Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

Αμόλησαν τον Ραγκούση να πει ψέματα να εξαπατήσει και τον διαψεύδει ο ΟΣΕ

 



Σε ανακοίνωση ο ΟΣΕ χαρακτηρίζει ως «ανακριβή» δημοσιεύματα που αναφέρονται στη λειτουργικότητα της τηλεδιοίκησης του Σταθμού της Λάρισας και όσα αναφέρονται για την ύπαρξη πλήρους τηλεδιοίκησης το 2019. 

Υπενθυμίζεται ότι ο φαιδρός τομεάρχης Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Ραγκούσης, μετά από συνάντηση με εν ενεργεία σταθμάρχες, στη Λάρισα, υποστήριξε πως «υπάρχουν νέα δεδομένα, η τηλεδιοίκηση λειτουργούσε στη Λάρισα μέχρι το καλοκαίρι του 2019».

Η ανακοίνωση του ΟΣΕ

«Σε συνέχεια δημοσιευμάτων που παρουσιάστηκαν στα ΜΜΕ σχετικά με τη λειτουργικότητα της τηλεδιοίκησης του Σταθμού Λαρίσας και επειδή όσα αναφέρονται για την ύπαρξη πλήρους τηλεδιοίκησης το 2019 είναι απολύτως ανακριβή ο Οργανισμός αποσαφηνίζει τα εξής:

Τον Ιούλιο του 2015 μετά την πυρκαγιά του Λιτοχώρου, η τηλεδιοίκηση Λάρισας υποβαθμίστηκε σημαντικά και πρακτικά έπαψε να λειτουργεί ως πλήρης τηλεδιοίκηση. Η μόνη δυνατότητα που διατηρούσε το σύστημα τηλεδιοίκησης ήταν η παρακολούθηση της διαδρομής από την είσοδο της Λάρισας ως την είσοδο Νέων Πόρων. Δεν υπήρχε δυνατότητα τηλεχειρισμών για τη χάραξη διαδρομών μεταξύ των Σταθμών παρά μόνο διευθέτηση μεμονωμένων αλλαγών τροχιάς.

Μετά τη φωτιά του Ιουλίου του 2019 στην περιοχή της Ζάχαρης Λάρισας, κατεστράφησαν τα καλώδια και ο εξοπλισμός και η τηλεδιοίκηση Λάρισας βγήκε ολοκληρωτικά εκτός λειτουργίας και καταργήθηκε.

Στα πλαίσια της αναβάθμισης που πρόσφατα ενεργοποιήθηκε το Νοέμβριο του 2022, λειτουργούσε και λειτουργεί η σηματοδότηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Λάρισα η οποία μέσω του τοπικού πίνακα χειρισμού στο Σταθμό της Λάρισας έχει τη δυνατότητα χάραξης διαδρομής στο Σταθμό της Λάρισας με κατεύθυνση τους Νέους Πόρους (χωρίς ενδείξεις φωτοσημάτων) και με τη δυνατότητα παρακολούθησης των συρμών σε μία απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων μετά και 3 χιλιόμετρα πριν από το Σταθμό της Λάρισας».





Ο θίασος ΣΥΡΙΖΑ κατεβάζει μεγάλο νούμερο τον Ευάγγελο Αντώναρο και γελάνε οι κάλπες

 



Ανησυχία υπάρχει στα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ γιατί τέτοιο νούμερο δεν θα μπορέσουν να το συναγωνιστούν στην φαιδρότητα, την χυδαιότητα, το ψέμα και την βλακεία.

Ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος της κυβέρνησης Καραμανλή, αποτυχημένος μελλοντολόγος και μπαρουφολόγος δεν θα μπορούσε να ταιριάξει πουθενά αλλού έτσι θα είναι άλλο ένα νούμερο, στον θίασο ΣΥΡΙΖΑ στις επερχόμενες εκλογές στην Περιφέρεια της Ανατολικής Αττικής.

Η υποψηφιότητα του νούμερου Αντώναρου είναι προσωπική επιλογή του θιασάρχη Αλέξη Τσίπρα. 

Η επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητας αναμένεται να γίνει το επόμενο χρονικό διάστημα. 

Υπενθυμίζουμε επίσης ότι από το 2018, το νούμερο Ευαγ. Αντώναρος διαγράφηκε από τη ΝΔ λόγω δηλώσεών του από τον Κυριάκο Μητσοτάκη και από τότε οι κριτικές τοποθετήσεις τους προς την ηγεσία του κόμματος, είχαν …«βαφτιστεί» ως «καραμανλικός» αντίλογος.

Ανεβάζει κατά καιρούς γελοιότητες, ψέματα, και φαιδρότητες, και το χειρότερο ακούει φωνές από τον Νέα Δημοκρατία και μέσα από το Μαξίμου και νομίζει ότι κάποιοι του μιλάνε, ενώ η αλήθεια είναι τον έχουν γραμμένο τον γραφικό όλοι εκτός του ΣΥΡΙΖΑ.





Γνώριζαν από το 2017 ότι τα τρένα πάνε στα τυφλά - Σπίρτζης και κουμπάρος του

 



Σύμφωνα με το protothema, βαριές κατηγορίες από τον βουλευτή της κυβερνητικής πλειοψηφίας ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ Νίκο Νικολόπουλο για διαπλοκή του γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών Θάνου Βούρδα, κουμπάρου του Σπίρτζη με τους «εθνικούς εργολάβους που σταμάτησαν το έργο».

Η ερώτηση κατατέθηκε μετά το δυστύχημα στο Άδενδρο το 2017

Σε μία ερώτηση-βόμβα που κατατέθηκε τον Ιούλιο του 2017 στη Βουλή προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, αναδεικνύεται κατά τρόπο ανατριχιαστικό ότι οι αρμόδιοι γνώριζαν με πλήρη λεπτομέρεια ότι τα συστήματα ασφαλείας των τρένων δεν λειτουργούν και γι’ αυτό συνέβη το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Αδενδρο και χάθηκαν τρεις ζωές.

Συγκεκριμένα ο συνεργαζόμενος με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος κατέθεσε στις 5-7-2017 μία λεπτομερέστατη ερώτηση στη Βουλή σύμφωνα με την οποία «οι καθυστερήσεις στην σύμβαση 717 (σ.σ. αυτή που συζητάμε και σήμερα για την τηλεδιοίκηση- ασφάλεια των τρένων) δεν λειτουργούσε με συνέπεια να κυκλοφορούν τα τρένα τυφλά και να χαθούν τρεις ανθρώπινες ζωές».

Αποδίδει μάλιστα τις καθυστερήσεις σε διαπλοκή με «εθνικούς εργολάβους» που σχετίζονται με τον τότε γενικό γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών κ. Θάνο Βούρδα, κουμπάρο του υπουργού κ. Σπίρτζη. Ωστόσο στην γραπτή απάντησή του ο υπουργός περιορίζεται σε τεχνικά θέματα και δεν αναφέρει το παραμικρό σχετικά με την παράδοση του έργου από τους εργολάβους.




Ο Χρήστος Σπίρτζης με τον κουμπάρο του και άνθρωπο της απολύτου εμπιστοσύνης του, Θάνο Βούρδα, ο οποίος διετέλεσε αρχικά διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ και στη συνέχεια γενικός γραμματέας Μεταφορών επί των κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ

Σημειώνεται ότι ο Νικολόπουλος ήταν ένας βουλευτής που συντασσόταν σε όλες τις ψηφοφορίες με την τότε κυβερνητική πλειοψηφία του ΣΥΡΙΖΑ με τους Ανεξάρτητους Ελληνες.

Ωστόσο, οι ερωτήσεις του για τον σιδηρόδρομο ήταν εφιαλτικές – και οι προβλέψεις του «δικαιώθηκαν» έξι χρόνια αργότερα, με την εθνική τραγωδία των Τεμπών: «Οι διάσπαρτες εργολαβίες, που δεν τελειώνουν ποτέ, έχουν μετατρέψει το δίκτυο σε ένα απέραντο εργοτάξιο και ακόμα και τα συστήματα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και τηλεποικοινωνιών που λειτουργούσαν επιτυχώς επί χρόνια έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας και τα τρένα κυκλοφορούν τυφλά, με ανταλλαγή τηλεγραφημάτων όπως την εποχή του Τρικούπη», αναφέρει χαρακτηριστικά - κάτι που θα μπορούσε να είχε γραφτεί και για το συστύχημα στα Τέμπη, έξι χρόνια αργότερα…

Ο βουλευτής επικεντρώνεται στις συνεχείς συμπληρωματικές συμβάσεις, για τις οποίες πίεζε η τότε Κοινοπραξία «ΤOMHΣ» - ΑLSTOM TRANSPORT, ανεβάζοντας κατά πολλά εκατομμύρια το κόστος των έργων, εξέλιξη την οποία χρεώνει κατά βάση στον Θάνο Βούρδα, κουμπάρο και άνθρωπο της απολύτου εμπιστοσύνης του τότε υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Χρήστου Σπίρτζη. Ο συγκεκριμένος ήταν διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ και βρέθηκε στη θέση του γενικού γραμματέα δύο μήνες πριν από το δυστύχημα στο Άδενδρο, μετά από την παραίτηση της Πέτης Πέρκα, που είναι σήμερα βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Συγκεκριμένα, ο βουλευτής καταγγέλλει ότι μόλις ανέλαβε γραμματέας Μεταφορών ο κ. Βούρδας, άλλαξε η στάση τόσο του ΟΣΕ όσο και της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης για τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα – και εν μία νυκτί, ενώ προηγουμένως απέρριπταν τις εισηγήσεις Βούρδα, που ζητούσε την αντικατάσταση των συστημάτων που λειτουργούσαν και όχι την ανάταξή τους, ανέκρουσαν πρύμναν μόλις εκείνος κατέλαβε τη θέση του γενικού γραμματέα Μεταφορών. Αφού αναφέρεται σε όλα τα προηγούμενα απορριπτικά έγγραφα των δύο Υπηρεσιών, αναρωτιέται: «Μήπως λοιπόν αυτό οφείλεται στη μετακίνηση του κ. Βούρδα, ο οποίος ήταν εισηγητής της πρότασης, από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ στη θέση του γ.γ Μεταφορών και όσα αναφέρονται παραπάνω είναι στάχτη στα μάτια για να καλυφθεί έτσι η αλλαγή στάσης;».

Ακόμα, ο Νικολόπουλος αναφέρει ότι η επίκληση από την κοινοπραξία προβλημάτων για την ανάταξη της τηλεδιοίκησης είναι προφανώς παραπλανητική, αφού ήταν η ίδια η ALSTOM η οποία είχε κατασκευάσει τα συστήματα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης Πλατύ – Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας , τα οποία ήθελε στη συνέχεια να αντικαταστήσει. «Μήπως όταν η εταιρεία ALSTOM είδε ότι με την επίκληση προβλημάτων για την ανάταξη του εξοπλισμού σηματοδότησης δίνονται από την ΕΡΓΟΣΕ στους «εθνικούς εργολάβους» ( σημειώνεται ότι η ΤΟΜΗ είναι εταιρεία του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ) αφειδώς εκατομμύρια που δεν δικαιούνται, διεκδίκησε και αυτή το μερίδιό της;», ρωτούσε ο βουλευτής.

Μάλιστα, ο βουλευτής ρωτούσε αν είχε παραδοθεί η σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση στο τμήμα Πλατύ- Θεσσαλονίκη και επέμενε στο γιατί δεν λειτουργούσε στο δυστύχημα στο Άδενδρο. Είναι ενδιαφέρον ότι στην απάντησή του, το υπουργείο ρίχνει την ευθύνη στον ΟΣΕ και αναφέρει ότι «η θέση σε λειτουργία και η εκμετάλλευση αυτού δεν είναι αρμοδιότητας της ΕΡΓΟΣΕ».

«Έχετε αντιληφθεί, κύριε υπουργέ, ότι αν είχε εγκαίρως ολοκληρωθεί το Σεπτέμβριο του 2016 η σύμβαση 717 της ΕΡΓΟΣΕ δεν θα είχε συμβεί το τραγικό αυτό δυστύχημα, στο οποίο έχασαν τη ζωή τους 3 συνάνθρωποί μας;», αναρωτιόταν ο βουλευτής – και έκανε λόγο «για καταλήστευση του δημοσίου χρήματος στην οποία εμπλέκονταν όσοι διαχειρίστηκαν από πλευράς ΕΡΓΟΣΕ την αμαρτωλή αυτή σύμβαση».




Συνδικαλιστής του ΠΑΣΟΚ ο επιθεωρητής που κατάρτισε τις βάρδιες

 



Σύμφωνα με το protothema, περίπου δύο χρόνια υπηρετούσε ως προϊστάμενος κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Επιθεώρησης Λάρισας του ΟΣΕ, ο κ. Δημήτρης Νικολάου, ο μοιραίος επιθεωρητής που κατάρτισε τις βάρδιες του Φεβρουαρίου, επομένως και της τραγικής νύχτας που συνέβη η μετωπική σύγκρουση στα Τέμπη.

Με καταγωγή από την Καρδίτσα αλλά για χρόνια κάτοικος Βόλου, ο κ. Νικολάου περιγράφεται από ανθρώπους που τον γνωρίζουν ως έμπειρο στέλεχος του ΟΣΕ, ο οποίος είχε διατελέσει και σταθμάρχης σε διαφορετικά σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου. Ήταν συνδικαλιστής του ΠΑΣΟΚ, πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στον ΟΣΕ Βόλου και της Ένωσης Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας.

Ρόλοι οι οποίοι φαίνεται να το είχαν φέρει σε μετωπική σύγκρουση με άλλους συναδέλφους του στην υπηρεσία μεταξύ των οποίων είναι ο κ. Γιώργος Αποστολέρης, πρώην σταθμάρχης Βόλου του ΟΣΕ που συνταξιοδοτήθηκε το καλοκαίρι και έχει καταγγείλει δημόσια τις τελευταίες μέρες, τις τραγικές παραλείψεις και ευθύνες της διοίκησης του Οργανισμού.

Στην απολογία του στον ανακριτή, ο κ. Νικολάου, ο οποίος χθες τέθηκε σε αργία από τον ΟΣΕ, έχει ισχυριστεί ότι το πρόγραμμα της βάρδιας κατά την επίμαχη ώρα περιελάμβανε άλλους δύο σταθμάρχες. Έναν εμπειρότερο, ο οποίος είθισται να παραμένει στην υπηρεσία μέχρι να ολοκληρωθεί η κυκλοφορία στην γραμμή και έναν επιπλέον που λειτουργεί επικουρικά.

Ο αρχαιότερος έφυγε, κατά την απολογία του επιθεωρητή, νωρίτερα από το πόστο του χωρίς να προσδιορίζεται ο ακριβής χρόνος και ο τρίτος επίσης δεν ήταν στο θέση του κατά την επίμαχη ώρα, με αποτέλεσμα να γίνουν οι άστοχες κινήσεις από τον άπειρο σταθμάρχη και να συμβεί το ολέθριο λάθος. Ο κ. Νικολάου βρίσκεται σύμφωνα με πληροφορίες σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση κάνοντας το μεγάλο λάθος να ζητήσει αναρρωτική άδεια ενός μηνός, ζήτημα για το οποίο έχει διαταχθεί κατεπείγουσα έρευνα από τον υπουργό Υγείας Θάνο Πλεύρη.




Ακροδεξιοί εναντίον ακροαριστερών του ΣΥΡΙΖΑ στην θεσσαλονίκη

 


Στόχος επιθέσεων από ακροδεξιούς και νεοναζί, έγιναν τα γραφεία των ακροαριστερών του ΣΥΡΙΖΑ. 

Συγκεκριμένα, με σβάστικες και άλλα ναζιστικά σύμβολα και συνθήματα βανδάλισαν  σήμερα (6/3) νεοναζί τα γραφεία της Τοπικής Οργάνωσης των ακροαριστερών ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στη περιοχή της Χαριλάου, στην ανατολική Θεσσαλονίκη.

Από τη πρώτη στιγμή ενημερώθηκαν οι Αρχές ενώ κλιμάκιο στελεχών του κόμματος επισκέφθηκε το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής για να καταγραφεί το γεγονός.

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θεσσαλονίκης δηλώνει πως η αριστερά και η δημοκρατική παράταξη (ξέχασαν να αναφέρουν την ακροαριστερά) δεν τρομοκρατούνται από τους θρασύδειλους νεοναζί. Ο αγώνας ενάντια στον φασισμό και τον ναζισμό, για την υπεράσπιση της δημοκρατίας, είναι διαρκής και αφορά όλους και όλες.

Με λίγα λόγια μία διαμάχη συντρόφων ακροαριστερών και ακροδεξιών.



Φον ντερ Λάιεν σε Μητσοτάκη: Εμπειρογνώμονες της ΕΕ στην Αθήνα για τη βελτίωση των σιδηροδρόμων

 


Τηλεφωνική επικοινωνία με την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν είχε το πρωί της Δευτέρας ο Κυριάκος Μητσοτάκης με βασικό θέμα «τον εκσυγχρονισμό των σιδηρόδρομων στην Ελλάδα και τη βελτίωση της ασφάλειάς τους».

«Σήμερα το πρωί συζήτησα με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη την περαιτέρω τεχνική υποστήριξη που μπορεί να παράσχει η ΕΕ στην Ελλάδα για τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων της και τη βελτίωση της ασφάλειάς τους. Οι εμπειρογνώμονες της Επιτροπής και του Οργανισμού Σιδηροδρόμων της ΕΕ (EU Agency For Railways) θα ταξιδέψουν αυτή την εβδομάδα στην Αθήνα. Η ασφάλεια των σιδηροδρόμων είναι υψίστης σημασίας» ανέφερε στο μήνυμά της στο Twitter η πρόεδρος της Κομισιόν.



Από την πλευρά του, ο Πρωθυπουργός ευχαρίστησε την πρόεδρο της Κομισιόν για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα της κυβέρνησης, σημειώνοντας πως «είμαστε αποφασισμένοι να κινητοποιήσουμε όλους τους διαθέσιμους πόρους. Είμαστε ευτυχείς που μπορούμε να βασιστούμε στους Ευρωπαίους εταίρους μας για βοήθεια».




Με αφορμή την επιστολή του πρωθυπουργού και σε οικονομικό εισαγγελέα οι συμβάσεις διαχρονικά

 





Πολύ θα χάσουν τον ύπνο τους, με τον πρωθυπουργό να θέλει πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης και μετά τον ορισμό εφέτη ανακριτή για το έγκλημα στα Τέμπη ώστε να αποδοθούν οι ευθύνες σε όλους, θα αναλάβει και οικονομικός εισαγγελέας για τις συμβάσεις που έγιναν για το έργο διαχρονικά, ώστε να αποδοθούν οι ευθύνες παντού. 

Από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ισίδωρο Ντογιάκο, διατάχθηκε ξεχωριστή έρευνα της Δικαιοσύνης για την καθυστέρηση στην υλοποίηση των έργων για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου με έλεγχο των συμβάσεων, γιατί δεν προχώρησαν, πόσα χρήματα δαπανήθηκαν, γιατί δεν τηρήθηκαν χρονοδιαγράμματα και ποιοι ευθύνονται για όλα αυτά. Η έρευνα ανατέθηκε στον Οικονομικό Εισαγγελέα.

Στην επιστολή του ο πρωθυπουργός ζήτησε αναβάθμιση της έρευνας στη Λάρισα στο υψηλότερο δυνατό ανακριτικό επίπεδο και έρευνες σε βάθος για τις καθυστερήσεις στα έργα από τη Δικαιοσύνη πριν ακόμα ολοκληρωθεί η έρευνα της ειδικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων, το πόρισμα της οποίας, όπως αναφέρει, θα διαβιβαστεί στη Δικαιοσύνη. 



Μετά την επιστολή του Πρωθυπουργού σε εφέτη ανακριτή οι έρευνες για την τραγωδία στα Τέμπη


 

Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ισιδώρος Ντογιάκος πήρε την επιστολή του πρωθυπουργού Κυρίακου Μητσοτάκη με την οποία του ζητά η έρευνα της Δικαιοσύνης για τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη να τεθεί σε απόλυτη προτεραιότητα και την ανάθεση των σχετικών ερευνών «στο υψηλότερο δυνατό ανακριτικό επίπεδο» και θα πράξει ανάλογα.

Παράλληλα, μετά την επιστολή του Πρωθυπουργού στον κ. Ντιογιάκο, αναμένεται να ξεκινήσει ανεξάρτητη έρευνα στην Αθήνα για τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου, ενώ παράλληλα μελετάται το ενδεχόμενο, είτε να ανασυρθεί αρχειοθετημένη δικογραφία από την οικονομική εισαγγελία, είτε να ξεκινήσει νέα αυτοτελής έρευνα.

Την ίδια στιγμή, θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι μέσα στις επόμενες μέρες θα ζητηθεί η σύγκληση της Ολομέλεια των Εφετών Λάρισας (21 δικαστές) προκειμένου να αποφασίσει εάν θα ανατεθεί ή όχι η ανάκριση για την υπόθεση του πολύνεκρου σιδηροδρομικό δυστυχήματος στα Τέμπη σε εφέτη ανακριτή.

Επίσης, αναμένεται λόγω της σπουδαιότητας και του κοινωνικού ενδιαφέροντος της υπόθεσης να οριστούν και επίκουροι εφέτες προκειμένου να συνδράμουν στο έργο του εφέτη ανακριτή.

Φυσικά η απόφαση για το ένα θα ανατεθεί ή όχι η υπόθεση σε εφέτη ανακριτή θα είναι των 21 προέδρων εφετών και εφετών που θα συμμετέχουν στην Ολομέλεια Εφετών της Λάρισας.

Πάντως, έχουν υπάρξει και περιπτώσεις που αν και συγκλήθηκε η Ολομέλεια Εφετών για να ανατεθούν υποθέσεις σε εφέτη ανακριτή, οι Ολομέλειες αποφάσισαν αρνητικά. Όμως, όπως εκτιμούν δικαστές, αν όχι εκφράζουν βεβαιότητα η υπόθεση των Τεμπών θα ανατεθεί σε εφέτη ανακριτή.

Η ανάθεση της υπόθεσης σε εφέτη ανακριτή έχει το προτέρημα ότι ο εφέτης που θα αναλάβει την ανάκριση, διαθέτει πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από έναν πρωτοδίκη, στον οποίο με την φυσιολογική πορεία των πραγμάτων θα χρεωνόταν.

Παράλληλα, η ανάθεση της έρευνας σε εφέτη ανακριτή συντομεύει το χρόνο ολοκλήρωσης της έρευνας, καθώς ο εφέτης που θα αναλάβει απαλλάσσεται των λοιπών καθηκόντων του και απασχολείται μόνο με την συγκεκριμένη υπόθεση.

Υπενθυμίζεται, ότι χθες η συντονιστική επιτροπή της Ολομέλειας των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας ζήτησε ήδη η υπόθεση των Τεμπών να ανατεθεί σε εφέτη ανακριτή.



Τον σταθμάρχη των Τεμπών τοποθέτησε ο περιφερειακός διευθυντής, συνδικαλιστικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ

 



Η τοποθέτηση του σταθμάρχη δεν έγινε από την κυβέρνηση, έγινε από τον περιφερειακό διευθυντή, συνδικαλιστικό στέλεχος άλλου πολιτικού χώρου, δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, αναφερόμενος στην τραγωδία στα Τέμπη.

«Ήταν ένα κουβάρι. Ήταν μια νεκρή σύμβαση, με πάρα πολλές εταιρείες στα δικαστήρια, με πρόβλημα στο Ελεγκτικό Συνέδριο, με πρόβλημα από τους αναδόχους, με αποχώρηση μιας από τις αναδόχους εταιρείες, με νέες ενστάσεις στην πορεία, με διαφωνία της Hellenic Train και του ΟΣΕ. Όλα αυτά είναι νομικά ζητήματα και ο υπουργός, όποιος και να είναι, δεν μπορεί να προσπεράσει τα νομικά ζητήματα, όσο και να το θέλουν», δήλωσε ο κ. Γεωργιάδης.

Μάλιστα, αναφέρθηκε στον πρώην υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, τον κ. Σπίρτζη, με το ερώτημα «δεν έχετε παρατηρήσει ότι ο κ. Σπίρτζης έχει εξαφανιστεί;».

Ως προς την ολοκλήρωση του έργου της τηλεματικής, από τη στιγμή που το προκήρυξε η κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά το 2014, συνέχισε ο κ. Γεωργιάδης, μια αλληλουχία γεγονότων προκάλεσε μια πολύ μεγάλη καθυστέρηση, που έφτασε την παράδοση του έργου να τοποθετείται στο τέλος του Σεπτεμβρίου του 2023.

«Είπα από την πρώτη στιγμή ότι το δικό μας μερίδιο ευθύνης, που μας αναλογεί, είναι ότι δεν καταφέραμε να το πάμε ακόμα γρηγορότερα και λυπάμαι πολύ γι’ αυτό και ζητώ συγγνώμη από τους γονείς αυτούς, στο μέτρο που η συγγνώμη αυτή έχει κάποια αξία αυτή τη στιγμή» τόνισε ο κ. Γεωργιάδης.

Επιπλέον, ανέφερε ότι οι σχέσεις της Hellenic Train και του ΟΣΕ, δεν ήταν καθόλου καλές εξ αρχής. «Η αρχική προσπάθεια της κυβέρνησης Σαμαρά να ιδιωτικοποιήσει τα τρένα, προέβλεπε μία πώληση και του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αλλά στη συνέχεια, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε να αλλάξει το μοντέλο και να το σπάσει τα δύο, να κρατήσει το κράτος τις υποδομές και να δώσει τη διαχείριση των τρένων σε μία εταιρεία που τελικά ο ΣΥΡΙΖΑ επέλεξε να είναι η συγκεκριμένη εταιρεία των Ιταλών. Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών μέχρι σήμερα δεν έχει καταστεί εφικτή. Ακόμα και το σχέδιο, το κέντρο αυτό που λέει ο ΣΥΡΙΖΑ ότι καταργήσαμε εμείς είναι τελείως ψευδές. Κανένα κέντρο δεν καταργήσαμε. Απλώς υπήρχε κατά το παρελθόν γειτνίαση των δύο εταιρειών σε ένα κτίριο που είχαν ένα κοινό γραφείο που μπορούσαν να ανταλλάσσουν πληροφορίες οι δύο εταιρείες, όπου κάποια στιγμή η εταιρεία αυτή αποφάσισε να μετακομίσει και κόπηκε και αυτός ο ομφάλιος λώρος» συμπλήρωσε ο κ. Γεωργιάδης.

Η σύμβαση, προσέθεσε ο υπουργός, είχε σταματήσει να λειτουργεί από το 2017. «Ο ΣΥΡΙΖΑ έφυγε από την εξουσία το 2019. Γι’ αυτό δεν εμφανίζεται ο κ. Σπίρτζης, γιατί μόλις ερωτηθεί θα φανούν τα χαρτιά, αυτά τα λένε έγγραφα, δεν είναι θεωρίες, δεν είναι τι λέω εγώ» επισήμανε ο κ. Γεωργιάδης, υπογραμμίζοντας ότι «η ουσία είναι ότι η τηλεματική, έπρεπε να έχει παραδοθεί βάσει αρχικής σύμβασης μέχρι 31 Δεκεμβρίου του 2016».

«Η αθλιότητα πέρασε σε άλλο επίπεδο»

Αναφερόμενος στην κατηγορία του τομεάρχη Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Ραγκούση, πως είναι «εξόφθαλμα παράνομη» η μετάταξη του σταθμάρχη στην Λάρισα, ο κ. Γεωργιάδης σχολίασε πως «η αθλιότητα πέρασε σε άλλο επίπεδο» και προσέθεσε πως ο κ. Ραγκούσης υπήρξε κατά το παρελθόν υπουργός Εσωτερικών επί κυβέρνησης Γιώργου Παπανδρέου «άρα γνωρίζει πάρα πολύ καλά πώς δουλεύει η κινητικότητα στο Δημόσιο».

«Για να τελειώσει το παραμύθι, το οποίο εφηύραν επί σειρά ημερών, όχι γιατί τους ενδιαφέρει τελικά η αλήθεια για τα παιδιά που χάθηκαν, αλλά για πολιτικά οφέλη. Ρουσφέτι θα χρειαζόταν κάποιος, ο οποίος διεκδικούσε μία θέση που διεκδικούσαν και πολλοί άλλοι και έπρεπε με την πολιτική του γνωριμία να πετύχει να προτιμηθεί αυτός έναντι κάποιου άλλου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπήρχε κανένας άλλος αιτών γι’ αυτή τη θέση, ούτε ένας. Συγκεκριμένα, στην κινητικότητα του ελληνικού Δημοσίου, ο ΟΣΕ ζήτησε 18 σταθμάρχες, έκαναν αίτηση 2.  Γι’ αυτό οι άλλοι 16 προσλήφθηκαν με μπλοκάκι στη συνέχεια, εφόσον δεν μπορούσαν να προσληφθούν μονίμως, χρειάζεται διαδικασία ΑΣΕΠ. Και οι δύο απορροφήθηκαν από τον ΟΣΕ μετά από τη συνέντευξη που τους έκανε ο ΟΣΕ με την Επιτροπή την υπηρεσιακή που έχει και θα είχε ενδιαφέρον να πάει ο εισαγγελέας να δει και το σκεπτικό της επιτροπής. Η χυδαιότητα του κ. Ραγκούση, είναι ότι γνωρίζει πάρα πολύ καλά ως πρώην υπουργός Εσωτερικών ότι στην κινητικότητα δεν υπάρχει όριο ηλικίας. Μπορεί ο ΟΣΕ στον εσωτερικό του οργανισμό να λέει ότι για να πάρω σταθμάρχη πρέπει να είναι μέχρι 48 ετών. Αυτό δεν αφορά το Δημόσιο, την κινητικότητα και βέβαια δεν μπορεί να μην το ξέρει και ο Ραγκούσης, γιατί υπήρξε ο ίδιος υπουργός Εσωτερικών, άρα ρωτάει για να πετάξει λάσπη» ανέφερε ο κ. Γεωργιάδης.

«Η τοποθέτηση του σταθμάρχη έγινε από τον περιφερειακό διευθυντή, συνδικαλιστικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ»

Όσο αφορά στην τοποθέτηση του μοιραίου σταθμάρχη στο συγκεκριμένο πόστο, ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι δεν έγινε από την κυβέρνηση. «Η τοποθέτηση έγινε από τον περιφερειακό διευθυντή, ο οποίος έχει μπει σε αναστολή καθηκόντων και αφού πια έχει γραφτεί και μπορώ να το πω, είναι και πρωταγωνιστικό συνδικαλιστικό στέλεχος άλλου πολιτικού χώρου και συγκεκριμένα του ΠΑΣΟΚ», προσέθεσε.

Ο ίδιος ο κ. Γεωργιάδης, ερωτηθείς αν θα ταξίδευε με το τρένο μετά από την τραγωδία, δήλωσε «αν αποφασιστεί να συνεχιστούν τα τρένα, θα πάρω το πρώτο τρένο για να ταξιδέψω. Εφόσον αποφασιστεί ότι θα συνεχιστούν τα τρένα από τους αρμόδιους, είμαι βέβαιος, θα το κάνουν με γνώμονα την ασφάλεια. Κανένας δεν βάζει έναν άνθρωπο σε ένα μεταφορικό μέσο, γνωρίζοντας ότι μπορεί να κινδυνεύσει. Δεν είμαστε δολοφόνοι, ούτε κανένας θέλει να σκοτώσει κανέναν»

Για τη σύγκριση με το Μάτι

Ακόμα, έκανε λόγο για «προσπάθεια χυδαίας πολιτικής εκμετάλλευσης, πραγματικά αποκαρδιωτική». «Η δε σύγκριση που κάνουν διαρκώς οι ίδιοι του ΣΥΡΙΖΑ με το Μάτι. Κανένας από εμάς, ούτε εγώ, ούτε φυσικά ο πρωθυπουργός και κανένας μας δεν κατηγόρησε τον κ. Τσίπρα για το Μάτι αυτό καθαυτό, δηλαδή για την πυρκαγιά και τους νεκρούς συνεπεία της ασυνεννοησίας του κράτους, εκείνο το βράδυ της τραγικής ασυνεννοησίας, οι κατηγορίες κατά του κ. Τσίπρα έγιναν για το θέατρο που έπαιξε μετά. Εγώ απαντώ μόνο σε αυτά που μου γράφουν, “τι έκανες εσύ με το Μάτι”» ανέφερε ακόμα ο υπουργός.

Επιπλέον, απαντώντας στο κατά πόσο η χώρα μας αντικατοπτρίζεται σε αυτή την τραγωδία που συντελέστηκε, ο κ. Γεωργιάδης υπογράμμισε «δεν είναι καθόλου αυτή η Ελλάδα». «Η Ελλάδα έχει κάνει πολύ μεγάλα βήματα προόδου σε πάρα πολλούς τομείς. Άλλωστε ακόμα και σε αυτή τη φοβερή τραγωδία, δύο Ελλάδες είδαμε. Είδαμε την Ελλάδα, αυτή του σταθμάρχη του ΟΣΕ, της ασυνεννοησίας με την HellenicTrain, της τηλεματικής που δεν μπήκε στην ώρα της από τις κυβερνήσεις. Είδαμε και την Ελλάδα του ΕΚΑΒ που λειτούργησε σε πρώτο χρόνο, του Υπουργείου Υγείας που έφτιαξε όσο καλύτερα γινόταν όλη τη διαδικασία της σωτηρίας των ανθρώπων που είχαν τραυματιστεί, τους εθελοντές που πήγαν, τους εθελοντές αιμοδότες σε όλη την Ελλάδα. Αυτό το εικοσάχρονο παιδί, τον ήρωα που έβγαλε μέσα από τα βαγόνια και έσωσε ανθρώπινες ζωές. Δεν είδαμε μόνο την μία Ελλάδα, είδαμε και την άλλη Ελλάδα. Πιστεύω ότι θα γίνουμε περισσότερο σαν τη δεύτερη Ελλάδα και λιγότερο σαν την πρώτη» τόνισε.

«Να μάθουμε στα αλήθεια το τι συνέβη»

Όσο αφορά στην επιτροπή των εμπειρογνωμόνων και στην παραίτηση του καθηγητή κ. Ζηλιασκόπουλου, ο υπουργός τόνισε πως ο κ. Ζηλιασκόπουλος θεωρείται σήμερα στην Ελλάδα ο νούμερο 1 έξπερτ στα τρένα. «Ήταν διοικητής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όχι του ΟΣΕ, δηλαδή σαν να λέμε σήμερα, διοικητής της Hellenic Train. Η έρευνα δεν έχει να κάνει με την Hellenic Train. Το δυστύχημα δεν το χρεώνεται η Hellenic Train, το χρεώνεται ο ΟΣΕ, ο οποίος έχει την ευθύνη των υποδομών. Είναι δύο διαφορετικές εταιρείες, δύο διαφορετικές οντότητες» προσέθεσε. Ως προς την σύνθεση της επιτροπής, ανέφερε «εμείς ζητήσαμε από τα κόμματα να στείλουν εκπροσώπους στην Επιτροπή. Το ΠΑΣΟΚ έστειλε, ο  ΣΥΡΙΖΑ δεν έστειλε. Ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν θέλει να κάνει τίποτα, θέλει να κατηγορεί την κυβέρνηση. Ό,τι και να κάνει η κυβέρνηση, ο ΣΥΡΙΖΑ θα βρει κάτι να μας κατηγορεί γιατί πιστεύει ότι μέσα από αυτή την τραγωδία θα ανατρέψουν τους πολιτικούς συσχετισμούς. Ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Περί αυτού πρόκειται».

Στο σχόλιο της δημοσιογράφου, για αλλαγή των διλημμάτων των εκλογών, μετά την τραγωδία των Τεμπών, ο κ. Γεωργιάδης, δήλωσε πως δεν είναι σε θέση να κάνει τέτοιου τύπου πολιτική συζήτηση. «Τώρα με νοιάζει να μάθουμε στα αλήθεια το τι συνέβη, να τιμωρηθούν όσοι πρέπει να τιμωρηθούν και να βρούμε ένα τρόπο για να εγγυηθούμε στον ελληνικό λαό ότι αυτό δεν θα ξανασυμβεί. Αυτό πιστεύω ότι πρέπει να είναι το πρώτο μέλημά μας» υπογράμμισε ο κ. Γεωργιάδης.



iefimerida.gr



Είπε να ξεφτιλιστεί ο ακροαριστερός Φίλης λέγοντας αθλιότητες για Τέμπη και Σύνταγμα

 


Νίκος Φίλης ένας επικίνδυνος ακροαριστερός, χυδαίος που αναπολούσε εχθές το 2008 που σύντροφοι του έκαιγαν και έσπαγαν την Αθήνα.

Σήμερα στην βουλή προσπάθησε να κεφαλαιοποιήσει ο άθλιος πολιτικά τις αντιδράσεις από την τραγωδία στα Τέμπη, και το κάνει αυτός που δεν έχει αητήσει συγνώμη μέχρι σήμερα το κόμμα του για τους 104 νεκρούς στο Μάτι και τους 24 στην Μάνδρα.

Αμέσως μετά την τήρηση ενός λεπτού σιγής, ο φαιδρός ακροαριστερός Νίκος Φίλης κάνοντας σώου ξεφτίλας εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση, δημιουργώντας αναστάτωση στην αίθουσα της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων.

«Στο υπουργείο Παιδείας είμαστε διπλά συντετριμμένοι, γιατί κόπηκε το νήμα της ζωής και σε φοιτήτριες και φοιτητές. Αυτό που έχει σημασία είναι να λειτουργήσουν αποτελεσματικά, έτσι ώστε η συγγνώμη μας να μετουσιωθεί σε πράξεις έτσι ώστε να μην ζήσουμε ξανά ανάλογες καταστάσεις», είπε αρχικά η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως για να ζητήσει το λόγο ο προκλητικός ακροαριστερό Φίλης και να πει: «Πένθος και οργή συνέχει τη χώρα. Αλλά και οργή που δεν μπορούμε να την αφήσουμε έτσι. Οργή απέναντι σε μια πολιτική που βλέπει την ύπαρξη τους σαν αριθμό. Τους βλέπει σαν υπεράριθμους».

Αυτός λοιπόν που το κόμμα του δεν έκανε καμία διαμαρτυρία για τους 104 νεκρούς στο Μάτι και τους 24 στην Μάνδρα, και που κρύβουν τον Χρήστο Σπίρτζη εδώ και μία εβδομάδα, χαρακτήρισε ο φαιδρός πολιτικά τα αίτια της τραγωδίας υπογράμμισε, προσπαθώντας να εξαιρέσει τους ακροαριστερούς κακοποιούς συντρόφους του στο Σύνταγμα, πως πρέπει να «σεβαστούμε τη δολοφονία των παιδιών και τον τραυματισμό αθώων συμπολιτών μας εχθές στο Σύνταγμα. Γύρω μας εκτυλίσσεται μια ανείπωτη βία. Η συγγνώμη πρέπει να εννοείται. Όχι μετά από 5 ημέρες. Αυτή η βουλή των Ελλήνων είναι υπόλογη για αυτό που συνέβη. Όχι όλη η βουλή. Η πλειοψηφία» είπε ο χυδαίος προσπαθώντας να εξαιρέσει τον ΣΥΡΙΖΑ από τις ευθύνες του.

Από τα έδρανα των βουλευτών της ΝΔ ακούστηκε η λέξη «ντροπή» υπενθυμίζοντας όσα έγιναν στο Μάτι και τον φαιδρό, χυδαίο ακροαριστερό βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ να επανέρχεται λέγοντας «άντε από δω, τέτοιος συμψηφισμός νεκρών στη Βουλή; Ντροπή σου».



Απολύθηκε το ΚΤΗΝΟΣ που έπλυνε με το λάστιχο την 70χρονη ασθενή

 


Λίγη ώρα μετά την εισαγγελική παρέμβαση, από το υπουργείο Υγείας ανακοινώθηκε ζητήθηκε να τεθεί άμεσα σε αργία ο ένας εκ των δυο εργαζόμενων και να κινηθεί η διαδικασία για την απόλυσή του.

Για τον δεύτερο που παρακολουθούσε απαθής και είναι συνεργός στην ΚΤΗΝΩΔΙΑ δεν υπάρχει ακόμα ενημέρωση.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας για το σοκαριστικό περιστατικό στον Ωρωπό :

«Αναφορικώς με το άθλιο περιστατικό απάνθρωπης συμπεριφοράς στον Ωρωπό το συγκεκριμένο πλήρωμα αφορά σε ιδιωτικό ασθενοφόρο που δεν σχετίζεται με το ΕΚΑΒ και το υπουργείο Υγείας.

Ωστόσο ο ένας από τους δύο ιδιωτικά εργαζόμενους προκύπτει ότι παράλληλα είναι και υπάλληλος σε νοσοκομείο με δυνατότητα άσκησης ιδιωτικού έργου.

Ως εκ τούτου, παρόλο που η πράξη του έχει γίνει στο πλαίσιο του ιδιωτικού έργου άσχετα από τα υπαλληλικά του καθήκοντα, λόγω της απαξίας της πράξης του τίθεται με εντολή του Υπουργού Υγείας Θάνου Πλεύρη άμεσα σε αργία και κινείται η διαδικασία απόλυσης του». 




Επιστολή Μητσοτάκη σε Ντογιάκο για επίσπευση της έρευνας: Αναθέστε την στο υψηλότερο ανακριτικό επίπεδο

 


Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με επιστολή του στον Ισίδωρο Ντογιάκο, ζήτησε η υπόθεση της πολύνεκρης τραγωδίας στα Τέμπη να τεθεί σε υψηλή προτεραιότητα.

«Αξιότιμε κύριε Εισαγγελεύ,

Όπως όλοι αντιλαμβανόμαστε, αποτελεί εύλογο και δίκαιο αίτημα της ελληνικής κοινωνίας να υπάρξει άμεση και σε βάθος διαλεύκανση όλων των ποινικών υποθέσεων που σχετίζονται με το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Προς τούτο, το εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης στην προτεραιοποίηση των σχετικών υποθέσεων και την ανάθεσή τους, εφόσον το κρίνετε, στο υψηλότερο δυνατό ανακριτικό επίπεδο.

Ειδικότερα, σε σχέση με την ποινική αξιολόγηση συστημικών σφαλμάτων στον τομέα των σιδηροδρόμων ακόμα περιλαμβανομένης και της τυχόν καθυστέρησης στην ολοκλήρωση της απαιτούμενης τεχνολογικής αναβάθμισης των σχετικών υποδομών, παρακαλώ να προχωρήσετε ανεξάρτητα από την πρόοδο των εργασιών της επιτροπής εμπειρογνωμόνων που έχει οριστεί για να προβεί στην αποτίμησή τους από τη διοικητική και τεχνική άποψη.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών της επιτροπής, αυτονοήτως θα κοινοποιηθεί στις εισαγγελικές αρχές που διεξάγουν την έρευνα το πόρισμά της για να καταστεί μέρος της δικογραφίας».






Μία εβδομάδα κρύβουν τον Σπίρτζη για να μην ρωτηθεί για το 2015-2019

 


Που βρίσκεται ο ακροαριστερός θαυμαστής του εγκληματία παιδεραστή Άρη Βελουχιώτη Χρήστος Σπίρτζης;

Που είναι αυτό το κακό αγόρι που θα μας περιλάβει με το άγριο; Γιατί το κρύβουν;

Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ο Χρήστος Σπίρτζης, αυτός που με εντολή του Αλέξη Τσίπρα υπέγραψε το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ένας απο αυτούς που πρέπει να δώσουν απαντήσεις για τα έργα και τις ημέρες της περιόδου ΣΥΡΙΖΑ.



Η Κουμουνδούρου δεν θέλει να γίνονται ερωτήσεις για το τι έκανε ως κυβέρνηση, γιατί δεν θέλει να μαθευτεί η αλήθεια, δεν εξυπηρετεί το αφήγημα τους, για να κάνουν τους λυπημένους.

Ο Σπίρτζης πρέπει να απαντήσει, να μάθει ο ελληνικός λαός για την πορεία των συμβάσεων για τα συστήματα τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης και ECTS αλλά και για ποιό λόγο δεν υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση του έργου παρά την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Περιμένουμε, κάποια στιγμή θα βγει, δεν μπορεί αν τον κρύβουν συνέχεια, θα τον ανακαλύψουν και τότε θα πρέπει να απαντήσει.




Προκλητικός και φαιδρός ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί την ΕΛ.ΑΣ. που έριξε δακρυγόνα σε "ειρηνική" πορεία


 

Η φαιδρότητα η χυδαιότητα και το ψέμα στον ΣΥΡΙΖΑ είναι καθημερινή τακτική.

Αυτό το φαιδρό κόμμα που δεν έχει ίχνος ηθικής, επιτέθηκε στην κυβέρνηση κατηγορώντας ότι έδωσε εντολή στην αστυνομία να ρίξει δακρυγόνα στη συγκέντρωση για τα Τέμπη στο Σύνταγμα.

Με λίγα λόγια αυτοί που οργάνωσαν συγκεντρώσεις ακροαριστερών κακοποιών, με εντολή του Αλέξη Τσίπρα, κατηγόρησε την κυβέρνηση και την αστυνομία που σταμάτησαν τις καταστροφές και τις δολοφονικές επιθέσεις με μολότοφ.

Αναφέρει συγκεκριμένα η φαιδρή, προκλητική ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ: «Πριν ακόμη στερέψουν τα δάκρυα για τους ανθρώπους που έχασαν άδικα τη ζωή τους στα Τέμπη, η κυβέρνηση έδωσε σήμερα εντολή να ρίξουν δακρυγόνα εναντίον όσων ειρηνικά διαδήλωναν στο Σύνταγμα για τη δικαίωση των νεκρών, για τη δικαιοσύνη και την αλήθεια».

Δείτε την ειρηνική πορεία :














5 συλλήψεις, 7 τραυματίες αστυνομικοί απο τις επιθέσεις ακροαριστερών κακοποιών

 


200 ακροαριστεροί κακοποιοί, σύντροφοι του Αλέξη Τσίπρα άρχισαν να ρίχνουν μολότοφ και πέτρες κατά αστυνομικών στην πορεία για τα Τέμπη και προκάλεσαν φθορές σε κτίρια και οχήματα, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ.

Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για τα επεισόδια :

Πρωινές ώρες σήμερα, Κυριακή 5 Μαρτίου 2023 με πρωτοβουλία διάφορων Σωματείων, Οργανώσεων και Συλλογικοτήτων, πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας, περίπου 10.000 ατόμων, στην πλατεία Συντάγματος, με αφορμή το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Ομάδα άνω των 200 ατόμων, τα οποία βρίσκονταν μέσα και στην περίμετρο της συγκέντρωσης και στη συνέχεια της πορείας, εκτόξευσαν μάρμαρα, πέτρες και βόμβες μολότοφ εναντίον των αστυνομικών δυνάμεων.

Τα εν λόγω άτομα ευρισκόμενα στο τέλος της πορείας και συγκεκριμένα στην οδό Πανεπιστημίου, συνέχισαν τις επιθέσεις εναντίον των αστυνομικών προκαλώντας παράλληλα φθορές σε κτίρια και οχήματα.

Οι αστυνομικές δυνάμεις για να αποκρούσουν τις επιθέσεις πραγματοποίησαν περιορισμένη χρήση των αναγκαίων ενδεδειγμένων μέσων και προχώρησαν σε 6 προσαγωγές ατόμων, από τα οποία τα 5 συνελήφθησαν.

Σημειώνεται ότι, από τις εν λόγω επιθέσεις τραυματίστηκαν 7 αστυνομικοί, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών.



Το Υπουργείο Εσωτερικών απάντησε στην νέα αθλιότητα fake news ΣΥΡΙΖΑ για σταθμάρχη

 



Το Υπουργείο Εσωτερικών απάντησε στον ΣΥΡΙΖΑ για τα περί δήθεν παράνομης μετάταξης του σταθμάρχη Λάρισας που καταγγέλει λέγοντας ο φαιδρός Ραγκούσης.

Η απάντηση του Υπουργείου Εσωτερικών στο νέο fake news του ΣΥΡΙΖΑ

Αναφορικά με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Τομεάρχης Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Ιωάννης Ραγκούσης, με την οποία ισχυρίζεται ότι η μετάταξη του Σταθμάρχη Λάρισας είναι εξόφθαλμα παράνομη λόγω του ότι υπήρχε κώλυμα της μετατάξεως του, επειδή δήθεν ο ΟΣΕ απαιτούσε ρητώς κ εγγράφως υποψηφίους με όριο ηλικίας τα 48 έτη, καλώντας δε την Κυβέρνηση να απαντήσει ποιος κυβερνητικός παράγοντας πίεσε και επέβαλε την παράνομη μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη, ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:

Οι υποψήφιοι για διορισμό στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος διέπονται από την σχετική Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 3326/Β/2022) όπου καθορίζονται τα ειδικά όρια ηλικίας διορισμού προσωπικού. 

Τα όρια ηλικίας δεν καταλαμβάνουν τους υπό μετάταξη υπαλλήλους σύμφωνα με το άρθρο 33 της Υπουργικής Απόφασης με ΦΕΚ 2623/Β/2022 που αφορά στον Εσωτερικό Κανονισμό του ΟΣΕ. Ο εν λόγω υπάλληλος ήταν μετατασσόμενος και δεν είχε περιορισμό ορίου ηλικίας. 

Τα λεγόμενα επιθυμητά προσόντα δεν αποτελούν νομικές προϋποθέσεις παρά μόνο επιθυμητές κατευθύνσεις που αναζητά ο Οργανισμός, τα οποία όμως προφανώς δεν τον κωλύουν από το να κάνει επιλογές, καθώς δεν αποτελούν τυπικές προϋποθέσεις είτε για πρόσληψη είτε για μετάταξη και οι οποίες ορίζονται μόνο από το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο.

Επιπλέον, ενημερώνουμε ότι ο ΟΣΕ προκήρυξε συνολικά στον A΄ Κύκλο Κινητικότητας του 2022,114 θέσεις. Από αυτές τις 114 θέσεις, καλύφθηκαν μόλις 8 θέσεις συνολικά. Από τις 114 θέσεις οι 18 αφορούσαν Σταθμάρχες, εκ των οποίων καλύφθηκαν οι δυο μόλις θέσεις.

Είναι θλιβερό, για ζητήματα τόσο ευαίσθητα και με τέτοιο έντονο συναισθηματικό και ηθικό φορτίο, ο ΣΥΡΙΖΑ να μην έχει τη στοιχειώδη πρόνοια τουλάχιστον να διαβάσει με επιμέλεια τη νομοθεσία, προτού κατακεραυνώσει την Κυβέρνηση για τις δήθεν παράνομες ενέργειές της.



Ν.Δ. για Παππά: Το τελευταίο πράγμα που μπορεί να κάνει ο αμετάκλητα καταδικασμένος, είναι υποδείξεις

 



Στον προκλητικό Νίκο Παππά, καταδικασμένο αμετάκλητα που είναι ακόμα βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ με την κάλυψη του Αλέξη Τσίπρα απάντησε η Νέα Δημοκρατία.

«Το τελευταίο πράγμα που μπορεί να κάνει ο αμετάκλητα καταδικασμένος για παράβαση καθήκοντος κ. Παππάς, τον οποίο ο κ. Τσίπρας κρατά στα ψηφοδέλτιά του, είναι υποδείξεις. Ας φροντίζει τουλάχιστον να μην προκαλεί» τονίζει σε ανακοίνωσή του το γραφείο Τύπου της ΝΔ απαντώντας στον κ. Παππά.

Καταλήγοντας η ΝΔ αναφέρει ότι «οι διευθύνοντες σύμβουλοι του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ έχουν παραιτηθεί, οι παραιτήσεις έχουν γίνει αποδεκτές και παραμένουν στη θέση τους μέχρι να οριστούν νέοι».



Προφυλακίστηκε ο Σταθμάρχης με σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα

 


Τον δρόμο για τη φυλακή πήρε ο σταθμάρχης Λάρισας, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της μαραθώνιας απολογίας του για την τραγωδία στα Τέμπη. 

Συγκεκριμένα, ανακρίτρια και εισαγγελέας διέταξαν την προφυλάκιση του 59χρονου υπαλλήλου, κρίνοντάς τον ρόλο του τη μοιραία νύχτα, ως καθοριστικό, ώστε να οδηγηθεί η επιβατική αμαξοστοιχία σε λάθος σιδηροδρομική γραμμή και συγκεκριμένα σε εκείνη της καθόδου.

Για επτά ολόκληρες ώρες ο σταθμάρχης, που δεν γύρισε το κλειδί 118 στέλνοντας στο θάνατο 57 ανθρώπους το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, κατέθετε ενώπιον της ανακρίτριας Λάρισας .

Ο κατηγορούμενος  ξεκίνησε να απαντά στον καταιγισμό ερωτημάτων που δεχόταν για το μοιραίο βράδυ στο ανακριτικό γραφείο και παραδέχθηκε χωρίς περιστροφές το λάθος του που αιματοκύλησε την κοιλάδα των Τεμπών παραθέτοντας τα περιστατικά.

Πολλές φορές χρειάστηκε να διακοπεί η διαδικασία για να μπορέσει να συγκροτήσει τη σκέψη του, ενώ κατά την απολογία του ζήτησε συγγνώμη από τις οικογένειες των θυμάτων και των τραυματιών για το κακό που τους προκάλεσε. «Ο εντολέας μου είπε χωρίς καμία επιφύλαξη όλη την αλήθεια και οτιδήποτε συνέβη χωρίς να θέλει να προστατέψει κανέναν, ούτε τον εαυτό του. Αν αυτά τα οποία είπε συνιστούν ποινικά αδικήματα οφειλόμενα στο συγκεκριμένο τραγικό αποτέλεσμα, αμέλειες ή παραλείψεις, αυτό θα κριθεί από την Ελληνική Δικαιοσύνη», είπε στον «Ε.Τ.» ο δικηγόρος του, Στέφανος Παντζαρτζίδης, προσθέτοντας: «Πρέπει πλέον να σοβαρευτούμε, να σεβαστούμε τους ανθρώπους που χάθηκαν και τις οικογένειές τους και να πάψουν οι παραφιλολογίες και οι επικοινωνιακές αλητείες». Σχετικά με το αν ο κατηγορούμενος επέρριψε ευθύνες και σε άλλα πρόσωπα για το πρωτοφανές δυστύχημα, ο κ. Παντζαρτζίδης επεσήμανε ότι ο σταθμάρχης «δεν συγκάλυψε τίποτα και κανέναν» και αναφέρθηκε στο ρόλο τού κάθε προσώπου, όπως το είχε κάνει και στην προανακριτική του κατάθεση.

Ο σταθμάρχης, διέψευσε κατηγορηματικά τις πληροφορίες ότι το βράδυ του δυστυχήματος υπήρχε μουσική ή γινόταν πάρτι στο σταθμό, τόνισε ότι ο σταθμάρχης ποτέ δεν εγκατέλειψε τη θέση του, όπως έχει καταγγελθεί από συνήγορο τραυματία, και επίσης είπε ότι έγινε σταθμάρχης τηρώντας την προβλεπόμενη διαδικασία, καθώς «δεν χρειαζόταν πολιτικό μέσο», όπως σημείωσε χαρακτηριστικά. Επίσης, είπε ότι περιμένει να πάρει τις ηχογραφημένες συνομιλίες από το μοιραίο βράδυ, αφήνοντας αιχμές για μοντάζ σε αυτές που έχουν δει το φως της δημοσιότητας. «Δεν αναγνωρίζουμε τη φωνή μας», σημείωσε.



KTHNH νοσηλευτές έπλεναν 70χρονη γυναίκα με λάστιχο σε πυλωτή

 


Σάλο και αποτροπιασμό έχει προκαλέσει φωτογραφία που κάνει τον γύρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τον Ωρωπό, στην οποία διακρίνεται μια γυναίκα ξαπλωμένη πάνω σε κουβέρτα χωρίς τα ρούχα της, την οποία τα ΚΤΗΝΗ νοσηλευτικό πλήρωμα ασθενοφόρου την πλένει με λάστιχο σε πυλωτή πολυκατοικίας.

Η εικόνα θυμίζει μεσαίωνα και το περιστατικό συγκλονίζει την κοινωνία καθώς σύμφωνα με πληροφορίες το νοσηλευτικό πλήρωμα του δημοτικού ασθενοφόρου, έχει κληθεί να παραλάβει μια 70χρονη γυναίκα με ψυχολογικά προβλήματα από την κατοικία της, η οποία έχει εγκαταλειφθεί και ζούσε εντελώς μόνη και αβοήθητη σε διαμέρισμα της παραλίας Μαρκόπουλου.

Μόνο με βασανιστήριο μπορείς να χαρακτηρίσεις αυτή την εικόνα και όσα υπέστη η άτυχη γυναίκα.

«Το ξέρω το περιστατικό και δυστυχώς είναι αληθινό. Περιήλθε σε γνώση μου πριν από δύο ώρες και πραγματικά δεν έχω λόγια για να εκφραστώ. Είναι ντροπή. Είναι ξεφτιλίκι άνευ προηγουμένου που μας γυρίζει αιώνες πίσω» τόνισε σε έξαλλη κατάσταση στο GRTimes, o δήμαρχος Ωρωπού, Γιώργος Γιασημάκης.

Πρόσθεσε πως αν και Κυριακή, «ήδη έχουν κινηθεί η διαδικασίες προκειμένου να ξεκινήσει ΕΔΕ για το περιστατικό. Το ασθενοφόρο δεν είναι του ΕΚΑΒ, είναι δημοτικό ωστόσο το διαχειρίζεται ιδιωτική εταιρεία. Επικοινώνησα με τον ιδιοκτήτη και του ζήτησα να μη σταματήσει τη λειτουργία του ασθενοφόρου, ωστόσο απαίτησα να απομακρυνθεί σήμερα κιόλας το συγκεκριμένο πλήρωμα. Πήγαμε το βράδυ στο γραφείο, ετοιμάσαμε τα έγγραφα και αύριο μπαίνει πρωτόκολλο και ξεκινά η διαδικασία», πρόσθεσε ο δήμαρχος και θα πρέπει να αντιμετωπιστούν και ποινικά τα δύο ΚΤΗΝΗ.

Ο Δήμαρχος υπογραμμίζει πως «ως άνθρωπος καταδικάζω απερίφραστα το απαράδεκτο συμβάν και αισθάνομαι αποτροπιασμό και ντροπή. Ως δήμαρχος έχω δώσει ήδη εντολή για κατεπείγουσα ΕΔΕ που θα ερευνήσει και θα καταλογίσει ευθύνες όπου υπάρχουν. Θέλω να διαβεβαιώσω τους συνδημότες μου, ότι τέτοιες απάνθρωπες συμπεριφορές απ’ όπου και αν προέρχονται σε θα μείνουν ατιμώρητες».

Σ’ ότι αφορά τη γυναίκα, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι νοσηλεύεται σε νοσοκομείο και ότι είναι καλά στην υγεία της.