Πέμπτη 20 Μαΐου 2021

Πρόεδρος Ένωσης Εισαγγελέων: Οι ξένοι φταίνε για την εγκληματικότητα, δεν ασπάζονται τις ίδιες αξίες με τον Έλληνα


 

Η έξαρση της εγκληματικότητας οφείλεται, σε μεγάλο βαθμό, στην εισροή στην ελληνική κοινωνία πληθυσμών οι οποίοι δεν ασπάζονται τις ίδιες αξίες με τον Έλληνα, δεν έχουν την ίδια εκπαίδευση», δήλωσε η πρόεδρος της Ένωσης Εισαγγελέων και αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Άννα Ζαΐρη, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ANT1.

Η κα. Ζαΐρη, συνέχισε, λέγοντας, «η βάση της ορθής πολιτείας και της κοινωνίας της ειρήνης βρίσκεται στην εκπαίδευση, η οποία γίνεται από τότε που το παιδάκι είναι μικρό. Αυτό όμως το βλέπουμε να ανατρέπεται όταν αυξάνουν οι ομάδες που δεν έχουν την ίδια αντίληψη για τη ζωή. Δεν είναι ελληνικό το φαινόμενο, θέλω να το καταλάβετε, αλλά αυτό δεν μειώνει την επικινδυνότητα και τη σοβαρότητά του».

«Δείτε τι συμβαίνει στις κοινωνίες της δυτικής Ευρώπης, είμαστε μια υδρόγειος σφαίρα σε αναστάτωση και ειδικά ο κόσμος που ασπάζεται τις αξίες του αρχαίου πολιτισμού, ανατρέπεται η ισορροπία και η κοινωνική ειρήνη από την ανάμειξη των πληθυσμών», πρόσθεσε η πρόεδρος της Ένωσης Εισαγγελέων.

Δημοσιογράφος την εκπομπής είπε στην κυρία  Ζαΐρη ότι οι ηγέτες είναι Έλληνες και όχι ξένοι και κανένας δεν κατάλαβε γιατί υπονόμευσε αυτά που είπε η κυρία Εισαγγελέας και από που το έχει συμπεράνει: «Όλο το οργανωμένο έγκλημα, οι ηγέτες του, είναι Ελληνες. Τι μας λέτε;» με την κ. Ζαΐρη να του απαντά μήπως και το καταλάβει: «Επιβεβαιώνεται αυτό που σας λέω. Εντοπίζεται σε ομάδες κοινωνικές που δεν ενστερνίζονται τις αξίες αυτές. Είναι μια μικρή μερίδα του ελληνικού λαού».



Το ουζερί της Χρύσας και του Γιώργου στο γραφικό ψαρολίμανο του Κερατσινίου



Το λιμανάκι του Κερατσινίου είναι ένας τόπος μαγικός. Ένα τοπίο, απίστευτο που σε κάνει να ξεφεύγεις σαν εκδρομή σε νησί. 



Κάτω από τον παροπλισμένο θερμοηλεκτρικό σταθμό της ΔΕΗ και το ψηλότερο φουγάρο της Αττικής, απέναντι από τις πελώριες γερανογέφυρες της Cosco και παροπλισμένα κρουαζιερόπλοια, βρίσκεται το μικρό ψαρολίμανο της περιοχής με υπέροχη κουζίνα.

Στο λιμανάκι του Κερατσινίου βρίσκεται το εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου, που το κρατάει ζωντανό ο Σύλλογος Ερασιτεχνών Αλιέων και εξωραϊστικός «Άγιος Νικόλας» Κερατσινίου-Δραπετσώνας και φυσικά το ουζερί της Χρύσας και του Γιώργου.



Η Χρύσα και ο Γιώργος στο ουζερί τους εδώ και τριάντα χρόνια αξιοποιούν τα ψαρέματα των τοπικών αλιέων, και έχουν πάντα φρέσκα αλιεύματα.

Δεν υπάρχει περίπτωση να σε κοροιδέψουν, σου λένε αμέσως ποια είναι τα φρέσκα και ποια τα κατεψυγμένα.



Θα πιείτε το ούζο σας, την παγωμένη μπύρα σας, το τσίπουρο σας συνοδεία με νόστιμες τηγανητές γαρίδες, σαρδέλες, γαύρους και τα μπαρμπουνάκια από τα φρέσκα και μεζέδες με κυρίαρχους (σε νοστιμιά και πρωτοτυπία) τους κεφτέδες από τυροκαυτερή, αλλά και τα σαγανάκια με τα μύδια και άλλες νοστιμιές.

Αξίζει να το επισκεφτείτε και να περπατήσετε μετά για να χωνέψετε ακούγοντας και μυρίζοντας την θάλασσα.

Αφήνετε το αυτοκίνητο επάνω και κατεβαίνετε τα σκαλάκια μέχρι κάτω, εκτός και εάν έχετε μηχανή όπως είχαμε εμείς και κατεβήκαμε με την Harley από την είσοδο που υπάρχει ποιο κάτω που είναι μόνο για ψαράδες, και έτσι φτάσαμε μέχρι έξω από το μαγαζί.


Ευριδίκη Γεωργιάδη





Καραγκιοζιλίκια στην Κύπρο για το τραγούδι «El Diablo» - Θέλουν να το ξορκίσουν

 


Γελάει όλη η υφήλιος με τα καραγκιοζιλίκια Ταλιμπάν πιστών στην Κύπρο που πραγματοποίησαν εκδήλωση διαμαρτυρίας εχθές το απόγευμα, μία ημέρα μετά την εμφάνιση της Έλενας Τσαγκρινού στον ημιτελικό της Eurovision, έξω από το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου. 

H διαμαρτυρία πραγματοποιήθηκε από το Κίνημα Χριστιανική Αντίσταση και αφορά στο τραγούδι που εκπροσωπεί την Κύπρο στη Eurovision, «El Diablo».



Συγκεκριμένα έξω από το ΡΙΚ βρέθηκαν 30 με 40 Ταλιμπάν πιστοί που κρατούσαν πανό που έγραφε «η Κύπρος αγαπάει τον Χριστό» και εικόνες, ενώ ακούγονταν εκκλησιαστικοί ύμνοι από́ μεγάφωνα.

Σύμφωνα με τους διαμαρτυρόμενους το τραγούδι αποτελεί ύμνο σε σκοτεινές δυνάμεις, διακηρύττει την υποταγή του ανθρώπου στο σκότος και τον εξευτελισμό και προσβάλλει τον λαό της Κύπρου. 



Η Ν.Δ. ρωτάει την ακροαριστερή καμόρα ΣΥΡΙΖΑ - Γιατί δεν κάνετε μήνυση στο Καλογρίτσα; Τι φοβάστε;

 


Κάνουν πώς δεν άκουσαν στον ΣΥΡΙΖΑ και δεν τολμάνε ούτε να δώσουν απάντηση στο ερώτημα της Νέας Δημοκρατίας, αφού είναι ψευδομάρτυρας ο Καλογρίτσας γιατί δεν του κάνατε μήνυση.

Η ανακοίνωσή της ΝΔ :

«Αφού ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί τον μέχρι "χθες" δικό του "καπετάνιο", κ. Καλογρίτσα, ψευδομάρτυρα, γιατί δεν προχωράει σε μηνυτήρια αναφορά εναντίον του; Προφανώς για το λόγο που όλοι καταλαβαίνουν... ».

Που να τολμήσει να εκνευρίσει περισσότερο τον Καλογρίτσα η καμόρα του ΣΥΡΙΖΑ, έτσι και τολμήσουν να κάνουν κίνηση εντυπωσιασμού, ξέρει τόσα πολλά ο "καπετάνιος" και μέλος του ΣΥΡΙΖΑ που θα τρέχει και ο Αλέξης να κρυφτεί μην τον κλείσουν μέσα.

Έτσι λοιπόν κάνουν ότι γαυγίζουν στην ακροαριστερή συμμορία, αλλά έχουν την ουρά στα σκέλια μην μπλέξουν και άλλοι εκτός από τον Παππά.



Σε δημόσια διαβούλευση το Σχέδιο Νόμου για τα διπλώματα οδήγησης


 

Αναρτήθηκε σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με αντικείμενο την εκπαίδευση και εξέταση υποψηφίων οδηγών και οδηγών για τη χορήγηση αδειών οδήγησης οχημάτων. Βασικοί άξονες του νέου θεσμικού πλαισίου μαζί με τις ρυθμίσεις για τα ιστορικά οχήματα, μεταξύ άλλων, είναι: 

Έλεγχος ταυτοπροσωπίας σε δύο στάδια και με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων, στα πρότυπα του gov.gr στις θεωρητικές εξετάσεις.

Δειγματοληπτικός έλεγχος ταυτοπροσωπίας υποψήφιων οδηγών στις θεωρητικές εξετάσεις.

Την πρακτική δοκιμασία των υποψηφίων θα διενεργεί ένας εξεταστής, ο οποίος πλέον θα κάθεται στη μπροστινή θέση του συνοδηγού, ενώ ο εκπαιδευτής θα κάθεται στο πίσω κάθισμα. 

 Για την εξασφάλιση της διαφάνειας, της αξιοπιστίας και του ευρύτερου ελέγχου των πρακτικών εξετάσεων, η όλη δοκιμασία καταγράφεται με τη χρήση οπτικοακουστικών μέσων.

Δημιουργείται Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα για την υποστήριξη και διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών. Επιπλέον, συστήνεται και λειτουργεί στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τράπεζας θεμάτων για τις θεωρητικές εξετάσεις.

Καταρτίζεται και τηρείται Μητρώο Εξεταστών Πρακτικής Δοκιμασίας Υποψήφιων Οδηγών.

Καταρτίζεται και τηρείται Μητρώο Εποπτών για τον έλεγχο και την εποπτεία των θεωρητικών και των πρακτικών εξετάσεων. Στο Μητρώο αυτό θα εντάσσεται και το ένστολο προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς και το προσωπικό της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας. 

Για πρώτη φορά υπάρχουν ειδικές προβλέψεις που διευκολύνουν τις εξετάσεις ειδικών κατηγοριών υποψηφίων. Προβλέπεται:

Ειδικό εκπαιδευτικό εγχειρίδιο και ειδική θεωρητική εξέταση ατόμων που δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση, ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες και όσων απολαμβάνουν το καθεστώς διεθνούς προστασίας στη χώρα μας.

Ειδική θεωρητική εξέταση κωφών και βαρήκοων υποψηφίων στην ελληνική νοηματική γλώσσα, καθώς και με υπότιτλους. 

Η ίδρυση ιδιωτικών Κέντρων Αξιολόγησης Ικανότητας και Προετοιμασίας Οδήγησης για άτομα με κινητικά προβλήματα (αντίστοιχα με το κρατικό κέντρο «ΗΝΙΟΧΟΣ»), ώστε να μην επιβαρύνονται περαιτέρω τα Άτομα με Αναπηρία. 

Παρέχεται η δυνατότητα σε όσους νέους και νέες έχουν συμπληρώσει το 17ο έτος της ηλικίας τους, να παρακολουθήσουν και να λάβουν σχετική πιστοποίηση για τα θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα οδήγησης στις σχολές οδήγησης. 

Με τη συμπλήρωση του 17ου έτους της ηλικίας τους, μπορούν να δώσουν θεωρητικές εξετάσεις.

Με τη συμπλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας τους, οι υποψήφιοι θα έχουν δικαίωμα, όπως συμβαίνει σήμερα, να δηλώσουν συμμετοχή στη διεξαγωγή της πρακτικής δοκιμασίας για την απόκτηση άδειας οδήγησης. 

Το Β΄ Μέρος του νομοσχεδίου περιλαμβάνει νομοθετική ρύθμιση για την ταξινόμηση και κυκλοφορία των ιστορικών οχημάτων. Μεταξύ άλλων:


Σχετική βεβαίωση χορηγείται αποκλειστικά από φορείς που υποδεικνύονται ή/και εκπροσωπούν νόμιμα στην Ελλάδα τη Δ.Ο.Α. ή τη Δ.Ο.Μ. ή τη Δ.Ο.Π.Ο. για οχήματα τουλάχιστον 30 ετών. Οι άνω φορείς χορηγούν κάθε 5 χρόνια πιστοποιητικό συμμόρφωσης οχήματος ιστορικού ενδιαφέροντος.

Τα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος κυκλοφορούν με τους όρους και προϋποθέσεις των άρθρων 88 και 90 του Κ.Ο.Κ., ασφαλίζονται υποχρεωτικά και επιτρέπεται να κυκλοφορούν στον μικρό δακτύλιο. Καταβάλλονται Τέλη Κυκλοφορίας, με εξαίρεση τα οχήματα άνω των 45 ετών.

Για παραβάσεις του ΚΟΚ επιβάλλονται οι προβλεπόμενες από τον ΚΟΚ κυρώσεις, ενώ για παραβάσεις του παρόντος νόμου επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο 500 - 5.000 ευρώ στους Φορείς (εκπρόσωποι ή υποδεικνυόμενοι από ΔΟΑ, ΔΟΜ, ΔΟΠΟ) και στους ιδιοκτήτες των οχημάτων και αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας για 6 μήνες. 



Η χώρα μας οικοδομεί σταδιακά, αλλά σταθερά, την μετά-κορονοϊό εποχή

 


Η Ελλάδα έχει αντιμετωπίσει τις οξείες επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης στην οικονομία και την κοινωνία κατά τον βέλτιστο δυνατό τρόπο, όπως έχει επανειλημμένα αναγνωριστεί από εταίρους, θεσμούς, αγορές, οίκους αξιολόγησης και επενδυτές. Παράλληλα, η χώρα μας οικοδομεί σταδιακά, αλλά σταθερά, την μετά-κορονοϊό εποχή, πιάνοντας το «νήμα» από το σημείο που το αφήσαμε τον Φεβρουάριο του 2020. Στο πλαίσιο αυτό:

Αξιοποιούμε την δημοσιονομική ευελιξία που ισχύει για όλα τα ευρωπαϊκά κράτη-μέλη, όμως το πράττουμε με υπευθυνότητα, ώστε να μην οδηγηθούμε σε δημοσιονομικό εκτροχιασμό.

Εφαρμόζουμε δημοσιονομική πολιτική με ορθολογισμό, προς την κατεύθυνση της στοχευμένης μείωσης φόρων και ασφαλιστικών εισφορών. Πολιτική η οποία περιλαμβάνει, σε συμφωνία με τους θεσμούς:

Μειώσεις φόρων, όπως είναι, από το 2019:

Η μείωση του ΕΝΦΙΑ.

Η μείωση του εισαγωγικού φορολογικού συντελεστή στα φυσικά πρόσωπα.

Η μείωση του φορολογικού συντελεστή κερδών για τις επιχειρήσεις.

Η μείωση του φορολογικού συντελεστή για τα μερίσματα.

Η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών.

Πρόσφατες πρόσθετες μειώσεις, όπως:

Η περαιτέρω μείωση του φορολογικού συντελεστή κερδών για τις επιχειρήσεις.

Η μείωση της προκαταβολής φόρου για φυσικά και νομικά πρόσωπα.

Η αναστολή καταβολής ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης στον ιδιωτικό τομέα.

Περαιτέρω μείωση φόρων και ασφαλιστικών εισφορών μόλις βρεθεί επιπλέον δημοσιονομικός χώρος το προσεχές χρονικό διάστημα.

Αντλούμε επιτυχώς, με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους, πόρους από τις αγορές, και διατηρούμε τα ταμειακά διαθέσιμα της χώρας σε ασφαλές επίπεδο.

Τελευταία, το Ελληνικό Δημόσιο άντλησε 3 δισ. ευρώ, μέσω της έκδοσης 5ετούς ομολόγου, με νέο ιστορικό χαμηλό επιτόκιο έκδοσης, ανεξαρτήτως διάρκειας.

Και αποπληρώσαμε, πρόωρα, και το μεγαλύτερο τμήμα του δανείου από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.

Θεσμοί, οίκοι πιστοληπτικής αξιολόγησης, αγορές και επενδυτές αναγνωρίζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ελληνικού χρέους, που κατά το μεγαλύτερο μέρος του, διακρατείται από τον επίσημο τομέα, έχει μεγάλη μέση ωρίμανση, χαμηλά – ως επί το πλείστον, σταθερά – επιτόκια και χαμηλό ετήσιο κόστος εξυπηρέτησης.

Εκτελούμε το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και αξιοποίησης δημόσιας περιουσίας και υλοποιούμε διαρθρωτικές αλλαγές, όπως επιβεβαιώνει και η τελευταία Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σε κομβικής σημασίας τομείς, όπως είναι η εκπαίδευση, η υγεία, η ψηφιακή μετάβαση κ.ά.

Μειώνουμε τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια, με το επιτυχημένο πρόγραμμα «Ηρακλής», το οποίο και επεκτείνουμε, καθώς και με την υλοποίηση του νέου νομοθετικού πλαισίου για τη ρύθμιση οφειλών και την παροχή 2ης ευκαιρίας.

Εργαζόμαστε μεθοδικά και σκληρά, προκειμένου να αξιοποιήσουμε, κατά τον βέλτιστο τρόπο, τους σημαντικούς πόρους του ευρωπαϊκού εργαλείου “Next Generation EU”, του νέου Εταιρικού Συμφώνου για το Πλαίσιο Ανάπτυξης για την Προγραμματική Περίοδο 2021 – 2027, των τομεακών και περιφερειακών επιχειρησιακών του προγραμμάτων, καθώς και της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής.



Συμφωνία των 27 να επιτρέψουν την είσοδο στην ΕΕ σε ταξιδιώτες από τρίτες χώρες που είναι πλήρως εμβολιασμένοι


 

Οι αντιπρόσωποι των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης συμφώνησαν να επιτρέψουν την είσοδο στην ΕΕ στους ταξιδιώτες από τρίτες χώρες οι οποίοι έχουν εμβολιασθεί με τις απαραίτητες δόσεις των εμβολίων κατά της Covid που έχουν εγκριθεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Όσον αφορά τους εμβολιασμούς στη χώρα μας:

Την Τετάρτη ξεπεράσαμε τους 4.610.000 εμβολιασμούς, ενώ 1,7 εκατομμύριο συμπολιτών μας έχουν εμβολιαστεί πλήρως. Στο ποσοστό του πληθυσμού που έχει ολοκληρώσει τον εμβολιασμό του η Ελλάδα με 16,1% είναι στην 5η θέση από τις 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Εδώ και 2 εβδομάδες  ξεπερνάμε καθημερινά τους 103.000 εμβολιασμούς. Ήδη, στον επταήμερο κυλιόμενο μέσο όρο των εμβολιασμών ανά 100.000 κατοίκους, η Ελλάδα βρίσκεται στην τέταρτη θέση μεταξύ των 27 χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης σύμφωνα με τα στοιχεία του Our World in Data.          

Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα των ραντεβού με όλα τα εμβόλια για την ηλικιακή ομάδα 40-44 ετών. Θα πάει ανά πενταετία προς τα κάτω, όπως πηγαίνει η προτεραιοποίηση. Μετά θα ακολουθήσουν οι ηλικιακές ομάδες 35-39 και 30-34. Το πότε θα ανοίξουν αυτές θα εξαρτηθεί από το πώς θα εξελιχθούν τα ραντεβού των 40-44.

Έχουν ολοκληρωθεί οι εμβολιασμοί σε 40 νησιά και βρίσκονται σε εξέλιξη σε άλλα 29.

Δόθηκε η δυνατότητα στα 19 μεγαλύτερα νησιά να ανοίξουν οι εμβολιασμοί στους 18 άνω με το μονοδοσικό εμβόλιο της Johnson & Johnson – η πλατφόρμα άνοιξε προχθές. Στόχος είναι -αυτό θα εξαρτηθεί από τα ραντεβού- μέχρι τέλος Ιουνίου να έχουν προχωρήσει οι εμβολιασμοί στα 19 αυτά νησιά.

Ο υποχρεωτικός εμβολιασμός στις ΕΜΑΚ γίνεται για επιχειρησιακούς λόγους:

Οι ΕΜΑΚ είναι ομάδες πολύ υψηλής ετοιμότητας και πρέπει να είναι σε άμεση διαθεσιμότητα ανά πάσα στιγμή. Δεν υπάρχει δυνατότητα, όταν υπάρχει κίνδυνος, να λείψει ούτε ένας από την ομάδα. 

Οι ΕΜΑΚ, επίσης, συμμετέχουν και σε επιχειρήσεις του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Πολιτικής Προστασίας. Μπορεί να χρειαστεί να βρεθούν ανά πάσα στιγμή κάπου και είναι ανάγκη να διασφαλιστεί η συνέχεια μιας κρίσιμης υπηρεσίας  του Κράτους. 

Για όσους δεν έχουν εμβολιαστεί, δίνεται η δυνατότητα να μετατεθούν αλλού και να μεταφερθούν στη θέση τους άλλοι που έχουν εμβολιαστεί.




500 χαϊδεμένα του ΣΥΡΙΖΑ με νόμους ατιμωρησίας, βρίσκονται από εχθές στο Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου



Αυτό που έπρεπε να είχε γίνει έγινε και ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, επισκέφθηκε εχθές τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Β. Πλιώτα για να ξεκινήσει η πάταξη του οργανωμένου εγκλήματος.

Η λίστα περιλαμβάνει 500 κακοποιούς, με τα ονόματα και τις διευθύνσεις τους, οι οποίοι ανακυκλώνονται, ανατροφοδοτούνται και εισχωρούν σε όλες τις εκφάνσεις των παράνομων δραστηριοτήτων.

Ανάμεσα σε όσα περιελάμβανε το διαβαθμισμένα ως απόρρητο έγγραφο, ήταν 42 συμβόλαια θανάτου, δεκάδες  αποτυχημένες απόπειρες, 110 δικογραφίες οργανωμένου εγκλήματος που σχετίζονται με δολοφονίες, εκβιασμούς, εκρήξεις, μαστροπεία, τοκογλυφία , διακίνηση ναρκωτικών, λαθραίων τσιγάρων και πετρελαίου.

Μόλις μελετηθεί ο φάκελος από την δικαιοσύνη θα ξεκινήσει μια άμεση συνεργασία με της αστυνομία για την διαχείρηση υποθέσεων οργανωμένου εγκλήματος που λιμνάζουν.

Με λίγα λόγια, η περίοδος που τα χαϊδεμένα με νόμους και ποινές χάδι του ΣΥΡΙΖΑ αλώνιζαν τελειώνει, και έρχεται η πραγματική τιμωρία των κακοποιών. Φάκελοι με εγκλήματα τα οποία λιμνάζουν στα γραφεία της ασφάλειας ξεσκονίζονται και οι συμμορίες κακοποιών μπαίνουν στο στόχαστρο. Αυτό σημαίνει ότι οι συλλήψεις πλέον θα είναι τρόμος για κάθε κακοποιό, γιατί οι ποινές θα είναι ποινές τα 15 χρόνια θα είναι 15 χρόνια, και τα ισόβια θα είναι ισόβια.

Αυτό που μένει να γίνει άμεσα και αναρωτιούνται οι πολίτες γιατί έχει καθυστερήσει δύο χρόνια είναι η αυστηροποίηση των ποινών από πλευράς του Υπουργείου Δικαιοσύνης.



Καλογρίτσας σε Πολάκη: Είσαι βουλευτής με τα λεφτά μου - Μου φάγατε τα λεφτά

 


Ο μάρτυρας Χρήστος Καλογρίτσας στην απογευματινή κατάθεση του χθές Τετάρτη «κοντραρίστηκε» με τον πρώην αναπληρωτή Υπουργό Υγείας Παύλο Πολάκη, τονίζοντας μάλιστα ότι έδινε λεφτά σε πολλούς μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ

Χαρακτηριστικό είναι το απόσπασμα από τον διάλογο:

Χ. Καλογρίτσας: Για να πάρουμε φορολογική ενημερότητα προσφύγαμε στα δικαστήρια. Εμένα και τη γυναίκα μου μας έκοψαν και την έξοδο στο εξωτερικό. Τελικά τελείωσαν τα δικαστήρια και όλοι αθωωθήκαμε και πληρώσαμε καμία 50αρια χιλιάρικα και η γυναίκα μου 1,8 εκατ ευρώ που έγινε αναίρεση. Κι ο γιος μου θα μπορούσε όμως εμείς πληρώσαμε 6,5 εκατ ευρώ επειδή μια παρέα ήθελε καναλι. Μου τα χρωστάτε αυτά κι άλλα. Πολάκη μη φωνάζεις. Είσαι βουλευτής με το κόμμα που μου έφαγε τα λεφτά. Είσαι βουλευτής λοιπόν με τα λεφτά μου.

Θ. Πλευρης: Πέστε μας όμως κύριε. Είπατε και για αλλά λεφτά. Που άλλου δώσατε;

Χ, Καλογριτσας: Αν υποθετικά σας φέρω μια τσάντα με χρήματα άντε να με πιστέψουν εμένα σε σχέση με την κάθε βουλευταρα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι. Να φτιάξεις κάτι στο γραφειο του, να πληρώσεις κάποια ανάγκη... Πολλά

Πλευρης: έχετε κάποιο πρόσωπο συγκεκριμένο; Κάποιο βουλευτή; Επισκευάσατε κάτι ως εταιρεία κι εργολάβος κάτι για συγκεκριμένο πρόσωπο;

Ο Χ. Καλογρίτσας αρνήθηκε ουσιαστικά να μιλήσει για πρόσωπα αλλά ο Θ. Πλεύρης επανήλθε πιέζοντάς τον να φέρει όλα τα στοιχεία. «Θα ψάξω να τα βρω. Θα ρωτήσω τη γραμματέα μου. Την έχω σαράντα χρόνια. Διαμαντη Ευθαλία. Την ξέρω από το ΚΚΕ. Την ξέρουν όλοι. Βράχος», απάντησε ο ίδιος.

Θ.Πλευρης: Είχατε πει πως συναντήσατε τον κύριο Μαρινάκη και τον κύριο Κοντομηνά με εντολή Παππά

Χ.Καλογριτσας: με εντολάρες. Πήγα στον Μαρινάκη και του είπα «δώσε μου ότι σου είπε ο Νίκος». Το επιβεβαιώνω. Βεβαίως. Αλήθεια. Πολύ μεγάλη αλήθεια. Και τον Κοντομηνά τον είδα. Με εντολή του Παππά. Γράψτε το: ότι έκανα ήταν εντολές του.

Θ. Πλευρης: το 51% το ζητήσατε εσείς;

Χ. Καλογριτσας: του είπα «Δημήτρη ήλθα να δώσουμε τα χέρια για αυτά που είπαμε». Μου λέει «μωρέ Χρήστο έβαλα 700 εκατ εδώ και μου ζητάτε το 51%». Του απάντησα «μωρέ εγώ στα ζήτω...»; Μετά μου έστειλαν τον φουρλεμάδη. Μου λέει 50-50. Κάνω τότε τηλεφώνημα στον Παππά. «Τι τους λέω»; Μου λέει «πάμε από εκεί μου ήλθαμε». Μετά ο Κοντομηνάς βγήκε στην εκπομπή της Μενεγάκη και μου επιτέθηκε. Με τον Κοντομηνά γνωρίστηκα στο σπίτι του Καμμένου του κουμπάρου μου. Τον Κοντομηνά τον ήξερα. Τον Μαρινάκη όχι. Τον έλεγα κύριο Μαρινάκη με έλεγε κύριο Καλογρίτσα.



Προβλήματα για Τραμπ: Ποινική έρευνα σε βάρος του επιχειρηματικού ομίλου του


 

Η εισαγγελία της πολιτείας της Νέας Υόρκης ανακοίνωσε χθες Τετάρτη πως ενημέρωσε τον Trump Organization, τον επιχειρηματικό όμιλο του Ρεπουμπλικάνου πρώην προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, ότι η έρευνα που διενεργεί σε βάρος του έχει πλέον προσλάβει ποινική φύση και δεν είναι πια υπόθεση του αστικού δικαίου.

Ο εισαγγελέας του Μανχάταν, ο Σάιρους Βανς, ο οποίος έχει εκλεγεί με τους Δημοκρατικούς, διενεργεί έρευνα για τις επιχειρηματικές δοσοληψίες του κ. Τραμπ προτού αναλάβει την προεδρία των ΗΠΑ εδώ και πάνω από δύο χρόνια.

«Ενημερώσαμε τον Trump Organization ότι η έρευνά μας (...) δεν είναι πλέον αποκλειστικά αστικής φύσης», εξήγησε ο Φάμπιαν Λέβι, εκπρόσωπος της εισαγγελίας της Νέας Υόρκης, σε δελτίο Τύπου που δημοσιοποίησε. «Πλέον διενεργούμε ενεργά έρευνα ποινικής φύσης σε βάρος του Trump Organization, σε συνεργασία με τον εισαγγελέα του Μανχάταν».

Δεν κατέστη δυνατή η επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο του ομίλου του κ. Τραμπ για να σχολιάσει την ανακοίνωση αυτή.

Το γραφείο του κ. Βανς έχει αναφέρει σε δικόγραφα που έχει καταθέσει πως διενεργεί έρευνα για «πιθανόν εκτεταμένη και παρατεταμένη εγκληματική συμπεριφορά» από πλευράς του ομίλου του πρώην προέδρου, πιο συγκεκριμένα φορολογική και ασφαλιστική απάτη και παραχάραξη εγγράφων της επιχείρησης.

Η έρευνα του Σάιρους Βανς είχε αρχίσει όταν ο πρώην δικηγόρος και εξ απορρήτων συνεργάτης του Τραμπ, ο Μάικλ Κόεν, αποκαλύφθηκε πως είχε πληρώσει πριν από τις εκλογές του 2016 δύο γυναίκες που έλεγαν πως είχαν σεξουαλικές συνευρέσεις με τον μεγιστάνα για να εξαγοραστεί η σιωπή τους.

Η έρευνα αυτή επιταχύνθηκε αφού ο κ. Τραμπ έχασε τον Νοέμβριο τις προεδρικές εκλογές από τον Δημοκρατικό διάδοχό του Τζο Μπάιντεν.

Η Λετίσια Τζέιμς, επικεφαλής της εισαγγελίας της Νέας Υόρκης, επίσης Δημοκρατική, ηγείται χωριστής έρευνας για ψευδείς δηλώσεις της αξίας ακινήτων από πλευράς του ομίλου του επιχειρηματία των ακινήτων με σκοπό την εξασφάλιση δανείων και φορολογικών απαλλαγών.


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

skai.gr



Επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη

 


«Είναι μεγάλη η χαρά μου που επισκέπτομαι σήμερα τον Δήμο της Καλαμαριάς, αυτήν την ξεχωριστή ημέρα. Μια Ημέρα Μνήμης που θυμόμαστε την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου. Κατατρεγμένοι ήρθαν και σε αυτήν την πόλη, την έχτισαν με πολύ κόπο, με πολύ ιδρώτα και τιμάμε την μνήμη τους όχι μόνο συνεχίζοντας τον αγώνα για ιστορική δικαίωση αλλά βάζοντας και εμείς ένα λιθαράκι για τη συνολική πρόοδο του τόπου», σημείωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της σύσκεψης στο Δημαρχείο Καλαμαριάς, πρώτο σταθμό της επίσκεψής του στη Θεσσαλονίκη.

«Έχουμε στη διάθεσή μας νέα χρηματοδοτικά εργαλεία και η τοπική αυτοδιοίκηση έχει εργαλεία όπως το πρόγραμμα “Αντώνης Τρίτσης” το οποίο και ζητάμε από τους Δήμους να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, καταθέτοντας ώριμες και εφαρμόσιμες προτάσεις. Και βέβαια συνολικά ως κυβέρνηση -καθώς πια αφήνουμε πίσω μας την πανδημία και μπαίνουμε σε μια καινούργια φάση ανάπτυξης- διαθέτουμε και εμείς κεντρικά χρηματοδοτικά εργαλεία τα οποία θα μας επιτρέψουν να βοηθήσουμε και να παρέμβουμε σε κεντρικές υποδομές. Το έχουμε εξάλλου κατά κόρον στο μητροπολιτικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης και θα έχουμε την ευκαιρία σήμερα να συζητήσουμε τα ειδικά ζητήματα, τις ειδικές προκλήσεις που έχει ο Δήμος Καλαμαριάς», επεσήμανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Κατά τη συζήτηση εξετάστηκε το ζήτημα της διάνοιξης του τμήματος της οδού Πόντου, από την Καυκάσου έως την Ικάρων (Περιφερειακή Τάφρο). Πρόκειται για οδικό άξονα που έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς ουσιαστικά λειτουργεί ως κεντρική αστική αρτηρία, ενώ στο αδιάνοικτο τμήμα έχουν κατασκευαστεί τρεις σταθμοί της επέκτασης του Μετρό (Αρετσού, Κρήνη και Μίκρα). Πέραν της εξυπηρέτησης των σταθμών η διάνοιξη συνδυάζεται και με έργα αντιπλημμυρικής προστασίας στην περιοχή.

Σχετικά με το στρατόπεδο Κόδρα και το Κυβερνείο, σημειώθηκε ότι θα αναζητηθούν οι βέλτιστοι τρόποι χρήσης και αξιοποίησης του χώρου προς όφελος των πολιτών, με παράλληλη προστασία του πλούσιου φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής, ενώ για την Μαρίνα Καλαμαριάς (Αρετσού), που υπάγεται στο Υπερταμείο (TAIΠΕΔ) και υπάρχει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον τονίστηκε ότι οι όροι θα τεθούν άμεσα προς διαβούλευση.

Στη σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Καλαμαριάς, συμμετείχαν ο Υφυπουργός Εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας Θράκης Σταύρος Καλαφάτης, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Υπερταμείου (ΕΕΣΥΠ), Γρήγορης Δ. Δημητριάδης, ο Δήμαρχος Γιάννης Δαρδαμανέλης, η Γενική Γραμματέας του Δήμου Ελένη Φύκα και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Δημήτρης Κυρατζής.

Νωρίτερα, σε συνομιλία που είχε ο Πρωθυπουργός με τον Μητροπολίτη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ. Ιουστίνο, τονίστηκε η συμβολή της Εκκλησίας στο πρόγραμμα εμβολιασμού. «Εχει μεγάλη σημασία και ο λόγος των φωτισμένων ιεραρχών να στηρίζουν σε αυτή την κατεύθυνση» τόνισε ο Πρωθυπουργός. «Χαιρόμαστε που το πρόγραμμα “Ελευθερία” πάει πολύ καλά και παίρνετε τα εύσημα και από τον λαό», τόνισε ο κ. Ιουστίνος. «Ο Σεβασμιώτατος, με λογικό λόγο προς το ποίμνιο, νομίζω ότι βοήθησε πάρα πολύ και με τις συνθήκες που έχουν τηρηθεί όλο αυτό το διάστημα και το Πάσχα, αλλά και συνολικά” τόνισε από την πλευρά του ο Δήμαρχος Καλαμαριάς, Γιάννης Δαρδαμανέλης.

«Η εμπειρία μας λέει ότι όπου τηρούνται τα μέτρα δεν έχουμε κανένα πρόβλημα και όπου δεν τηρούνται και χαλαρώνουμε αρχίζουμε βλέπουμε προβλήματα. Άρα, ξέρουμε ακριβώς τι πρέπει να κάνουμε και τι δεν πρέπει να κάνουμε», πρόσθεσε ο Πρωθυπουργός.

Με την άφιξή του στην Καλαμαριά, ο Πρωθυπουργός κατέθεσε στεφάνι στην προτομή του Αρχιεπισκόπου Αθηνών (εκ Τραπεζούντας Μητροπολίτη) Χρύσανθου Φιλιππίδη, αποτίοντας φόρο τιμής στο πλαίσιο της Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.

Στη συνέχεια περπάτησε στην πλατεία Ποντιακού Πολιτισμού, όπου χαιρέτησε τους πολίτες που βρίσκονταν στα καταστήματα, ενώ μπαίνοντας στο Δημαρχείο, αντιπροσωπεία Ποντίων, του παρέδωσε μια ποντιακή σημαία.

Ακολουθεί η εισαγωγική τοποθέτηση του Πρωθυπουργού στη διάρκεια της σύσκεψης στο Δημαρχείο Καλαμαριάς:

«Είναι μεγάλη η χαρά μου που επισκέπτομαι σήμερα τον Δήμο της Καλαμαριάς, αυτήν την ξεχωριστή ημέρα. Μια Ημέρα Μνήμης -όπως είπες- που θυμόμαστε την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου.

Κατατρεγμένοι ήρθαν και σε αυτήν την πόλη, την έχτισαν με πολύ κόπο, με πολύ ιδρώτα και όπως πολύ σωστά είπες τιμάμε την μνήμη τους όχι μόνο συνεχίζοντας τον αγώνα για ιστορική δικαίωση αλλά βάζοντας και εμείς ένα λιθαράκι για τη συνολική πρόοδο του τόπου και βέβαια εσύ για τη συνολική πρόοδο της πόλης.

Έχουμε μια νέα δημοτική αρχή στον Δήμο Καλαμαριάς και πιστεύω ότι ένας άνεμος αισιοδοξίας πνέει συνολικά στην πόλη. Και εμείς ως κεντρικό κράτος είμαστε εδώ για να συζητήσουμε -πάντα με την Τοπική Αυτοδιοίκηση πρώτου βαθμού- να κάνουμε μια λογική κατανομή αρμοδιοτήτων ποια είναι τα έργα που αφορούν την κεντρική κυβέρνηση, την Περιφέρεια, φορείς όπως το Υπερταμείο και οι ελεγχόμενες από αυτό ανώνυμες εταιρίες του Δημοσίου, έτσι ώστε να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής, να δημιουργήσουμε νέες δουλειές.

Και βέβαια σε ένα Δήμο με τόση μεγάλη ομορφιά -που αποτελεί φυσική συνέχεια του παράκτιου μετώπου της Θεσσαλονίκης- να μπορέσουμε ακόμα πιο ουσιαστικά να ανοίξουμε την πόλη προς την θάλασσα.

Έχουμε στη διάθεσή μας νέα χρηματοδοτικά εργαλεία και η τοπική αυτοδιοίκηση έχει εργαλεία όπως το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» το οποίο και ζητάμε από τους Δήμους να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, καταθέτοντας ώριμες και εφαρμόσιμες προτάσεις.

Και βέβαια συνολικά ως κυβέρνηση -καθώς πια αφήνουμε πίσω μας την πανδημία και μπαίνουμε σε μια καινούργια φάση ανάπτυξης- διαθέτουμε και εμείς κεντρικά χρηματοδοτικά εργαλεία τα οποία θα μας επιτρέψουν να βοηθήσουμε και να παρέμβουμε σε κεντρικές υποδομές. Το έχουμε εξάλλου κατά κόρον στο μητροπολιτικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης και θα έχουμε την ευκαιρία σήμερα να συζητήσουμε τα ειδικά ζητήματα, τις ειδικές προκλήσεις που έχει ο Δήμος Καλαμαριάς.

Εγώ χαίρομαι ιδιαίτερα και πάλι για την επίσκεψή μου, αυτήν την συμβολική ημέρα και γι’ αυτήν την θερμή υποδοχή, ειδικά από τα Ποντιακά Σωματεία τα οποία καταλαβαίνω ότι είναι και πολλά και δραστήρια, εδώ, στην Καλαμαριά. Είναι πολύ όμορφο, κυρίως, όταν βλέπουμε νέα παιδιά με τις παραδοσιακές φορεσιές να κρατάνε ζωντανά τα ήθη και τα έθιμα του τόπου τους. Μας δίνει και αυτό μια αίσθηση ιστορικής συνέχειας του ελληνισμού την οποία οφείλουμε με κάθε τρόπο να διαφυλάξουμε.

Οπότε και πάλι σε ευχαριστώ πάρα πολύ».





Το τέλος της ανθρωπότητας: Πόσος χρόνος μας έχει απομείνει;

 


Η πιο ζωτική κοινωνική πρόκληση είναι η επέκταση της μακροζωίας της ανθρωπότητας. Σε μια πρόσφατη διάλεξη σε αποφοίτους του Χάρβαρντ, ο Άβι Λεμπ, θεωρητικός φυσικός που ασχολείται με την αστροφυσική και την κοσμολογία, ρωτήθηκε πόσο καιρό υπολογίζει να επιβιώσει ο τεχνολογικός μας πολιτισμός. 

Η απάντησή του ήταν πως σήμερα βλέπουμε την «ενηλικίωση» της τεχνολογικής μας ζωής, οπότε είναι πιθανό να επιβιώσουμε μερικούς αιώνες ακόμα, αλλά όχι πολύ περισσότερο. 

Μια σοφή πολιτική θα μπορούσε να μετριάσει τον κίνδυνο από τεχνολογικές καταστροφές που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή, τις αυτοεμφανιζόμενες πανδημίες ή τους πολέμους και ίσως να παρατείνει λίγο το χρόνο μας.

Ωστόσο, όπως υποστήριξε ο Λεμπ, δεν είναι σαφές εάν οι πολιτικοί θα ανταποκριθούν πραγματικά στις προκλήσεις που βρίσκονται μπροστά μας και αν θα μας σώσουν από τον αφανισμό. 

Σύμφωνα με το μοντέλο της φυσικής, είμαστε όλοι κατασκευασμένοι από στοιχειώδη σωματίδια χωρίς πρόσθετα συστατικά. Ως τέτοια σύνθετα συστήματα, δεν έχουμε απόλυτη ελευθερία, επειδή όλα τα σωματίδια και οι αλληλεπιδράσεις μας ακολουθούν τους νόμους της φυσικής. 

Οι άνθρωποι και οι πολύπλοκες αλληλεπιδράσεις τους δε μπορούν να είναι πάντα προβλέψιμοι σε προσωπικό επίπεδο, αλλά ίσως το πεπρωμένο του πολιτισμού μας στο σύνολό του διαμορφώνεται από το παρελθόν μας με μια αναπόφευκτη στατιστική έννοια.

Η πρόβλεψη του χρόνου που μας έχει απομείνει στο τεχνολογικό μέλλον θα μπορούσε να προκύψει από στατιστικές πληροφορίες σχετικά με τη μοίρα των πολιτισμών. Αυτό προϋποθέτει ότι η μοίρα του πολιτισμού μας υπαγορεύεται από τους φυσικούς περιορισμούς. 

Ως παράδειγμα ο Λεμπ ανέφερε ότι η πιθανότητά μας για επιβίωση θα μπορούσε να βελτιωθεί εάν ορισμένοι άνθρωποι επιλέξουν να απομακρυνθούν από τη Γη. 

Η πρόσβαση στο διάστημα προσφέρει το πλεονέκτημα της διατήρησης του πολιτισμού μας από την καταστροφή ενός πλανήτη. Παρόλο που η Γη χρησιμεύει ως ένα άνετο σπίτι αυτή τη στιγμή, θα αναγκαστούμε τελικά να μεταφερθούμε σε άλλον πλανήτη, επειδή ο ήλιος θα βράσει όλο το νερό στην επιφάνεια του πλανήτη μας μέσα σε ένα δισεκατομμύριο χρόνια. 

Φυσικά, ακόμη και ένα ταξίδι μικρής απόστασης από τη Γη στον Άρη ενέχει σημαντικούς κινδύνους για την υγεία λόγω των κοσμικών ακτίνων, ενεργητικών ηλιακών σωματιδίων, υπεριώδους ακτινοβολίας, έλλειψης αναπνεύσιμης ατμόσφαιρας και χαμηλής βαρύτητας. 

Η επίγνωση των προκλήσεων στη Γη μπορεί, όμως, να αποτρέψει την ανθρωπότητα από το να υιοθετήσει μια τολμηρή προοπτική για τα διαστημικά ταξίδια. Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να εστιάσουμε την άμεση προσοχή μας στα τοπικά προβλήματα, αλλά χρειαζόμαστε επίσης έμπνευση για νέους ορίζοντες. 

 


Πηγή: Live Science

skai.gr



Πολλά και αναπάντητα ερωτήματα έχουν οι αστυνομικοί για το έγκλημα στα Γλυκά Νερά


 

Πολλά είναι και τα ερωτηματικά, που έχουν έμπειροι αστυνομικοί και ζητούν απαντήσεις.

Δεν έχουν ταυτοποιηθεί μέχρι στιγμής ούτε από DNA, ούτε από κάμερες οι δράστες, με βάση την περιγραφή τους από τον 32χρονο σύζυγο της άτυχης κοπέλας. 

Είναι αρκετά τα ερωτήματα, που καλούνται να απαντήσουν οι αστυνομικοί, που ερευνούν την υπόθεση και δεν τους κάθονται βάση της εμπειρίας τους καλά.

Πρώτον, γιατί οι δράστες έπνιξαν την 20χρονη πιέζοντας το κεφάλι της για 7-8 λεπτά, όταν έπειτα από 1-2 λεπτά πίεσης θα μπορούσε να έχει λιποθυμήσει και να μην αντιδρά.

Δεύτερον, αν το θύμα αντιστάθηκε στους κακοποιούς, πώς δεν φέρει καμία αμυχή ή άλλο σημάδι πάλης.

Τρίτον, γιατί οι δράστες έδεσαν με σκοινί και μονωτική ταινία τον 32χρονο πιλότο και μάλιστα μπροστάγκωνα και στο πάτωμα, αντί να τον δέσουν σε καρέκλα και πισθάγκωνα, όπως κάνουν σε αυτές τις περιπτώσεις οι κακοποιοί, ενώ την 20χρονη την έδεσαν μόνο με τα ρούχα της και πισθάγκωνα.

Τέταρτον, για ποιο λόγο επέλεξαν να αφαιρέσουν τις κάρτες μνήμης από τις κάμερες που υπήρχαν στο σπίτι, αντί να τις ξηλώσουν και να τις πάρουν μαζί τους.

Τέλος, γιατί άφησαν πίσω τους και το κινητό τηλέφωνο του 32χρονου πιλότου, με το οποίο κάλεσε την Άμεση Δράση μία ώρα μετά το συμβάν, κάτι που δεν συνηθίζεται και δεν συμβαίνει σε ληστείες.



Εξαφάνιση δύο 13χρονων κοριτσιών στον Βόλο

 



Συναγερμός έχει σημάνει στην περιοχή του Βόλου μετά την εξαφάνιση των δύο 13χρονων από το πρωί της Τετάρτης.

Σύμφωνα με τους γονείς των δύο 13χρονων τα κορίτσια δεν πήγαν στο σχολείο και δεν επέστρεψαν στα σπίτια τους το μεσημέρι με αποτέλεσμα να ξεκινήσουν έρευνες από την Αστυνομία.

Ανακοίνωση για την εξαφάνιση των δύο κοριτσιών εξέδωσε και το Χαμόγελο του Παιδιού.

«Στις 19 Μαΐου 2021 μεσημεριανές ώρες, εξαφανίστηκαν από το σπίτι τους στην περιοχή του Βόλου, οι ανήλικες Ευγενία Τ., 13 ετών, και Αλίκη Τ., 13 ετών.

Η ανήλικη Ευγενία Τ. έχει ύψος 1.60 μ., είναι αδύνατη, έχει καστανά μαλλιά και καστανά μάτια.

Φορούσε μαύρο φούτερ, μαύρο τζιν παντελόνι, μαύρα αθλητικά παπούτσια και γυαλιά μυωπίας.

Η ανήλικη Αλίκη Τ. έχει ύψος 1.65 μ., είναι αδύνατη, έχει καστανά μαλλιά και καστανά μάτια.

Φορούσε μαύρη ζακέτα, μαύρο τζιν παντελόνι και ασπρόμαυρα αθλητικά παπούτσια».

Οποιοσδήποτε έχει κάποια πληροφορία, παρακαλείται να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», όλο το 24ωρο, στην «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000» καθώς και σε όλα τα Αστυνομικά Τμήματα της χώρας.





Ο πρωθυπουργός στα εγκαίνια των 14 αεροδρομίων διαχείρισης Fraport Greece

 


«Τέτοιες επενδύσεις, εκτός από αναπτυξιακή έχουν και κοινωνική διάσταση δημιουργούν δουλειές, τονώνουν τις τοπικές οικονομίες, καταργούν αποστάσεις, σπάνε την απομόνωση των νησιών μας. Εξυπηρετούν την καθημερινότητα των πολιτών κάνοντας πιο εύκολη την επικοινωνία», τόνισε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην ομιλία του από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, όπου πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια των 14 αερολιμένων διαχείρισης Fraport Greece.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε «στις τεράστιες προοπτικές της Θεσσαλονίκης, που επιτέλους αποκτά το αεροδρόμιο που της αξίζει» και πρόσθεσε ότι «πρόκειται για μία μόνο από τις πιο δυναμικές όψεις ενός προγράμματος αναβάθμισης 14 περιφερειακών αεροδρομίων. Μια επένδυση ύψους 440 εκατομμυρίων ευρώ, που αλλάζει πλήρως τα δεδομένα σε 11 νησιά μας και σε τρεις ηπειρωτικούς προορισμούς προσθέτοντας τελικά έσοδα στα δημόσια ταμεία αλλά και παραπάνω από 10.000 νέες θέσεις εργασίας. Προσφέροντας καλύτερη εξυπηρέτηση για τους επισκέπτες αλλά και ένα καλύτερο περιβάλλον εργασίας για όλους τους εργαζόμενους. Αλλά και μεγενθύνοντας το άυλο εθνικό κέρδος, που δεν είναι άλλο από την τουριστική φήμη της χώρας μας. Θα έλεγα ότι η επένδυση αυτή αποτελεί ένα υπόδειγμα παραγωγικής σύμπραξης κράτους και ιδιωτών».

Αναφερόμενος στα συνολικότερα οφέλη για την Ελλάδα, ο Πρωθυπουργός σημείωσε: «Η επίδραση της συμφωνίας με την Fraport στο ΑΕΠ της χώρας μόνο σε ένα χρόνο ξεπέρασε τα 300.000.000 ευρώ. Διπλασίασε την απασχόληση με χιλιάδες θέσεις και θα αυξήσει πολύ σημαντικά την κίνηση των επισκεπτών σε πάρα πολύ σημαντικούς ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς. Είναι καιρός πια ο καθένας στη χώρα μας να βρει το ρόλο του. Οι επενδυτές να προσφέρουν τα κεφάλαια, το κράτος τις υποδομές προς αξιοποίηση, ώστε οι πρώτοι να αναλαμβάνουν και να ωφελούνται από το επιχειρηματικό ρίσκο, ενώ αυτό να κατανέμεται δίκαια με κοινό κέρδος προς όλους τους πολίτες».

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε και στον τουρισμό στις ιδιαίτερες συνθήκες λόγω πανδημίας, εκφράζοντας την αισιοδοξία του. «Βαδίζοντας προσεκτικά προς την έξοδο από την υγειονομική κρίση, το αεροδρόμιο “Μακεδονία” και τα υπόλοιπα 13 περιφερειακά μας αεροδρόμια γίνονται οι εθνικές μας γέφυρες για ένα πιο ελεύθερο και αποδοτικό καλοκαίρι. Όλα τους πια, όπως εξάλλου και τα υπόλοιπα αεροδρόμιά μας, έχουν πιστοποίηση για τα μέτρα ασφάλειας κατά του κορονοϊού από τον Διεθνή Οργανισμό Αεροδρομίων. Και βέβαια, το ευρωπαϊκό ψηφιακό διαβατήριο υγείας, στο οποίο η Ελλάδα πρωτοστάτησε, γίνεται πια πράξη. Και πρόσθετη εγγύηση είναι το εθνικό σύστημα ελέγχου που ήδη έχει καταστρώσει η χώρα μας.

Και καθώς η επιχείρηση εμβολιασμού “Ελευθερία” προχωρά με πολύ γρήγορους ρυθμούς πιστεύω ότι πολύ σύντομα η χώρα μας θα μπορεί να έχει χτίσει το πρώτο τείχος ανοσίας. Μπορούμε, λοιπόν, να είμαστε αισιόδοξοι, τηρώντας πάντα τα βασικά μέτρα προστασίας της υγείας μας, να διαμορφώσουμε από φέτος το καλοκαίρι τις συνθήκες για μία καλή πορεία του τουρισμού μας. Αλλά για μία πιο ανοιχτή καθημερινότητα για όλους μας, ώστε όπως νικηφόρα μπήκε η πατρίδα μας σε αυτή τη δοκιμασία, παρά τις βαριές απώλειες, έτσι νικηφόρα να βγει και από αυτήν», επεσήμανε ο Πρωθυπουργός.

Πρόγραμμα που αναβαθμίζει τις υποδομές και το προφίλ της Ελλάδας

Η επένδυση της Fraport για την αναβάθμιση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, ύψους 440 εκατομμυρίων ευρώ, ενισχύει τις ταξιδιωτικές υποδομές της χώρας με πέντε νέους, σύγχρονους αεροσταθμούς, ενώ πέντε ακόμα αεροσταθμοί επεκτάθηκαν και σε τέσσερις έγιναν έργα αναδιαμόρφωσης. Παράλληλα, ανακαινίστηκαν 12 διάδρομοι απογείωσης και προσγείωσης ενώ κατασκευάστηκαν ή ανακαινίστηκαν 12 πυροσβεστικοί σταθμοί.

Οι νέες, υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις διασφαλίζουν βελτιωμένες υπηρεσίες για όλους τους ταξιδιώτες. Παρέχουν ενισχυμένη ασφάλεια, αυξημένη άνεση και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση, αναβαθμίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τόσο το προφίλ της χώρας όσο και το τουριστικό προϊόν της.

Οι πέντε νέοι αεροσταθμοί, που κατασκευάστηκαν στους αερολιμένες της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, της Κεφαλονιάς, της Κω και της Μυτιλήνης, προσθέτουν περισσότερα από 86.300 τετραγωνικά μέτρα σε χώρους υπηρεσιών και εξυπηρέτησης ταξιδιωτών, διευρύνοντας ουσιαστικά τις υποδομές που διαθέτει αφενός η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας και αφετέρου πέντε μεγάλοι νησιωτικοί προορισμοί.

Παράλληλα, η επέκταση των αεροσταθμών σε άλλα πέντε αεροδρόμια έχει ενισχύσει τις αεροδρομιακές εγκαταστάσεις κατά περισσότερα από 20.000 τετραγωνικά μέτρα.

Το μεγαλύτερο καινούργιο terminal δημιουργήθηκε στο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, όπου το επιπρόσθετο εμβαδόν που αγγίζει τα 34.100 τετραγωνικά μέτρα, τονώνοντας τον γεωστρατηγικό ρόλο της πόλης ως διαμετακομιστικού και εμπορικού κόμβου. Εκτιμάται ότι έως το 2026 ο αναβαθμισμένος αερολιμένας θα μπορεί να εξυπηρετήσει περισσότερους από 10 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, που θα συνιστά αύξηση της τάξης του 48% σε σχέση με το προπανδημικό 2019.

Ο δεύτερος μεγαλύτερος σταθμός οικοδομήθηκε στο αεροδρόμιο «Ιπποκράτης» της Κω, όπου προστέθηκαν 24.000 τετραγωνικά μέτρα, ενώ η μεγαλύτερη επέκταση έγινε στην Σαντορίνη, όπου ο υφιστάμενος αεροσταθμός απέκτησε επιπλέον 12.900 τμ και ανακαινίστηκε.

Χάρη στα έργα εγκαταστάθηκε και στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια σύγχρονο σύστημα ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών. Σε πολλές περιπτώσεις αυξήθηκαν σημαντικά οι πύλες αναχωρήσεων, τα γραφεία check-in και οι ιμάντες παραλαβής αποσκευών, ενώ παράλληλα προστέθηκαν σημεία ασφάλειας και ελέγχου, τόσο σε ό,τι αφορά τους εσωτερικούς χώρους όσο και αναφορικά με τα φυλάκια όπου ρυθμίζεται η πρόσβαση στην περιοχή δραστηριότητας αεροσκαφών.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε επίσης έργα στα οδοστρώματα των διαδρόμων προσγείωσης και απογείωσης και στον χώρο στάθμευσης αεροπλάνων σε 12 αεροδρόμια. Στην Μύκονο και την Κω έγινε μάλιστα ολική ανακατασκευή των διαδρόμων αποπροσγείωσης.

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μαζί με τον Πρόεδρο του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Fraport Dr. Stefan Schulte, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Fraport Greece, Alexander Zinell και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Κοπελούζου, Χρήστο Κοπελούζο, πραγματαποίησαν τα εγκαίνια των 14 αεροδρομίων.

Ολόκληρη η τοποθέτηση του Πρωθυπουργού

Κύριε Περιφερειάρχα, κύριοι Υπουργοί, κύριοι Δήμαρχοι, κύριε Πρέσβη, κυρίες και κύριοι,

Σήμερα είναι μια ημέρα πραγματικά ξεχωριστή για τη Θεσσαλονίκη και για την Ελλάδα, καθώς βρισκόμαστε εδώ να “υποδεχθούμε” τον ανακαινισμένο αερολιμένα «Μακεδονία».

Το καινούριο μας αεροδρόμιο -θα έλεγα- αφού σχεδόν τα πάντα όπως βλέπετε σε αυτό έχουν πια άλλη μορφή. Από τους διαδρόμους απογείωσης – προσγείωσης, ως τον δεύτερο, αρχιτεκτονικά πολύ εντυπωσιακό, νέο τερματικό σταθμό. Και από τις περισσότερες πύλες και σημεία check-in, μέχρι το ταχύτερο σύστημα διαχείρισης των αποσκευών, τους πολλούς νέους εμπορικούς χώρους.

Με λίγα λόγια το αεροδρόμιο «Μακεδονία» διπλασιάστηκε και ανανεώθηκε στο σύνολό του. Όπως το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα 13 περιφερειακά αεροδρόμια τα οποία ολοκλήρωσαν πια τις σημαντικές εργασίες ανακαίνισής τους.

Θέλω να θυμίσω ότι δεν φτάσαμε εύκολα μέχρι εδώ. Αξίζει να θυμηθούμε τις αναταράξεις, τις καταιγίδες αλλά και τα κενά αέρος που χτύπησαν το ταξίδι αυτού του έργου. Τις αντιστάσεις που υψώθηκαν στην επιλογή της τότε κυβέρνησης του Αντώνη Σαμαρά να συνεργαστούν δημόσιο και ιδιώτες για να έρθουν στη χώρα μας σημαντικές επενδύσεις.

Την άδικη κριτική που συχνά μας ασκήθηκε όταν αναδείξαμε τα αεροδρόμιά μας ως το προγεφύρωμα του ελληνικού τουρισμού. Και το χρόνο που χάθηκε με ευθύνη όσων πολέμησαν αυτό τον δρόμο της ανάπτυξης. Πριν αναγκαστούν βέβαια να τον ακολουθήσουν και οι ίδιοι.

Σήμερα, ευτυχώς, ελάχιστοι στη χώρα μας αμφισβητούν την ανάγκη αξιοποίησης ιδιωτικών πόρων για έργα τα οποία έχουν δημόσια λειτουργία. Γιατί έχουμε μπροστά μας ένα απτό παράδειγμα που φέρνει ήδη αποτελέσματα. Η επένδυση της Fraport -μόνο εδώ στη Θεσσαλονίκη- έφτασε τα 100 εκατομμύρια ευρώ και βέβαια, όπως ειπώθηκε πριν, ολοκληρώθηκε νωρίτερα από τις προβλέψεις.

Και από φέτος το αεροδρόμιο συνεργάζεται με 13 ακόμα αεροπορικές εταιρείες, συνδέθηκε με οκτώ πρόσθετους διεθνείς προορισμούς. Και καθώς, κύριε Περιφερειάρχα, κύριοι Δήμαρχοι, η δυναμικότητά του θα φτάνει πλέον τα 10 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, οι προοπτικές του είναι τεράστιες. Όπως τεράστιες είναι και οι προοπτικές της Θεσσαλονίκης, που επιτέλους αποκτά το αεροδρόμιο που της αξίζει.

Πρόκειται για μία μόνο από τις πιο δυναμικές όψεις ενός προγράμματος αναβάθμισης 14 περιφερειακών αεροδρομίων. Όπως αναφέρθηκε και πριν, αγαπητέ κύριε Πρόεδρε, μια επένδυση ύψους 440 εκατομμυρίων ευρώ, που αλλάζει πλήρως τα δεδομένα σε 11 νησιά μας και σε τρεις ηπειρωτικούς προορισμούς προσθέτοντας τελικά έσοδα στα δημόσια ταμεία αλλά και παραπάνω από 10.000 νέες θέσεις εργασίας. Προσφέροντας καλύτερη εξυπηρέτηση για τους επισκέπτες αλλά και ένα καλύτερο περιβάλλον εργασίας για όλους τους εργαζόμενους.

Αλλά και μεγενθύνοντας το άυλο εθνικό κέρδος, που δεν είναι άλλο από την τουριστική φήμη της χώρας μας. Θα έλεγα ότι η επένδυση αυτή αποτελεί ένα υπόδειγμα παραγωγικής σύμπραξης κράτους και ιδιωτών.

Τέτοιες επενδύσεις, όμως, εκτός από αναπτυξιακή έχουν και κοινωνική διάσταση δημιουργούν δουλειές, τονώνουν τις τοπικές οικονομίες, καταργούν αποστάσεις, σπάνε την απομόνωση των νησιών μας. Εξυπηρετούν την καθημερινότητα των πολιτών κάνοντας πιο εύκολη την επικοινωνία. Αλλά σταδιακά κάνουν και πιο φτηνή την μετακίνηση. Όσο αυξάνεται η επιβατική κίνηση, αναμενόμενα θα ακολουθήσει και η μείωση του κόστους της.

Μιλάμε, λοιπόν, για μία επένδυση η οποία αφορά πολλαπλά ολόκληρη χώρα. Ξέρουμε πια ότι οι διάφορες μορφές αξιοποίησης ιδιωτικών πόρων με ταυτόχρονη υποχώρηση του κράτους – επιχειρηματία αποδίδει στην πράξη.

Η επίδραση της συμφωνίας με την Fraport στο ΑΕΠ της χώρας μόνο σε ένα χρόνο ξεπέρασε τα 300.000.000 ευρώ. Διπλασίασε την απασχόληση με χιλιάδες θέσεις και θα αυξήσει πολύ σημαντικά την κίνηση των επισκεπτών σε πάρα πολύ σημαντικούς ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς.

Εκτός βέβαια από τους μήνες της πανδημίας. Αν και πρέπει να σας πω ότι χαίρομαι ιδιαίτερα που ξαναβλέπω περισσότερα αεροπλάνα να προσγειώνονται και να απογειώνονται από τα αεροδρόμιά μας.

Και καθώς πλησιάζουμε πια στο τέλος της πανδημίας όλοι προσδοκούμε ότι η αυξημένη κίνηση του καλοκαιριού θα μας επιτρέψει να προσβλέπουμε σε μια πολύ καλύτερη τουριστική περίοδο από αυτήν που είχαμε πέρσι.

Τέτοια θετικά μηνύματα, συμπράξεων κράτους και ιδιωτών, φτάνουν από όλα τα πεδία των ιδιωτικοποιήσεων: τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς σε σύμπραξη με Cosco, από, προφανώς, την σημαντική επένδυση στα περιφερειακά αεροδρόμια σε συνεργασία με την Fraport, την συνεργασία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την FS Italiane. Γι’ αυτό και στον ίδιο δρόμο θα βαδίσουν αμέσως μετά το αεροδρόμιο της Καλαμάτας αλλά και μία σειρά από περιφερειακά λιμάνια.

Γιατί είναι καιρός πια ο καθένας στη χώρα μας να βρει το ρόλο του. Οι επενδυτές να προσφέρουν τα κεφάλαια, το κράτος τις υποδομές προς αξιοποίηση, ώστε οι πρώτοι να αναλαμβάνουν και να ωφελούνται από το επιχειρηματικό ρίσκο, ενώ αυτό να κατανέμεται δίκαια με κοινό κέρδος προς όλους τους πολίτες.

Ειδικά εδώ, στη Θεσσαλονίκη, όπως ξέρετε εξελίσσονται μεγάλα έργα, με τη σύμπραξη όλων των παραγωγικών δυνάμεων. Το Μετρό, οι κάθετοι άξονες προς Εγνατία και ΠΑΘΕ, η επέκταση του 6ου προβλήτα, η σιδηροδρομική και οδική σύνδεση του λιμανιού, η ανάπλαση της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, το γήπεδο της Τούμπας, το στρατόπεδο Παύλος Μελάς, η Ανατολική Περιφερειακή Οδός, τα όμβρια της Καλαμαριάς, τα αντιπλημμυρικά της λαχαναγοράς. Καινούργια σχολεία, προσθήκη στο στόλο των λεωφορείων της πόλης. Όλα αυτά παράλληλα με την ανάπτυξη του φυσικού αερίου σε ολόκληρη την Μακεδονία. Πιστεύω ότι είναι ένα πρόγραμμα επενδύσεων σε υποδομές που όμοιό της δεν έχει ξαναδεί η Θεσσαλονίκη.

Επιστρέφω στον τουρισμό για να πω ότι βαδίζοντας προσεκτικά προς την έξοδο από την υγειονομική κρίση, το αεροδρόμιο «Μακεδονία» και τα υπόλοιπα 13 περιφερειακά μας αεροδρόμια γίνονται οι εθνικές μας γέφυρες για ένα πιο ελεύθερο και αποδοτικό καλοκαίρι. Όλα τους πια, όπως εξάλλου και τα υπόλοιπα αεροδρόμιά μας, έχουν πιστοποίηση για τα μέτρα ασφάλειας κατά του κορονοϊού από τον Διεθνή Οργανισμό Αεροδρομίων. Και βέβαια, το ευρωπαϊκό ψηφιακό διαβατήριο υγείας, στο οποίο η Ελλάδα πρωτοστάτησε, γίνεται πια πράξη. Και πρόσθετη εγγύηση είναι το εθνικό σύστημα ελέγχου που ήδη έχει καταστρώσει η χώρα μας.

Και καθώς η επιχείρηση εμβολιασμού «Ελευθερία» προχωρά με πολύ γρήγορους ρυθμούς πιστεύω ότι πολύ σύντομα η χώρα μας θα μπορεί να έχει χτίσει το πρώτο τείχος ανοσίας. Μπορούμε, λοιπόν, να είμαστε αισιόδοξοι, τηρώντας πάντα τα βασικά μέτρα προστασίας της υγείας μας, να διαμορφώσουμε από φέτος το καλοκαίρι τις συνθήκες για μία καλή πορεία του τουρισμού μας. Αλλά για μία πιο ανοιχτή καθημερινότητα για όλους μας, ώστε όπως νικηφόρα μπήκε η πατρίδα μας σε αυτή τη δοκιμασία, παρά τις βαριές απώλειες, έτσι νικηφόρα να βγει και από αυτήν.

Κλείνω επισημαίνοντας και πάλι τη σημασία της σταθερής προσήλωσής μας να γίνει αυτό το έργο. Όλοι γνωρίζουμε ότι περάσαμε από πολλές δυσκολίες και διαχειριστήκαμε και πιστεύω σε πνεύμα κατανόησης και συνεργασίας, τις δυσκολίες και τις έκτακτες καταστάσεις που προκάλεσε η πανδημία. Βρήκαμε όμως κοινά αποδεκτές λύσεις προς όφελος και του δημοσίου και της Fraport, έτσι ώστε η επένδυση αυτή να ολοκληρωθεί απρόσκοπτα και να μπορέσει να εκπληρώσει τον κεντρικό της στόχο.

Θέλω και εγώ με τη σειρά μου να συγχαρώ όλους όσοι συνέβαλαν ώστε σήμερα αυτό το σπουδαίο έργο να μας κάνει όλους υπερήφανους. Όλους όσοι, και είναι πολλοί αυτοί, εργάστηκαν με μεράκι και επαγγελματισμό για να φέρουν εις πέρας ένα εξαιρετικά σύνθετο τεχνικά έργο. Διότι όπως ανέφερε και ο κ. Διευθύνων Σύμβουλος, τα έργα αυτά εξελισσόντουσαν ενώ τα αεροδρόμια παρέμεναν σε λειτουργία.

Πιστεύω ότι έχετε, οι εργαζόμενοι της Fraport, αλλά και όλοι όσοι συνέδραμαν σε αυτό το σπουδαίο έργο, κάθε λόγο σήμερα να είστε πολύ ικανοποιημένοι, πολύ υπερήφανοι. Και αυτή την ικανοποίηση, αυτή την υπερηφάνεια τη συμμεριζόμαστε και εμείς.

Άλλωστε, για να μιλήσουμε και στη γλώσσα των αερομεταφορών, η οδηγία από τον πύργο ελέγχου της κυβέρνησης είναι μια: να ταξιδεύουμε όλο και πιο ψηλά τη χώρα, χωρίς όμως να πετάμε στα σύννεφα.

Καλορίζικο, λοιπόν, το νέο αεροδρόμιο «Μακεδονία». Καλορίζικα τα 13 περιφερειακά αεροδρόμια τα οποία το πλαισιώνουν. Να είναι πάντα γεμάτα ζωή αλλά κυρίως πάντα χαμογελαστούς και ασφαλείς επισκέπτες και εργαζόμενους.

Και πάλι θερμά συγχαρητήρια.





Άρχισαν να βάζουν φωτιές - Μεγάλη φωτιά στο Σχίνο Λουτρακίου

 



Άρχισαν από νωρίς να βάζουν φωτιές με συντονισμένο σχέδιο όπως φαίνεται για να κάνουν όσο μεγαλύτερη ζημιά μπορούν.

Η φωτιά ξέσπασε αργά τη νύχτα σε δασική έκταση στον Σχίνο Λουτρακίου, πολύ κοντά στο οικιστικό κομμάτι - Εκκενώθηκαν δύο χωριά.

Η φωτιά ξέσπασε αργά τη νύχτα σε δασική έκταση δίπλα στα πρώτα σπίτια του οικισμού του Σχίνου Λουτρακίου Κορινθίας.

Με εισήγηση του επικεφαλής της Πυροσβεστικής στο σημείο και με απόφαση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης εκκενώθηκαν τα χωριά του Σχίνου και της Αγίας Σωτήρας. Ταυτόχρονα διακόπηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην διασταύρωση Αλεποχωρίου και στο ρεύμα προς Σχίνο.

Σήμερα το πρωί υπάρχει μία καλύτερη εικόνα του πύρινου μετώπου, οι δυνάμεις που επιχειρούν προσπαθούν να σχηματίσουν κλοιό γύρω από την περίμετρο της φωτιάς.