Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ακροαριστεροί κακοποιοί βανδάλισαν το σπίτι του Νίκου Χαρδαλιά και τις γύρω πολυκατοικίες εκφοβισμό για τα προσφυγικά



Άνανδρη όπως είναι όλοι οι ακροαριστεροί κακοποιοί που κινούνται στον αντιεξουσιαστικό χώρο, και νομίζουν ότι με την εκφοβισμό η κυβέρνηση δεν θα καθαρίσει την χωματερή των προσφυγικών, αφήνοντας κακοποιού, λαθρομετανάστες να κάνουν τον χώρο γκέτο.

«Ο Νίκος Χαρδαλιάς δέχθηκε άνανδρη επίθεση από 150 αναρχικούς ακροαριστερούς κακοποιούς στο σπίτι του και όχι στο γραφείο του», τόνισε ο Κ. Κυρανάκης.

Ο γραμματέας της ΝΔ, μιλώντας στο Mega, σημείωσε ότι οι ακροαριστεροί κακοποιοί έβαψαν μια ολόκληρη γειτονιά με απειλητικά συνθήματα για τη ζωή του.

«Θα ήθελα να εκφράσω την αμέριστη και απόλυτη στήριξή μου και της ΝΔ στον Ν. Χαρδαλιά και την οικογένειά του, ο οποίος χθες στο σπίτι του, και όχι στο γραφείο του στην Περιφέρεια, δέχθηκε επίθεση από 150 αναρχικούς οι οποίοι έβαψαν ολόκληρη τη γειτονιά, τις πολυκατοικίες όπου ζουν οικογένειες, παιδιά, κανονικοί άνθρωποι, με απειλητικά συνθήματα για τη ζωή του», ανέφερε αρχικά ο κ. Κυρανάκης.



Ο ίδιος τόνισε ότι «ο κ. Χαρδαλιάς δέχθηκε αυτή την επίθεση γιατί δίνει μια μάχη για τα Προσφυγικά στη Λ. Αλεξάνδρας που για 25 χρόνια ήταν σε εγκατάλειψη, και τώρα η Περιφέρεια Αττικής και η κυβέρνηση κάνουν αυτό που χρειάζεται για να εφαρμοστεί ο νόμος».

«Ο κ. Χαρδαλιάς κάνει το αυτονόητο, δίνει αγώνα για την εφαρμογή του νόμου. Έχει πει ότι κανένας δεν θα μείνει μόνος του, ότι όσοι είναι μέσα και το έχουν πραγματική ανάγκη και το επιθυμούν θα μπορούν να έχουν κοινωνική κατοικία, και φροντίδα από το κράτος. Σε αυτό αντιδρούν οι καταληψίες», συνέχισε ο κ. Κυρανάκης.

«Έχουμε πάρει μέτρα να φύγουν οι ποινικοί»

Όσον αφορά στους καταληψίες στα Προσφυγικά, ο κ. Κυρανάκης δήλωσε: «Έχουμε πάρει μέτρα να φύγουν οι ποινικοί, να φύγουν οι καταληψίες, όσοι έχουν πραγματική ανάγκη να έχουν τη φροντίδα του κράτους και τα κτίρια αυτά να γίνουν κοινωνικές κατοικίες και κατοικίες φροντίδας για τους καρκινοπαθείς του Νοσοκομείου "Άγιος Σάββας"».

Τέλος, ο γραμματέας της ΝΔ κάλεσε το ΠΑΣΟΚ και τον δήμαρχο Αθηναίων, Χάρη Δούκα, να πάρει θέση σχετικά με το αν είναι υπέρ της κατασκευής κοινωνικών κατοικιών στα Προσφυγικά ή θέλει να συνεχίσει η κατάσταση εγκατάλειψης.

«Θέλω μια καθαρή πολιτική απάντηση από το ΠΑΣΟΚ, να ξέρει ο Έλληνας πολίτης με ποιον έχει να κάνει και τι ψηφίζει. Εμείς τη δουλειά μας θα την κάνουμε και θέλω να ξέρει η οικογένεια του Ν. Χαρδαλιά, η κόρη του, τα παιδιά του, ότι δεν είναι μόνη σε αυτή τη μάχη. Όλη η ΝΔ αισθάνεται περήφανη για αυτόν τον αγώνα που δίνει για την εφαρμογή του νόμου. Θα εφαρμοστεί ο νόμος. Η Αστυνομία θα πάει όσες φορές χρειαστεί και θα κάνουμε τη δουλειά μας όπως δεν την έκανε κανένας άλλος μέχρι να έρθουμε εμείς», σημείωσε ο κ. Κυρανάκης καταληκτικά.












Αδελφός Σταυρούλας Λεβεντάκη, μετά τις προκλητικές δηλώσεις της συζύγου του Σκοπιανού: Χειρότερο τέρας και από αυτόν -Θα καταθέσω μήνυση

 



Συντετριμμένος είναι ο αδελφός της δολοφονημένης Σταυρούλας Λεβεντάκη, ο οποίος αναφερόμενος στην προκλητική σύζυγο του 43χρονου Σκοπιανού γυναικοκτόνου δήλωσε ότι «είναι χειρότερο τέρας από αυτόν».

Μιλώντας στις κάμερες έξω από το δικαστικό μέγαρο στα Χανιά ο αδελφός της Σταυρούλας Λεβεντάκη, η οποία δολοφονήθηκε άγρια από τον 43χρονο, δήλωσε ότι «δυστυχώς είμαι σε μια άσχημη θέση. Ούτε ήθελα να τον ξαναδώ αυτόν (σ.σ.: τον 43χρονο) ούτε το δεύτερο τέρας που είναι η γυναίκα του. Εύχομαι να πάθει ό,τι χειρότερο».

Με αφορμή τις προκλητικές και απαξιωτικές δηλώσεις της συζύγου του γυναικοκτόνου εναντίον της Στ. Λεβεντάκη, ο αδελφός του θύματος δήλωσε ότι «θα καταθέσω μήνυση και στη γυναίκα του (σ.σ.: του 43χρονου) γιατί δεν είναι πρέπον να μιλά για ανθρώπους που δεν ζουν και να προσβάλλει έτσι. Τη θεωρώ χειρότερο τέρας και από αυτόν με τη δήλωση που έκανε».

Αναφορικά με την προσπάθεια του 43χρονου να ρίξει ευθύνες στον ίδιο σχετικά με την εξαφάνιση της Στ. Λεβεντάκη, ο αδελφός της δήλωσε ότι «Και αυτός και η γυναίκα του συνεχίζει, αλλά ο έξυπνος παραδέχεται, ο χαζός επιμένει».



Οι προκλητικές και απαξιωτικές δηλώσεις της συζύγου του 43χρονου

Υπενθυμίζεται ότι χθες, η σύζυγος του 43χρονου καθ' ομολογίαν δράστη της γυναικοκτονίας, μιλώντας στο Mega δήλωσε για τη Στ. Λεβεντάκη: «Ναι μωρέ, τη θυμάμαι. Αφού ερχότανε, έκανε τσεκ στο σπίτι… Εντάξει, ήταν μια περίεργη γυναίκα, εννοείται. Δεν ήτανε 100% στα συγκαλά της. Ήταν παράξενος άνθρωπος. Αλλά εμείς πηγαίναμε με τα νερά της. Στους λογαριασμούς μας ήμασταν τυπικοί, όλα αυτά θα αποδειχθούν. Ούτε μέρα ούτε στιγμή δεν αργήσαμε να της πληρώνουμε τα ενοίκιά της, τα νερά της, τα ρεύματά της, ό,τι μας έλεγε. Στο όνομά μας. Το σπίτι πεντακάθαρο, περιποιημένο… Είμαστε δυο άνθρωποι σε τόσο μεγάλο σπίτι, που της το είχαμε πει κιόλας: "Εντάξει, δεν το χρειαζόμαστε, αλλά εντάξει, αφού θέλεις να το νοικιάσεις ολόκληρο, το παίρνουμε”. Τι να κάνουμε; Εμείς έτσι κι αλλιώς, άλλο ένα συμβόλαιο θέλαμε. Τρία χρόνια ήμασταν, θέλαμε άλλα τρία χρόνια και μετά, της λέω, έτσι κι αλλιώς θα φύγουμε, πάμε στο δικό μας. Δεν έχουμε λόγο να κάτσουμε εδώ».

Για τα σενάρια για παράνομη σχέση του 43χρονου με το θύμα, είπε: «Αυτά είναι βλακείες! Εγώ με τον άντρα μου δεν είχα καθόλου κακή σχέση, είμαστε άριστα. Τα είχαμε συζητήσει όλα αυτά. Κι εγώ του λείπω το καλοκαίρι, και όλα αυτά, αλλά εμείς μιλούσαμε 10 φορές την ημέρα στο τηλέφωνο. Ο άντρας μου είχε κάνει εφαρμογή και έβλεπα ανά πάσα ώρα και στιγμή πού είναι το κινητό του! Είναι αυτά πράγματα που λένε; Να κάνει σχέση αυτός με αυτή; Η σχέση μας είναι άριστη. Το ερωτικό, δηλαδή, όχι να το σκεφτώ, αηδιάζω… Και πώς ήταν αυτή; Βρωμούσε και ζωντανή, να το πω και στα ίσα! Ο άντρας μου δεν κοίταξε ποτέ άλλη γυναίκα. Όχι τώρα τελευταία που είμαστε 20 χρόνια, ούτε στην αρχή που ήταν και πιο νέος. Γιατί του είχα εμπιστοσύνη και μου είχε εμπιστοσύνη. Επειδή κι εγώ είμαι μακριά, κι αυτός είναι μακριά 5 μήνες το καλοκαίρι. Ένας άνθρωπος που ήθελε να κάνει ερωτικές μ…, δεν θα τον έβρισκα ανά πάσα στιγμή στο κινητό όποτε τον έπαιρνα. Ποτέ δεν υπήρξε να τον πάρω τηλέφωνο και να μη μου απαντήσει».





Interview: Πρώτη η ΝΔ με 28,1%, δεύτερη η ΕΛΑΣ του πολιτικού απατεώνα με 14,5%, τρίτο το ΠΑΣΟΚ με 12,3%

 


Πρώτη θέση η Νέα Δημοκρατία με άνοδο δύο μονάδων σε σχέση με τον Μάιο, καταγράφει δημοσκόπηση της Interview για την ιστοσελίδα politic.gr.

Συγκεκριμένα η ΝΔ συγκεντρώνει 28,1% στο ερώτημα «αν την επόμενη Κυριακή είχαμε βουλευτικές εκλογές ποιο κόμμα θα ψηφίζατε;», έναντι 26,1% σε δημοσκόπηση της ίδιας εταιρείας για την ίδια ιστοσελίδα τον Μάιο.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα κόμματα, η ΕΛΑΣ του πολιτικού απατεώνα Αλέξη Τσίπρα εδραιώνεται στη δεύτερη θέση με 14,5%, καταγράφοντας κέρδη 1,7 μονάδων σε σχέση με τον Μάιο, το ΠΑΣΟΚ του ακατάλληλου για αρχηγός Νίκου Ανδρουλάκη παραμένει «κολλημένο» στο 12,3% και η Ελπίδα για τη Δημοκρατία της Μαρίας Καρυστιανού χάνει 2,1 μονάδες, καταγράφοντας 5,4% τον Ιούνιο έναντι 7,5% τον Μάιο.



Αναλυτικά τα ποσοστά (σε παρένθεση τα ποσοστά του Μαΐου)

Νέα Δημοκρατία: 28,1% (26,1%)

ΕΛ.Α.Σ.: 14,5% (12,8%)

ΠΑΣΟΚ: 12,3% (12,3%)

Ελληνική Λύση: 7,4% (5,8%)

Ελπίδα: 5,4% (7,5%)

ΚΚΕ: 4,5% (5%)

Φωνή Λογικής: 4,0% (3,9%)

Πλεύση Ελευθερίας: 3,0% (3,2%)

ΜέΡΑ25: 2,9% (2,8%)

Δημοκράτες: 2,0% (2,5%)

ΣΥΡΙΖΑ: 0,5% (0,5%)

Νίκη: 0,5% (0,6%)

Νέα Αριστερά: 0,3% (0,5%)

Άλλο κόμμα: 5,1% (3,8%)

Αναποφάσιστοι: 9,5% (12,7%)



Στη δημοσκόπηση τέθηκε και το ερώτημα για το ποιον πολιτικό αρχηγό εμπιστεύονται περισσότερο οι πολίτες για τη διακυβέρνηση της χώρας, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να διατηρεί την πρωτιά με 32% ενώ ακολουθούν «κανένας» με 16,3%, ο πολιτικός απατεώνας της χώρας Αλέξης Τσίπρας με 15,4%, ο ακατάλληλος για αρχηγός του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης 10%, ο επιστολογράφος του Ιησού Κυριάκος Βελόπουλος με 6,7% και ψωνισμένη Μαρία Καρυστιανού με 5,1%.

Όσον αφορά τα στελέχη της ΕΛΑΣ του πολιτικού απατεώνα Αλέξη Τσίπρα, οι ερωτηθέντες εκτιμούν σε ποσοστό 42% ότι είναι πρόσωπα χωρίς πειστική πολιτική παρουσία, ενώ το 29% βλέπει ανακύκλωση παλιών πολιτικών προσώπων και το 15% βλέπει πρόσωπα με επάρκεια και σοβαρότητα.



Για την «Ελπίδα» της ψωνισμένης εργαλειοποιήτριας των Τεμπών Μαρίας Καρυστιανού το 67% θεωρεί ότι τα στελέχη του κόμματος δεν έχουν πειστική πολιτική παρουσία, το 6% βλέπει πρόσωπα με επάρκεια και σοβαρότητα και το 17% αναγνωρίζει πρόσωπα με καλές προθέσεις αλλά περιορισμένη εμπειρία.



Στην ερώτηση, δε, «πόσο πιθανό είναι να ψηφίζατε ένα κόμμα με επικεφαλής τον Αντώνη Σαμαρά» το 78% απαντά απαξιωτικά «καθόλου», το 12% «πολύ/αρκετά) και το 8% «λίγο».



Συνελήφθη 25χρονος λαθρομετανάστης απο την Υεμένη - Ακολουθούσε 26χρονη με τα γεννητικά του όργανα σε κοινή θέα

 


Στη σύλληψη ενός 25χρονου άνδρα λαθρομετανάστη από την Υεμένη ο οποίος ακολουθούσε μία 26χρονη με το μόριο του σε κοινή θέα προχώρησαν το απόγευμα της Δευτέρας (22/6) αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν λίγο μετά τις 19.00 το απόγευμα όταν ο 25χρονος, που εκείνη τη στιγμή βρισκόταν απέναντι από την Πάντειο, έβγαλε το μόριο του και άρχισε να ακολουθεί την 26χρονη σε υπόγειες διαβάσεις πέριξ της λεωφόρου Συγγρού.

Τελικά η γυναίκα κατάφερε να του ξεφύγει σε σημείο που βρισκόταν κοντά σε παιδική χαρά με ανήλικα παιδιά. Κάλεσε τις Αρχές και ύστερα από λίγο ο δράστης εντοπίστηκε επί της οδού Λαγουμιτζή στο Νέο Κόσμο και συνελήφθη για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας και παράνομη είσοδο στη χώρα.



Την άρση της βουλευτικής ασυλίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής

 


Την άρση της βουλευτικής ασυλίας της ακροαριστερής Ζωής Κωνσταντοπούλου και την παραπομπή της στην Δικαιοσύνη για τις υποθέσεις διατάραξης της δίκης των Τεμπών αποφάσισε να εισηγηθεί προς την Ολομέλεια η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής.

Υπέρ της άρσης της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας για τις τρεις δικογραφίες που διαβιβάστηκαν το προηγούμενο διάστημα στο κοινοβούλιο ψήφισαν Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ. Ο ΣΥΡΙΖΑ και η Ελληνική Λύση δήλωσαν «παρών» ενώ ΚΚΕ, Νίκη και Πλεύση Ελευθερίας καταψήφισαν.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, η Κωνσταντοπούλου κατέθεσε αίτηση εξαίρεσης κατά του προέδρου της Επιτροπής Γιώργου Γεωργαντά και των βουλευτών Δημήτρη Καιρίδη και Νότη Μηταράκη. Tο προεδρείο απάντησε ότι τέτοια διαδικασία δεν προβλέπεται στην Επιτροπή, με βάση τον Κανονισμό της Βουλής.

Δημοσιογράφοι που βρίσκονταν στο σημείο άκουσαν την κυρία Κωνσταντοπούλου να μιλά στους διαδρόμους για δήθεν «νταηλίκια» και να καταγγέλλει σε βάρος της δήθεν «κακοποίηση» για να αποπροσανατολίσει από την πραγματικότητα των εγκλημάτων που διέπραξε.

H Κωνσταντοπούλου επειδή φοβάται ζήτησε να μην αρθεί η ασυλία της ενώ σε συνομιλία της με δημοσιογράφους υποστήριξε ότι οι δικογραφίες δήθεν «είναι κατασκευασμένες» και στοχεύουν στην δήθεν πολιτική της δίωξη, και όχι στην εγκληματική συμπεριφορά της. Παράλληλα, ισχυρίστηκε ότι κατά την διάρκεια της συνεδρίασης υπέστη «κακοποιητική» συμπεριφορά «από ένα  Boy’s Club που φέρεται στις γυναίκες σαν σκουπίδια».

Υπενθυμίζεται πως τα αιτήματα άρσης ασυλίας για την κυρία Κωνσταντοπουλου αφορούν:

Το πρώτο αίτημα υποβλήθηκε για δικογραφία που σχηματίσθηκε αυτεπαγγέλτως και εξ αφορμής της από 20-3-2026 αναφοράς που υποβλήθηκε από δικαστική γραμματέα, ενώπιον του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Λάρισας. Η συγκεκριμένη δικαστική υπάλληλος αναφέρει ότι, στις 20 Μαρτίου 2026, η Ζωή Κωνσταντοπούλου (μαζί με τον Πάνο Ρούτσι) εισήλθαν στο γραφείο της και αφού έκλεισαν την πόρτα, της έκαναν ερωτήσεις σχετικά με συγκεκριμένη δικαστή που χειρίστηκε ζήτημα αναφορικά με την υπόθεση των Τεμπών. Παράλληλα, φέρεται ότι η Ζωή Κωνσταντοπούλου κατέγραφε το περιστατικό με την κάμερα του κινητού της, ο δε Πάνος Ρούτσι φέρεται να πέταξε την οθόνη του υπολογιστή της στο δάπεδο. Το εν λόγω αίτημα αφορά τις αξιόποινες πράξεις της παράβασης του άρθρου 38 παρ. 1, 2 και 4 του ν. 4624/2019, περί προσωπικών δεδομένων, της παράβασης του άρθρου 370 Α παρ. 2 εδ. α' του Ποινικού Κώδικα, σχετικά με την παραβίαση απορρήτου προφορικής συνομιλίας, της διακοπής και της σοβαρής διατάραξης της λειτουργίας δημόσιας υπηρεσίας (από κοινού) και της απλής συνέργειας σε απόπειρα διακεκριμένης φθοράς πράγματος που χρησιμεύει για το κοινό όφελος, οι οποίες φέρεται ότι τελέστηκαν εντός του Δικαστικού Μεγάρου της Λάρισας, στις 20 Μαρτίου 2026.

Το δεύτερο αίτημα υποβλήθηκε κατόπιν της από 8-4-2026 έκθεσης ένορκης εξέτασης, η οποία επέχει θέση έγκλησης, αστυνομικού της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λάρισας. Η Ζωή Κωνσταντοπούλου φέρεται να έχει βιντεοσκοπήσει τον εν λόγω αστυνομικό και, ακολούθως, να έχει αναρτήσει το υλικό αυτό σε εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης στο διαδίκτυο, χωρίς τη συναίνεσή του. Η συγκεκριμένη δικογραφία αφορά την αξιόποινη πράξη της παράβασης του άρθρου 38 παρ. 1, 2, 4 του ν. 4624/2019, περί προσωπικών δεδομένων, η οποία φέρεται ότι τελέστηκε σε βάρος του συγκεκριμένου αστυνομικού, εντός του Δικαστικού Μεγάρου Λάρισας, στις 20 Μαρτίου 2026.

Τέλος, το τρίτο αίτημα υποβλήθηκε για δικογραφία που σχηματίστηκε κατόπιν των από 2/4/, 7/4 και 7/4 του 2026 εκθέσεων ένορκης εξέτασης τριών αστυνομικών, οι οποίες επέχουν θέση μήνυσης. Η εν λόγω δικογραφία αφορά περιστατικό που φέρεται να τελέστηκε σε βάρος τους, στη Λάρισα, στην είσοδο του κτιρίου του συγκροτήματος «ΓΑΙΟΠΟΛΙΣ» του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, την 1 Απριλίου 2026, όπου διεξάγεται η κύρια δίκη για την υπόθεση των Τεμπών. Συγκεκριμένα, η Ζωή Κωνσταντοπούλου φέρεται να τους έχει βιντεοσκοπήσει και ακολούθως να έχει αναρτήσει το υλικό αυτό σε εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης στο διαδίκτυο, χωρίς τη συναίνεσή τους. Το αίτημα άρσης ασυλίας αφορά την αξιόποινη πράξη της παράβασης του άρθρου 38 παρ. 1 και 2 του ν. 4624/2019, περί προσωπικών δεδομένων, κατά συρροή.




Διαβάσαμε για την χυδαία συνέντευξη του 70χρονου φερέφωνου «ξεπεσμένου γελωτοποιού» που έκανε καριέρα με κλανιές

 



Η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού γνωρίζει για τον Λαζόπουλο αυτά που είπε ο Γιώργος Λιάγκας, όπως «ξεπεσμένος γελωτοποιός», «κακόψυχος», «αλήτης», «υπηρέτης» και «διαστρεβλωτής», σε τέτοια "εκτίμηση" τον έχει ο κόσμος.

Η αλήθεια είναι για όσους ξέρουν πώς δεν μπορούσε να γεμίσει Σάββατο ούτε θέατρο έχοντας πολλές φορές μόνο 30 εισιτήρια, και για κάποια χρόνια τον είχαν στα αζήτητα μέχρι να τον μαζέψει το MEGA για να τον κάνει αντιπολιτευτικό φέρέφωνο.

Για πολύ κόσμο ο Λάκης Λαζόπουλος, ακόμα και στα 70 του χρόνια, είναι ένα ανήθικο σίχαμα, που ούτε από δίπλα του δεν θα ήθελε να περάσεις, και κάνοντας μια εκπομπή δήθεν σάτιρας χυδαιολογεί κατά του πρωθυπουργού και όσων άλλων έχει βάλει στόχο.

Μετά την προκλητική χυδαία συνέντευξη του στο Κρήτη TV, το κράξιμο που έφαγε από σοβαρό κόσμο, ήταν τέτοιο που εάν είχε ίχνος ηθικής θα εξαφανιζόταν σε ένα ερημονήσι για λίγο καιρό, ώστε να μην τον βλέπει ο κόσμος.

Διαβάσαμε αυτό που έγραψε ο Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος στην Ένωση Συντακτών Βορείου Ελλάδος :

Βγήκε χθες ο Λαζόπουλος στο Κρήτη TV και εξέμεσε δηλητήριο κατά του Μητσοτάκη. Αυτός, ο «άνθρωπος της τέχνης» (γιατί και η κλανιά προφανώς χρειάζεται τέχνη) αναπαρήγαγε τις πιο ακραίες συνωμοσιολογίες με τον πιο φυσικό τρόπο · υποστήριξε μέχρι και ότι ο Μητσοτάκης φόλιασε σκυλιά για να μη μιλήσουν για τα Τέμπη!

Και αυτός ο άνθρωπος θεωρείται ότι με τις εκπομπές του κάνει «σάτιρα». Να με συγχωρείτε, αλλά δεν κάνει σάτιρα · απλώς βγάζει τα απωθημένα του και αναπαράγει εμμονές και εχθροπάθειες · και η εμμονή του τώρα είναι να ρίξει τον Μητσοτάκη.

Φυσικά, οι εμμονές του ήταν πάντα μονόπλευρες. Δε θυμάμαι να έχει ασκήσει τόσο δριμεία κριτική στον Ανδρέα, ενώ επί Αλέκση που διαλύθηκε το σύμπαν τα έβρισκε όλα τέλεια.

Ο Κυριάκος «είναι πιο επικίνδυνος και από το δικτάτορα Παπαδόπουλο», αλλά προφανώς ο Αλέκσης υπηρετούσε τη δημοκρατία, όταν εκβίαζε καναλάρχες και δικαστές του ΣτΕ (τους τελευταίους μέσω συκοφαντικών δημοσιευμάτων του Βοθρουμέντου), όταν χάιδευε τη γάτα του Ψυχάρη ή όταν επεδίωκε να γίνει καναλάρχης με ανύπαρκτα χρήματα ο βοσκός Καλογρίτσας.

Ειλικρινά, αν ήμουν στη θέση του Μητσοτάκη θα του ασκούσα μήνυση και αγωγή για τις χοντράδες που εκστόμισε εναντίον του. Αν δεν το κάνει, φοβάμαι ότι θα το μετανιώσει. Όπως πιθανώς να έχει ήδη μετανιώσει το ότι δεν έστησε τουλάχιστον μία εξεταστική για τα αίσχη Αλέκση - Γιάνη το 2015.

 Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος 







Και άλλος περίεργος θάνατος εχθρού του δικτάτορα Πούτιν που δεν πρόσεχε τι έτρωγε


 

Όταν έχει πειράξει τον καταζητούμενο για εγκλήματα πολέμου, δικτάτορα της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν πρέπει να προσέχει κάθε λεπτό της ώρας, ακόμα και να έχεις αλλάξει χώρα.

Νεκρός σε ηλικία 69 ετών βρέθηκε στη Ρίγα της Λετονίας ο Ρώσος δημοσιογράφος Γκριγκόρι Νεχορόσεφ, ο οποίος είχε γίνει γνωστός το 2008 όταν αποκάλυψε μέσω της εφημερίδας «Moskovsky Korrespondent» τη φερόμενη σχέση του Ρώσου προέδρου Βλαντίμιρ Πούτιν με την πρώην πρωταθλήτρια της ρυθμικής γυμναστικής Αλίνα Καμπάεβα.



Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το λετονικό μέσο Delfi, ο Νεχορόσεφ πέθανε στο σπίτι του έπειτα από κατανάλωση άγριων μανιταριών που είχε συλλέξει ο ίδιος από την αυλή του. Παρά την εμπειρία του στη συλλογή μανιταριών, τα συγκεκριμένα αποδείχθηκαν δηλητηριώδη, για τον άτυχο εχθρό του δικτάτορα.

Οι λετονικές αρχές αναμένεται να προχωρήσουν σε νεκροψία προκειμένου να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου.

Ο Νεχορόσεφ ζούσε τα τελευταία έντεκα χρόνια στη Λετονία ως πολιτικός πρόσφυγας. Σύμφωνα με φίλους και συνεργάτες του, εξέφραζε συχνά φόβους για την προσωπική του ασφάλεια, θεωρώντας ότι βρισκόταν στο στόχαστρο του Κρεμλίνου λόγω των αποκαλύψεών του. Ο ίδιος είχε χαρακτηρίσει τον εαυτό του «προσωπικό εχθρό» του Βλαντίμιρ Πούτιν.

Ο Νεχορόσεφ ήταν αρχισυντάκτης της ρωσικής εφημερίδας Moskovsky Korrespondent, η οποία το 2008 αποκάλυψε ότι ο Βλαντίμιρ Πούτιν φερόταν να σχεδιάζει διαζύγιο από την τότε σύζυγό του, Λιουντμίλα, προκειμένου να παντρευτεί την Ολυμπιονίκη της ρυθμικής γυμναστικής Αλίνα Καμπάεβα.

Νεκρός από δηλητηριώδη μανιτάρια ο «προσωπικός εχθρός» του Πούτιν: Είχε αποκαλύψει τη σχέση του με την Αλίνα Καμπάεβα 

Το δημοσίευμα προκάλεσε αίσθηση τόσο στη Ρωσία όσο και διεθνώς, καθώς αφορούσε μια πτυχή της προσωπικής ζωής του Ρώσου προέδρου που μέχρι τότε παρέμενε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Λίγο αργότερα, η εφημερίδα ανέστειλε τη λειτουργία της, ενώ ο τότε ιδιοκτήτης της, επιχειρηματίας και πρώην αξιωματικός της KGB Αλεξάντερ Λεμπέντεφ, είχε δηλώσει ότι δέχθηκε ισχυρές πιέσεις. Ο Νεχορόσεφ είχε αναφέρει ότι ανακρίθηκε από τις ρωσικές υπηρεσίες ασφαλείας και τελικά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη χώρα.

Την εποχή εκείνη, ο Πούτιν είχε διαψεύσει τις αναφορές περί σχέσης με την Καμπάεβα, επικρίνοντας όσους «εισβάλλουν στην προσωπική ζωή των άλλων».

Παρότι ο Ρώσος πρόεδρος δεν έχει αναγνωρίσει δημόσια οποιαδήποτε σχέση με την πρώην Ολυμπιονίκη, τα τελευταία χρόνια έχουν πολλαπλασιαστεί τα δημοσιεύματα διεθνών μέσων που κάνουν λόγο για μακροχρόνιο δεσμό μεταξύ των δύο.

Η είδηση του θανάτου του Νεχορόσεφ προκάλεσε συγκίνηση σε κύκλους Ρώσων δημοσιογράφων της διασποράς. Η δημοσιογράφος Μποζένα Ρίνσκα χαρακτήρισε την απώλειά του «αδιανόητη», ενώ φίλοι του περιέγραψαν έναν άνθρωπο δραστήριο, δημιουργικό και γεμάτο σχέδια για το μέλλον.

Οι λετονικές αρχές δεν έχουν μέχρι στιγμής τοποθετηθεί επίσημα για την υπόθεση, ενώ αναμένεται η διενέργεια νεκροψίας που θα ρίξει φως στα ακριβή αίτια του θανάτου.



Το δούλεμα από τον πολιτικό απατεώνα πάει σύννεφο αυτός που έφερε τα fund υπόσχεται να μας απαλάξει

 


Ο μεγαλύτερος πολιτικός απατεώνας στην ιστορία της Ελλάδας Αλέξης Τσίπρας, είναι χυδαία αντρόπιαστος και αυτό τον κάνει ακόμα πιο επικίνδυνο.

Αυτός λοιπόν ο εθνικός απατεώνας που έχει γράψει το όνομα του στις μαύρες σελίδες της Ελληνικής ιστορίας, παραμυθιάζει και εξαπατά τον κόσμο λέγοντας ότι θα αγοράσει από τα fund τα κόκκινα δάνεια που τους μεταβίβασαν οι τράπεζες.

Με λίγα λόγια αυτός ο αισχρός και ψεύτης πολιτικός, συνεχίζει το δούλεμα στον κόσμο χωρίς ίχνος ντροπής, και το έχει πάει σε γαλαξιακό επίπεδο.

Αυτός λοιπόν που έφερε τα fund στην Ελλάδα θέλει τώρα να μας απαλλάξει από αυτά που ο ίδιος φόρτωσε στον κόσμο που έχει οφειλές. Επί ημερών του εθνικού απατεώνα Τσίπρα λειτούργησαν τα fund, αγόρασαν τα κόκκινα δάνεια και τώρα, δέκα χρόνια μετά, θα τους πει ο ίδιος δεν σας θέλουμε άλλο, δεν θέλω να με ευχαριστήσετε που σας τους έδωσα να τους ξεσκίσετε, αλλά τώρα να φύγετε να πάτε αλλού. 

Αυτό που εξοργίζει δεν είναι ο απατεώνας που είναι γνωστός για το θράσος του όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό, αλλά και για το ότι δεν έχουν βγεί αντίπαλα αριστερά πολιτικά κόμματα στα κάγκελα να τον κράξει άσχημα.

Όπως καταλάβατε επειδή έχουμε να κάνουμε με πολιτικό θρασίμι μέχρι τις εκλογές θα ακούσουμε και άλλες παπάτζες.



Ο Αντετοκούνμπο στους Μαϊάμι Χιτ

 


Για ανταλλαγή του Γιάννη Αντετοκούνμπο από τους Μιλγουόκι Μπακς στους Μαϊάμι Χιτ γράφει ο δημοσιογράφος του ESPN, Σαμς Σαράνια, καθώς έχουν φουντώσει οι πληροφορίες για Trade του Greek Freak πριν το σημερινό ντραφτ.

Κατά το δημοσίευμα μαζί με τον Αντετοκούνμπο στους Χιτ πηγαίνει ο Μπόμπι Πόρτις ενώ την αντίθετη διαδρομή προς το Μιλγουόκι θα κάνουν οι Τάιλερ Χίρο, Κέλελ Γουέαρ, Χάιμε Τζάκεζ Τζούνιορ, Κασπαράς Τζακουσιόνις. Στη συμφωνία περιλαμβάνονται, επίσης, τρεις επιλογές πρώτου γύρου (συμπεριλαμβανομένου του Νο. 13), 1 ανταλλαγή επιλογής και 1 επιλογή δεύτερου γύρου.

Οι πηγές που επικαλείται ο Σαμς Σαράνια αναφέρουν ότι η ανταλλαγή δεν περιλαμβάνει καμία επιπλέον ομάδα αλλά τόσο οι Χιτ όσο και οι Μπακς θα υπογράψουν τη συμφωνία στις 6 Ιουλίου «γεγονός που αφήνει ανοιχτό το πλαίσιο για να δούμε αν υπάρχουν ευκαιρίες επέκτασης» θυμίζοντας ότι τον Ιούνιο του 2025, οι Φοίνιξ Σανς και οι Χιούστον Ρόκετς κατέληξαν σε μια ιστορική συμφωνία καθώς ενεπλάκησαν συνολικά επτά ομάδες.

Αναλύοντας το σκεπτικό της συμφωνίας, ο Σαράνια γράφει ότι «ο Πατ Ράιλι θα συνδυάσει τον δύο φορές MVP του NBA και MVP των τελικών του 2021 με τον Μπαμ Αντεμπάγιο να ηγηθούν της διεκδίκησης της Ανατολικής Περιφέρειας του ΝΒΑ».

Για τους Μπακς ο δημοσιογράφος του ESPN γράφει ότι ο general manager Τζον Χορστ «εξασφάλισε μια προσφορά η οποία φέρνει παίκτες υψηλού επιπέδου, βασικούς/rotation παίκτες και νεαρά ταλέντα, καθώς και σημαντικό κεφάλαιο για το draft».

Υπενθυμίζοντας ότι το δικό του ρεπορτάζ βάσει του οποίου οι Σέλτικς πρόσφεραν στους Μπακς μια συμφωνία που περιλάμβανε τον MVP των Τελικών του 2024, Τζέιλεν Μπράουν, και δύο επιλογές πρώτου γύρου, ο Σαράνια σχολιάζει ότι «οι Μπακς επέλεξαν την προσφορά των Χιτ προκειμένου να προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία και μια συνολική προσέγγιση με ελεγχόμενα συμβόλαια και μακροπρόθεσμη ανταγωνιστικότητα, ώστε ο νέος προπονητής Τέιλορ Τζένκινς να φανταστεί την επόμενη γενιά του Μιλγουόκι σε αντίθεση με ένα πακέτο με βετεράνους, σούπερ σταρ παίκτες που δίνουν τη δυνατότητα να κερδίσουν τώρα και που εστιάζει άμεσα στο παρόν».

Η ανάρτηση του Γιάννη Αντετοκούνμπο

Μέσα στο κλίμα της φημολογίας που προηγήθηκε, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δημοσίευσε το βράδυ της Δευτέρας προς Τρίτη στον λογαριασμό του στο Instagram ένα μήνυμα που προκάλεσε πολλές ερμηνείες.

«Θεέ μου, σε εμπιστεύτηκα στην αρχή και θα συνεχίσω να σε εμπιστεύομαι σε όλη τη διαδρομή», έγραψε ο Έλληνας άσος.




Δικαιολογημένη η οργισμένη αντίδραση Αβραμόπουλου για την απαράδεκτη και ύποπτη η εμπλοκή του ονόματός του

 



Η ευκολία που ασκούν ποινικές διώξεις και σπιλώνουν υπολήψεις οι δικαστικές αρχές στην Ευρώπη είναι εξοργιστική. Τη συμπεριφορά των Βέλγων την ζούμε και με την κατάχρηση εξουσίας που κάνει η Ευρωπαική Εισαγγελία ασκώντας ποινικές διώξεις κατά βουλευτών και ενώ τους έχει σπιλώσει στην συνέχεια προκύπτει ότι δεν υπάρχει λόγος να ασκηθούν ποινικές διώξεις.

Όπως διαβάζουμε στο tomanifesto.gr, οι βελγικές αρχές φέρεται να ζητούν εξηγήσεις από τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας και πρώην Ευρωπαίου Επιτρόπου Δημήτρη Αβραμόπουλου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ζητείται η άρση της βουλευτικής ασυλίας του κ. Αβραμόπουλου, με αφορμή τη συμμετοχή του, το 2020, σε μη κυβερνητική οργάνωση που αργότερα βρέθηκε στο επίκεντρο της υπόθεσης Qatargate. Πρόκειται για τη ΜΚΟ Fight Impunity (Ένωση κατά της Ατιμωρησίας), η οποία ιδρύθηκε από τον Αντόνιο Παντσέρι, τον πρώην ευρωβουλευτή που κατηγορήθηκε ως ο βασικός εγκέφαλος του σκανδάλου.

Η απάντηση του Αβραμόπουλου

Ο πρώην Επίτροπος υποστηρίζει ότι έχει δηλώσει στο Πόθεν Έσχες όλες τις αμοιβές που έλαβε από τη συγκεκριμένη ΜΚΟ για το 2019. 

«Μου περιήλθε η πληροφορία από δημοσιογράφους ότι φέρεται να έχει σταλεί έγγραφο από τις βελγικές αρχές προς τις ελληνικές, στο οποίο επιχειρείται, χωρίς καμία βάση, η σύνδεση του ονόματός μου με την υπόθεση Fight Impunity. Η υπόθεση αυτή δεν με αφορούσε ποτέ.

Το ζήτημα που επιχειρήθηκε να συνδεθεί με το όνομά μου έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια, με πλήρη θεσμική διαφάνεια και με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κατόπιν απόφασης υπογεγραμμένης από την Πρόεδρό της, Ursula von der Leyen. Η συμμετοχή μου στον οργανισμό Fight Impunity, μαζί με σημαντικές διεθνείς προσωπικότητες, ήταν απολύτως νόμιμη, ελεγμένη, εγκεκριμένη, δηλωμένη και φορολογημένη.

Δεν υπήρξε καμία εμπλοκή μου, άμεση ή έμμεση, σε οτιδήποτε επιλήψιμο. Κάθε προσπάθεια επαναφοράς του θέματος από τις βελγικές αρχές και εμπλοκής του ονόματός μου σε οποιοδήποτε ζήτημα αφορά το Fight Impunity, είτε μέσω αβάσιμων αναφορών είτε μέσω διαστρέβλωσης πραγματικών περιστατικών, είναι αυθαίρετη, απαράδεκτη, ύποπτη και θα αντιμετωπισθεί με κάθε νόμιμο μέσο. Παρότι πρόκειται για ένα απολύτως αβάσιμο ζήτημα, δηλώνω ευθέως ότι δεν πρόκειται να κάνω χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας. Αντιθέτως, θα αποταθώ ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας να ερευνηθεί πλήρως το θέμα και να αποφανθεί».

Η σχέση του Αβραμόπουλου με το Fight Impunity

Η σχέση του Δημήτρη Αβραμόπουλου με το Fight Impunity υπήρξε μια θεσμικά γνωστοποιημένη και εγκεκριμένη δραστηριότητα, στο πλαίσιο των κανόνων που διέπουν τις μεταγενέστερες δραστηριότητες πρώην μελών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Το Fight Impunity παρουσιαζόταν, κατά τον χρόνο της πρότασης συμμετοχής, ως μη κυβερνητική οργάνωση με αντικείμενο την καταπολέμηση της ατιμωρησίας για σοβαρές παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας και διεθνείς αδικίες. 

Η δημόσια εικόνα της οργάνωσης ήταν συνδεδεμένη με την προώθηση της διεθνούς δικαιοσύνης, της λογοδοσίας και της προστασίας των θεμελιωδών δικαιωμάτων.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο λειτουργούσε και το Honorary Board της οργάνωσης. 

Στο τιμητικό αυτό σχήμα εμφανίζονταν, ή αναφέρονταν ως μέλη διεθνείς προσωπικότητες, πρώην αξιωματούχοι και πρόσωπα με κύρος στον ευρωπαϊκό και διεθνή δημόσιο βίο. Ανάμεσά τους ήταν η Federica Mogherini, πρώην Ύπατη Εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Εξωτερική Πολιτική και πρώην Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής• ο Bernard Cazeneuve, πρώην Πρωθυπουργός της Γαλλίας• η Emma Bonino, πρώην Υπουργός Εξωτερικών της Ιταλίας και πρώην Ευρωπαία Επίτροπος• ο Denis Mukwege, βραβευμένος με Νόμπελ Ειρήνης για τον αγώνα του κατά της σεξουαλικής βίας σε εμπόλεμες ζώνες• η Cecilia Wikström, πρώην ευρωβουλευτής• η Isabel Santos, ευρωβουλευτής με δραστηριότητα σε ζητήματα εξωτερικών υποθέσεων και ανθρωπίνων δικαιωμάτων• καθώς και άλλα πρόσωπα με δημόσια διαδρομή στον χώρο της διεθνούς δικαιοσύνης και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Η σύνθεση αυτή είχε σημασία για την εικόνα της οργάνωσης εκείνη την περίοδο. Δημιουργούσε την εντύπωση ενός τιμητικού συμβουλευτικού σχήματος διεθνούς κύρους, με ευρωπαϊκή και ανθρωπιστική αναφορά. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον έγινε και η πρόταση προς τον Δημήτρη Αβραμόπουλο να συμμετάσχει στο Honorary Board.

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος είχε ολοκληρώσει τη θητεία του ως Ευρωπαίος Επίτροπος Μετανάστευσης, Εσωτερικών Υποθέσεων και Ιθαγένειας στις 30 Νοεμβρίου 2019. Σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κάθε πρώην Επίτροπος οφείλει να γνωστοποιεί στην Επιτροπή επαγγελματικές, συμβουλευτικές ή άλλες δραστηριότητες που αναλαμβάνει μετά τη λήξη της θητείας του, εφόσον αυτές μπορεί να σχετίζονται με την προηγούμενη θεσμική του ιδιότητα.

Ακολουθώντας αυτή τη διαδικασία, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος υπέβαλε τη συμμετοχή του στο Fight Impunity προς έγκριση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η συμμετοχή του δεν ξεκίνησε ανεπίσημα ή χωρίς προηγούμενο θεσμικό έλεγχο. Εξετάστηκε από τα αρμόδια όργανα, αξιολογήθηκε από την Ανεξάρτητη Επιτροπή Δεοντολογίας και εγκρίθηκε με απόφαση της Προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Η έγκριση αυτή αποτελεί το βασικό στοιχείο της υπόθεσης. Η συμμετοχή του Δ. Αβραμόπουλου ήταν γνωστή, δηλωμένη, θεσμικά ελεγμένη και επισήμως επιτρεπτή. Η ίδια διαδικασία κάλυπτε και τη μηνιαία τιμητική αποζημίωση που προβλεπόταν για τη συμμετοχή του.

Η συμμετοχή του συνοδευόταν από μηνιαία τιμητική αποζημίωση ύψους 5.000 ευρώ μικτά, για περίοδο ενός έτους, από τον Φεβρουάριο του 2021 έως τον Φεβρουάριο του 2022. Η αποζημίωση αυτή είχε γνωστοποιηθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο της διαδικασίας έγκρισης και αποτέλεσε μέρος της συνολικής θεσμικής αξιολόγησης της συμμετοχής του. Δεν επρόκειτο για αδήλωτη, άτυπη ή παράπλευρη οικονομική σχέση. 

Το ποσό δηλώθηκε κανονικά στις αρμόδιες ελληνικές φορολογικές αρχές και φορολογήθηκε στην Ελλάδα, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Μετά τις νόμιμες κρατήσεις και φορολογικές επιβαρύνσεις, το καθαρό ποσό ανερχόταν σε 3.750 ευρώ μηνιαίως.

Η σχέση του Δημήτρη Αβραμόπουλου με τον Pier Antonio Panzeri υπήρξε περιορισμένη. Τον είχε συναντήσει δύο φορές. Η πρώτη συνάντηση έγινε τον Οκτώβριο του 2019 στο Στρασβούργο, έναν μήνα πριν από τη λήξη της θητείας του ως Ευρωπαίου Επιτρόπου. 

Για τη συνάντηση αυτή ήταν ενήμερη η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Εκεί, ο κ. Panzeri τον ρώτησε αν θα αποδεχόταν, μετά την ολοκλήρωση της θητείας του, να συμμετάσχει στο Fight Impunity. Η δεύτερη συνάντηση έγινε σε συνέδριο του Fight Impunity στο Delphi Forum, στην Ελλάδα.

Η συμμετοχή του Δ. Αβραμόπουλου δεν συνδεόταν με τη διοίκηση της οργάνωσης. Δεν είχε εκτελεστικό ρόλο, δεν συμμετείχε στη διαχείριση, δεν είχε αρμοδιότητα επί των οικονομικών, δεν λάμβανε αποφάσεις για τη λειτουργία της ΜΚΟ και δεν εκπροσωπούσε την οργάνωση έναντι ευρωπαϊκών θεσμών ή κυβερνήσεων. 

Ο ρόλος του ήταν τιμητικός και συμβουλευτικός, περιορισμένος σε δημόσιες παρεμβάσεις σχετικές με την καταπολέμηση της ατιμωρησίας και την ανάγκη ενίσχυσης των διεθνών μηχανισμών λογοδοσίας.

Η δραστηριότητά του αφορούσε κυρίως άρθρα, ομιλίες, συνεντεύξεις και κείμενα θεσμικού και πολιτικού προβληματισμού γύρω από τα ανθρώπινα δικαιώματα, τη διεθνή δικαιοσύνη και την αντιμετώπιση της ατιμωρησίας. 

Οι παρεμβάσεις αυτές είχαν δημόσιο χαρακτήρα και ήταν συμβατές με την ευρωπαϊκή και διεθνή εμπειρία του.

Η έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής συνοδευόταν από σαφείς όρους. Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος δεν είχε δικαίωμα να χρησιμοποιήσει εμπιστευτικές πληροφορίες από τη θητεία του στην Επιτροπή. Δεν είχε δικαίωμα να παρέμβει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή εκ μέρους της οργάνωσης. Δεν είχε δικαίωμα να ασκήσει lobbying σε πεδία που σχετίζονταν με το προηγούμενο χαρτοφυλάκιό του. Οι όροι αυτοί έγιναν αποδεκτοί και τηρήθηκαν.

Κατά τον χρόνο της συμμετοχής του, το Fight Impunity δεν εμφανιζόταν ως περιθωριακή ή άγνωστη πρωτοβουλία. Αντιθέτως, είχε δημόσια παρουσία σε θεσμικό ευρωπαϊκό περιβάλλον. Συνδιοργάνωνε ή συμμετείχε σε εκδηλώσεις με ευρωπαϊκούς θεσμούς, μεταξύ των οποίων και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, ενώ η δραστηριότητά του συνδεόταν με συνέδρια, δημόσιες συζητήσεις, παρουσιάσεις εκθέσεων και παρεμβάσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη διεθνή δικαιοσύνη.

Ενδεικτικά, το Fight Impunity είχε συνδεθεί με εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες στις οποίες συμμετείχαν ευρωπαϊκοί και ακαδημαϊκοί φορείς. Στο δημόσιο υλικό της περιόδου αναφέρονταν συνέδρια, θεματικές εκθέσεις, reports και συζητήσεις για την κατάσταση της ατιμωρησίας στον κόσμο, καθώς και παρουσιάσεις σε θεσμικούς ή ακαδημαϊκούς χώρους, όπως το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το College of Europe στη Bruges. 

Η εικόνα αυτή ενίσχυε τότε την εντύπωση ότι επρόκειτο για οργάνωση που λειτουργούσε σε αναγνωρίσιμο θεσμικό και ακαδημαϊκό περιβάλλον, με αντικείμενο τη διεθνή λογοδοσία, την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την καταπολέμηση της ατιμωρησίας.

Ως προς τη χρηματοδότηση της οργάνωσης, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος δεν είχε καμία διοικητική, οικονομική ή διαχειριστική αρμοδιότητα. Δεν συμμετείχε στην αναζήτηση, αποδοχή ή διαχείριση πόρων. Η πληροφόρηση που είχε τεθεί υπόψη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στο πλαίσιο της διαδικασίας έγκρισης, ήταν ότι οι πηγές χρηματοδότησης της οργάνωσης προέρχονταν κυρίως από δωρεές. Παράλληλα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, η οργάνωση δεν είχε λάβει χρηματοδότηση από τον προϋπολογισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Είναι σημαντικό να διατυπωθεί με ακρίβεια ότι η οργάνωση αναφερόταν σε διεθνείς μηχανισμούς, στην Ατζέντα 2030 των Ηνωμένων Εθνών και σε θεσμούς διεθνούς δικαιοσύνης, όπως το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο, ως πεδία θεματικής συνάφειας και δράσης. Αυτό όμως δεν ταυτίζεται κατ’ ανάγκην με χρηματοδότηση από τον ΟΗΕ. 

Επομένως, η ακριβής διατύπωση είναι ότι η οργάνωση επικαλείτο και υπηρετούσε θεματικές που συνδέονταν με τους στόχους και τις αρχές διεθνών οργανισμών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο Δ. Αβραμόπουλος είχε οποιαδήποτε γνώση ή αρμοδιότητα ως προς τις πηγές χρηματοδότησής της.

Το κρίσιμο σημείο είναι ότι ο Δ. Αβραμόπουλος δεν είχε ρόλο στη χρηματοδότηση της ΜΚΟ. Η σχέση του αφορούσε αποκλειστικά τη θεσμικά εγκεκριμένη συμμετοχή του σε τιμητικό συμβουλευτικό όργανο και δημόσιες παρεμβάσεις για την καταπολέμηση της ατιμωρησίας.

Η σχέση αυτή δεν συνεχίσθηκε επ’ αόριστον. Αντιθέτως, ατόνησε και ουσιαστικά διεκόπη με πρωτοβουλία του ίδιου του Δημήτρη Αβραμόπουλου, όταν διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε πλέον ουσιαστικό ενδιαφέρον, οργανωμένη δραστηριότητα ή πραγματικό αντικείμενο συμμετοχής από την πλευρά της οργάνωσης. 

Από ένα σημείο και μετά, δεν υπήρχαν κείμενα, παρεμβάσεις, ομιλίες ή συγκεκριμένες πρωτοβουλίες στις οποίες να συμμετέχει. Υπό αυτές τις συνθήκες, έκρινε ότι η σχέση δεν είχε πλέον λόγο ύπαρξης και ζήτησε να διακοπεί κάθε σχετική μηνιαία τιμητική αποζημίωση.

Η εξέλιξη αυτή δείχνει ότι η σχέση δεν εξελίχθηκε σε ενεργή συνεργασία. 

Όταν δεν υπήρχε πλέον ουσιαστικό αντικείμενο συμμετοχής, ο ίδιος αποστασιοποιήθηκε. Η πρωτοβουλία για τη διακοπή της μηνιαίας αποζημίωσης αποτυπώνει ακριβώς αυτή την εκτίμηση: ότι μια τιμητική σχέση έχει νόημα μόνο όταν συνοδεύεται από ουσιαστική δραστηριότητα και σαφές αντικείμενο.

Η μεταγενέστερη εμπλοκή του Pier Antonio Panzeri σε ποινική έρευνα δεν μεταβάλλει τον χαρακτήρα της σχέσης του Δημήτρη Αβραμόπουλου με την οργάνωση κατά την προηγούμενη περίοδο. 

Ο Δ. Αβραμόπουλος συμμετείχε σε ένα τιμητικό συμβουλευτικό σχήμα, με γνωστοποίηση και έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σε μια οργάνωση η οποία τότε παρουσιαζόταν με θεσμικό και ανθρωπιστικό σκοπό. Δεν είχε γνώση ή εποπτεία των εσωτερικών οικονομικών ή διοικητικών λειτουργιών της οργάνωσης.

Η ουσία της υπόθεσης είναι σαφής: η συμμετοχή του ήταν θεσμική, εγκεκριμένη, δηλωμένη και περιορισμένη. Δεν υπήρξε διοικητικός, οικονομικός ή επιχειρησιακός ρόλος στη λειτουργία της ΜΚΟ. Δεν υπήρξε σχέση με χρηματοδοτήσεις, lobbying ή αποφάσεις της οργάνωσης. Η μόνη σχέση του με το Fight Impunity ήταν αυτή που είχε γνωστοποιηθεί και εγκριθεί επισήμως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Το ευρύτερο συμπέρασμα που προκύπτει αφορά την ανάγκη αυστηρότερης θεσμικής εποπτείας των οργανώσεων που δραστηριοποιούνται γύρω από το ευρωπαϊκό σύστημα αποφάσεων. Αυτό όμως είναι ζήτημα θεσμικής λειτουργίας και διαφάνειας. Δεν μεταβάλλει τα πραγματικά δεδομένα της συγκεκριμένης περίπτωσης.

Η σχέση του Δημήτρη Αβραμόπουλου με το Fight Impunity μπορεί να συνοψιστεί ως εξής: επρόκειτο για μια θεσμικά εγκεκριμένη, δηλωμένη και περιορισμένη συμμετοχή σε τιμητικό συμβουλευτικό όργανο, με μηνιαία τιμητική αποζημίωση ύψους 5.000 ευρώ μικτά για έναν χρόνο, η οποία δηλώθηκε και φορολογήθηκε κανονικά στην Ελλάδα. 

Το αντικείμενο της συμμετοχής του ήταν δημόσιες παρεμβάσεις για την καταπολέμηση της ατιμωρησίας. Η σχέση του με τον Pier Antonio Panzeri περιορίστηκε σε δύο συναντήσεις, χωρίς προσωπική, πολιτική ή λειτουργική συνέχεια. Η σχέση με το Fight Impunity διεκόπη με πρωτοβουλία του ίδιου, όταν έκρινε ότι δεν υπήρχε πλέον ενδιαφέρον, δραστηριότητα ή ουσιαστικό αντικείμενο συμμετοχής.

Η μόνη πραγματική σχέση του Δ. Αβραμόπουλου με το Fight Impunity ήταν αυτή που γνωστοποιήθηκε, εγκρίθηκε επισήμως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και δηλώθηκε στις αρμόδιες ελληνικές φορολογικές αρχές.



Κυριάκος Μητσοτάκης: Κομβική μέρα για την ασφάλεια της πατρίδας

 


Ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στα εγκαίνια του κτηρίου Διεύθυνσης Πληροφορικής – Κυβερνοχώρου του ΓΕΕΘΑ.



Κύριε Υπουργέ Εθνικής Άμυνας, αγαπητέ Νίκο, κ. Υπουργέ Προστασίας του Πολίτη, κ. Υφυπουργέ, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι στο Κοινοβούλιο, κύριοι Αρχηγοί, αγαπητέ Θανάση, αγαπητή Εύη,

Η σημερινή είναι μία κομβική μέρα για την ασφάλεια της πατρίδας μας, καθώς η Διεύθυνση Κυβερνοχώρου του Γενικού Επιτελείου αποκτά το δικό της «σπίτι» εδώ, στον χώρο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.

Ένα καινούργιο «σπίτι», που, όπως ακούσατε, είναι ένα «σπίτι» υψηλών προδιαγραφών, με εξοπλισμό αντάξιο του κρίσιμου έργου που επιτελεί. Γιατί πράγματι, όπως είπε και ο κ. Υπουργός, οι πόλεμοι σήμερα δεν διεξάγονται πλέον μόνο στο φυσικό πεδίο, διεξάγονται πρωτίστως στο ψηφιακό μέτωπο, ενώ οι απειλές παίρνουν ολοένα και περισσότερο χαρακτήρα υβριδικό, με αιχμή τις νέες τεχνολογίες.

Είναι, λοιπόν, φυσικό μια κυβέρνηση, με προτεραιότητα τη θωράκιση της χώρας, να δηλώνει παρούσα και σε αυτό το μέτωπο. Πολύ περισσότερο όταν στην εποχή μας οι κίνδυνοι απλώνονται πέρα από τη στεριά, τη θάλασσα και τον αέρα, στο διάστημα, αλλά κυρίως στην ψηφιακή σφαίρα. Πότε με κυβερνοεπιθέσεις σε κρίσιμες υποδομές, όπως τα ηλεκτρικά δίκτυα, οι τράπεζες ή τα νοσοκομεία -επιθέσεις που μπορούν στην κυριολεξία να παραλύσουν μία χώρα- και πότε, βέβαια, με εκστρατείες παραπληροφόρησης, για να σπείρουν τη σύγχυση και να ενισχύσουν ακραίες φωνές, απειλώντας ευθέως τη δημοκρατία. Πρόκειται για ακήρυχτους πολέμους, σε αθέατα πεδία μάχης, οι οποίοι, ωστόσο, είναι εξίσου καταστροφικοί και απαιτούν συνεχή εγρήγορση.

Γι’ αυτό και θεωρήσαμε επιβεβλημένο τον μετασχηματισμό των Ενόπλων Δυνάμεων τόσο με την αναβάθμιση των εξοπλισμών όσο και με τη διαρκή ενσωμάτωση της καινοτομίας και της τεχνολογίας στις δράσεις τους. Ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που ήδη υλοποιείται, κάνοντας εφικτή τη συνολική μετάβαση της εθνικής μας άμυνας στη νέα εποχή, θα έλεγα ότι είναι μία από τις κρίσιμες, ίσως και από τις αθέατες και λιγότερο γνωστές πτυχές της «Ατζέντας 2030».

Και στο πλαίσιο αυτό, το νέο κτήριο της Διεύθυνσης Κυβερνοχώρου αναδεικνύεται σε σημείο αιχμής για επιχειρήσεις κυβερνοάμυνας της χώρας. Έτσι, σε μία πλήρως οργανωμένη δομή συγκεντρώνεται πλέον όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων κυβερνοασφάλειας: από το κέντρο δεδομένων και τις αίθουσες επιχειρήσεων με video walls πραγματικού χρόνου μέχρι τα εργαστήρια ψηφιακής διερεύνησης, η νέα υποδομή καλύπτει κάθε πτυχή της επιχειρησιακής ετοιμότητας στο ψηφιακό πεδίο.

Σε μία συγκυρία, μάλιστα, που η τεχνητή νοημοσύνη καθιστά ευάλωτα τα κατά καιρούς ισχύοντα συστήματα, η πρόκληση αυτή, κ. Αρχηγέ, είναι ακόμα μεγαλύτερη, αλλά και η απάντηση, βέβαια, είναι ισοδύναμη.

Όπως βλέπετε, σε έναν κόσμο ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων και συνεχών γεωπολιτικών ανατροπών, η πατρίδα μας δεν μένει αδρανής. Εξελίσσεται, καινοτομεί και θωρακίζεται απέναντι σε παλιούς αλλά και σε νέους κινδύνους.

Έχει, δε, έναν άξιο Αρχηγό ΓΕΕΘΑ, ειδικό στις επικοινωνίες και στην υψηλή τεχνολογία. Διαθέτει, όμως, και μία επιτελική ομάδα πληροφορικής -και θέλω να ευχαριστήσω την καθεμία και τον καθένα ξεχωριστά, ξεκινώντας από εσάς, κ. Υποστράτηγε, γιατί συγκροτείτε πια την τεχνολογική «ραχοκοκαλιά» του στρατεύματος- με καταρτισμένους μηχανικούς, με αναλυτές πανέτοιμους να στελεχώσουν τις ειδικές δομές.

Και πλέον, βέβαια, διαθέτουμε και ένα υπερσύγχρονο ψηφιακό «οχυρό» χάρη στη γενναιόδωρη δωρεά του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Λασκαρίδης. Και θέλω με την ευκαιρία αυτή να ευχαριστήσω ξεχωριστά τον κύριο και την κυρία Λασκαρίδη για μία ακόμα ευγενική δωρεά.

Οφείλουμε να τιμούμε τους δωρητές μας, όχι μόνο γιατί σας αξίζει τιμή για την πράξη σας, αλλά γιατί με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να γίνετε παράδειγμα και για άλλους ισχυρούς Έλληνες να γίνουν μέρος της ισχυρής Ελλάδος.

Αναφερθήκατε, κ. Λασκαρίδη, σε μία σειρά από ενδιαφέροντα οικονομικά δεδομένα και τα συγκράτησα. Εάν οι 50 κορυφαίες ναυτιλιακές οικογένειες της χώρας έχουν περιουσία που ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο και αθροιζόμενη αυτή η περιουσία είναι περί τα 50 δισεκατομμύρια και αν ο καθένας και η καθεμία που διαχειρίζεται μία τέτοια περιουσία έκανε πράξη την ενέργεια του Αριστοτέλη Ωνάση και του Σταύρου Νιάρχου να αφήσουν τη μισή τους περιουσία σε ένα κοινωφελές ίδρυμα για σκοπούς στήριξης της πατρίδας μας, θα μαζευόταν μία περιουσία της τάξης των 25 δισεκατομμυρίων ευρώ. Με μία απόδοση της τάξης του 5%, πολύ συντηρητική, αυτό θα σήμαινε δυνατότητα υποστήριξης της ελληνικής κοινωνίας με ένα ποσό το οποίο θα ξεπερνούσε το 1 δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως.

Ας σκεφτούν, λοιπόν, λίγο αυτά τα δεδομένα οι συμπολίτες μας οι οποίοι δημιούργησαν έναν μεγάλο πλούτο, σε έναν βαθμό υποστηριζόμενοι και από την ελληνική πολιτεία, που παρείχε πάντα τη στήριξή της στην ελληνική ναυτιλία, και είμαι σίγουρος ότι όταν το αναλογιστούν, το παράδειγμα σας θα βρει και άλλους πολλούς μιμητές.

Θέλω να κλείσω ευχαριστώντας όλες και όλους οι οποίοι δούλεψαν πολύ σκληρά για να μπορέσει το κτήριο αυτό να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από 18 μήνες και να ευχηθώ η δομή την οποία δημιουργούμε, κ. Αρχηγέ, να είναι στο ύψος των περιστάσεων. Έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, δεν έχω καμία αμφιβολία ότι από σήμερα η πατρίδα μας θα είναι ακόμα πιο ασφαλής, ειδικά στον ευαίσθητο χώρο του κυβερνοχώρου.

Καλοτάξιδο, λοιπόν, το καινούργιο κτήριο.

Σας ευχαριστώ πολύ.



Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Αβραμόπουλος για το ένταλμα σύλληψης των Βέλγων: Απολύτως αβάσιμο ζήτημα, δεν θα κάνω χρήση της ασυλίας, ζητώ πλήρη δικαστική έρευνα

 


«Η υπόθεση αυτή δεν με αφορούσε ποτέ» δηλώνει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος για τη σύνδεση του ονόματός του με την ΜΚΟ Fight Impunity του πρωταγωνιστή του Qatargate, πρώην ευρωβουλευτή Αντόνιο Παντσέρι.

«Το ζήτημα που επιχειρήθηκε να συνδεθεί με το όνομά μου έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια, με πλήρη θεσμική διαφάνεια και με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κατόπιν απόφασης υπογεγραμμένης από την Πρόεδρό της, Ursula von der Leyen. Η συμμετοχή μου στον οργανισμό Fight Impunity, μαζί με σημαντικές διεθνείς προσωπικότητες, ήταν απολύτως νόμιμη, ελεγμένη, εγκεκριμένη, δηλωμένη και φορολογημένη. Δεν υπήρξε καμία εμπλοκή μου, άμεση ή έμμεση, σε οτιδήποτε επιλήψιμο» ξεκαθαρίζει.

Δηλώνει, δε, αναφορικά με το ένταλμα σύλληψής του από τη βελγική Δικαιοσύνη, ότι δεν πρόκειται να κάνει χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας, αλλά, αντιθέτως, θα απευθυνθεί ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας να ερευνηθεί πλήρως το θέμα και να αποφανθεί.

Αναλυτικά η δήλωση του Δημήτρη Αβραμόπουλου για το θέμα Fight Impunity

Μου περιήλθε η πληροφορία από δημοσιογράφους ότι φέρεται να έχει σταλεί έγγραφο από τις βελγικές αρχές προς τις ελληνικές, στο οποίο επιχειρείται, χωρίς καμία βάση, η σύνδεση του ονόματός μου με την υπόθεση Fight Impunity.

Η υπόθεση αυτή δεν με αφορούσε ποτέ.

Το ζήτημα που επιχειρήθηκε να συνδεθεί με το όνομά μου έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια, με πλήρη θεσμική διαφάνεια και με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κατόπιν απόφασης υπογεγραμμένης από την Πρόεδρό της, Ursula von der Leyen.

Η συμμετοχή μου στον οργανισμό Fight Impunity, μαζί με σημαντικές διεθνείς προσωπικότητες, ήταν απολύτως νόμιμη, ελεγμένη, εγκεκριμένη, δηλωμένη και φορολογημένη.

Δεν υπήρξε καμία εμπλοκή μου, άμεση ή έμμεση, σε οτιδήποτε επιλήψιμο.

Κάθε προσπάθεια επαναφοράς του θέματος από τις βελγικές αρχές και εμπλοκής του ονόματός μου σε οποιοδήποτε ζήτημα αφορά το Fight Impunity, είτε μέσω αβάσιμων αναφορών είτε μέσω διαστρέβλωσης πραγματικών περιστατικών, είναι αυθαίρετη, απαράδεκτη, ύποπτη και θα αντιμετωπισθεί με κάθε νόμιμο μέσο.

Παρότι πρόκειται για ένα απολύτως αβάσιμο ζήτημα, δηλώνω ευθέως ότι δεν πρόκειται να κάνω χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας. Αντιθέτως, θα αποταθώ ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας να ερευνηθεί πλήρως το θέμα και να αποφανθεί.



Απορρίφθηκε το αίτημα για την έκδοσή του Δαλαμάγκα στην Αυστραλία


 

To ελληνικό δικαστήριο αποφάσισε ότι ο Τζέιμς Δαλαμάγκας, ο οποίος κατηγορείται για τη δολοφονία του Γιώργου Γιαννόπουλου το 1999, σε νυχτερινό κέντρο του Σίδνεϊ, δεν θα εκδοθεί στην Αυστραλία σύμφωνα με τα ξένα μέσα.

Παρότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από τις ελληνικές αρχές σχετικά με τον κατηγορούμενο για τη δολοφονία, ο οποίος συνελήφθη στο Αίγιο, πληροφορίες αναφέρουν πως το αίτημα έκδοσής του απορρίπτεται λόγω παραγραφής του αδικήματος στην Ελλάδα.

Υπενθυμίζεται ότι ο Δαλαμάγκας, ο οποίος φέρεται να διέφευγε της σύλληψης για περίπου 27 χρόνια, εντοπίστηκε και συνελήφθη σε ελληνικό χωριό νωρίτερα μέσα στον μήνα, γεγονός που αναζωπύρωσε τις ελπίδες της οικογένειας του θύματος ότι η υπόθεση θα οδηγούνταν επιτέλους ενώπιον της αυστραλιανής Δικαιοσύνης.

Σύμφωνα με τα αυστραλιανά μέσα, το δικαστήριο έκρινε ότι η έκδοση του 56χρονου δεν είναι δυνατή, διότι έχει παρέλθει το χρονικό όριο παραγραφής που προβλέπει η ελληνική νομοθεσία για το συγκεκριμένο αδίκημα. Η απόφαση αυτή σημαίνει πρακτικά την απόρριψη του αιτήματος έκδοσης προς τις αρχές της Νέας Νότιας Ουαλίας.

Με λίγα λόγια ο Δαλαμάγκας θα μείνει έως και επτά μήνες στην φυλακή για την πλαστογραφία που έχει διαπράξει και μετά θα αφεθεί ελεύθερος.



Αποδόμηση συμμορίας -3- αλλοδαπών που διακινούσαν ναρκωτικές ουσίες στην περιοχή της Αττικής

 


Συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αθηνών/Δ.Δ.Ε.Ε.Α./Γ.Α.Δ.Α. οδήγησε στην αποδόμηση συμμορίας -3- αλλοδαπών που διακινούσαν ναρκωτικές ουσίες στην περιοχή της Αττικής

Για την υπόθεση, συνελήφθησαν με τη συνδρομή αστυνομικών της Ο.Π.Κ.Ε., πρωινές ώρες της 19-6-2026 σε Νέα Φιλαδέλφεια και Αγίους Αναργύρους, -3- αλλοδαποί, ηλικίας 28, 25, 20, κατηγορούμενοι για συμμετοχή σε εγκληματική ομάδα (συμμορία) που διακινούσε ναρκωτικές ουσίες.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο διερεύνησης πληροφοριών της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αθηνών αναφορικά με εγκληματική ομάδα που διακινεί ποσότητες ναρκωτικών στην περιοχή της Αττικής, έλαβαν χώρα έρευνες σε -3- οικίες-«καβάτζες», στο πλαίσιο των οποίων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

-798- γραμμ. ακατέργαστης κάνναβης,

-720- γραμμ. κατεργασμένης κάνναβης,

-226- γραμμ. ηρωίνης,

-2- ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας,

-2- αναδιπλούμενα μαχαίρια,

ρόπαλο,

το χρηματικό ποσό των -835- ευρώ και

υλικά για τη συσκευασία των ναρκωτικών ουσιών.

Σημειώνεται ότι οι συλληφθέντες έχουν απασχολήσει τις Αρχές στο παρελθόν για παρόμοια αδικήματα.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.



Ενώπιον της Δικαιοσύνης ο Μπαλάσκας για την υπόθεση της Σταυρούλας, είχε χαρακτηρίσει «γκάφα» της Αστυνομίας ότι είχαν αφήσει ελεύθερο τον Σκοπιανό


 

Ενώπιον της Δικαιοσύνης αναμένεται να βρεθεί ο πρώην συνδικαλιστής Αστυνομικός και σήμερα τηλεοπτικός αναλυτής, Σταύρος Μπαλάσκας εξαιτίας ενός σχολίου που έκανε για την υπόθεση Λεβεντάκη.

Ο Μπαλάσκας είχε χαρακτηρίσει γκάφα το γεγονός ότι οι Αρχές είχαν αφήσει ελεύθερο τον 43χρονο Σκοπιανό ενοικιαστή της Σταυρούλας Λεβεντάκη έπειτα από δύο καταθέσεις και εκείνος είχε εξαφανιστεί για σχεδόν μιάμιση μέρα.

«Υπάρχουν νεύρα, και τα νεύρα είναι δικαιολογημένα. Γιατί ο Κανέλλος, ο στρατηγός, άστραψε και βρόντηξε και δίκιο είχε. ΓΚΑΦΑ. Τους είπε "Υπάρχει και η άτυπη παρακολούθηση. Αφού αυτόν είχαμε και αυτόν υποπτευόμασταν. Κάντε τη λεγόμενη άτυπη παρακολούθηση να ξέρουμε ανά πάσα στιγμή πού είναι. Ξέρουμε ότι νομικά εκείνη την στιγμή δεν μπορούμε να την κρατήσουμε για κάτι. Κάντε κάτι να ξέρουμε πού στο διάβολο είναι"» είχε αναφέρει ο κ. Μπαλάσκας σε τηλεοπτικό του σχόλιο στην εκπομπή Live News.

Όμως όπως αποδείχθηκε, οι κινήσεις των Αρχών ήταν μελετημένες, κάτι το οποίο επιβεβαίωσε και η εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομίας, Κωνσταντία Δημογλίδου σε χθεσινή της τηλεφωνική επικοινωνία με την τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

«Επειδή ακούστηκαν πολλά ότι για ένα διάστημα ο άντρας αυτό εξαφανίστηκε και δεν μπορούσαν να τον εντοπίσουν οι αστυνομικοί, εμείς που είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πράγματα για την υπόθεση, σας πληροφορώ ότι δόθηκε ο χρόνος στον δράστη να κάνει λάθη και να μπορέσουμε να έχουμε περισσότερα στοιχεία για την έρευνα» είπε η κ. Δημογλίδου.

Πλέον, και μετά την κυνική ομολογία του 43χρονου Σκοπιανού πως αυτός είναι ο δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη και αφού εντοπίστηκε και η σορός της στο σημείο που υπέδειξε, ο Σταύρος Μπαλάσκας σύμφωνα με αστυνομικές πηγές και όπως αναφέρει το parakritika.gr, θα βρεθεί ενώπιον της Δικαιοσύνης.



Παραιτήθηκε από πρωθυπουργός της Βρετανίας ο Στάμερ

 


Την παραίτησή του από την πρωθυπουργία στη Βρετανία και την ηγεσία των Εργατικών ανακοίνωσε, όπως αναμενόταν, ο Κιρ Στάρμερ το πρωί της Δευτέρας (22/06). 

Σε διάγγελμα που πραγματοποίησε στη Ντάουνινγκ Στριτ, ο ίδιος τόνισε μεταξύ άλλων ότι «κληρονόμησα ένα κόμμα που πολλοί θεωρούσαν χρεοκοπημένο... Αλλά αποδείξαμε ότι έκαναν λάθος. Γίναμε ξανά ένα κόμμα υπερήφανο».

Και στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Το ερώτημα είναι εάν εγώ είμαι κατάλληλος να οδηγήσω το κόμμα στις επόμενες εκλογές». Ο Στάρμερ συνέχισε πως «άκουσε την απάντηση» του κόμματός του σε αυτό το ερώτημα και ότι «δέχεται αυτήν την απάντηση καλή τη πίστει», τονίζοντας πως κάθε απόφαση που έχει πάρει αφορούσε το «καλό της πατρίδας» του.

Στη βάση αυτή, έκανε γνωστό ότι παραιτείται από την ηγεσία του Εργατικού Κόμματος και έχει ενημερώσει τον Βασιλιά για την απόφασή του.

Στην αρχή του διαγγέλματός του, δήλωσε χαρακτηριστικά πως «μου έλεγαν ξανά και ξανά ότι το κόμμα μου είχε τελειώσει, ότι ανήκαμε πλέον στο παρελθόν και ότι η κατάκτηση της πλειοψηφίας στις γενικές εκλογές – πόσο μάλλον μιας σαρωτικής νίκης – ήταν αδύνατη».

Και συμπλήρωσε: «Διαψεύσαμε όσους το πίστευαν, γιατί αλλάξαμε το κόμμα μας. Ξεριζώσαμε το δηλητήριο του αντισημιτισμού, αποκαταστήσαμε την αξιοπιστία μας στην οικονομία, την άμυνα και την εθνική ασφάλεια και γίναμε ξανά ένα κόμμα που στεκόταν με υπερηφάνεια δίπλα στη χώρα του και κάτω από την εθνική της σημαία.

Η δύσκολη αυτή προσπάθεια αλλαγής είχε έναν και μόνο σκοπό: όχι την εξουσία για χάρη της εξουσίας, αλλά τη βελτίωση της Βρετανίας. Τη δημιουργία μιας πιο δίκαιης χώρας, βασισμένης στην αξιοπρέπεια και τον σεβασμό, όπου όλοι αναγνωρίζονται, όλοι έχουν αξία και όπου ο πλούτος και οι ευκαιρίες ανήκουν σε όλους και όχι μόνο στους λίγους προνομιούχους».

Κλείνοντας, φανερά συγκινημένος, αναφέρθηκε στη σύζυγο και τα παιδιά του, λέγοντας: «Όταν θα φύγω από τη σημαντικότερη δουλειά, θα είμαι ο καλύτερος σύζυγος για τη σύζυγό μου που ήταν βράχος και για να είμαι ο καλύτερος μπαμπάς των παιδιών μου».

Ο Στάρμερ έχει ζητήσει από την Εθνική Εκτελεστική Επιτροπή των Εργατικών να καθορίσει ένα χρονοδιάγραμμα για την ηγεσία του κόμματος, με την υποβολή υποψηφιοτήτων να ξεκινά στις 9 Ιουλίου.

Η υποβολή υποψηφιοτήτων θα ολοκληρωθεί πριν από τις θερινές κοινοβουλευτικές διακοπές, στις 16 Ιουλίου.

Εάν ακολουθήσει αναμέτρηση μεταξύ πολλών υποψηφίων, το χρονοδιάγραμμα που ανακοινώθηκε θα διασφαλίσει ότι θα υπάρξει νέος ηγέτης των Εργατικών μέχρι την έναρξη των εργασιών του Κοινοβουλίου τον Σεπτέμβριο, όπως επεσήμανε.

Ο Στάρμερ «θα παραμείνει στη θέση του πρωθυπουργού μέχρι να ολοκληρωθεί η εκλογική αναμέτρηση» και ότι «θα κάνει ό,τι μπορεί για να διασφαλίσει την ομαλή παράδοση της εξουσίας».

Πρόσθεσε ότι θα προσφέρει στον αντικαταστάτη του την αμέριστη υποστήριξή του.