Κυριακή, 22 Αυγούστου 2021

Έρχονται τα παρακμιακά ριάλιτι Big Brother - Bachelor και μαζί τους, επιβίωση, μαγειρική, τραγούδι, χορός

 


Μόδα, τραγούδια, χορός, έρχονται την επόμενη σεζόν στη μικρή οθόνη μέσα από ριάλιτι σόου των καναλιών και πρώτη μούρη τα παρακμιακά Big Brother - Bachelor κτλπ.

Τα ριάλιτι που έρχονται είναι : 

«Greece’s Next Top Model», STAR

Διαγωνισμός μόδας, με αγόρια και κορίτσια να αγωνίζονται επί ίσοις όροις για τον τίτλο του «GNTM 4». Κάθε εβδομάδα οι διαγωνιζόμενοι θα κρίνονται για τη συνολική εμφάνισή τους, σε μια σειρά από δοκιμασίες ομορφιάς και μόδας, με στόχο να «αιχμαλωτίσουν» τον φακό αλλά και τις εντυπώσεις των τεσσάρων ειδικών της κριτικής επιτροπής. 

«Dancing With The Stars», STAR

Που θα παρουσιάζει η Βίκυ Καγιά. 


«Αγρότης μόνος ψάχνει», ΣΚΑΪ

Με λίγα λόγια, αγρότες θα αναζητούν τις γυναίκες της ζωής τους, που τους ακολουθούν στην καθημερινότητά τους και προσπαθούν να συμβιώσουν.

«Survivor», ΣΚΑΪ

Το ριάλιτι επιβίωσης που έχει ενδιαφέρον,  θα επιστρέψει το δεύτερο μισό της επόμενης χρονιάς. Με παρουσιαστή τον Γιώργο Λιανό και παραγωγό τον Ατζούν Ιλιτζαλί, το πρότζεκτ ετοιμάζεται να χαρίσει πολλές δυνατές στιγμές.

«The Voice», ΣΚΑΪ

Ένα ριάλιτι που συμμετέχουν όσοι θέλουν να γίνουν τραγουδιστές, η όσοι νομίζουν ότι είναι τραγουδιστές.

«Big Brother», ΣΚΑΪ

Η απόλυτη τηλεοπτική παρακμή και δεν λέμε τίποτα περισσότερο.

«Η Φάρμα», ΑΝΤ1

Αδιάφορο, χωρίς κανένα λόγο να το παρακολουθήσεις, εκτός και εάν σου αρέσουν οι καλλίγραμες παρουσίες που αξίζουν.

«My Style Rocks», ΣΚΑΪ

Δέν χρειάζεται κανένα σχόλιο, απόλυτα αδιάφορο.

«Glam Warms», OPEN

Το παρακμιακό «Glam Warms» θα προβληθεί από τη συχνότητα του OPEN, θα αποτελείται από τέσσερις ομάδες, αποτελούμενες η καθεμία από έναν hair stylist και έναν make up artist, θα διαγωνίζονται μεταξύ τους για ένα σημαντικό χρηματικό έπαθλο. Καθημερινά η παρουσιάστριά του θα τους δίνει και ένα διαφορετικό κόνσεπτ, ίδιο και για τους τέσσερις ομάδες, το οποίο θα πρέπει να εφαρμόσουν πάνω στα μοντέλα τους προκειμένου να παρουσιάσουν εντυπωσιακά κουρέματα, χτενίσματα και μακιγιάζ.

«Bachelor», ALPHA

Η απόλυτη παρακμή μαζί με το Big Brother, ούτε σχόλιο.

«Just The 2 Of Us», ALPHA

Στο κανάλι του ALPHA θα μεταδίδεται από τη νέα τηλεοπτική χρονιά ο καινούργιος κύκλος του σόου «Just The 2 Of Us», με παρουσιαστή τον Νίκο Κοκλώνη. Αν και υπήρξαν συζητήσεις και με άλλα κανάλια, η συμφωνία έκλεισε και έγινε επίσημη μέσα από την ανακοίνωση του σταθμού.

«I’m a Celebrity… Get Me Out of Here – The castle edition», ΑΝΤ1

Το κανάλι, μεταξύ άλλων, θα παρουσιάσει το βραβευμένο τηλεοπτικό φορμάτ «I’m a Celebrity… Get Me Out of Here – The castle edition», το οποίο έκανε τεράστια επιτυχία στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στην ελληνική εκδοχή, μια ομάδα διασήμων θα ζήσει την περιπέτεια πίσω από τα τεράστια τείχη ενός εντυπωσιακού μεσαιωνικού, κατεστραμμένου κάστρου στην Πολωνία. Οι παίκτες θα δοκιμαστούν σε ακραίες προκλήσεις και οριακές καταστάσεις. Θα έρθουν αντιμέτωποι με τους φόβους τους μέσα από τρομακτικές δοκιμασίες, με σκοπό να εξασφαλίσουν την καθημερινή τους επιβίωση.

«Ελλάδα, έχεις ταλέντο», ΑΝΤ1

Όσοι νομίζουν ότι έχουν καλλιτεχνική φλέβα και θέλουν να την παρουσιάσουν για να τους δεί ο κόσμος.

Μαγειρικά σόου 

Εκτός από το κορυφαίο «MasterChef» του star, έρχονται οι ανταγωνιστές «Game of Chefs» του ΑΝΤ1, και το «Top Chef» του ΣΚΑΙ, που εκτός απο την σίγουρη επιτυχία του πρώτου, και τα υπόποια δύο θα έχουν ενδιαφέρον.

Θα υπάρχει και το παρακμιακό «Κάτι ξαναψήνεται», με ερασιτέχνες που μαγειρεύουν σπίτι τους από τον ΣΚΑΙ, αλλά δεν έχουμε κανένα σχόλιο να κάνουμε, αδιάφορο.



Αιφνιδιαστική έρευνα στις φυλακές Κορυδαλλού - Βρέθηκαν σωλήνες, ρόπαλα και αυτοσχέδιο αλκοόλ

 



Αιφνιδιαστική έρευνα πραγματοποιήθηκε τις βραδινές ώρες του Σαββάτου από σωφρονιστικούς υπαλλήλους, σε κελί και στους κοινόχρηστους χώρους πτέρυγας του Καταστήματος Κράτησης Κορυδαλλού Ι.

Κατά τη διάρκεια της έρευνας, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν συνολικά 13 τμήματα σιδήρου – μεταλλικών σωλήνων, τέσσερα ξύλινα ρόπαλα και δέκα λίτρα αυτοσχέδιο αλκοολούχο παρασκεύασμα.

Ενημερώθηκαν άμεσα ο αρμόδιος Εισαγγελέας και η τοπική αστυνομική Αρχή, που διενεργεί σχετική προανάκριση, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται και ο προβλεπόμενος πειθαρχικός έλεγχος.



Λουκέτο στο κέντρο που εμφανίζεται ο Βέρτης- Εντοπίστηκαν πελάτες χωρίς πιστοποιητικά εμβολιασμού

 


Μπλεξίματα για το νυχτερινό κέντρο διασκέδασης «ΥΤΟΝ», που εμφανίζεται ο τραγουδιστής Νίκος Βέρτης και βρίσκεται επί της οδού Πέτρου Ράλλη 38, καθώς, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του protothema.gr, στο πλαίσιο ελέγχου για τα μέτρα κατά της πανδημίας, διαπιστώθηκαν παραβάσεις, που είχαν σαν συνέπεια την επιβολή προστίμου και το επταήμερο λουκέτο.

Η εξέλιξη αυτή αποτελεί προάγγελο των κυβερνητικών μέτρων που αναμένεται να ανακοινωθούν, κυρίως για τους ανεμβολίαστους και σε μια προσπάθεια να ελεγχθεί καλύτερα το μέτωπο του κορωνοϊού μέσα στο φθινόπωρο. 

Συγκεκριμένα, κλιμάκια της οικονομικής αστυνομίας και της ασφάλειας Αττικής εισήλθαν στο κέντρο λίγο πριν τις 2:30 τα ξημερώματα της Κυριακής και επέβαλαν διοικητικό πρόστιμο 10.000 ευρώ, καθώς διαπιστώθηκε ότι στον δειγματοληπτικό έλεγχο 30 ατόμων, οι πέντε εξ αυτών δεν έφεραν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση νόσησης. Επιπλέον, επέτρεπε σε πελάτες να βρίσκονται μόνο όρθιοι και δεν είχε αναρτηθεί έντυπη ή ηλεκτρονική επιγραφή ως προς τον μέγιστο αριθμό ατόμων.

Σύμφωνα με τις πηγές του protothema.gr, θα ακολουθήσει η διαδικασία σφραγίσματος του καταστήματος λόγω των παραβάσεων για επτά ημερολογιακές ημέρες. Το σφράγισμα θα ξεκινήσει να ισχύει από την επόμενη μέρα της παράβασης. 

Την ίδια στιγμή, σε έλεγχο που έγινε για την έκδοση αποδείξεων, δεν διαπιστώθηκε παράβαση, ενώ από την καταγραφή των απασχολούμενων στην εν λόγω επιχείρηση, προέκυψε πως πρόκειται για 60 άτομα που είχαν καταχωρηθεί κανονικά στους πίνακες προσωπικού.


Πηγή




Δίνουν και 4.000 ευρώ για να παραπλανούν με άσχετους influencers

 



Η Ελληνική φούσκα των influencers φαίνεται ότι έχει προσελκύσει και κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες, φυσικά με όχι και τόσο θετικά αποτελέσματα για τα 4.000 ευρώ την ανάρτηση (!) που πληρώνουν. Σύμφωνα με πληροφορίες του newsauto ανάλογο ενδιαφέρον έχουν δείξει όμως και τα στελέχη της ΑΑΔΕ…

Ισως η οικονομική κρίση και σίγουρα η μόδα από το εξωτερικό, οδήγησε κάποιους…  λίγους μάνατζερ της Ελληνικής αγορά ΚΑΙ του αυτοκινήτου στην επιλογή influencers – πιστεύοντας ότι με αυτό τον τρόπο θα τραβήξουν βλέμματα στα προϊόντα τους.

Τώρα το ποιοι είναι ακριβώς οι… influencers που επιλέχτηκαν στην Ελλάδα και τι κοινό τραβάνε μ’ αυτή την αμφιλεγόμενη -ιδιαίτερα για το αυτοκίνητο- προβολή, μάλλον θα πρέπει να απασχολήσει σημαντικά τόσο τα ίδια τα στελέχη όσο και τους προϊσταμένους τους…

Γιατί άλλο να επιλέγεις ως «πρεσβευτή» της μάρκας σου για παράδειγμα έναν αθλητή, έναν Ολυμπιονίκη τον οποίο και έχεις ενημερώσει σχετικά με το πως προβάλλεται σωστά ένα αυτοκίνητο και τι μηνύματα πρέπει να περάσει, πέρα του προιόντος και άλλο έναν άσχετο, που από τα ρούχα, και τα burgers, πιάνει στα χέρια του τιμόνι, γιατί έχει πολλούς followers στους λογαριασμούς τους…

Πρόσφατο το παράδειγμα που μας επισύναψαν και αναγνώστες μας, social media «influencer» Premium εταιρείας, να προβάλει με video το πόσο χαρούμενη είναι που οδηγεί αυτό το αυτοκίνητο, δίνοντας μηνύματα με τη λάθος θέση οδήγησης που είχε αλλά και την ζώνη ασφαλείας, που δεν χρησιμοποιούνταν, γιατί έκρυβε το… μπούστο!

Τους τελευταίους μήνες λοιπόν κάποιες -λίγες- εταιρείες έχουν δαπανήσει πολλές χιλιάδες ευρώ για να συμφωνήσουν με κάποιους influencers να αναρτούν στα social media διάφορα θετικά σχόλια για τα μοντέλα τους, προσπαθώντας να παρασύρουν αγοραστές..

Τα πράγματα φυσικά ξέφυγαν από κάθε έλεγχο και πλέον οι influencers απαιτούν και 4.000 ευρώ για κάθε ανάρτηση που θα πραγματοποιούν, ενώ κάποιοι από αυτούς κάνουν και εκπτώσεις καθώς στις 3 αναρτήσεις το συνολικό ποσό που απαιτούν αγγίζει τις 10.000 ευρώ αντί για τις 12.000 ευρώ, που θα χρέωναν κανονικά. Φυσικά υπάρχουν και οι πιο οικονομικοί οι οποίοι αρκούνται στο να έχουν “τσάμπα” αυτοκίνητο και βενζίνη…

Αρκεί να βάζουν καλά λόγια για τα αυτοκίνητά τους, έστω κι αν δεν έχουν ιδέα…

Όμως το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τους influencers και τα αυτοκίνητα, σύμφωνα με στελέχη από τη διαφημιστική αγορά, έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα οχήματα αποτελούν ένα άκρως ιδιαίτερο προϊόν και δεν μπορούν να συμπεριληφθούν στα ενδύματα, εσώρουχα ή παπούτσια ή άλλα πολύ φθηνότερα προϊόντα που μπορεί να αγοράσει κανείς από το super market που προωθούν με τον τρόπο τους οι ειδικοί των social media.

Άλλωστε ποιο σοβαρό καταναλωτή που είναι έτοιμος να δαπανήσει +25.000€ θα ενδιέφερε αν κάποιος Ελληνας influencer postαρει ένα αυτοκίνητο και τι έχει να πει για το συγκεκριμένο μοντέλο καθώς ως γνωστόν οι περισσότεροι καταναλωτές που ασχολούνται με το αυτοκίνητο είναι ενημερωμένοι και δεν περιμένουν να «συμβουλευτούν» τους… influencers!

Επίσης σύμφωνα με καταγγελίες που έχουν γίνει στο newsauto.gr, πολλοί influencers «παραπλανούν» τους αναγνώστες παρουσιάζοντας τα αυτοκίνητά τους ως καινούργια στις αναρτήσεις τους και δεν αναγράφουν -ως οφείλουν από την αρχή διαφάνειας- ότι αποτελούν χορηγία από την εκάστοτε εταιρεία…

Από την άλλη μεριά οι εταιρείες αυτοκινήτων με αυτό τον τρόπο διαφήμισης υποβαθμίζουν τόσο πολύ τα μοντέλα τους καθώς τοποθετούνται ανάμεσα σε… σαμπουάν, εσώρουχα, μέχρι και σουβλάκια!

Είναι χαρακτηριστικό ότι, ζητήθηκε από τη «μαμά» εταιρεία προς την Ελληνική εισαγωγική να ανακαλύψει ανάλογους influencers στην Ελλάδα, ώστε να εγκρίνει «μπάτζετ» προς αυτή την προβολή. Τα στελέχη της εταιρείας, μη γνωρίζοντας κάποιους που να μπορούν να επηρεάζουν -για το προϊόν αυτοκίνητο- από social media, στράφηκαν σε γνωστή εταιρεία μετρήσεων, η οποία και πραγματοποίησε ψηφιακή μέτρηση, πάντα με παρονομαστή το αυτοκίνητο.

Τα τρία πρώτα αποτελέσματα που προέκυψαν, έδειξαν ως αυτοκινητικούς social media influencers (με τη μεγαλύτερη επιρροή δηλαδή) στην Ελλάδα συγκεκριμένους Δημοσιογράφους αυτοκινήτου, ενώ στην 4η θέση εμφανίστηκε ένας αθλητής του στίβου…

Φοροδιαφυγή

Πέραν της παραπλάνησης λοιπόν που μπορεί να προκαλούν οι influencers στους αναγνώστες τους έχει προκύψει ακόμη έναν τεράστιο θέμα που έχει να κάνει με την φοροδιαφυγή καθώς η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) έχει διαπιστώσει εκτεταμένη φοροδιαφυγή σε τέτοιου τύπου διαφημίσεις.

Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr τα στελέχη της ΑΑΔΕ εξετάζουν να περνούν από κόσκινο όλες οι αναρτήσεις των γνωστών ή λιγότερο γνωστών influencers και στη συνέχεια να πραγματοποιείται έλεγχος για να διαπιστωθεί αν έχει τελεστεί φοροδιαφυγή και το κράτος έχει χάσει χρήματα.

Τι σημαίνει ο όρος influencer

Οι influencers είναι μια έννοια που υφίσταται κυρίως στις χώρες του εξωτερικού, για αυτό και είναι δύσκολος ο ελληνικός ορισμός επί λέξει. Ο όρος προέρχεται από το ρήμα influence, που σημαίνει “επηρεάζω” – άρα γενικά αυτό το άτομο ασκεί επιρροή γύρω του. Ένας influencer δραστηριοποιείται κατά βάση στα social media μέσω υπολογιστή. Οποιοσδήποτε άνθρωπος έχει να επιδείξει πράξεις που παρακινούν και εμπνέουν το κοινό με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, μπορεί να θεωρηθεί influencer.

Οι influencers πραγματοποιούν αναρτήσεις για τα διαφημιζόμενα προϊόντα και οι εταιρείες τους προτιμούν κυρίως εξαιτίας της επικοινωνίας που έχουν με τους ακολούθους τους.


Γιώργος Κ. Ανδρής

Πηγή : newsauto.gr



25χρονος στην Θεσσαλονίκη επιτέθηκε και δολοφόνησε σκύλο με μαχαίρι

 


Σοκαριστικό περιστατικό θανάτωσης σκύλου σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη, με δράστη έναν επικίνδυνο 25χρονο που συνελήφθη το Σάββατο και αντιμετωπίζει κακούργημα.

Δράστης ένας 25χρονος ημεδαπός που συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Χαλκηδόνας.

Ο δολοφόνος του άτυχου σκύλου, επιτέθηκε το πρωί της Παρασκευής σε περιοχή του Δήμου Χαλκηδόνας με τη χρήση αιχμηρού αντικειμένου σε σκύλο ιδιοκτησίας 65χρονου. Μάλιστα, κατ’ εντολή του επιτέθηκε και ο σκύλος ιδιοκτησίας του, ράτσας πίτμπουλ, με αποτέλεσμα τη θανάτωσή του ζώου (του 65χρονου).

Ο 25χρονος μετά την πράξη του, αρνήθηκε να συνεργαστεί με τους αστυνομικούς στο πλαίσιο της διερεύνησης της υπόθεσης και τράπηκε σε φυγή.

Σε βάρος του συλληφθέντα σχηματίσθηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα και επιβλήθηκαν πρόστιμα ύψους 30.900 ευρώ που αφορούν στην προαναφερόμενη Νομοθεσία.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης και κατόπιν στον ανακριτή.



Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ κατά του φράχτη στον Έβρο θέλει τους Αφγανούς στην Ελλάδα

 



Άλλο ένα δείγμα το πόσο υπολογίζει τους Έλληνες πολίτες ο ΣΥΡΙΖΑ.

Από μικρούς τους μαθαίνουν να είναι καλοί ακροαριστεροί αλληλέγγυοι σε ξένους, και ποιος υπολογίζει τους Έλληνες πολίτες.

"Όχι στην Ευρώπη – φρούριο" έχει τίτλο η ανακοίνωση της νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ για το Αφγανιστάν, προκαλώντας ευρωπαίους και Έλληνες πολίτες.

Οι ακροαριστεροί νεολαίοι του Αλέξη Τσίπρα χαρακτηρίζουν "ακροδεξιές επικοινωνιακές φιέστες" τα όσα ανακοινώθηκαν τις προηγούμενες μέρες για τον φράχτη του Έβρου και την θωράκιση των συνόρων της χώρας, ενώ ζητούν ασφαλείς διόδους για τους Αφγανούς στην Ευρώπη, καθώς και να τους δοθεί άμεσα καθεστώτος διεθνούς προστασίας – πολιτικού ασύλου.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

Τη στιγμή που ζούμε μια τεράστια ανθρωπιστική τραγωδία στο Αφγανιστάν, με την πλήρη ευθύνη των ισχυρών δυνάμεων του πλανήτη, των ΗΠΑ, του ΝΑΤΟ.

Τη στιγμή που καίγεται ακόμα η Αττική.

Η κυβέρνηση προχωρά σε ακροδεξιές επικοινωνιακές φιέστες, δήθεν πυγμής στον Έβρο και, παράλληλα, συντάσσεται με τις πιο ακραίες, σκοταδιστικές, ακροδεξιές κυβερνήσεις της Ευρώπης. Αντί να αντιληφθεί το μέγεθος της τραγωδίας και τη στρατηγική θέση της χώρας μας, πρωτοστατεί στην οργάνωση της Ευρώπης – φρούριο.

Τα δάκρυα για τις ζωές χιλιάδων ανθρώπων που κινδυνεύουν, για τα δικαιώματα των γυναικών, των LGBTQ ατόμων, για την επιστροφή των σκοταδιστικών και απάνθρωπων αντιλήψεων στο Αφγανιστάν είναι κροκοδείλια.

Η ελληνική κυβέρνηση, αντί να καλεί την ΕΕ να συνεχίσει επιστροφές Αφγανών πίσω στη χώρα τους, όπου απειλείται η ζωή τους, όπως έκανε πριν λίγες μέρες, οφείλει να απαιτήσει τη δημιουργία ενός κεντρικού ευρωπαϊκού μηχανισμού μετέγκαταστασης προσφύγων από το Αφγανιστάν με συγκεκριμένες ποσοστώσεις. Το προσφυγικό είναι ένα πανευρωπαϊκό και παγκόσμιο ζήτημα και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται.

Παροχή καθεστώτος διεθνούς προστασίας – πολιτικού ασύλου ως πρόσφυγες σε όλους/ες τους ανθρώπους που εκριζώθηκαν από το Αφγανιστάν, σύμφωνα και με τις εκκλήσεις και οδηγίες του ΟΗΕ

Ασφαλείς δίοδοι των προσφύγων σε όλη την Ευρώπη

Κατεύθυνση των ευρωπαϊκών κονδυλίων στην ένταξη των προσφύγων στις ευρωπαϊκές κοινωνίες

Κατάργηση της Συνθήκης του Δουβλίνου

Όχι στην Ευρώπη – φρούριο

app-facebook
Νεολαία Συριζα - Youth of Syriza
17 ώρες πριν

Η ελληνική κυβέρνηση, αντί να καλεί την ΕΕ να συνεχίσει επιστροφές Αφγανών πίσω στη χώρα τους, όπου απειλείται η ζωή τους, όπως έκανε πριν λίγες μέρες, οφείλει να απαιτήσει τη δημιουργία ενός κεντρικού ευρωπαϊκού μηχανισμού μετέγκαταστασης προσφύγων από το Αφγανιστάν με συγκεκριμένες ποσοστώσεις. Το προσφυγικό είναι ένα πανευρωπαϊκό και παγκόσμιο ζήτημα και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται.

Παροχή καθεστώτος διεθνούς προστασίας – πολιτικού ασύλου ως πρόσφυγες σε όλους/ες τους α...

Δείτε περισσότερα
132
8
25


Eπεισόδια στον φράκτη που χωρίζει Ισραήλ και Γάζα – 41 Παλαιστίνιοι τραυματίες

 


41 Παλαιστίνιοι τραυματίστηκαν εχθές, ανάμεσά τους και ένα 13χρονο παιδί που έχει χτυπήσει στο κεφάλι και βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση, από τα ισραηλινά πυρά την ώρα που δημιουργούσαν επεισόδια μπροστά στον φράκτη που χωρίζει το Ισραήλ από την Λωρίδα της Γάζας.

Ισραηλινοί στρατιώτες άνοιξαν πυρ κατά του πλήθους των νεαρών διαδηλωτών που πετούσαν βόμβες μολότοφ και προσπαθούσαν να σκαρφαλώσουν στον φράκτη προκαλώντας τους στρατιώτες, τρεις ακριβώς μήνες μετά την εφαρμογή της εκεχειρίας που έβαλε τέλος στον πόλεμο των 11 ημερών ανάμεσα στο Ισραήλ και την Χαμάς.

Ο ισραηλινός στρατός έκανε λόγο για έναν σοβαρά τραυματισμένο αστυνομικό από πυρά προερχόμενα από την Γάζα.

Σύμφωνα με τον ισραηλινό στρατό, «εκατοντάδες ταραξίες» προσπάθησαν να περάσουν τον φράκτη με το έτσι θέλω εκτοξεύοντας «εκρηκτικούς μηχανισμούς».

Ο υπουργός Άμυνας του Ισραήλ Μπένι Γκαντς δήλωσε ότι «πρόκειται για πολύ σοβαρά γεγονότα για τα οποία θα υπάρξει απάντηση».

Όλη την ένταση την δημιούργησε κάλεσμα της Χαμάς που για συγκέντρωση με την ευκαιρία της 52ης επετείου της πυρκαγιάς του τεμένους του Αλ-Ακσα στην Ιερουσαλήμ, του τρίτου ιερού τόπου του ισλάμ.





Ψυχαγωγία: Οριστική η απόφαση για «απαγορευτικό» στους ανεμβολίαστους

 


Κλειδώνει το απαγορευτικό στους ανεμβολίαστους καθώς η κυβέρνηση φαίνεται αποφασισμένη να μην ανασταλεί ξανά η οικονομική δραστηριότητα και η κοινωνική ζωή από το φθινόπωρο.

Επιβεβαιώνοντας πλήρως το χθεσινό ρεπορτάζ της Καθημερινής, κυβερητικές πηγές ανέφεραν ότι το κυβερνητικό επιτελείο δεν προτίθεται να αλλάξει τη θέση του σχετικά με την πρόσβαση σε κλειστούς χώρους εστιατορίων, καφέ, μπαρ, θέατρα και κινηματογράφους, οι οποίοι θα παραμείνουν αμιγείς. Το ίδιο ισχύει για τα γήπεδα.

Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Οτι καθώς οι καιρικές συνθήκες θα επιδεινώνονται οι ανεμβολίαστοι δεν θα έχουν δυνατότητα να εισέλθουν σε χώρους ψυχαγωγίας, ενώ αντίθετα οι εμβολιασμένοι θα μπορούν να μπουν απρόσκοπτα, επιδεικνύοντας απλώς το σχετικό ψηφιακό πιστοποιητικό και την ταυτότητά τους.

Οι σχετικές ανακοινώσεις, όπως προανήγγειλε σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου μιλώντας στον ΣΚΑΪ, αναμένεται να γίνουν την Τρίτη. « θα εμβολιαστούν αυτοί οι άνθρωποι, ή θα νοσήσουν, θέτοντας σε κίνδυνο το κοινωνικό σύνολο,  κι αυτό είναι άδικο» ανέφερε ο κ. Οικονόμου.

Το σκεπτικό πίσω από την κυβερνητική στρατηγική είναι ότι η έξοδος για ψυχαγωγία αποτελεί επιλογή παρά ανάγκη -σε αντίθεση με την εργασία ή τις αγορές αγαθών. Συνεπώς, εφόσον οι μη εμβολιασμένοι αρνούνται να προστατευθούν από τον κορονοϊό ενώ όλα τα εμβόλια είναι πλέον διαθέσιμα, η ανάγκη προστασίας της δημόσιας υγείας έναντι της πανδημίας συνεπάγεται ότι η δική τους σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα θα γίνει με διαφορετικούς ρυθμούς.

Με ανάλογο τρόπο θα λειτουργήσουν και άλλοι τομείς δραστηριότητας, όπως η εκπαίδευση με την έναρξη του νέου σχολικού και ακαδημαϊκού έτους.

Δάσκαλοι, καθηγητές και μέλη του διδακτικού προσωπικού των πανεπιστημίων που δεν έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή ανάρρωσης από Covid-19 θα πρέπει να υποβάλλονται δύο φορές ανά εβδομάδα σε εργαστηριακό τεστ (PCR ή Rapid), με ευθύνη του εργαζομένου.

Οι μαθητές θα πρέπει να προσκομίζουν το αποτέλεσμα αυτοδιαγνωστικού τεστ, το οποίο επίσης παρέχεται δωρεάν (μαθητές 12 ετών και άνω μπορούν επίσης να εμβολιαστούν και να φέρουν πιστοποιητικό εμβολιασμού).

Αυξάνονται τα ραντεβού για εμβολιασμό

Σύμφωνα με πληροφορίες, παρατηρείται αύξηση στον προγραμματισμό ραντεβού για εμβολιασμό τις πρώτες ημέρες μετά τον Δεκαπενταύγουστο, σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο διάστημα.

Συγκεκριμένα, από την Δευτέρα έως την Πέμπτη αυτής της εβδομάδας προγραμματίστηκαν 53.000 νέα ραντεβού, ρυθμός διπλάσιος σε σχέση με τις μέρες πριν την Γιορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου. Έως τη Παρασκευή είχαν λάβει τουλάχιστον την πρώτη δόση περισσότεροι από 5,89 εκατομμύρια πολίτες ενώ οι πλήρως εμβολιασμένοι αγγίζουν τα 5,6 εκατομμύρια.

Κατακόρυφη αύξηση των εμβολιασμών καταγράφεται και σε δομές φροντίδας ηλικιωμένων και ΑμεΑ.

Πιο συγκεκριμένα, στις ιδιωτικές δομές γήρατος και αναπηρίας τον Ιούλιο το ποσοστό εμβολιασμού των εργαζομένων ήταν στο 62%, ενώ σήμερα είναι πάνω από το 85%. Μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάζεται στις δημόσιες δομές, όπου τον Ιούλιο ήταν εμβολιασμένο το 45% των εργαζομένων, ενώ σήμερα έχει εμβολιαστεί το 90% του συνόλου.


ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ



Αμερικανοί στρατιώτες βοηθούν τους ποδοπατημένους Αφγανούς στο αεροδρόμιο της Καμπούλ

 


Σκληρές εικόνες, με ανθρώπινες τραγωδίες έξω από το αεροδρόμιο της Καμπούλ με Αφγανούς που προσπαθούν να ξεφύγουν απο τους Ταλιμπάν.

Άνθρωποι ποδοπατούνται μέχρι θανάτου από τον όχλο, επιχειρώντας να μπούν στο αεροδρόμιο, γυναίκες και παιδιά δέχονται τις πρώτες βοήθειες από τους παρευρισκόμενους στρατιώτες των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου.

Το βίντεο από το ρεπορτάζ του Sky News, είναι συγκλονιστικό (προσοχή, ακολουθούν σκληρές εικόνες)...