Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Αβραμόπουλος για το ένταλμα σύλληψης των Βέλγων: Απολύτως αβάσιμο ζήτημα, δεν θα κάνω χρήση της ασυλίας, ζητώ πλήρη δικαστική έρευνα

 


«Η υπόθεση αυτή δεν με αφορούσε ποτέ» δηλώνει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος για τη σύνδεση του ονόματός του με την ΜΚΟ Fight Impunity του πρωταγωνιστή του Qatargate, πρώην ευρωβουλευτή Αντόνιο Παντσέρι.

«Το ζήτημα που επιχειρήθηκε να συνδεθεί με το όνομά μου έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια, με πλήρη θεσμική διαφάνεια και με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κατόπιν απόφασης υπογεγραμμένης από την Πρόεδρό της, Ursula von der Leyen. Η συμμετοχή μου στον οργανισμό Fight Impunity, μαζί με σημαντικές διεθνείς προσωπικότητες, ήταν απολύτως νόμιμη, ελεγμένη, εγκεκριμένη, δηλωμένη και φορολογημένη. Δεν υπήρξε καμία εμπλοκή μου, άμεση ή έμμεση, σε οτιδήποτε επιλήψιμο» ξεκαθαρίζει.

Δηλώνει, δε, αναφορικά με το ένταλμα σύλληψής του από τη βελγική Δικαιοσύνη, ότι δεν πρόκειται να κάνει χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας, αλλά, αντιθέτως, θα απευθυνθεί ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας να ερευνηθεί πλήρως το θέμα και να αποφανθεί.

Αναλυτικά η δήλωση του Δημήτρη Αβραμόπουλου για το θέμα Fight Impunity

Μου περιήλθε η πληροφορία από δημοσιογράφους ότι φέρεται να έχει σταλεί έγγραφο από τις βελγικές αρχές προς τις ελληνικές, στο οποίο επιχειρείται, χωρίς καμία βάση, η σύνδεση του ονόματός μου με την υπόθεση Fight Impunity.

Η υπόθεση αυτή δεν με αφορούσε ποτέ.

Το ζήτημα που επιχειρήθηκε να συνδεθεί με το όνομά μου έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια, με πλήρη θεσμική διαφάνεια και με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κατόπιν απόφασης υπογεγραμμένης από την Πρόεδρό της, Ursula von der Leyen.

Η συμμετοχή μου στον οργανισμό Fight Impunity, μαζί με σημαντικές διεθνείς προσωπικότητες, ήταν απολύτως νόμιμη, ελεγμένη, εγκεκριμένη, δηλωμένη και φορολογημένη.

Δεν υπήρξε καμία εμπλοκή μου, άμεση ή έμμεση, σε οτιδήποτε επιλήψιμο.

Κάθε προσπάθεια επαναφοράς του θέματος από τις βελγικές αρχές και εμπλοκής του ονόματός μου σε οποιοδήποτε ζήτημα αφορά το Fight Impunity, είτε μέσω αβάσιμων αναφορών είτε μέσω διαστρέβλωσης πραγματικών περιστατικών, είναι αυθαίρετη, απαράδεκτη, ύποπτη και θα αντιμετωπισθεί με κάθε νόμιμο μέσο.

Παρότι πρόκειται για ένα απολύτως αβάσιμο ζήτημα, δηλώνω ευθέως ότι δεν πρόκειται να κάνω χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας. Αντιθέτως, θα αποταθώ ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας να ερευνηθεί πλήρως το θέμα και να αποφανθεί.



Απορρίφθηκε το αίτημα για την έκδοσή του Δαλαμάγκα στην Αυστραλία


 

To ελληνικό δικαστήριο αποφάσισε ότι ο Τζέιμς Δαλαμάγκας, ο οποίος κατηγορείται για τη δολοφονία του Γιώργου Γιαννόπουλου το 1999, σε νυχτερινό κέντρο του Σίδνεϊ, δεν θα εκδοθεί στην Αυστραλία σύμφωνα με τα ξένα μέσα.

Παρότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από τις ελληνικές αρχές σχετικά με τον κατηγορούμενο για τη δολοφονία, ο οποίος συνελήφθη στο Αίγιο, πληροφορίες αναφέρουν πως το αίτημα έκδοσής του απορρίπτεται λόγω παραγραφής του αδικήματος στην Ελλάδα.

Υπενθυμίζεται ότι ο Δαλαμάγκας, ο οποίος φέρεται να διέφευγε της σύλληψης για περίπου 27 χρόνια, εντοπίστηκε και συνελήφθη σε ελληνικό χωριό νωρίτερα μέσα στον μήνα, γεγονός που αναζωπύρωσε τις ελπίδες της οικογένειας του θύματος ότι η υπόθεση θα οδηγούνταν επιτέλους ενώπιον της αυστραλιανής Δικαιοσύνης.

Σύμφωνα με τα αυστραλιανά μέσα, το δικαστήριο έκρινε ότι η έκδοση του 56χρονου δεν είναι δυνατή, διότι έχει παρέλθει το χρονικό όριο παραγραφής που προβλέπει η ελληνική νομοθεσία για το συγκεκριμένο αδίκημα. Η απόφαση αυτή σημαίνει πρακτικά την απόρριψη του αιτήματος έκδοσης προς τις αρχές της Νέας Νότιας Ουαλίας.

Με λίγα λόγια ο Δαλαμάγκας θα μείνει έως και επτά μήνες στην φυλακή για την πλαστογραφία που έχει διαπράξει και μετά θα αφεθεί ελεύθερος.



Αποδόμηση συμμορίας -3- αλλοδαπών που διακινούσαν ναρκωτικές ουσίες στην περιοχή της Αττικής

 


Συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αθηνών/Δ.Δ.Ε.Ε.Α./Γ.Α.Δ.Α. οδήγησε στην αποδόμηση συμμορίας -3- αλλοδαπών που διακινούσαν ναρκωτικές ουσίες στην περιοχή της Αττικής

Για την υπόθεση, συνελήφθησαν με τη συνδρομή αστυνομικών της Ο.Π.Κ.Ε., πρωινές ώρες της 19-6-2026 σε Νέα Φιλαδέλφεια και Αγίους Αναργύρους, -3- αλλοδαποί, ηλικίας 28, 25, 20, κατηγορούμενοι για συμμετοχή σε εγκληματική ομάδα (συμμορία) που διακινούσε ναρκωτικές ουσίες.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο διερεύνησης πληροφοριών της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αθηνών αναφορικά με εγκληματική ομάδα που διακινεί ποσότητες ναρκωτικών στην περιοχή της Αττικής, έλαβαν χώρα έρευνες σε -3- οικίες-«καβάτζες», στο πλαίσιο των οποίων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

-798- γραμμ. ακατέργαστης κάνναβης,

-720- γραμμ. κατεργασμένης κάνναβης,

-226- γραμμ. ηρωίνης,

-2- ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας,

-2- αναδιπλούμενα μαχαίρια,

ρόπαλο,

το χρηματικό ποσό των -835- ευρώ και

υλικά για τη συσκευασία των ναρκωτικών ουσιών.

Σημειώνεται ότι οι συλληφθέντες έχουν απασχολήσει τις Αρχές στο παρελθόν για παρόμοια αδικήματα.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.



Ενώπιον της Δικαιοσύνης ο Μπαλάσκας για την υπόθεση της Σταυρούλας, είχε χαρακτηρίσει «γκάφα» της Αστυνομίας ότι είχαν αφήσει ελεύθερο τον Σκοπιανό


 

Ενώπιον της Δικαιοσύνης αναμένεται να βρεθεί ο πρώην συνδικαλιστής Αστυνομικός και σήμερα τηλεοπτικός αναλυτής, Σταύρος Μπαλάσκας εξαιτίας ενός σχολίου που έκανε για την υπόθεση Λεβεντάκη.

Ο Μπαλάσκας είχε χαρακτηρίσει γκάφα το γεγονός ότι οι Αρχές είχαν αφήσει ελεύθερο τον 43χρονο Σκοπιανό ενοικιαστή της Σταυρούλας Λεβεντάκη έπειτα από δύο καταθέσεις και εκείνος είχε εξαφανιστεί για σχεδόν μιάμιση μέρα.

«Υπάρχουν νεύρα, και τα νεύρα είναι δικαιολογημένα. Γιατί ο Κανέλλος, ο στρατηγός, άστραψε και βρόντηξε και δίκιο είχε. ΓΚΑΦΑ. Τους είπε "Υπάρχει και η άτυπη παρακολούθηση. Αφού αυτόν είχαμε και αυτόν υποπτευόμασταν. Κάντε τη λεγόμενη άτυπη παρακολούθηση να ξέρουμε ανά πάσα στιγμή πού είναι. Ξέρουμε ότι νομικά εκείνη την στιγμή δεν μπορούμε να την κρατήσουμε για κάτι. Κάντε κάτι να ξέρουμε πού στο διάβολο είναι"» είχε αναφέρει ο κ. Μπαλάσκας σε τηλεοπτικό του σχόλιο στην εκπομπή Live News.

Όμως όπως αποδείχθηκε, οι κινήσεις των Αρχών ήταν μελετημένες, κάτι το οποίο επιβεβαίωσε και η εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομίας, Κωνσταντία Δημογλίδου σε χθεσινή της τηλεφωνική επικοινωνία με την τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

«Επειδή ακούστηκαν πολλά ότι για ένα διάστημα ο άντρας αυτό εξαφανίστηκε και δεν μπορούσαν να τον εντοπίσουν οι αστυνομικοί, εμείς που είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πράγματα για την υπόθεση, σας πληροφορώ ότι δόθηκε ο χρόνος στον δράστη να κάνει λάθη και να μπορέσουμε να έχουμε περισσότερα στοιχεία για την έρευνα» είπε η κ. Δημογλίδου.

Πλέον, και μετά την κυνική ομολογία του 43χρονου Σκοπιανού πως αυτός είναι ο δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη και αφού εντοπίστηκε και η σορός της στο σημείο που υπέδειξε, ο Σταύρος Μπαλάσκας σύμφωνα με αστυνομικές πηγές και όπως αναφέρει το parakritika.gr, θα βρεθεί ενώπιον της Δικαιοσύνης.



Παραιτήθηκε από πρωθυπουργός της Βρετανίας ο Στάμερ

 


Την παραίτησή του από την πρωθυπουργία στη Βρετανία και την ηγεσία των Εργατικών ανακοίνωσε, όπως αναμενόταν, ο Κιρ Στάρμερ το πρωί της Δευτέρας (22/06). 

Σε διάγγελμα που πραγματοποίησε στη Ντάουνινγκ Στριτ, ο ίδιος τόνισε μεταξύ άλλων ότι «κληρονόμησα ένα κόμμα που πολλοί θεωρούσαν χρεοκοπημένο... Αλλά αποδείξαμε ότι έκαναν λάθος. Γίναμε ξανά ένα κόμμα υπερήφανο».

Και στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Το ερώτημα είναι εάν εγώ είμαι κατάλληλος να οδηγήσω το κόμμα στις επόμενες εκλογές». Ο Στάρμερ συνέχισε πως «άκουσε την απάντηση» του κόμματός του σε αυτό το ερώτημα και ότι «δέχεται αυτήν την απάντηση καλή τη πίστει», τονίζοντας πως κάθε απόφαση που έχει πάρει αφορούσε το «καλό της πατρίδας» του.

Στη βάση αυτή, έκανε γνωστό ότι παραιτείται από την ηγεσία του Εργατικού Κόμματος και έχει ενημερώσει τον Βασιλιά για την απόφασή του.

Στην αρχή του διαγγέλματός του, δήλωσε χαρακτηριστικά πως «μου έλεγαν ξανά και ξανά ότι το κόμμα μου είχε τελειώσει, ότι ανήκαμε πλέον στο παρελθόν και ότι η κατάκτηση της πλειοψηφίας στις γενικές εκλογές – πόσο μάλλον μιας σαρωτικής νίκης – ήταν αδύνατη».

Και συμπλήρωσε: «Διαψεύσαμε όσους το πίστευαν, γιατί αλλάξαμε το κόμμα μας. Ξεριζώσαμε το δηλητήριο του αντισημιτισμού, αποκαταστήσαμε την αξιοπιστία μας στην οικονομία, την άμυνα και την εθνική ασφάλεια και γίναμε ξανά ένα κόμμα που στεκόταν με υπερηφάνεια δίπλα στη χώρα του και κάτω από την εθνική της σημαία.

Η δύσκολη αυτή προσπάθεια αλλαγής είχε έναν και μόνο σκοπό: όχι την εξουσία για χάρη της εξουσίας, αλλά τη βελτίωση της Βρετανίας. Τη δημιουργία μιας πιο δίκαιης χώρας, βασισμένης στην αξιοπρέπεια και τον σεβασμό, όπου όλοι αναγνωρίζονται, όλοι έχουν αξία και όπου ο πλούτος και οι ευκαιρίες ανήκουν σε όλους και όχι μόνο στους λίγους προνομιούχους».

Κλείνοντας, φανερά συγκινημένος, αναφέρθηκε στη σύζυγο και τα παιδιά του, λέγοντας: «Όταν θα φύγω από τη σημαντικότερη δουλειά, θα είμαι ο καλύτερος σύζυγος για τη σύζυγό μου που ήταν βράχος και για να είμαι ο καλύτερος μπαμπάς των παιδιών μου».

Ο Στάρμερ έχει ζητήσει από την Εθνική Εκτελεστική Επιτροπή των Εργατικών να καθορίσει ένα χρονοδιάγραμμα για την ηγεσία του κόμματος, με την υποβολή υποψηφιοτήτων να ξεκινά στις 9 Ιουλίου.

Η υποβολή υποψηφιοτήτων θα ολοκληρωθεί πριν από τις θερινές κοινοβουλευτικές διακοπές, στις 16 Ιουλίου.

Εάν ακολουθήσει αναμέτρηση μεταξύ πολλών υποψηφίων, το χρονοδιάγραμμα που ανακοινώθηκε θα διασφαλίσει ότι θα υπάρξει νέος ηγέτης των Εργατικών μέχρι την έναρξη των εργασιών του Κοινοβουλίου τον Σεπτέμβριο, όπως επεσήμανε.

Ο Στάρμερ «θα παραμείνει στη θέση του πρωθυπουργού μέχρι να ολοκληρωθεί η εκλογική αναμέτρηση» και ότι «θα κάνει ό,τι μπορεί για να διασφαλίσει την ομαλή παράδοση της εξουσίας».

Πρόσθεσε ότι θα προσφέρει στον αντικαταστάτη του την αμέριστη υποστήριξή του.



Κανέλλη για Τσίπρα: "Σαν έφηβος που δεν πέτυχε στις εξετάσεις και του δίνουμε άδεια να περάσει στις δεύτερες"


 

Επίθεση κατά του Αλέξη Τσίπρα εξαπέλυσε η Λιάνα Κανέλλη σε σημερινή (22/06) τηλεοπτική της συνέντευξη, χαρακτηρίζοντας τον πρώην πρωθυπουργό ως αποτυχημένο σε εξετάσεις που ζητά μια δεύτερη ευκαιρία.

Μιλώντας στο Action 24, η κυρία Κανέλλη σημείωσε αρχικά ότι «η αντιστροφή του δημοψηφίσματος του 2015 από κορυφαίος δημοκρατικός θεσμός, προσέξτε όλη η μπουρδολογία της πολιτικής συζήτησης εκτείνεται στο κράτος δικαίου. Ήθελα να ξέρω ποιος τολμάει να λέει για κράτος δίκαιου όταν ένα δημοψήφισμα που γίνεται σπανιότατα, είχε γίνει από τον βασιλιά και τη Χούντα, αντιστρέφεται εν μία νυκτί».

Κανέλλη για Τσίπρα: "Θέλει μια δεύτερη ευκαιρία"

«Ένα παιδί που γεννήθηκε το 2015 είναι 11 ετών ένα παιδί που γεννήθηκε το 2010 έχει δικαίωμα ψήφου. Σε ηλικία 5 ετών τι να θυμάται; Από το 2015 και το δημοψήφισμα. Ο Τσίπρας θέλει μια δεύτερη ευκαιρία», σημείωσε αρχικά η βουλευτής του ΚΚΕ και πρόσθεσε: «Προσέξτε πότε λέγοντα αυτά: παραμονές εξετάσεων για το πανεπιστήμιο, μαζί με την αναθεώρηση που θέλει ιδιωτικά πανεπιστήμια, μαζί με τις διαφημίσεις που του παίζουν “δεν πειράζει που δεν θα μπεις στο πανεπιστήμιο, έλα στο τάδε ιδιωτικό κολέγιο. Δώσε μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή σου”. Ακούει για δεύτερη ευκαιρία και ο Τσίπρας, δεν πειράζει, σαν έφηβος που δεν πέτυχε μια φορά στις εξετάσεις του πανεπιστημίου να του δώσουμε μια άδεια να περάσει και στις δεύτερες».

Τέλος, η Λιάνα Κανέλλη σημείωσε ότι «αυτό είναι εγκληματικό σαν δομή πολιτικής σκέψης απέναντι στα παιδιά μας», προσθέτοντας ότι τα παιδιά και οι νέοι «πρέπει να σκεφτούν με βάση τις ανάγκες τους».




Προθεσμία για γραπτές εξηγήσεις πήρε η 60χρονη δολοφόνος που πάτησε το σκυλί στη Γαστούνη και κατηγορείται για κακούργημα



Προθεσμία για να δώσει ανωμοτί έγγραφες εξηγήσεις πήρε η 60χρονη η οποία ταυτοποιήθηκε ως η δολοφόνος που πάτησε το ηλικιωμένο σκυλάκι σε δρόμο της Γαστούνης. Η γυναίκα που ταυτοποιήθηκε από τους Αστυνομικούς του ΑΤ Πηνείου έχει πάρει 48ωρη προθεσμία για να δώσει ανωμοτί έγγραφες εξηγήσεις ως ύποπτη.

Αφού δώσει τις έγγραφες εξηγήσεις η 60χρονη γυναίκα, το υλικό της δικογραφίας μαζί με την κατάθεσή της θα διαβιβαστεί στην εισαγγελέα Αμαλιάδας προκειμένου να ασκηθούν οι ανάλογες ποινικές διώξεις που σύμφωνα με τον νόμο είναι κακούργημα όπως και πρόστιμο τουλάχιστον 30.000€.

Οι Αρχές έχουν σχηματίσει δικογραφία για κακούργημα αφού σύμφωνα με τις καταθέσεις και τις μαρτυρίες που έχουν συλλεχθεί, η 60χρονη φέρεται να παρέσυρε και να τραυμάτισε θανάσιμα το σκυλάκι που βρισκόταν σε γειτονιά της Γαστούνης για 15 χρόνια.

Η ίδια ισχυρίστηκε στην προφορική της κατάθεση στην Αστυνομία ότι δήθεν δεν το είδε και πως υπέθεσε ότι είχε φύγει από το δρόμο της όταν ξεκίνησε πάλι το όχημα της. Επίσης ισχυρίστηκε ότι δεν ήθελε να το σκοτώσει και μετά το περιστατικό φοβήθηκε και γι' αυτό έφυγε εγκατέλειψε το σημείο.

Στο βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα ότι σταμάτησε και αντί να κάνει μανούβρα αφού ήταν σε άδειο δρόμο, ΣΑΔΙΣΤΙΚΑ γκαζώνει και πατάει το μικρόσωμο, άκακο, γέρικο σκυλάκι, γνωρίζοντας ότι θα το σκοτώσει, έχοντας πλήρη επίγνωση για το έγκλημα που θα διαπράξει!



Ενοχλήθηκε ο Δούκας επειδή τον είπε «αποτυχημένο», «πολιτικό περιθώριο» και «τίποτα» ο Καιρίδης


 

Στην αντεπίθεση πέρασε ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, μετά τους χαρακτηρισμούς «αποτυχημένος», «πολιτικό περιθώριο» και «τίποτα» από τον Δημήτρη Καιρίδη, που δεν είπε και κάτι που δεν αληθεύει.

Η αλήθεια είναι ότι είναι ένας αποτυχημένος, ένα πολιτικό τίποτα ο Χάρης Δούκας και πρέπει να το εμπεδώσει και να αποσυρθεί από την πολιτική.

Αντιδρώντας στην συνέντευξη του κυβερνητικού εκπροσώπου σήμερα στον ΑΝΤ1, ο Χάρης Δούκας αποκάλεσε τον Δημήτρη Καιρίδη εκπρόσωπο «σε διατεταγμένη υπηρεσία», αποδίδοντας τους χαρακτηρισμούς στο ότι ο ίδιος διαφωνεί πολιτικά με τη ΝΔ.

Ο Δήμαρχος Αθηναίων κάνει επίσης λόγο για «εκφασισμό» της πολιτικής ζωής από τους «άριστους» της κυβέρνησης και αναρωτιέται: «Το αμφιθέατρο των 1000 θέσεων το ξηλώσατε στο Ζάππειο. Τα λεφτά ποιος τα πληρώνει;».

Αναλυτικά η ανάρτηση του Χάρη Δούκα:

«Σε διατεταγμένη υπηρεσία, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Δημήτρης Καιρίδης μέσα σε δύο μέρες εξαπέλυσε τρεις ακραίους χαρακτηρισμούς εναντίον μου.

Όσοι διαφωνούμε πολιτικά μαζί τους είμαστε «αποτυχημένοι», «περιθώριο» και «τίποτα». Ο εκφασισμός της πολιτικής ζωής από τους «άριστους» της κυβέρνησης σε όλο του το μεγαλείο.

Όσο για την Αθήνα, ας μην την πιάνουν στο στόμα τους. Ευτυχώς, άφησε πίσω της την περιπέτεια του Μεγάλου Περίπατου και τους αυτοσχεδιασμούς στη Βασιλίσσης Όλγας και αλλάζει σελίδα.

ΥΓ. Το αμφιθέατρο των 1000 θέσεων το ξηλώσατε στο Ζάππειο. Τα λεφτά ποιος τα πληρώνει;

Για αυτό πρέπει να αποτελέσουν γρήγορα παρελθόν».



Στάθης για Τσίπρα - ΕΛΑΣ και ΣΥΡΙΖΑ : Τόσα χρόνια στην πολιτική, τέτοιο θίασο δεν έχω ξαναδεί

 


Ο Στάθης Σταυρόπουλος, ο γνωστός σκιτσογράφος, έγραψε σχετικά με τα όσα συμβαίνουν μεταξύ της ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο γνωστός και ως Στάθης ανήκει επί δεκαετίες στην Αριστερά και ξέρει το χώρο όσο λίγοι, οπότε είναι ξεκάθαρος ότι ο γενικότερος χώρος του Αλέξη Τσίπρα, είτε λέγεται ΣΥΡΙΖΑ είτε ΕΛΑΣ, στερείται σοβαρότητας.

Σε αυτό το πλαίσιο ο Στάθης σχολιάζει ότι τόσα χρόνια που ασχολείται με την πολιτική, τέτοιο θίασο σαν την ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα δεν έχει δει ξανά. Και γράφει ότι ο πρώην πρωθυπουργός έχει μαζέψει ένα συνονθύλευμα από μετριότητες και «παλιούς ιντριγκαδόρους» με διαφορετικές ιδεολογικές αναφορές.

Και καταλήγει με νόημα γράφοντας ότι... κλαίει τα λεφτά των αφεντικών. 

Ειμαι στο κουρμπέτι της πολιτικής απο το 1973 και της δημοσιογραφίας απο το 1981.

Τέτοιο θίασο σαν αυτόν που ανεβάζει ο Τσίπρας στην πολιτικη σκηνή, δεν εχω ξαναδεί. 

Αντικομμουνιστές,Σημιτικοί, μετριότητες, ποταμίσιοι και παλιοί ιντριγκαδόροι. 

Κλαίω τα λεφτά των αφεντικών.

Ακολουθεί η σχετική ανάρτηση:



Διαρροή e-mail αποδήμων: Ποινές φυλάκισης με τριετή αναστολή στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και σε άλλους τρεις

 


Την απόφασή του για την υπόθεση της διαρροής των email απόδημων ψηφοφόρων κατά τις ευρωεκλογές του 2024 εξέδωσε σήμερα το Τριμελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας.

Συγκεκριμένα το δικαστήριο κήρυξε ομόφωνα ένοχη για παράβαση της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και ένοχη κατά πλειοψηφία (2-1) την πρώην ευρωβουλευτή της ΝΔ Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου.

Στην κυρία Ασημακοπούλου επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 20 μηνώνμε τριετή αναστολή.

Ακόμη με την απόφαση:

-Επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 18 μηνών στον πρώην γενικό γραμματέα του υπουργείου Εσωτερικών Μιχάλη Σταυριανουδάκη. Ο κ. Σταυριανουδάκης κρίθηκε ένοχος κατά πλειοψηφία για το αδίκημα της παράβασης της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και για την πράξη της παραβίασης υπηρεσιακού απορρήτου.

-Επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 8 μηνών στον Νικ. Θεοδωρόπουλο και 12 μηνών στον Μένιο Κορομηλά. Ο κ. Θεοδωρόπουλος τότε γραμματέας Αποδήμων της ΝΔ και ο τότε γραμματέας τοπικής αυτοδιοίκησης και διαχείρισης κρίσεων της ΝΔ κ. Κορομηλάς κηρύχθηκαν ένοχοι για την πράξη της παράβασης της νομοθεσίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Αντίθετα, κρίθηκαν ομόφωνα αθώοι για το αδίκημα της παραβίασης υπηρεσιακού απορρήτου.

Τέλος, να σημειωθεί ότι η εκτέλεση των ποινών ανεστάλη για όλους τους καταδικασθέντες επί τριετία. Ως προς τα ελαφρυντικά το δικαστήριο αναγνώρισε σε όλους τους καταδικασθέντες το ελαφρυντικό του πρότερους σύννομου βίου.

Από την πλευρά των κατηγορουμένων, ο πρώην γραμματέας αποδήμων της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Θεοδωρόπουλος, εστίασε στην ομόφωνη απαλλαγή του από το σκέλος του υπηρεσιακού απορρήτου, εκφράζοντας παράλληλα την πεποίθηση ότι θα δικαιωθεί πλήρως στο δεύτερο βαθμό για το κομμάτι του GDPR.

Στη δήλωσή του ανέφερε:

«Σήμερα η δικαιοσύνη μίλησε και με απάλλαξε πλήρως και ομόφωνα από την κατηγορία παραβίασης υπηρεσιακού απορρήτου. Όσοι πίστεψαν ότι θα με καταδικάσουν στη συνείδηση της κοινής γνώμης για να με πλήξουνε, έκαναν λάθος. Σε ό,τι αφορά το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων και του GDPR, είμαι βέβαιος ότι θα ξεκαθαρίσει το Εφετείο. Θέλω να ευχαριστήσω τους δικηγόρους μου, κύριο Αλεξανδρή, κυρία Τσόλκα, την οικογένειά μου, τη σύζυγό μου, τους εκατοντάδες Έλληνες του εξωτερικού, αλλά και όλους όσους στάθηκαν δίπλα μου τα τελευταία δυόμισι χρόνια. Ευχαριστώ».



Ξεφτιλίστηκε ο Φαραντούρης για να κάνει αντιπολίτευση και του απαντούν οι Ευρωβουλευτές της Ν.Δ.

 


Δεν είναι η πρώτη φορά που ξεφτιλίζεται ο Νικόλας Φαραντούρης, ξεφτιλιζόταν επί ΣΥΡΙΖΑ, συνεχίζει την ξεφτίλα και επί ΠΑΣΟΚ.

Όλα ξεκίνησαν όταν νωρίτερα σήμερα ο φαιδρός ευρωβουλευτής του πρώην ΣΥΡΙΖΑ και νυν ΠΑΣΟΚ Νικόλας Φαραντούρης κατήγγειλε στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ ότι η κυβερνητική πλειοψηφία στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στήριξε ρύθμιση που οδηγεί στην αφαίρεση των σχετικών ενδείξεων από τις συσκευασίες προϊόντων στην Ελλάδα.

Ειδικότερα, ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ δήλωσε ότι: «είχαμε μια μάχη στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο, γιατί με ευθύνη της κυβέρνησης έσπασε για πρώτη φορά η ελληνική γραμμή με επιφυλάξεις στα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα.

Υπογράμμισε επίσης ότι: «εμείς βέβαια οι ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ καταψηφίσαμε. Με ευθύνη όσων υπερψήφισαν αυτό τον κανονισμό, πλέον δεν θα αναγράφεται στο ράφι του σούπερ μάρκετ ότι τα προϊόντα είναι μεταλλαγμένα, μέχρι και 20 γονιδιακές μεταλλάξεις».

Και πρόσθεσε: «Η κυβέρνηση στο Συμβούλιο Υπουργών όχι μόνο υπερθεμάτισε, αλλά στήριξε την πρόταση υπέρ των μεταλλαγμένων. Όχι μόνο αυτό, αλλά σου στερούν το δικαίωμα να επιλέξεις εάν θέλεις να φας μεταλλαγμένα».

Η ευρωομάδα της ΝΔ που δεν είναι Φαραντούρης αλλά σοβαροί άνθρωποι απάντησαν στην fake news κριτική για τη στάση των ευρωβουλευτών της στη συμφωνία του Συμβουλίου και της Κομισιόν, για την εφαρμογή των Νέων Γονιδιωματικών Τεχνικών στην παραγωγή προϊόντων, με αποτέλεσμα να ξεφτιλίσουν τον πρώην ΣΥΡΙΖΑ και νυν ΠΑΣΟΚ Φαραντούρη.

«Τα θέματα προστασίας των καταναλωτών είναι πολύ σοβαρά και δεν προσφέρονται για κινδυνολογία και άκρατο λαϊκισμό στον οποίο έχουν συνηθίσει μερικοί», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση:

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με πολύ μεγάλη πλειοψηφία (431 υπέρ, 201 κατά) τάχθηκε υπέρ της συμφωνίας του Συμβουλίου και της Κομισιόν, για την εφαρμογή των Νέων Γονιδιωματικών Τεχνικών στην παραγωγή προϊόντων.

Ενώ η θέση του Κοινοβουλίου είναι κατά των μεταλλαγμένων, ψήφισε υπέρ των ΝΓΤ, επειδή δεν πρόκειται για μεταφορά γονιδίων από ένα φυτό σε άλλο (πχ από καλαμπόκι σε ντομάτα) αλλά για εξέλιξη του ίδιου του φυτού με παρέμβαση της επιστήμης, ώστε να χρειάζεται λιγότερα φυτοφάρμακα, λιγότερα λιπάσματα, λιγότερο νερό.

Λύσεις υπέρ των αγροτών για την αντιμετώπιση των συνεπειών της κλιματικής κρίσης και υπέρ των καταναλωτών που ήδη εφαρμόζονται σε ΗΠΑ και Ασία.

Γι’ αυτό ακριβώς και η μεγαλύτερη οργάνωση αγροτών στην Ε.Ε. (CopaCogeca) που εκπροσωπεί 22 εκατ. αγρότες και 22.000 συνεταιρισμούς, καθώς και 32 ενώσεις παραγωγών, τάχθηκαν δυναμικά υπέρ.

Υπερ τάχθηκε και το Σοσιαλιστικό Κόμμα, γραμμή την οποία τήρησαν τα 3/4 των ευρωβουλευτών του και κάποιοι από το ΠΑΣΟΚ (και μόνο 30 στους 137 ψήφισαν κατά).

Το πλαίσιο που ψηφίστηκε προβλέπει ειδικές ρυθμίσεις ώστε οι πατέντες να μην μείνουν στα χέρια λίγων, αλλά να έχουν πρόσβαση αγρότες και συνεταιρισμοί. Όσον αφορά στη σήμανση υπάρχουν δύο κατηγορίες.

Στη μία που θεωρείται εξέλιξη του ίδιου του φυτού θα υπάρχει σήμανση στον σπόρο και σε δημόσια πλατφόρμα.

Οι ευρωβουλευτές της ΝΔ πιστεύουν ότι πρέπει να υπάρχει σήμανση παντού, ώστε να υπάρχει πλήρης ενημέρωση και γι’ αυτό δεν καταψήφισαν τη σχετική τροπολογία που κατατέθηκε.

Εκεί που υπάρχουν πιο σημαντικές παρεμβάσεις θα υπάρχει σήμανση παντού, όπως προβλέπει ήδη ο νέος κανονισμός. Το εύρος των παρεμβάσεων κρίνεται από τον αρμόδιο ευρωπαϊκό οργανισμό (EFSA) που τηρεί τα πιο αυστηρά πλαίσια ασφάλειας σε όλο τον κόσμο και δίνει ή όχι την σχετική άδεια.

Αυτή είναι η αλήθεια και γι’ αυτό το Ευρωκοινοβούλιο, που γενικά είναι κατά των μεταλλαγμένων, τάχθηκε υπέρ των νέων τεχνικών.

Τα θέματα προστασίας των καταναλωτών είναι πολύ σοβαρά και δεν προσφέρονται για κινδυνολογία και άκρατο λαϊκισμό στον οποίο έχουν συνηθίσει μερικοί», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.



Συνελήφθησαν 2 άτομα για διάρρηξη οικίας στην περιοχή του Παλαιού Φαλήρου


 

Συνελήφθησαν, βραδινές ώρες της 20-6-2026 από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ./Γ.Α.Δ.Α. στην περιοχή του Παλαιού Φαλήρου, -2- άτομα, 34χρονος αλλοδαπός και 35χρονος ημεδαπός, κατηγορούμενοι -κατά περίπτωση- για κλοπή κατά συναυτουργία και βία κατά υπαλλήλων.

Ειδικότερα, ανωτέρω αστυνομικοί κατά τη διάρκεια της περιπολίας τους, έλαβαν σήμα από το Κέντρο Άμεσης Δράσης, αναφορικά με εν εξελίξει διάρρηξη σε διαμέρισμα στην περιοχή του Παλαιού Φαλήρου.

Άμεσα μετέβησαν στο σημείο όπου εντόπισαν τον 34χρονο έξω από την εν λόγω οικία και τον 35χρονο στο μπαλκόνι, οι οποίοι στη θέα τους, επιχείρησαν να διαφύγουν, ωστόσο συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στο Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Παλαιού Φαλήρου/Δ.Δ.Ε.Ε.Α./Γ.Α.Δ.Α., το οποίο επελήφθη προανακριτικά.

Σημειώνεται ότι ο 34χρονος αντιστάθηκε κατά τη σύλληψή του.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.



Μητσοτάκης και Δένδιας εγκαινιάζουν το νέο υπερσύγχρονο Κέντρο Κυβερνοάμυνας στο Πεντάγωνο

 



Λιγότερο από ενάμιση χρόνο χρειάστηκε η κατασκευή και στελέχωση του νέου υπερσύγχρονου Κέντρου Κυβερνοάμυνας στο Πεντάγωνο, το οποίο αναμένεται να στεγάζει στο εξής τα στελέχη της Διεύθυνσης Πληροφορικής και Κυβερνοχώρου του ΓΕΕΘΑ.

Οι νέες, πρωτοποριακές εγκαταστάσεις υλοποιήθηκαν κατόπιν δωρεάς του κ. Αθανασίου Λασκαρίδη και θα εγκαινιαστούν σήμερα στις 19:00, παρουσία του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, Νίκου Δένδια, αλλά και πλειάδας στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων.

Το κτίριο θεμελιώθηκε στις 18 Δεκεμβρίου 2024 από τον δωρητή του έργου, κ. Αθανάσιο Λασκαρίδη, έχει έκταση 2.500 τετραγωνικών μέτρων και θα αποτελέσει τον επιχειρησιακό πυρήνα για την ψηφιακή ασπίδα της χώρας, φιλοξενώντας υποδομές διεθνών προδιαγραφών. Η αναγκαιότητα, εξάλλου, της επιχειρησιακής αυτής δομής είχε καταδειχθεί από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας ήδη από την τελετή θεμελίωσής της, όταν ο Νίκος Δένδιας είχε υποστηρίξει πως η Ειδική Μονάδα Κυβερνοχώρου «θα αποτελέσει την έδρα της Μονάδας «1864», η οποία μαζί με τις νεοσύστατες Μονάδες Ηλεκτρονικών Πληροφοριών («Μονάδα 1821») και Διαστημικών Εφαρμογών («Μονάδα 1912»), φιλοδοξεί να φέρει την Πατρίδα μας σε μια νέα εποχή». «Θα έχουμε νέες δυνατότητες στο κρίσιμο επιχειρησιακό θέατρο του κυβερνοπολέμου και των πληροφοριών των επιχειρήσεων», όπως είχε σχετικά επισημάνει ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας.

Στην ίδια κατεύθυνση, «ο σκοπός δεν είναι απλώς η υποστήριξη των Ενόπλων Δυνάμεων της Πατρίδας μας, αλλά συνολικά του ευρύτερου ελληνικού δημόσιου τομέα, αν θέλετε της ελληνικής κοινωνίας, από τις απειλές της εποχής που ζούμε. Είναι φανερό ότι ο πόλεμος στην Ουκρανία, η ευρύτερη κατάσταση της ασφάλειας, υποχρεώνει την Ελλάδα να επανεξετάσει τα μέχρι τώρα δεδομένα δόγματά της επί δεκαετίες» είχε υποστηρίξει ο κ. Δένδιας, με δεδομένο ότι το νέο κτίριο διαθέτει Κέντρο Επιχειρήσεων Κυβερνοάμυνας με 24ωρη λειτουργία, καθώς και εξειδικευμένα τμήματα Τεχνητής Νοημοσύνης και Ανάλυσης Δεδομένων. Πολύ περισσότερο, όταν η νέα Διεύθυνση Πληροφορικής και Κυβερνοχώρου του ΓΕΕΘΑ στελεχώνεται από έμπειρο προσωπικό του κοινού Σώματος Πληροφορικής, ενισχύοντας την ετοιμότητα των Ενόπλων Δυνάμεων απέναντι στις σύγχρονες ψηφιακές απειλές.

Αναφερόμενος ειδικά στο δωρητή του κτιρίου, Αθανάσιο Λασκαρίδη «θα ήθελα, επίσης, με την ευκαιρία αυτή να προβάλω μια ακόμα δωρεά του κ. Θανάση Λασκαρίδη σαν παράδειγμα. Σύγχρονοι ευεργέτες έχουν αγκαλιάσει τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις, σε συνέχεια μιας διαχρονικής παράδοσης του Ελληνισμού, που όμως για να είμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας, τις προηγούμενες δεκαετίες είχε παρουσιάσει σημεία κόπωσης» είχε αναφέρει κατά την τελετή θεμελίωσης ο κ. Δένδιας, καταλήγοντας πως «οὐδεὶς δύναται διδόναι, πλείον ἔχει ἐν τῇ καρδίᾳ». Η καρδιά σας ομιλεί, όχι η τσέπη σας".



Έχουν έτοιμο σχέδιο τα συμφέροντα και οι πολιτικοί απατεώνες για κυβέρνηση ειδικού σκοπού εάν η Ν.Δ. πάρει κάτω απο 25%


 

Διαβάζουμε στο bigmouth για το πόσο επικίνδυνοι είναι κάποιοι ασόβαροι που θέλουν να γυρίσουν την Ελλάδα 10 χρόνια πίσω, να σταματήσουν την άνοδο της χώρας, να την ξανά κάνουν υποχείριο ξένων και εγχώριων συμφερόντων και να επιστρέψει σε μία παρακμιακή χώρα που δεν υπολογίζει κανένας.

Μια αναφορά του γνωστού δημοσκόπου Δρυμιώτη, σε σχέση με το σχέδιο που έχει τεθεί επί τάπητος από τη διαπλοκή και τους πρόθυμους της αντιπολίτευσης, προκάλεσε σειρά συζητήσεων στον θαυμαστό χώρο των social media. 

Επί της ουσίας ο πολύπειρος αναλυτής , δεν είπε τίποτα περισσότερο από αυτό που εδώ και μήνες σας γράφω από τούτη εδώ τη στήλη. Ότι δηλαδή ο Τσίπρας και οι υπόλοιποι της αντιπολίτευσης ζουν και αναπνέουν στην προοπτική να «πέσει» κάτω από το 25% ο Μητσοτάκης , προκειμένου να ενεργοποιήσουν τον σχεδιασμό τους για τη συγκρότηση κυβέρνησης ειδικού σκοπού, που θα έχει μια και μόνη αποστολή. 

Να στείλει (λέει) τον αρχηγό Κυριάκο στο Ειδικό Δικαστήριο, για την υπόθεση των υποκλοπών, για την οποία οι μόνοι που ασχολούνται είναι ο Ανδρουλάκης, ο Τσίπρας και κάτι πικραμένοι της ζωής. 

Πάντως το σχέδιο και υπάρχει και θα επιχειρηθεί να ενεργοποιηθεί για να επιστρέψει η Ελλάδα στην παρακμή που κάποιοι ονειρεύονται.

Και για να θυμίσουμε στον κόσμο, αυτοί που είναι ακόμα κολλημένοι με τις υποκλοπές είναι ο Ανδρουλάκης που δεν έχει ομολογήσει μέχρι σήμερα τον σοβαρό λόγο που τον παρακολουθούσαν όταν ήταν ευρωβουλευτής, γιατί με το predator δεν τον παρακολουθούσαν όπως ομολόγησε ο ίδιος. Και ο πολιτικός απατεώνας και ψεύτης Αλέξης Τσίπρας που σύμφωνα με τις καταγγελίες στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ είχε κάνει το Μαξίμου κέντρο υποκλοπών παρακολουθώντας του πάντες.



Το κόμμα του πολιτικού απατεώνα θα αμολάει τα στελέχη του να κυνηγάνε τα σκάφη που τρέχουν γρήγορα

 



Μάλλον φέτος δεν θα γίνει παράσταση στο Δελφινάριο γιατί ο θίασος του μεγαλύτερου πολιτικού απατεώνα Αλέξη Τσίπρα με το όνομα ΕΛ.Α.Σ. προσφέρει πολύ γέλιο στον κόσμο.

Και τι δεν έχουμε ακούσει, και τι δεν έχουν τάξει, και τι δεν έχουν ξεστομίσει για να αρέσουν στον κόσμο, είναι πραγματικά αχαρακτήριστοι και γελοίοι.

Μιλώντας στην εκπομπή της Φαίης Μαυραγάνη στον ΣΚΑΪ, ένα από τα πρώτα νούμερα του θιάσου ΕΛ.Α.Σ. που έχει ξεχωρίσει από την πρώτη της εμφάνιση Μαριζέτα Αντωνοπούλου, μίλησε για φορολόγηση της «καταναλωτικής δαπάνης υπερπλούσιας διαβίωσης» και, όταν κλήθηκε να εξηγήσει τι εννοούσε, απάντησε:

«Συμπολίτες μας που μένουν σε υπερυπερπολυτελή διαμερίσματα, σε καινούργιο ξενοδοχείο στην Αθήνα... Δεν πρέπει αυτοί οι άνθρωποι να φορολογηθούν παραπάνω;» διερωτήθηκε για να γελάει ο κόσμος μαζί της.

Και δεν έφτανε αυτό συνέχισε λέγοντας : «Μια πισίνα καταλαβαίνουμε είναι υπερπλούτος, τα κότερα που πηγαίνουν πολύ γρήγορα είναι υπερπλούτος».

Θα πέσει πολύ γέλιο!!!



Κυριάκος Μητσοτάκης: Δεν υπάρχουν εύκολες ή μαγικές λύσεις για την ακρίβεια


 

Όπως κάθε Κυριακή, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανανέωσε το διαδικτυακό του ραντεβού στο Facebook με τους πολίτες, μια πρωτοβουλία που έχει πλέον καθιερωθεί ως σταθερός δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ κυβέρνησης και κοινωνίας.

Αναλυτικά, η ανάρτησή του

Αν έπρεπε να ξεχωρίσω μία μόνο εικόνα από την εβδομάδα που πέρασε, μια εικόνα που με γέμισε βαθιά υπερηφάνεια, αυτή είναι αναμφίβολα από την Ακρόπολη. Μετά από περίπου 220 ολόκληρα χρόνια, η δυτική όψη του Παρθενώνα αποκτά ξανά την πληρέστερη δυνατή μορφή της. Οι σκαλωσιές απομακρύνθηκαν και πλέον μπορούμε να θαυμάσουμε ανεμπόδιστα αυτό το αρχιτεκτονικό θαύμα, με την αποκατάσταση του δυτικού αετώματος. Πρόκειται για ένα επίτευγμα ιστορικής σημασίας για το μνημείο και τον παγκόσμιο πολιτισμό. Ένα έργο εξαιρετικής δυσκολίας που έγινε πραγματικότητα χάρη στους επιστήμονες, τους μηχανικούς και τους τεχνίτες της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακροπόλεως. Δούλεψαν με υποδειγματική ακρίβεια και αφοσίωση, και τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο από όλους μας.

Για την κυβέρνησή μας, η προστασία και η ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς δεν είναι μια δευτερεύουσα πολιτική, αλλά μια διαρκής εθνική υποχρέωση. Γι’ αυτό και η εικόνα από την Ακρόπολη είναι ίσως η πιο εμβληματική, αλλά δεν είναι η μόνη. Στη Σύμη παραδόθηκε το αποκατεστημένο κωδωνοστάσιο του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου, στη Ρόδο ολοκληρώθηκαν σημαντικές παρεμβάσεις σε τρία μνημεία της Μεσαιωνικής Πόλης και στη Χάλκη δημιουργήθηκε νέο Αρχαιολογικό Μουσείο, μαζί με την αποκατάσταση της Παναγίας της Χωριανής. Μικρότερα ή μεγαλύτερα, όλα αυτά τα έργα, με χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης, αποτυπώνουν μια σταθερή επιλογή μας: να επενδύουμε στον πολιτισμό όχι μόνο ως κομμάτι της ταυτότητάς μας, αλλά και ως πολύτιμη παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές.

Από τον πολιτισμό περνώ σε ένα θέμα εντελώς διαφορετικό. Την εβδομάδα αυτή παρουσιάσαμε τη νέα πλατφόρμα posokanei.gov.gr. Μια παρατήρηση εξαρχής: μια πλατφόρμα δεν πρόκειται να λύσει το πρόβλημα των υψηλών τιμών. Αν ήταν τόσο απλό, θα το είχαμε λύσει εδώ και καιρό. Πιστεύω όμως ότι περισσότερη διαφάνεια στην αγορά, καλύτερη ενημέρωση του καταναλωτή και αποτελεσματικότεροι έλεγχοι σε όλο το φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας, από το χωράφι έως το ράφι, μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμα εργαλεία στη μάχη που δίνουμε για καλύτερες τιμές. Το posokanei δεν επιχειρεί να μετακυλήσει την ευθύνη των ελέγχων στους καταναλωτές. Αντιθέτως, βοηθάει και εμάς ως πολιτεία αλλά και εσάς να ασκούμε πιο αποτελεσματικό έλεγχο στην αγορά. Κατεβάστε την εφαρμογή, δοκιμάστε τις λειτουργικότητες που προσφέρει και θα δείτε ότι μπορεί να μας κάνει εμάς ως καταναλωτές πιο απαιτητικούς και συνειδητοποιημένους αλλά και τις επιχειρήσεις πιο ανταγωνιστικές. Όσο για αυτούς που το αμφισβητούν ως εργαλείο διαφάνειας και ανταγωνισμού, είτε από την αντιπολίτευση είτε από την αγορά, ας το συνηθίσουν διότι το posokanei ήρθε για να μείνει και κάθε εβδομάδα θα γίνεται καλύτερο. Αποτελεί την εξέλιξη του e-katanalotis, με περισσότερα από 9.000 προϊόντα προς σύγκριση, περισσότερα δεδομένα και τη δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας των τιμών σε βάθος χρόνου αλλά και συγκριτικά με αντίστοιχα προϊόντα σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Η ακρίβεια παραμένει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τα νοικοκυριά και δεν υπάρχουν εύκολες ή μαγικές λύσεις. Υπάρχει μόνο συνεχής προσπάθεια, σε πολλά επίπεδα ταυτόχρονα.

Από το κόστος ζωής περνώ τώρα σε μια άλλη μεγάλη πρόκληση που είναι το στεγαστικό. Στα προγράμματα που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη για την αντιμετώπιση του προβλήματος προστίθεται πλέον και η νέα δράση «Ανακαίνιση Κατοικίας». Πολύ επιγραμματικά θα σας πω ότι με αυτό το πρόγραμμα δίνουμε ισχυρά κίνητρα για την ανακαίνιση κλειστών ή παλαιών κατοικιών, ώστε είτε να χρησιμοποιηθούν ως κύρια κατοικία των ιδιοκτητών τους είτε να διατεθούν για μακροχρόνια μίσθωση. Ταυτόχρονα, δίνεται η δυνατότητα ανακαίνισης και σε κατοικίες που ήδη χρησιμοποιούνται ως κύρια κατοικία. Γιατί είναι σημαντική αυτή η νέα δράση; Διότι απαντάει στο πρόβλημα των χιλιάδων κλειστών αδρανών ακινήτων, δηλαδή στην περιορισμένη προσφορά κατοικίας. Αλλά και γιατί αποτελεί ένα πρόγραμμα πιλότο σε όλη την Ευρώπη που πρώτη η Ελλάδα εισηγήθηκε και εφαρμόζει με κοινοτική χρηματοδότηση. Η επιδότηση μπορεί να φτάσει έως και 36.000 ευρώ ή το 95% του κόστους των εργασιών για νοικοκυριά χαμηλών και μεσαίων εισοδημάτων. Υπολογίζεται ότι μέσω της δράσης μπορούν να επιστρέψουν στην αγορά έως και 20.000 κατοικίες που σήμερα παραμένουν αδρανείς. Ήδη το ενδιαφέρον είναι ιδιαίτερα μεγάλο, καθώς έχουν εκδοθεί περισσότερες από 6.700 βεβαιώσεις επιλεξιμότητας μέσω του anakainisi.apps.gov.gr.

Υπόσχομαι ότι αυτή είναι η τελευταία πλατφόρμα που θα αναφέρω σήμερα. Αλλά έχει τη σημασία της, καθώς πρόκειται για την αξιολόγηση των δημόσιων υπηρεσιών και άρα στο πώς μπορούμε να τις βελτιώσουμε. Ξεκίνησε, λοιπόν, ο δεύτερος κύκλος αξιολόγησης μέσω του axiologisi.ypes.gov.gr. Θυμίζω ότι από την πρώτη διαδικασία αξιολόγησης, στην οποία συμμετείχαν περίπου 65.000 πολίτες, προέκυψαν χρήσιμα συμπεράσματα για υπηρεσίες που χρειάζονταν αλλαγές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι πολεοδομίες, οι οποίες αξιολογήθηκαν αρνητικά από τους πολίτες και σήμερα βρίσκονται στο επίκεντρο μιας μεγάλης μεταρρύθμισης με την υπαγωγή τους στο νέο ψηφιακό Κτηματολόγιο. Θα ήθελα, λοιπόν, να ενθαρρύνω όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες να συμμετάσχουν. Η γνώμη σας μετράει και, κυρίως, πιάνει τόπο.

Στα εργασιακά τώρα, ακόμη μία συλλογική σύμβαση εργασίας υπογράφηκε αυτήν την εβδομάδα, αυτήν τη φορά για τους τεχνολόγους και επιστήμονες τροφίμων. Είναι η πρώτη συμφωνία στον κλάδο μετά από 15 χρόνια, με αυξήσεις στις αποδοχές και πρόσθετες παροχές για τους εργαζόμενους. Όμως να σταθώ στο θέμα αυτό, καθώς η ελληνική προσπάθεια για την ενίσχυση των συλλογικών συμβάσεων συζητείται πλέον και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Πριν από λίγες ημέρες είχα την ευκαιρία να παρουσιάσω στις Βρυξέλλες την Εθνική Κοινωνική Συμφωνία που υπογράψαμε με τους κοινωνικούς εταίρους, η οποία συγκεντρώνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς μια συμφωνία που υπεγράφη με πρωτοβουλία μιας κεντροδεξιάς κυβέρνησης έχει ήδη οδηγήσει στην επέκταση των συλλογικών συμβάσεων, καλύπτοντας μέσα σε λίγους μήνες πάνω από το 15% των εργαζομένων της χώρας με αυξήσεις μισθών και πρόσθετη προστασία.

Ας περάσω τώρα στο πολύ σημαντικό ζήτημα της πρόληψης πυρκαγιών που απαιτεί τη διαρκή προσοχή όλων μας. Μπαίνουμε πλέον στην πιο απαιτητική περίοδο της αντιπυρικής περιόδου και οι συνθήκες ευνοούν τόσο την εκδήλωση όσο και την ταχεία εξάπλωση των πυρκαγιών. Από την 1η Μαΐου έχουν καταγραφεί 803 πυρκαγιές σε όλη τη χώρα, οι οποίες ευτυχώς αντιμετωπίστηκαν άμεσα, χωρίς να προκαλέσουν μεγάλες καταστροφές. Στέκομαι ιδιαίτερα στον καθαρισμό των οικοπέδων. Έχει αποδειχθεί στην πράξη, ξανά και ξανά, ότι μπορεί να αποτρέψει την εκδήλωση μιας πυρκαγιάς ή να περιορίσει σημαντικά την εξάπλωσή της. Από την Τρίτη ξεκινούν οι έλεγχοι από τους δήμους και η επιβολή των προβλεπόμενων κυρώσεων. Γι’ αυτό και προτρέπω όσους δεν το έχουν κάνει να σπεύσουν έστω και τώρα. Έχει αποδειχθεί ότι κατοικίες που κινδύνευσαν τα προηγούμενα χρόνια από πυρκαγιές τελικά σώθηκαν γιατί είχαν κάνει ακριβώς αυτούς τους καθαρισμούς. Η πρόληψη είναι πάντα προτιμότερη από την αντιμετώπιση μιας καταστροφής και ο καθαρισμός των οικοπέδων είναι ίσως το πιο απλό αλλά και το πιο αποτελεσματικό μέτρο πρόληψης που έχουμε στη διάθεσή μας.

Η προετοιμασία για τις φυσικές καταστροφές έχει όμως και μια ακόμη σημαντική διάσταση. Τη φροντίδα των ζώων που κινδυνεύουν από πυρκαγιές και άλλα ακραία φαινόμενα. Γι’ αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία ο Εθνικός Μηχανισμός Προστασίας Ζώων, τον οποίο δημιουργήσαμε. Αυτό που ξεκίνησε πριν από λίγα χρόνια μέσα από τη συνεργασία της Πολιτείας, εθελοντών και φιλοζωικών οργανώσεων έχει πλέον αποκτήσει οργανωμένη και μόνιμη μορφή, συντονίζοντας επιχειρήσεις διάσωσης και περίθαλψης ζώων σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών. Είχα την ευκαιρία να δω από κοντά τη νέα δομή φιλοξενίας και περίθαλψης πληγέντων ζώων στον Δήμο Γαλατσίου, όπου γίνεται εξαιρετική δουλειά. Μακάρι να μην χρειαστεί ποτέ να αξιοποιηθούν αυτές οι υποδομές στον βαθμό που έχουν σχεδιαστεί. Είναι όμως σημαντικό ότι πλέον υπάρχουν.

Για το τέλος, έχω αφήσει θέματα που αφορούν τα διεθνή.

Θα ξεκινήσω, φυσικά, με τη συμφωνία-πλαίσιο που υπέγραψαν οι Ηνωμένες Πολιτείες και το Ιράν την Παρασκευή στην Ελβετία, η οποία ενθαρρύνει τη συνέχιση του διαλόγου και των διπλωματικών προσπαθειών ώστε να επιτευχθεί οριστική συμφωνία για τον τερματισμό της σύγκρουσης στον Περσικό. Η Ελλάδα χαιρετίζει τη συμφωνία και, ως μέλος της ΕΕ, μπορεί να συμβάλλει στην προώθηση μιας συνολικής στρατηγικής για διαρκή ειρήνη σε ολόκληρη τη Μέση Ανατολή. Επείγει βεβαίως η αποκατάσταση -χωρίς περιορισμούς- της ελεύθερης ναυσιπλοΐας στα Στενά του Ορμούζ, καθώς η ομαλή ροή των ενεργειακών αποθεμάτων της περιοχής είναι πρωταρχικής σημασίας τόσο για την περιφερειακή σταθερότητα όσο για την παγκόσμια οικονομία. Ήδη και μόνο με την ανακοίνωση της συμφωνίας-πλαίσιο υπήρξε αποκλιμάκωση των διεθνών τιμών του πετρελαίου κατά 20% που σημαίνει ότι η επίτευξη οριστικής και εφαρμόσιμης συμφωνίας θα είναι καταλύτης για την μείωση του ενεργειακού κόστους και για την υποχώρηση των πληθωριστικών πιέσεων που έχουν «πληγώσει» τις ευρωπαϊκές οικονομίες και τα νοικοκυριά.

Η σημαντική αυτή εξέλιξη έρχεται σε μια στιγμή που η θέση της Ελλάδας ως αξιόπιστου ενεργειακού εταίρου στην Ανατολική Μεσόγειο αναβαθμίζεται. Η χώρα μας συμμετέχει μαζί με τις ΗΠΑ, την Κύπρο και το Ισραήλ στη δημιουργία του Κέντρου Ενέργειας Ανατολικής Μεσογείου, μιας πρωτοβουλίας που αποσκοπεί στην ενίσχυση της ενεργειακής ασφάλειας, στην ανάπτυξη νέων υποδομών και στην προσέλκυση επενδύσεων στην περιοχή. Παράλληλα, ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες για την είσοδο της Chevron σε νέο ερευνητικό έργο ανοιχτά του Κυπαρισσιακού Κόλπου. Όπως έχω πει, η παρουσία ενός από τους μεγαλύτερους ενεργειακούς ομίλους παγκοσμίως αποτελεί ακόμη μία ψήφο εμπιστοσύνης στις προοπτικές της χώρας μας και στη στρατηγική που ακολουθούμε για την αξιοποίηση των ενεργειακών μας δυνατοτήτων.

Ένα επίσης σημαντικό νέο, και κλείνω με αυτό, είναι η επίσημη ένταξη της χώρας μας στο ευρωπαϊκό αμυντικό χρηματοδοτικό εργαλείο SAFE, εξασφαλίζοντας 700 εκ. ευρώ για επενδύσεις σε κρίσιμες αμυντικές δυνατότητες, όπως η στρατηγική επιτήρηση, οι ασφαλείς επικοινωνίες και οι τεχνολογίες αντιμετώπισης drones. Θεωρώ αυτήν την εξέλιξη ιδιαίτερα σημαντική, γιατί για πρώτη φορά η Ευρώπη κάνει ένα τόσο ουσιαστικό βήμα κοινής χρηματοδότησης της άμυνας και η χώρα μας βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της προσπάθειας. Σε μια εποχή γεωπολιτικών αναταράξεων, η ασφάλεια δεν είναι ούτε θεωρητική έννοια ούτε δεδομένο αγαθό. Είναι προϋπόθεση σταθερότητας, ανάπτυξης και εθνικής αυτοπεποίθησης. Και γι’ αυτό οφείλουμε να αξιοποιούμε κάθε δυνατότητα που ενισχύει τη θέση της χώρας μας.

Κλείνω με μια πιο προσωπική σκέψη για τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα. Από όλες τις ιδιότητες που έχω στη ζωή μου, εκείνη του πατέρα είναι από τις πιο σημαντικές και τις πιο καθοριστικές. Και ως πατέρας, αλλά και ως γιος, ξέρω καλά πόσο βαθύ είναι αυτό το αποτύπωμα. Είναι ένας ρόλος γεμάτος ευθύνη, αλλά και η μεγαλύτερη χαρά: να είσαι εκεί, στήριγμα στα εύκολα και στα δύσκολα, και να βλέπεις τα παιδιά σου να μεγαλώνουν και να τραβούν τον δικό τους δρόμο. Χρόνια πολλά, λοιπόν, σε όλους τους μπαμπάδες.

Καλή σας ημέρα!



Άθλια συμπεριφορά Ανδρουλάκη σε εκλεγμένα στελέχη του ΠΑΣΟΚ στην Θεσσαλονίκη που τους αγνόησε

 


Η συμπεριφορά του Νίκου Ανδρουλάκη στη Θεσσαλονίκη προκάλεσε δυσαρέσκεια στα τοπικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ, και δεν είναι η μόνη φορά που ο ακατάλληλος πρόεδρος του κόμματος συμπεριφέρεται έτσι.

Σύμφωνα με όσα καταγγέλουν σοβαρά στελέχη του ΠΑΣΟΚ, ο Νίκος Ανδρουλάκης κάθισε σε κεντρικό καφέ της πόλης με τοπικά στελέχη, αλλά μόνο με αυτά που ήθελε ο πρόεδρος και τον είχαν στηρίξει στις τελευταίες εσωκομματικές εκλογές, αποκλείοντας τους υπόλοιπους, που δεν τους υπολόγισε καν.

Πολλά τοπικά στελέχη υποστηρίζουν ότι με τη συμπεριφορά Ανδρουλάκη, δεν είναι τυχαίο ότι το κόμμα στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται σε χαμηλά μονοψήφια νούμερα και κινείται στη τέταρτη και πέμπτη θέση, όπως έχει καταντήσει να κινείται και σε όλη την Ελλάδα.

Ακολουθεί η σχετική ανάρτηση:

Ο σωστός τίτλος θα ήταν «ο καφές Ανδρουλάκη με την ομάδα του»… Στις πόσες «ήττες» στην Θεσσαλονίκη αντί για ομαδάρχης πρέπει να θυμηθείς ότι είσαι πρόεδρος;;;



Γαλλής: Η Κοβέσι οφείλει απαντήσεις, ζήτησε διώξεις δίχως να υπάρχουν οι προϋποθέσεις

 



Ο περίεργος και βρόμικος ρόλος της Ρουμάνας Κοβέσι φαινόταν από την αρχή, και η κατάχρηση εξουσίας που κάνει επεμβαίνοντας σε ένα κράτος είναι συστηματική, κάτι που δεν κάνει μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε άλλα κράτη της Ε.Ε..

Ο Δημήτρης Γαλλής σχολιάζει μέσα από τα social και το facebook, τη συμπεριφορά της Λάουρα Κοβέσι για τον ΟΠΕΚΕΠΕ και όχι μόνο, λέγοντας ότι η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία οφείλει απαντήσεις.

Συγκεκριμένα ο Δημήτρης Γαλλής σε ανάρτησή του αρχικά σχολίασε τις αντιφάσεις της Λάουρα Κοβέσι όσον αφορά την προσφυγή της για την ανανέωση των Ευρωπαίων Εισαγγελέων στην Ελλάδα. Υπενθυμίζεται ότι αν και οι ελληνικές Αρχές ανανέωσαν για 2 έτη τους Εισαγγελείς, όπως ζήτησε η Κοβέσι, τώρα προσφεύγει για να παραταθεί η ανανέωση τους στα 5 έτη.



Η ανάρτηση του Δημήτρη Γαλλή

Όπισθεν ολοταχώς !

Από εκεί που στεντορείως δήλωνε "όποιος αμφισβητεί την ανανέωση της θητείας, να προσφύγει στο Δικαστήριο της Ε.Ε"., τώρα η ίδια εφαρμόζει την ελληνική νομοθεσία και προσφεύγει στον Άρειο Πάγο.

Κατά τη γνώμη μου η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία δεν έχει έννομο συμφέρον να προσφύγει, μόνο οι ενδιαφερόμενοι προσωπικά μπορούν (η ευρωπαϊκή Εισαγγελία μπορεί να επιλέξει ή απορρίψει μόνο μεταξύ των προτεινομένων - δεν μπορεί να υποδείξει ποιοι θα είναι προτεινόμενοι - τούτο είναι αποκλειστικά εθνικό θέμα).

Εξακολουθεί η κ. Γενική Εισαγγελέας να μας οφείλει απαντήσεις: 

Προς τι η εμμονή σε συγκεκριμένα πρόσωπα;

Πολύ περισσότερο όταν ζήτησαν άδεια δίωξης βουλευτών χωρίς να υπάρχουν προϋποθέσεις δίωξης (θυμίζω ότι η έρευνα κατά βουλευτών είναι ελεύθερη). Μέχρι σήμερα, ενάμισι μήνα μετά, δεν έχει ασκηθεί δίωξη (και όλα δείχνουν ότι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα ασκηθεί).

Ακολουθεί η σχετική ανάρτηση:



Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Κρύψτε ακριβά αυτοκίνητα, πισίνες και σκάφη και μην μένετε σε καλά ξενοδοχεία γιατί έρχεται η ΕΛ.Α.Σ. του πολιτικού απατεώνα

 



ΕΛ.Α.Σ. ένα κόμμα που φτιάχτηκε από ένα αποδεδειγμένα πολιτικό απατεώνα που έχει γράψει το όνομα του στις μαύρες σελίδες της Ελληνικής πολιτικής ιστορίας.

Όπως ακριβώς έκανε όταν ήταν αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, έτσι κάνει και τώρα, έχει μαζέψει δίπλα του ακριβώς ίδια νούμερα με τον προηγούμενο θίασο, και για να δείξει ότι δεν είναι πλέον ο ίδιος πολιτικός απατεώνας, αλλά ένας άλλος νέος πολιτικός απατεώνας, βάζει στόχο όσους έχουν ακριβά αυτοκίνητα, όσους έχουν πισίνα, όσους έχουν σκάφη και όσους τολμάνε να μείνουν σε καινούργια ξενοδοχεία.

Μιλώντας χθες στην εκπομπή Mega Σαββατοκύριακο, το νέο νούμερο στον θίασο του πολιτικού απατεώνα ΕΛ.Α.Σ. Χάρης Αθανασιάδης ρωτήθηκε για το θέμα της φορολογίας και απάντησε ότι στόχος του κόμματός του είναι να φορολογηθεί η υπερπολυτελής διαβίωση και μάλιστα, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του, από αυτή τη φορολόγηση το κράτος θα κερδίσει 600 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο.

Σήμερα, μιλώντας στην εκπομπή της Φαίης Μαυραγάνη στον ΣΚΑΪ, κορυφαίο νούμερο του θιάσου που έχει κάνει top εμφανίσης η Μαριζέτα Αντωνοπούλου, μίλησε για φορολόγηση της «καταναλωτικής δαπάνης υπερπλούσιας διαβίωσης» και, όταν κλήθηκε να εξηγήσει τι εννοούσε, απάντησε:

«Συμπολίτες μας που μένουν σε υπερυπερπολυτελή διαμερίσματα, σε καινούργιο ξενοδοχείο στην Αθήνα... Δεν πρέπει αυτοί οι άνθρωποι να φορολογηθούν παραπάνω;» διερωτήθηκε για να γελάει ο κόσμος μαζί της.

Και συνέχισε με τον, κατά την ίδια, ορισμό του υπερπλούτου: «Μια πισίνα καταλαβαίνουμε είναι υπερπλούτος, τα κότερα που πηγαίνουν πολύ γρήγορα είναι υπερπλούτος», ενώ εάν πηγαίνουν αργά δεν είναι πλούτος.

Επανέλαβε, δε, την πρόταση για αύξηση στη φορολογία των μερισμάτων από 5% σε 15%, αλλά σταδιακά και όχι «με τη μία» για να μην τους πειράξει.



Προσήχθη για κατάθεση η οδηγός που σκότωσε το σκυλάκι - Έγινε δικογραφία και εστάλη στο Εισαγγελέα


 

Μία 60χρονη είναι η οδηγός που στις 18 Ιουνίου σκότωσε με το ΙΧ της την Σίσι ένα σκυλάκι που ζούσε στη Γαστούνη και στη συνέχεια έφυγε από το σημείο αφήνοντάς το αβοήθητο.

Σύμφωνα με το patrisnews, η 60χρονη είναι από τα Λεχαινά της Ηλείας και η ίδια φέρεται να είπε στους αστυνομικούς ότι είδε το σκυλί στη μέση του δρόμου και σταμάτησε προκειμένου να μην το πατήσει. Όπως φέρεται να ανέφερε, περίμενε για λίγο, πίστεψε ότι το ζώο είχε φύγει και στη συνέχεια ξεκίνησε ξανά. Φέρεται μάλιστα να παραδέχθηκε ότι αντιλήφθηκε ότι πέρασε με το ΙΧ της πάνω από το άτυχο ζώο, αλλά δεν παρέμεινε στο σημείο για να το βοηθήσει.

«Είδα το σκυλί στη μέση του δρόμου. Σταμάτησα για να μην το πατήσω. Περίμενα για λίγο και πίστευα ότι έφυγε και ξεκίνησα ξανά. Κατάλαβα ότι το πάτησα, αλλά φοβήθηκα και γι’ αυτό έφυγα», φέρεται να υποστήριξε στους αστυνομικούς και αναρωτιόμαστε ποιόν φοβήθηκε; Το νεκρό σκυλάκι; Η μην την πάρουν χαμπάρι που το σκότωσε;

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η συγκεκριμένη φράση, εφόσον επιβεβαιώνεται, δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερο βάρος γύρω από την υπόθεση, καθώς το ζήτημα δεν περιορίζεται μόνο στη στιγμή του τραυματισμού ή της θανάτωσης του ζώου, αλλά και στην απόφαση της οδηγού να εγκαταλείψει το σημείο αφήνοντας το αβοήθητο.

Ακόμη ένα στοιχείο που προκαλεί προβληματισμό είναι ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στο αυτοκίνητο επέβαιναν και άλλα δύο άτομα, ένας άνδρας στη θέση του συνοδηγού και ένα παιδί στο πίσω κάθισμα.

Το περιστατικό έχει ξεσηκώσει κύμα αντιδράσεων, με πολίτες και φιλόζωους να ζητούν να διερευνηθούν πλήρως οι συνθήκες κάτω από τις οποίες σκοτώθηκε το ζώο, αλλά και να κινηθούν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες από τις αρμόδιες αρχές για να τιμωρηθεί πραγματικά η δράστης.

Η υπόθεση πλέον βρίσκεται στα χέρια της Αστυνομίας, που άνοιξε δικογραφία την οποία έστειλε στον εισαγγελέα.