Εκτυπωτικές μονάδες παραδίδουν πανομοιότυπα έγγραφα για εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα με ότι χιλιόμετρα και ποσά επιθυμούν οι επιτήδειοι έμποροι.
Χάος επικρατεί στην αγορά εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σχετικά με τα γυρισμένα χιλιόμετρα και όπως φαίνεται οι επιτήδειοι έμποροι ανακαλύπτουν συνεχώς νέους τρόπους ώστε να εξαπατούν όχι μόνο τους ανυποψίαστους καταναλωτές αλλά και το κράτος.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr το τελευταίο «επίτευγμα» των επιτήδειων εμπόρων έχει να κάνει με την εκτύπωση νέων Δελτίων ΚΤΕΟ αλλά και Τιμολογίων σε εγχώριες εκτυπωτικές μονάδες τα οποία και προσκομίζουν στο Τελωνείο αλλά και στις κατά τόπους Διευθύνσεις Μεταφορών στα οποία έχουν αντικατασταθεί τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα με αποτέλεσμα να μην μπορούν οι ανυποψίαστοι καταναλωτές να διαπιστώσουν σε περίπτωση ελέγχου του φακέλου αν είναι γυρισμένα τα χιλιόμετρα. Επίσης εκτός των χιλιομέτρων οι επιτήδειοι αλλάζουν και τις τιμές απόκτησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με αποτέλεσμα των κράτος να χάνει έσοδα!
Στο «κόλπο» έχουν εισέλθει εκτυπωτικές μονάδες που σκανάρουν τα πρωτότυπα Δελτία Τεχνικών Ελέγχων των οχημάτων αλλά και τα τιμολόγια αγοράς τους και στη συνέχεια εκτυπώνουν νέα σε ίδιας ποιότητας χαρτιά και βάρους με τα πρωτότυπα αλλά με τη χρήση της τεχνολογίας αλλάζουν τα στοιχεία που αναγράφουν και εξυπηρετούν τους σκοπούς των επιτήδειων εμπόρων.
Το κόστος του πλαστού Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου ή τιμολογίου ανέρχεται σε 100 ευρώ το κομμάτι και σύμφωνα με πληροφορίες η νέα πρακτική είναι πολύ διαδεδομένη στην αγορά των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Μάλιστα κάποια στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι σχεδόν τα μισά Δελτία Τεχνικού Ελέγχου που προσκομίζονται στις Αρχές και είναι πλαστά!
Άλλωστε οι επιτήδειοι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που προσκομίζουν τα πλαστά Δελτία ΚΤΕΟ αλλά και τιμολόγια φροντίζουν ώστε τα κράτη-μέλη που τα εισάγουν να μην διαθέτουν κάποια ιστοσελίδα ελέγχου των Δελτίων ΚΤΕΟ και να είναι δύσκολο για τις Ελληνικές Αρχές ή τους ιδιώτες καταναλωτές που θα ερευνήσουν το ιστορικό του οχήματός τους να βρουν τα επίσημα στοιχεία.
Ο μόνος τρόπος διασταύρωσης των Δελτίων ΚΤΕΟ μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με δικαστική παρέμβαση αν αφορά ιδιώτη καταναλωτή ή μέσω Υπουργείων αν αφορά κάποιο Τελωνείο ή Διεύθυνση Μεταφορών.
Όσον αφορά στα πλαστά τιμολόγια, πέραν των πλαστών χιλιομέτρων, οι επιτήδειοι έμποροι αναγράφουν ότι ποσά θέλουν οπότε και το Τέλος Ταξινόμησης είναι πολύ χαμηλότερο από το πραγματικό ενώ κυριολεκτικά «αγνοείται» ο ΦΠΑ με μεγάλο χαμένο το ελληνικό κράτος…
Πάντως κάποιοι επιτήδειοι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που προσκομίζουν τα πλαστά Δελτία ΚΤΕΟ και Τιμολόγια με περίσσιο θράσος επισημαίνουν σε ανθρώπους των εκτυπωτικών μονάδων πως αν τύχουν ελέγχου και καλεστούν να δώσουν εξηγήσεις θα απαντήσουν ότι: «Αυτά τα έγγραφα μας έδωσε ο έμπορος από τη Βουλγαρία!» και με αυτό τον τόσο απλό τρόπο θα αποποιηθούν κάθε ευθύνη…
Οι Αρχές πάντως έχουν ξεκινήσει τους ελέγχους στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα και ήδη έχουν διαπιστώσει παρατυπίες και παραβάσεις σε 1 στα 3 ελεγχόμενα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα!
Γιώργος Κ. Ανδρής