαίτερα άνετος και απάντησε χωρίς περιστροφές σε όλες τις ερωτήσεις, αφού ε΄χιε οδηγήσει και αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Μίλησε για την προσωπική του σχέση με το αυτοκίνητο, την αγάπη του για την οδήγηση και το Ράλλυ Ακρόπολις, θυμήθηκε στιγμές από τον ιστορικό ελληνικό αγώνα και δεν δίστασε να προβλέψει ακόμη και τον νικητή της φετινής διοργάνωσης.

Η συζήτηση επεκτάθηκε και σε θέματα που απασχολούν την καθημερινότητα των πολιτών. «Τα γκάζια είναι για την πίστα. Τα γκάζια είναι για συνθήκες ασφαλείς. Γι αυτό και έχουν έχει μεγάλη σημασία να έχουμε περισσότερες πίστες στην πατρίδα μας. Τα γκάζια δεν είναι για τον για το δρόμο. Έχοντας οδηγήσει πολλές δεκαετίες και έχοντας όλοι κάνει κάποια στιγμή στη ζωή μας τις παρασπονδίες μας νομίζω ότι πρέπει να περάσουμε ένα μεγάλο μήνυμα υπευθυνότητας το οποίο ξεκινάει από την εφαρμογή του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» είπε.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τοποθετήθηκε στις αντιδράσεις της εστίασης για τη μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ, η οποία αποδίδεται στους εντατικούς ελέγχους αλκοτέστ.  «Τα αλκοτέστ είναι νομίζω μια πολύ μεγάλη επιτυχία γιατί αλλάζει και την αντίληψη των συμπολιτών μας. Πια γίνεται κοινωνική συνείδηση, γίνεται κοινωνικό κεκτημένο και νομίζω ότι αυτή είναι η πολύ μεγάλη επιτυχία αυτής της πολιτικής και μου αρέσει το γεγονός ότι όταν γίνονται τα αλκοτέστ στο δρόμο και μπορεί να υπάρχει και μικρή ταλαιπωρία ο κόσμος δεν γκρινιάζει τελικά διότι καταλαβαίνει ότι αυτό είναι για το καλό του», δήλωσε.

Παράλληλα, απάντησε στο ερώτημα εάν η Ελλάδα μπορεί και σκοπεύει να διεκδικήσει στο μέλλον τη φιλοξενία ενός αγώνα Formula 1, δίνοντας τη δική του θέση για ένα θέμα που συζητείται έντονα.

Δεν έλειψαν όμως και οι πιο απρόβλεπτες ερωτήσεις. Όταν κλήθηκε να επιλέξει ποιον πολιτικό του αντίπαλο θα ήθελε ως συνοδηγό -ως οδηγός- σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, η απάντησή τον «Αλέξη Τσίπρα». Συγκεκριμένα, απάντησε: «Επειδή τώρα είχα την ευκαιρία να μπω συνοδηγός -και όταν μπαίνεις συνοδηγός με έναν οδηγό σε αμάξι που δεν έχει αγωνιστικά καθίσματα ζαλίζεσαι, εύκολα θα επέλεγα τον Αλέξη Τσίπρα γιατί έχει κάνει τόσες πιρουέτες που αν οδηγούσα εγώ, σίγουρα δεν θα ζαλιζόταν».






Παπασταύρου: Καταδικάζουμε την προσπάθεια της Τουρκίας να αποκλείσει την Κύπρο από τις άτυπες προπαρασκευαστικές διαδικασίες της COP31

 



Στο Συμβούλιο των Υπουργών Περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται στο Λουξεμβούργο, συμμετέχει σήμερα ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου.

Προσερχόμενος στη συνεδρίαση ο κ. Παπασταύρου δήλωσε: «Σήμερα, στο Συμβούλιο Υπουργών Περιβάλλοντος, στο Λουξεμβούργο, συζητούμε για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της κλιματικής κρίσης, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης και την προετοιμασία για τη Διεθνή Διάσκεψη του Κλίματος, την COP31, που θα γίνει στην Αττάλεια της Τουρκίας. Η Ελλάδα στηρίζει πλήρως τη δήλωση του Επιτρόπου για το Κλίμα, Wopke Hoekstra, που καταδικάζει την προσπάθεια της Τουρκίας να αποκλείσει από τις άτυπες προπαρασκευαστικές διαδικασίες της COP την Κυπριακή Δημοκρατία. Η συμμετοχή και των 27 κρατών μελών είναι και αυτονόητη και αδιαπραγμάτευτη. Ή και οι 27 ή κανείς. Συζητούμε επίσης σήμερα στο Συμβούλιο για την ανθεκτικότητα των υδάτων. Για την Ελλάδα, το νερό δεν είναι θεωρητικό ζήτημα. Είναι ζήτημα ασφάλειας, ανάπτυξης και προστασίας των τοπικών κοινωνιών. Γι' αυτό, τη Δευτέρα, θέσαμε σε δημόσια διαβούλευση για πρώτη φορά την Εθνική Στρατηγική για τα Ύδατα. Και χθες ανακοινώσαμε 10 έργα για 9 νησιά. Έργα που θα δώσουν μονάδες αφαλάτωσης και δίκτυα ύδρευσης. Το νερό είναι θεμέλιο της ζωής, της κοινωνικής συνοχής και της οικονομικής ανάπτυξης. Η προστασία του είναι ευθύνη μας, ευθύνη απέναντι στους πολίτες και στις επόμενες γενιές».



Μητσοτάκης: Στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνογνωσίας για την ασφάλεια της Ελλάδας


 

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων όπου διεξάγεται, σε συνεργασία με ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια στον κόσμο, το MIT, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «MIT-TRITON Summer School: Marine Robotics & Autonomous Systems Training Program», το οποίο συμπυκνώνει υψηλού επιπέδου ύλη για τα αυτόνομα θαλάσσια συστήματα.

Στόχος του προγράμματος, που υλοποιείται με πρωτοβουλία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας από το Ελληνικό Κέντρο Αμυντικής Καινοτομίας (ΕΛΚΑΚ), είναι η μεταφορά στην Ελλάδα και η απορρόφηση τεχνογνωσίας αιχμής στον τομέα των μη επανδρωμένων θαλάσσιων συστημάτων, τόσο ως προς τον σχεδιασμό τους όσο και σε ό,τι αφορά την επιχειρησιακή αξιοποίησή τους στα θέατρα επιχειρήσεων της νέας εποχής.

Ο Πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας Νίκο Δένδια, τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Στρατηγό Δημήτριο Χούπη και τον Αρχηγό ΓΕΝ Αντιναύαρχο Δημήτριο-Ελευθέριο Κατάρα, ενημερώθηκε για τις δύο ενότητες της διδακτέας ύλης, οι οποίες αφορούν αφενός τον ηλεκτρολογικό και μηχανολογικό σχεδιασμό ρομποτικών συστημάτων και αφετέρου την αυτονομία, τους αισθητήρες και την επικοινωνία σε θαλάσσιο περιβάλλον.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ξεναγήθηκε επίσης στα εργαστήρια και στο λιμανάκι της Σχολής, όπου οι εκπαιδευόμενοι εκτελούν δοκιμές με αυτόνομα συστήματα, αποκτώντας πρακτική εμπειρία, για παράδειγμα σχετικά με τα «σμήνη» drones.

Ο Πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους καθηγητές του προγράμματος, στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και στελέχη του Λιμενικού Σώματος που συμμετέχουν, όπου τονίστηκε ότι τετοιες εκπαιδεύσεις συμβάλλουν στην συγκρότηση ενός πυρήνα ενστόλων που είναι εξειδικευμένοι στις νέες, εξελισσόμενες τεχνολογίες αλλά και εξοικειωμένοι με την πρακτική εφαρμογή τους. Συζητήθηκε ακόμη η προσαρμογή των θαλάσσιων drones στις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες της περιοχής μας και εναλλακτικές χρήσεις αυτόνομων οχημάτων, για παράδειγμα προς όφελος της εμπορικής ναυτιλίας.

Ο Διοικητής της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων, Υποναύαρχος Ιωάννης Ρέτσας, σημείωσε πως τα υλικά και τα συστήματα που σχεδιάζονται στο πλαίσιο του προγράμματος θα παραμείνουν στη χώρα μας, συμβάλλοντας τόσο στη διάχυση της τεχνογνωσίας στις Ένοπλες Δυνάμεις όσο και στην αναπαραγωγή της εκπαίδευσης για επόμενες τάξεις στελεχών, αναβαθμίζοντας παράλληλα τον ρόλο των στρατιωτικών Σχολών.

Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης επισημάνθηκε ακόμη ότι χάρη στη μεταφορά τεχνογνωσίας ενισχύεται η ικανότητα των Ενόπλων Δυνάμεων να αναπτύξουν αυτόνομα συστήματα και υποστηρίζεται η ευρύτερη αποστολή του ΕΛΚΑΚ για την καλλιέργεια εγχώριων καινοτόμων λύσεων.

Στο τέλος της επίσκεψης, ο Πρωθυπουργός έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Κύριε Υπουργέ, θέλω πραγματικά να σας συγχαρώ προσωπικά, αλλά και όλα τα στελέχη του Ναυτικού, των Ενόπλων Δυνάμεων, για το γεγονός ότι “αγκαλιάζετε” με τόση θέρμη τις νέες τεχνολογίες.

Αυτό το οποίο βλέπουμε σήμερα, δεν είναι απλά μία εικόνα από το μέλλον, είναι μία εικόνα από το παρόν ενός θεάτρου επιχειρήσεων το οποίο πια αλλάζει δραματικά.

Και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος για το γεγονός ότι μπορούμε να αναπτύσσουμε μία σύμπραξη μεταξύ ίσως του κορυφαίου τεχνολογικού ιδρύματος στον κόσμο, του ΜΙΤ, και των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, χρησιμοποιώντας ως “γέφυρα” έναν Έλληνα καθηγητή, τον κ. Τριανταφύλλου, προκειμένου να μπορούμε πια σε σταθερούς κύκλους να επιμορφώνουμε τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, αλλά κυρίως τους Δόκιμούς μας για τις νέες καινοτόμες τεχνολογίες που αλλάζουν τα πάντα στον τρόπο με τον οποίον διεξάγονται σήμερα οι πολεμικές επιχειρήσεις.

Είχαμε την ευκαιρία σήμερα να εξοικειωθούμε λίγο περισσότερο με την τεχνογνωσία γύρω από τα σμήνη των αυτόνομων drones. Βλέπετε κάποια από πίσω μας. Είναι πράγματι ένας κόσμος που για εμάς που δεν είμαστε κατ’ ανάγκη τόσο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία μπορεί να φαντάζει δυσνόητος.

Αυτό το οποίο ξέρουμε, όμως, είναι ότι έχουμε μία υποχρέωση, για να κρατήσουμε την πατρίδα μας ασφαλή, να είμαστε στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας τεχνογνωσίας και καινοτομίας.

Και αυτό ακριβώς κάνουμε και νομίζω ότι χτίζουμε τα θεμέλια για να εκπαιδεύσουμε κυρίως τη νέα γενιά των αξιωματικών μας να σκέφτονται όχι μόνο ως καπετάνιοι αλλά και ως επιστήμονες».

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας σημείωσε από την πλευρά του: «Είναι μεγάλη μου χαρά σήμερα που καλωσορίζω εδώ, στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων, τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας, Κυριάκο Μητσοτάκη, για κάτι για την πατρίδα μας μοναδικό.

Μια σειρά σεμιναρίων από εξαιρετικούς καθηγητές του ΜΙΤ στους Έλληνες Δόκιμους, αλλά και σε στελέχη των άλλων Σχολών, της Σχολής Ικάρων και της Σχολής Ευέλπιδων, στη νέα πραγματικότητα: στη δημιουργία τεχνογνωσίας σμήνους αυτονόμων στη θάλασσα, αλλά από εκεί και πέρα, και πέρα από τη θάλασσα. Έτσι φέρνουμε τους Δόκιμούς μας σε επαφή με τη νέα πραγματικότητα, με τη νέα επιχειρησιακή πραγματικότητα. Φέρνουμε, δηλαδή, την πατρίδα μας στη νέα εποχή.

Οι καθηγητές του ΜΙΤ, εκ των οποίων επικεφαλής ο καθηγητής κ. Τριανταφύλλου είναι Έλληνας και του χρωστάμε βαθιά ευγνωμοσύνη γι’ αυτή τη συνεργασία που έχει αναπτυχθεί με το ΜΙΤ, οι καθηγητές, λοιπόν, είχαν την ευκαιρία να δείξουν στον Πρωθυπουργό πώς αυτή η νέα τεχνολογία επηρεάζει τη διεξαγωγή των επιχειρήσεων στην θάλασσα και πώς μπορεί να αποτελέσει ένα τεράστιο πλεονέκτημα για την πατρίδα μας.

Κύριε Πρόεδρε, ευχαριστώ για την παρουσία σας εδώ και για το γεγονός ότι εκτιμάτε αυτή την καινούργια, μεγάλη προσπάθεια που γίνεται στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, στο Ελληνικό Ναυτικό, στην πατρίδα μας».



Τρεις νέοι εισαγγελείς ενισχύουν το γραφείο της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας στην Αθήνα

 


Με τρεις νέους εισαγγελικούς λειτουργούς ενισχύεται το γραφείο της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας της Αθήνας.

Με ομόφωνη απόφαση του Ανώτατου Δικαστικού Συμβουλίου, ο εισαγγελέας Εφετών Δημήτρης Ζημιανίτης, ο οποίος είναι και εκπρόσωπος Τύπου της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών, και οι εισαγγελείς Πρωτοδικών Δημήτρης Νομικός και Δημήτρης Αποστολάς αναλαμβάνουν καθήκοντα εντεταλμένου Ευρωπαίου εισαγγελέα και θα συνδράμουν τους 10 συναδέλφους τους στο ελληνικό γραφείο στις έρευνες που αφορούν αδικήματα σε βάρος συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το ΑΔΣ επέλεξε και αναπληρωματικούς, από την Εισαγγελία Εφετών την Ολυμπία Κλειτσάκη και από την Εισαγγελία Πρωτοδικών τον Δομένικο-Θεολόγο Δελήβεη και τη Μαρία Ρηγοπούλου.

Το ζήτημα της ενίσχυσης του ελληνικού γραφείου της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας με επιπλέον τρεις εισαγγελικούς λειτουργούς και έξι δικαστικούς υπαλλήλους είχε τεθεί στις δύο συναντήσεις που είχε τον Οκτώβριο του 2025 και τον περασμένο Απρίλιο η Λάουρα Κοβέσι με τον υπουργό Δικαιοσύνης Γιώργο Φλωρίδη, με την ελληνική πλευρά να συναινεί και να δρομολογεί τις σχετικές διαδικασίες.




Η 43χρονη που έβαλε την φωτιά στην Κερατέα το έκανε για να μην ξεσπάσει τα νεύρα της στα παιδιά της

 


Σοκ προκαλεί η απολογία της 43χρονης που συνελήφθη για εμπρησμό από πρόθεση κατ’ εξακολούθηση στην Κερατέα Αττικής.

«Έβαλα τις δύο φωτιές και ξέσπασα στην πράξη μου αυτή για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου» φέρεται να είπε κυνικά στην απολογία της η 43χρονη.

Σύμφωνα με το υλικό που έχουν στη διάθεσή τους οι Αρχές, η γυναίκα καταγράφεται να μεταβαίνει σε οικόπεδο που ανήκει στον αδελφό της, σε μικρή απόσταση από την κατοικία της, και να ανάβει με γυμνή φλόγα μία χαρτοπετσέτα. Στη συνέχεια την τοποθετεί πάνω σε ξερά χόρτα, με συνέπεια η φωτιά να εξαπλωθεί στην περιοχή.

Κατά την απολογία της, η 43χρονη φέρεται να υποστήριξε ότι ενήργησε υπό το βάρος εκνευρισμού, καθώς ο αδελφός της είχε αναθέσει σε τρίτο πρόσωπο τον καθαρισμό του οικοπέδου από τα ξερά χόρτα, όμως, όπως ισχυρίστηκε, η εργασία δεν πραγματοποιήθηκε επαρκώς, παρά το γεγονός ότι είχε καταβληθεί αμοιβή.

Παράλληλα, επισημαίνεται ότι η ίδια και ο σύζυγός της είχαν απευθυνθεί δύο φορές στον Δήμο Λαυρεωτικής, ζητώντας την απομάκρυνση ξερών χόρτων, απορριμμάτων και άλλων αντικειμένων από κάδους που βρίσκονται κοντά στο σημείο όπου εκδηλώθηκε η πυρκαγιά.

Την ίδια ώρα, οι αρμόδιοι αξιωματικοί εξετάζουν το ενδεχόμενο εμπλοκής της και σε ακόμη τρία περιστατικά εκδήλωσης πυρκαγιών στην ευρύτερη περιοχή κατά το τελευταίο δίμηνο. Μάλιστα, το πιο πρόσφατο από αυτά σημειώθηκε μία ημέρα πριν από τη σύλληψή της.




Συνελήφθη ο δράστης που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στην Καλλιθέα


 

Στη σύλληψη του ατόμου που φέρεται να μαχαίρωσε και να προκάλεσε τον θάνατο του 17χρονου στην αιματηρή συμπλοκή που σημειώθηκε στην Καλλιθέα το βράδυ της Τετάρτης (24/6) προχώρησαν οι Αρχές.

Το περιστατικό εκτυλίχθηκε μπροστά από πολυκατοικία στην οδό Μεγαλουπόλεως, όταν ομάδα ατόμων ενεπλάκη σε άγριο καβγά, ο οποίος κατέληξε σε τραγωδία. Κατά τη διάρκεια της συμπλοκής, ο 17χρονος δέχθηκε μαχαιριά στον θώρακα και κατέρρευσε σοβαρά τραυματισμένος.

Οι αστυνομικές αρχές, έπειτα από έρευνες και προανακριτικές ενέργειες, κατάφεραν να ταυτοποιήσουν και να συλλάβουν τον φερόμενο ως δράστη, ο οποίος πλέον βρίσκεται στα χέρια της Δικαιοσύνης.

Η έρευνα συνεχίζεται για να διαλευκανθούν πλήρως οι συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε η φονική συμπλοκή.



Στο Ειδικό Πρόγραμμα Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης 2021-2025 η χρηματοδότηση μελέτης για την ενσωμάτωση ΑΠΕ σε υφιστάμενα συστήματα τηλεθέρμανσης

 



Με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκου Παπαθανάση εντάχθηκε στο Ειδικό Πρόγραμμα Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης του Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025, μελέτη για τη διερεύνηση της δυνατότητας ενσωμάτωσης των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στην παραγωγή ενέργειας για τα συστήματα τηλεθέρμανσης.

Συγκεκριμένα, η πράξη συνολικής δημόσιας δαπάνης 500.000 ευρώ, αφορά στη μελέτη της ένταξης αντλιών θερμότητας, φωτοβολταϊκού πάρκου, ηλεκτρικών λεβήτων και συστημάτων αποθήκευσης θερμότητας στον εξηλεκτρισμό υφιστάμενων συστημάτων τηλεθέρμανσης, με μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα και ενεργειακή αυτονομία, έχοντας ως περίπτωση εφαρμογής το σύστημα τηλεθέρμανσης της Πτολεμαΐδας.

Το έργο αναμένεται να συμβάλλει στην ενίσχυση της πράσινης ενεργειακής μετάβασης, στην ανάπτυξη κλιματικά ουδέτερων τεχνολογικών λύσεων με στόχευση στην επίτευξη των σχετικών ευρωπαϊκών και εθνικών στόχων, τη σταδιακή απεξάρτηση από το φυσικό αέριο και τη μείωση του ενεργειακού κόστους για την παραγωγή θερμότητας.

 



ΥΠΑΑΤ: 44,7 εκ. € για σύσταση ομάδων παραγωγών


 

Την ένταξη 208 αιτήσεων στήριξης στην Παρέμβαση Π3-77-1.1 "Σύσταση Ομάδων και Οργανώσεων Παραγωγών" του Στρατηγικού Σχεδίου Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (ΣΣ ΚΑΠ) 2023-2027 ανακοίνωσε το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

  • Η δημόσια δαπάνη της πρόσκλησης ανερχόταν σε 31.179.560,00 ευρώ. Ωστόσο, λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος και της υψηλής ανταπόκρισης των συλλογικών σχημάτων του αγροτικού τομέα, ο προϋπολογισμός της πρόσκλησης υπερκαλύφθηκε, με αποτέλεσμα η συνολική δημόσια δαπάνη των ενταγμένων πράξεων να ανέρχεται σε 44.770.920,91 ευρώ. Για την κάλυψη του συνόλου των εγκεκριμένων αιτήσεων δόθηκε προγραμματική υπερδέσμευση ύψους 22 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων αξιοποιήθηκαν 13.591.360,91 ευρώ.
  • Στόχος της Παρέμβασης είναι η συνεργασία των γεωργών – κτηνοτρόφων και η ενθάρρυνσή τους να συστήσουν/συμμετάσχουν σε συλλογικά σχήματα (ομάδες παραγωγών ή οργανώσεις παραγωγών) στον τομέα της γεωργίας/κτηνοτροφίας προκειμένου να αντιμετωπίσουν από κοινού τις νέες προκλήσεις της αγοράς και να ενισχύσουν τη θέση τους στην αλυσίδα αξίας της αγροδιατροφής.
  • Η οικονομική στήριξη για τη σύσταση των νέων Ομάδων Παραγωγών, Οργανώσεων Παραγωγών χορηγείται σε ετήσια βάση με τη μορφή ποσού στήριξης που αποτελεί ποσοστό επί της ετήσιας διατεθείσας στο εμπόριο παραγωγής του/των προϊόντος/προϊόντων της Ομάδας Παραγωγών ή Οργάνωσης Παραγωγών, μετά την έκδοση της απόφασης έγκρισης του αιτήματος στήριξης.
  • Η ετήσια στήριξη κάθε δικαιούχου δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 100.000,00 €.


Σε δημόσια διαβούλευση η Εθνική Στρατηγική για τα Ύδατα

 



Για πρώτη φορά, το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας θέτει σε δημόσια διαβούλευση «Εθνική Στρατηγική για τα Ύδατα», με στόχο τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου, συνεκτικού και ολιστικού πλαισίου για τη διαχείριση των υδατικών πόρων της χώρας. Στη σύγχρονη εποχή, υπό την επίδραση της κλιματικής κρίσης και των αυξανόμενων πιέσεων στην υδατική ασφάλεια, η μετάβαση στην ολιστική προσέγγιση της διαχείρισης των υδατικών πόρων αναδεικνύεται σε μείζονα εθνική προτεραιότητα και προϋπόθεση για τη βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας.

  • Η Εθνική Στρατηγική για τα Ύδατα αποτελεί το πρώτο στρατηγικό κείμενο εθνικής εμβέλειας, που θέτει τις προτεραιότητες και χαράσσει τις κατευθύνσεις πολιτικής της χώρας για την προώθηση της βιώσιμης διαχείρισης του νερού και τη μακρόπνοη προστασία των διαθέσιμων υδάτινων πόρων. Η κατάρτισή της πραγματοποιήθηκε κατ’ εφαρμογή του άρθρου 6Α του ν. 3199/2003, σε πλήρη ευθυγράμμιση με το ενωσιακό κεκτημένο, τη Στρατηγική της ΕΕ για τα ύδατα και τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.
  • Το νερό αποτελεί τον πολυτιμότερο φυσικό πόρο και θεμέλιο κάθε μορφής ζωής, κοινωνικής οργάνωσης και οικονομικής δραστηριότητας. Ως αδιαπραγμάτευτο δημόσιο αγαθό και στρατηγικό εθνικό απόθεμα, η διαχείρισή του υπερβαίνει τα όρια μιας απλής τεχνικής πρόκλησης, αποτελώντας κρίσιμο παράγοντα για τη δημόσια υγεία, την επισιτιστική ασφάλεια και την περιβαλλοντική ισορροπία. Η επάρκεια, η προστασία και η ανθεκτικότητα των υδατικών πόρων συνιστούν ζήτημα εθνικής ασφάλειας, καθώς επηρεάζουν άμεσα την κοινωνική συνοχή και τη στρατηγική ανθεκτικότητα της χώρας.
  • Η Στρατηγική θέτει ως κεντρικό όραμα την υδατική ασφάλεια και την κλιματική ανθεκτικότητα της χώρας, μέσω μιας ορθολογικής, ψηφιακά προηγμένης και ολιστικής διαχείρισης των υδάτων, που εγγυάται την πρόσβαση όλων των πολιτών σε ποιοτικό νερό, προστατεύει τα υδάτινα οικοσυστήματα και υποστηρίζει τη βιώσιμη κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη.

Τρεις πυλώνες για το μέλλον του νερού στην Ελλάδα

  • Πυλώνας 1 – Νερό ως εγγύηση ζωής, υγείας και ευημερίας. Το νερό αντιμετωπίζεται ως κρίσιμος εθνικός πόρος, δικαίωμα και προϋπόθεση δημόσιας υγείας, κοινωνικής συνοχής και βιώσιμης ανάπτυξης (επηρεάζοντας καθοριστικά τη «φέρουσα ικανότητα» κάθε περιοχής). Διασφαλίζεται από την Πολιτεία δίκαιη και αξιόπιστη πρόσβαση σε επαρκές και ποιοτικό νερό. Παράλληλα, η διατήρηση της οικολογικής ισορροπίας των υδατικών συστημάτων αποτελεί αναγκαία συνθήκη για τη μακροπρόθεσμη διαθεσιμότητα του πόρου.
  • Πυλώνας 2 – Κλιματική θωράκιση με πρόληψη και ασφάλεια. Εδραιώνεται στον σχεδιασμό η αρχή της πρόληψης έναντι της αντιμετώπισης κινδύνων και της διαχείρισης των κρίσεων. Απαιτείται η ενδυνάμωση της μετάβασης από αποσπασματικές παρεμβάσεις σε ένα συνεκτικό πλαίσιο πρόληψης, ετοιμότητας και ανθεκτικότητας απέναντι σε ξηρασίες και πλημμύρες, υπό τις πιέσεις της κλιματικής αλλαγής. Η διαχείριση των κινδύνων που σχετίζονται με τα ύδατα ενσωματώνεται ως πάγια παράμετρος σχεδιασμού και μηχανισμός ασφαλείας.
  • Πυλώνας 3 – Σύγχρονη διακυβέρνηση: γνώση, διαφάνεια, ικανότητα υλοποίησης. Η αποτελεσματική πολιτική για τα ύδατα θεμελιώνεται στην αξιόπιστη γνώση, στη διαφάνεια και στην ικανότητα υλοποίησης των κατευθύνσεων και των πολιτικών. Προσανατολίζεται στην ενίσχυση της παρακολούθησης και της αξιόπιστης τεκμηρίωσης, στην ενοποίηση και αξιοποίηση της πληροφορίας μέσω ψηφιακών εργαλείων, στον θεσμικό συντονισμό και στην επαρκή διοικητική και επιστημονική υποστήριξη. Η οικονομική βιωσιμότητα των υπηρεσιών ύδατος αντιμετωπίζεται ως προϋπόθεση για την ποιότητα, τη συντήρηση των υποδομών και τη λογοδοσία προς τον πολίτη, με δίκαιο και διαφανή τρόπο.


Η Ελλάδα αποκτά ολοκληρωμένο εθνικό πλαίσιο εφαρμογής του Kανονισμού της Ε.Ε για την Τεχνητή Νοημοσύνη – ‘AI Act.’

 



Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση έχει τεθεί το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης με τίτλο: «Μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2024/1689 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουνίου 2024 (Kανονισμός για την Τεχνητή Νοημοσύνη) – Τροποποίηση του ν. 4961/2022 (Α’ 146) και άλλες διατάξεις», από την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026.

  • Κεντρικός στόχος του νομοσχεδίου είναι η εισαγωγή ενός ισχυρού ρυθμιστικού πλαισίου που καθιστά δυνατή την εφαρμογή του AI Act στην ελληνική έννομη τάξη, ενώ δημιουργούνται οι κατάλληλες συνθήκες για την ενίσχυση της καινοτομίας, της προστασίας των πολιτών και της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας.
  • Παράλληλα, με τις διατάξεις του νομοσχεδίου θεσπίζονται οι αναγκαίοι εθνικοί μηχανισμοί εφαρμογής του AI Act. Ειδικότερα:
    • Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, ορίζεται ως κεντρική αρχή εποπτείας της αγοράς και εθνικό σημείο επαφής για την εφαρμογή του AI Act.
    • Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, αναλαμβάνει τον ρόλο της κοινοποιούσας αρχής.
    • Δημιουργείται Κέντρο Συντονισμού και Τεχνογνωσίας Τεχνητής Νοημοσύνης, με σκοπό την υποστήριξη της αποτελεσματικής εφαρμογής του νέου πλαισίου.
    • Θεσπίζεται Ρυθμιστικό Δοκιμαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης (AI Regulatory Sandbox), παρέχοντας σε νεοφυείς και μικρομεσαίες επιχειρήσεις τη δυνατότητα να αναπτύσσουν και να δοκιμάζουν καινοτόμες εφαρμογές σε πραγματικές συνθήκες και με την υποστήριξη της Πολιτείας.
    • Καθιερώνεται μηχανισμός υποβολής και διαχείρισης καταγγελιών, καθώς και σύστημα διοικητικών κυρώσεων για την αποτελεσματική διασφάλιση της συμμόρφωσης.
    • Δημιουργείται ενιαίο μητρώο συστημάτων Τεχνητής Νοημοσύνης που χρησιμοποιούνται από φορείς του δημόσιου τομέα, ενισχύοντας τη διαφάνεια, τη λογοδοσία και την εμπιστοσύνη των πολιτών.
    • Ενισχύεται ο ρόλος του Παρατηρητηρίου Τεχνητής Νοημοσύνης, ως προς την παρακολούθηση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής Τεχνητής Νοημοσύνης.

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης λαμβάνοντας σοβαρά υπ΄ όψιν του το Κανονιστικό πλαίσιο της Ε.Ε, έχει ήδη συγκεκριμένη πορεία υλοποίησης με τη σύσταση της Ειδικής Γραμματείας Τεχνητής Νοημοσύνης και Διακυβέρνησης Δεδομένων, που έχει ως κύριο άξονα δράσεων τον σχεδιασμό, συντονισμό και την εφαρμογή ολοκληρωμένου πλαισίου πολιτικών δράσεων για τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης και τη διακυβέρνηση δεδομένων στη χώρα.

Το σχέδιο νόμου αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας, καθότι η Ελλάδα προχωρά στην έγκαιρη και ολοκληρωμένη εφαρμογή του ευρωπαϊκού πλαισίου για την Τεχνητή Νοημοσύνη, συνδυάζοντας την προστασία των πολιτών με την ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας.




Ellinikon Sports Park: Ο Μητσοτάκης οδηγεί αγωνιστικό αυτοκίνητο στην υπερειδική του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026

 


Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το απόγευμα το Ellinikon Sports Park, όπου είναι χαραγμένη η υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026 και όπου αύριο Πέμπτη θα δοθεί η εκκίνηση του φετινού αγώνα.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε την ευκαιρία να οδηγήσει ένα GR Yaris 2026 Aero Performance με συνοδηγό τον Mads Østberg, εργοστασιακό οδηγό του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ με τις Ford και Citroën, αλλά και να συνοδηγήσει ένα πρωτοποριακό υδρογονοκίνητο Toyota GR Yaris, που αποτελεί την τεχνολογική αιχμή της διοργάνωσης για τη βιώσιμη κινητικότητα.




Ο Πρωθυπουργός συνομίλησε με συντελεστές και εργαζόμενους, τονίζοντας τη σημασία του Ράλλυ Ακρόπολις και της μακράς ιστορικής διαδρομής του για την προβολή της Ελλάδας και των μοναδικών εμπειριών που προσφέρει. Στάθηκε παράλληλα στη σημασία της οδικής ασφάλειας και της βελτίωσης της οδηγικής συμπεριφοράς στη χώρα μας.



Μιλώντας στην COSMOTE TV, ο Πρωθυπουργός δήλωσε:

Δημοσιογράφος: Καλησπέρα, ένας από τους πρώτους ανθρώπους που πήραν και μία γεύση από αυτή την πολύ όμορφη πίστα που έχει διαμορφωθεί εδώ, στο The Ellinikon Sports Park. Πρόεδρε, ήσασταν από τους πρώτους που πήρατε μία γεύση από αυτή την πίστα που δημιουργήθηκε σε χρόνο ρεκόρ. Θέλω να μου πείτε τι συμβολίζει η επιλογή του Ελληνικού για τη super special stage, η οποία δίνει την εκκίνηση αύριο στο ΕΚΟ Ακρόπολις Pάλλυ; Διεξάγεται κάθε χρόνο σε ένα εμβληματικό σημείο της Αττικής. Τι συμβολίζει η επιλογή του Ελληνικού και ποιες ήταν οι εντυπώσεις από εκεί μέσα;

Κυριάκος Μητσοτάκης: Καταρχάς, ήταν καταπληκτικές οι εντυπώσεις που είχα από τη δυνατότητα να είμαι και συνοδηγός αλλά και να οδηγήσω σε αυτή την πολύ όμορφη πίστα την οποία φτιάξαμε σε χρόνο ρεκόρ.

Θεωρώ εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός ότι επιλέγεται η τοποθεσία του Ελληνικού, διότι στον χώρο αυτόν, στον οποίο βρισκόμαστε σήμερα, σε λίγους μήνες από τώρα θα εγκαινιαστούν οι πρώτοι χώροι άθλησης και ψυχαγωγίας.

Είναι πολύ σημαντικό να αντιλαμβάνονται οι πολίτες ότι το Ελληνικό δεν είναι μόνο οι κατοικίες ή ο πύργος τον οποίο βλέπουμε, αλλά θα είναι κι ένα μεγάλο πάρκο, με χώρους άθλησης και ψυχαγωγίας. Μέσα στους επόμενους μήνες αυτό είναι κάτι το οποίο οι πολίτες όχι μόνο θα το βλέπουν, αλλά και θα το απολαμβάνουν.

Είμαι σίγουρος επίσης ότι αυτοί που θα βρεθούν αύριο εδώ για να θαυμάσουν την υπερειδική θα εντυπωσιαστούν. Είναι πραγματικά ένα καταπληκτικό θέαμα και χαιρόμαστε πολύ που μπορούμε να υποστηρίζουμε συνολικά το Ράλλυ Ακρόπολις και να του ξαναδίνουμε τη ζωή, αλλά και την αίγλη που του αξίζει.

Για εμάς, που είμαστε μια γενιά που μεγαλώσαμε με το Ράλλυ Ακρόπολις, το γεγονός ότι ξαναμπαίνει στο ημερολόγιο του WRC και παραμένει ένα εξαιρετικά δημοφιλές σε παγκόσμιο επίπεδο ράλλυ, μας δίνει πολύ μεγάλη χαρά.

Δημοσιογράφος: Και είναι η έκτη συνεχόμενη χρονιά από την επιστροφή του στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, που διεξάγεται εδώ στην Ελλάδα, στην Αθήνα. Ποια είναι η επίδραση αυτού του αγώνα; Δεν εννοώ μόνο από την πλευρά του αθλητικού τουρισμού και άλλων τέτοιων δράσεων, εννοώ και ως προς τις παράλληλες δράσεις που τρέχουν και τα μηνύματα που στέλνονται, για παράδειγμα για την οδική ασφάλεια. Είδαμε, μάλιστα, ότι ο ευρωπαϊκός δείκτης οδικής ασφάλειας έβγαλε κάποια στοιχεία που έλεγαν ότι για το 2025 είχαμε μία μείωση 22% σε θανάτους από τροχαία στην Ελλάδα. Ποια είναι η επίδραση συνολικά αυτού του μηνύματος;

Κυριάκος Μητσοτάκης: Νομίζω το μήνυμα είναι σαφές: τα γκάζια είναι για τις πίστες και όχι για τον δρόμο. Και το γεγονός ότι οι Έλληνες οδηγοί αποκτούν, με -θα έλεγα- τη βοήθεια και μιας κυβέρνησης η οποία είχε προτάξει στην οδική ασφάλεια, μια διαφορετική κουλτούρα συμπεριφοράς στον δρόμο, σίγουρα είναι μια μεγάλη εθνική κατάκτηση.

Είκοσι-ένα τοις εκατό μείωση στους θανάτους ισοδυναμεί με παραπάνω από 150 ζωές οι οποίες σώζονται κάθε χρόνο. Προφανώς δεν μας ικανοποιεί μόνο αυτή η απόδοση. Θέλω να ελπίζω -το βλέπουμε από τα στοιχεία του 2026- ότι θα συνεχιστεί αυτή η πορεία. Θέλουμε να φτάσουμε το συντομότερο δυνατόν στον ευρωπαϊκό μέσο όρο για να σταματήσουμε να έχουμε αυτή την απαράδεκτη «πρωτιά», να θρηνούμε κάθε χρόνο εκατοντάδες συμπολίτες μας οι οποίοι «τζάμπα» χάνονται στην άσφαλτο.

Προσθέστε σε αυτούς και τους τραυματίες, τους παραπληγικούς, τους τετραπληγικούς για να καταλάβετε πόσο μεγάλος είναι ο φόρος αίματος τον οποίο καταβάλουμε ως κοινωνία κάθε χρόνο, επειδή απλά δεν συμπεριφερόμαστε υπεύθυνα στον δρόμο.

Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη ειδικά στη νέα γενιά, η οποία μαθαίνει πια μια διαφορετική κουλτούρα ως προς την οδική ασφάλεια, σεβασμού του εαυτού τους αλλά και των συμπολιτών τους ως προς τον τρόπο με τον οποίο οδηγούν.

Το βλέπουμε ήδη ως προς το πώς αλλάζουν οι συνήθειες. Τα νέα παιδιά δεν πίνουν πριν οδηγήσουν. Έχουν συνδράμει σε αυτό βέβαια και οι εξαντλητικοί έλεγχοι αλκοτέστ που κάνουμε. Αλλά όλα αυτά είναι για καλό.

Οπότε ας απολαύσουμε το Ράλλυ Ακρόπολις, την υπερειδική και το ράλλυ αυτό καθαυτό, και ας θυμόμαστε πάντα ότι δεν παίρνουμε ιδέες από αυτά τα οποία βλέπουμε για να τα αναπαράγουμε στους δρόμους.



Πτέραρχος (ε.α.) Παπανικολάου για κόμμα ψωνισμένης Καρυστιανού: Δεν υπήρχαν δημοκρατικές διαδικασίες

 



Για την απόσυρση της στήριξής του στο κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού μίλησε το πρωί της Πέμπτης ο πτέραρχος εν αποστρατεία Αθανάσιος Παπανικολάου.

Όπως εξήγησε μιλώντας στον ΣΚΑΪ «εγώ έστειλα βίντεο στήριξης με εθνικά θέματα θεωρώντας και προσδοκώντας σε αυτό που ξεκινούσε η κυρία Καρυστιανού. Στην πορεία, όμως, διαπίστωσα ότι δεν υπάρχουν συλλογικές και δημοκρατικές διαδικασίες που να ανταποκριθούν σε αυτά που πιστεύω».

Σύμφωνα με τον κ. Παπανικολάου «ένα κίνημα έχει κάποια χαρακτηριστικά και είναι γνωστό ότι πρέπει να υπάρχει συμμετοχή των πολιτών, διαδικασίες συλλογικές, διάλογος, δημοκρατική λειτουργία. Κανείς δεν τα έχει δει αυτά, ενδεχομένως να το έχει η κυρία Καρυστιανού στο μυαλό της να το κάνει σε 3-4 μήνες».

Αποκάλυψε ότι «πριν από τη διακήρυξη του κόμματος μιλήσαμε με την Μαρία Καρυστιανού. Κάποια στιγμή ρώτησα αν υπάρχει κάποια γραμμή για τα εθνικά και μου απάντησε "θα ενημερώσω". Είδα 1-2-3 ότι δεν υπάρχει κάποια ανταπόκριση και έτσι αν ερχόμουν να μιλήσω σε κάποια εκπομπή και με ρωτούσαν δεν θα ήξερα τι να πω».

«Είχα επανειλημμένως απευθυνθεί για το πρόγραμμα που αφορούσε την εξωτερική πολιτική, περίμενα καρτερικά, δεν πήρα κάποια απάντηση. Τα πράγματα δεν πήγαιναν όπως περίμενα γι' αυτό ανακοίνωσα την αποχώρησή μου, δεν είναι κάτι προσωπικό» κατέληξε ο πτέραρχος εν αποστρατεία Αθανάσιος Παπανικολάου.



Αίγιο: Πουθενά DNA του Ιταλού σε κανένα πειστήριο - Βρέθηκε άγνωστο DNA πληθαίνουν τα ερωτήματα

 



Σύμφωνα με το protothema.gr, ως μία υπόθεση που χρήζει λεπτών και ιδιαίτερων χειρισμών χαρακτηρίζουν κύκλοι της αστυνομίας την υπόθεση θανάτου της 50χρονης μητέρας και του 26χρονου γιου της στο Αίγιο.

Ο 65χρονος Ιταλός σύντροφος της μητέρας σε βάρος του οποίου ασκήθηκε δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή παραμένει ως ο βασικός ύποπτος για το διπλό φονικό. Η υπόθεση, ωστόσο, φαίνεται να μην είναι τόσο απλή όσον αφορά στην επίλυσή της αλλά και την πλήρη εξιχνίασή της.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του protothema.gr, η έκθεση πραγματογνωμοσύνης από τα εγκληματολογικά εργαστήρια της Ελληνικής Αστυνομίας έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και όπως σημειώνουν έγκυρες πηγές δεν υπάρχει ίχνος DNA ή δακτυλικά αποτυπώματα του Ιταλού σε κάποιο από τα πειστήρια που συλλέχθηκαν και μεταφέρθηκαν προς εξέταση.

Αντίθετα, στα νύχια της μητέρας εντοπίστηκε μόνο DNA του γιου της ενώ στο όπλο με το οποίο πυροβολήθηκε ο 26χρονος βρέθηκε γενετικό υλικό της 50χρονης, του γιου της και ενός τρίτου αγνώστου προσώπου που σε καμία περίπτωση δεν είναι του Ιταλού κατηγορούμενου. Άξιο απορίας είναι και το γεγονός πως δεν ανιχνεύτηκε αίμα σε κανένα άλλο μέρος του σπιτιού πλην του δωματίου όπου έλαβε χώρα το συμβάν.

Με δεδομένο πως ο Ιταλός δεν «πιάστηκε» σε κάποιο από δεκάδες πειστήρια, φαίνεται πως στο μικροσκόπιο των Αρχών εξακολουθεί να βρίσκεται ο τρόπος με τον οποίο μητέρα και γιος βρέθηκαν μαχαιρωμένοι και νεκροί μέσα στο δωμάτιο όπου κοιμόταν ο 26χρονος.

Την ίδια στιγμή, βαρύτητα αναμένεται να δοθεί στον λόγο για τον οποίο ο 26χρονος γιος είχε επιστρέψει στο σπίτι του στον Λόγγο Αιγίου σε συνδυασμό με τον ισχυρισμό του κατηγορουμένου περί ψυχικών ζητημάτων μέσα στο σπίτι. Ήταν μια καθιερωμένη επίσκεψη του 26χρονου στο σπίτι της μητέρας του στο χωριό ή πήγε με σκοπό να διεκπεραιώσει μία δύσκολη απόφαση αναφορικά με τη μητέρα του; Οι καταθέσεις προσώπων που ήταν κοντά στον 26χρονο γιο αλλά και το σύνολο των πειστηρίων που ελέχθησαν ίσως οδηγήσουν σε μία ανατροπή που κανείς δεν περίμενε εξαρχής.

Από την πλευρά του, ο συνήγορος του κατηγορούμενου Νίκος Λιμπάντσης, σημείωσε ότι «στην ποινική διαδικασία δεν χωρούν εικασίες, ούτε δημόσιες καταδίκες πριν μιλήσουν τα πραγματικά ευρήματα. Και τα ευρήματα, μέχρι σήμερα, είναι απολύτως κρίσιμα». Ο ίδιος πρόσθεσε: «Από τα μέχρι στιγμής εργαστηριακά αποτελέσματα προκύπτει ότι επάνω στο όπλο έχουν ανιχνευθεί τρία διαφορετικά γενετικά αποτυπώματα. Με βεβαιότητα προκύπτει η παρουσία DNA της Μαρίας και του Ολύμπιου, ενώ, εξίσου κρίσιμο, δεν έχει ανιχνευθεί DNA του εντολέα μου, του Ιταλού κατηγορουμένου.

»Παράλληλα, από τις εργαστηριακές μελέτες που έχουμε μέχρι σήμερα στη διάθεσή μας, προκύπτει ότι δεν επιβεβαιώνεται χρήση καθαριστικών ουσιών με σκοπό την απόκρυψη ή εξαφάνιση αίματος στον χώρο πέραν του δωματίου του Ολύμπιου, όπου και επικεντρώθηκαν οι σχετικές έρευνες.

»Αυτά δεν είναι λεπτομέρειες. Είναι αποδεικτικά δεδομένα που πρέπει να αξιολογηθούν με τη σοβαρότητα που απαιτεί μια τόσο βαριά υπόθεση. Η υπεράσπιση δεν δικάζει στα τηλεοπτικά παράθυρα· αναμένει, με θεσμική ψυχραιμία, την πλήρη αξιολόγηση του αποδεικτικού υλικού και το συνολικό πόρισμα των αρμόδιων τεχνικών και εργαστηριακών αρχών».



Βρέθηκαν 276.790 ευρώ από τα 350.000 που άρπαξαν από 13χρονο στο Βόλο

 


Εξέλιξη στην υπόθεση εκβιασμού του 13χρονου στο Βόλο όπου οι δράστες, σύμφωνα με την καταγγελία των γονιών, άρπαξαν 350.000 ευρώ. Αστυνομικοί βρήκαν τα 276.790 ευρώ σε χρηματοκιβώτιο στενού συγγενικού προσώπου του 34χρονου, που είχε πεθάνει πριν δύο μήνες.

Αστυνομικοί είχαν πληροφορίες ότι ο 34χρονος έκρυβε τα χρήματα που είχε πάρει από τον ανήλικο στο σπίτι του θείου του. Κλιμάκιο της Ασφάλειας Βόλου παρουσία εισαγγελέα μπήκε στο διαμέρισμα που βρίσκεται στις εργατικές κατοικίες και βρήκε το μεγάλο χρηματικό ποσό, σύμφωνα με την ΕΡΤ. Κατά τις ίδιες πηγές, ο 34χρονος αρνήθηκε και πάλι πως έχει σχέση με τα χρήματα. Το χρηματοκιβώτιο και οι δεσμίδες χαρτονομισμάτων θα ερευνηθούν για δακτυλικά αποτυπώματα και γενετικό υλικό.

Όπως κατέθεσε η μητέρα του ανήλικου, στα μέσα Μαΐου διαπίστωσαν αρχικά ότι έλειπε από το σπίτι το ποσό των 70.000 ευρώ, το οποίο κρατούσαν προκειμένου να το καταθέσουν στην τράπεζα. «Ρωτήσαμε ποιος τα πήρε, γιατί δεν υπήρχαν σημάδια παραβίασης, αλλά κανείς δεν ήξερε», είπε η μητέρα, τονίζοντας πως αργότερα διαπίστωσε ότι έλειπαν επιπλέον 300.000 ευρώ.

Σύμφωνα με την καταγγελία, όλα ξεκίνησαν όταν ένας συμμαθητής του 13χρονου, του ζήτησε μερικά πυροτεχνήματα, εκείνος του τα παραχώρησε και στη συνέχεια του είπε ότι τα έδωσε στον 34χρονο ενημερώνοντάς παράλληλα ότι ο τελευταίος συνελήφθη από την αστυνομία και ότι χρειάζονται χρήματα για τον δικηγόρο. Ο συμμαθητής τον απειλούσε στη συνέχεια ότι αν δεν έδινε τα χρήματα, τότε η αστυνομία θα προχωρούσε στη σύλληψη του ίδιου και της οικογένειάς του.

Φοβούμενος για τα χειρότερα ο 13χρονος έδινε τα χρήματα. Αρχικώς του ζητούταν ποσά 500 και 1000 ευρώ και στη συνέχεια 5.000 ευρώ και άνω. Κατέληξε να επισκέπτεται καθημερινά πάρκο στη Νέα Ιωνία όπου παρέδιδε τα χρήματα σε δεύτερο ανήλικο. 

Μέχρι που ο 13χρονος είδε ότι ο 34χρονος αγόρασε μηχανάκι και ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο,  και κατάλαβε την κοροϊδία, σύμφωνα με την καταγγελία. Όμως, ήταν πλέον αργά. Είχε δώσει συνολικό ποσό 370.000 ευρώ ενώ δύο μέρες μετά η οικογένειά του αντιλήφθηκε την απώλεια των χρημάτων και απευθύνθηκε στην αστυνομία.

Υπενθυμίζεται πως ο 34χρονος με τους ανήλικους εκβίαζαν από τις 2 Μαΐου μέχρι 14 Ιουνίου τον 13χρονο που τους είχε παραδώσει 350.000 ευρώ. Ο δράστης είχε συλληφθεί και αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους. Η δίκη θα γίνει στο εφετείο κακουργημάτων Λάρισας.



Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι


 

Συναγερμός σήμανε στο νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης όταν ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε ένα μαχαίρι, αλλά συνελήφθη.

Ο 90χρονος πήγε στην είσοδο του νοσοκομείου γύρω στις 22:00, κρατώντας μία γλάστρα και ένα κουτί. Δήλωσε στον άνδρα της ασφάλειας του νοσοκομείου ότι είναι συγγενής της Μάρως Κοντού και ότι θέλει να την επισκεφθεί στο δωμάτιό της.

Η συμπεριφορά του ωστόσο κίνησε υποψίες στον σεκιουριτά, ο οποίος και έκανε έρευνα στα αντικείμενα που κουβαλούσε ο άνδρας. Ανοίγοντας το κουτί διαπίστωσε ότι περιείχε μέσα ένα μαχαίρι. Αμέσως επικοινώνησε με την Ελληνική Αστυνομία, άνδρες της οποίας έσπευσαν και συνέλαβαν τον υπερήλικα και τον οδήγησαν στο Α.Τ. Χαϊδαρίου.

Σύμφωνα πάντως με άλλη εκδοχή που δίνει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος ο 90χρονος άνδρας είχε το μαχαίρι στην τσέπη του το οποίο έγινε αντιληπτό από μια νοσηλεύτρια η οποία κάλεσε στη συνέχεια τον άνδρα της ασφάλειας του νοσοκομείου. 

Πιο συγκεκριμένα,  ο Μιχάλης Γιαννάκος είπε: «Ενας 90χρονος εντοπίστηκε να κάνει βόλτες έξω από την καρδιολογική κλινική όπου νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού, κρατώντας ένα γλαστράκι και έχοντας ένα μαχαίρι στην πίσω τσέπη του. Όταν τον προσέγγισε μια νοσηλεύτρια και τον ρώτησε τι κάνει εκεί τέτοια ώρα, εκείνος απάντησε ότι ήθελε να επισκεφθεί τη συγκεκριμένη ασθενή. Η νοσηλεύτρια αντιλήφθηκε το μαχαίρι, φοβήθηκε και κάλεσε τον σεκιουριτά, ο οποίος παρενέβη άμεσα και στη συνέχεια κάλεσαν την αστυνομία».

Σύμφωνα με εκπροσώπους του νοσοκομείου, ο 90χρονος δήλωσε συγγενής ασθενούς για να μπει στο νοσοκομείο και μετά συγγενής της Μάρως Κοντού για να μπει στην κλινική, καθώς υπάρχουν άνθρωποι της ασφάλειας στην είσοδο του κτιρίου και σε κάθε κλινική.

Έπεισε ως συγγενής στην είσοδο του Αττικόν καθώς διανυκτερεύουν αρκετοί με τους ασθενείς τους.

Ωστόσο, στην είσοδο της κλινικής δεν έπεισε ως συγγενής της ηθοποιού, διότι το προσωπικό γνωρίζει αν και ποιος την επισκέπτεται και έτσι η νοσηλεύτρια με τον υπάλληλο φύλαξης ενημέρωσαν την Αστυνομία.