Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2024

Στημένη η δήθεν διαγραφή Πολάκη και σήμερα κάνει και μούτρα που τον "διέγραψαν"

 



Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο μεγαλύτερος πολιτικός θίασος στην υφήλιο, και τα νούμερα που τον αποτελούν κάνουν εντελώς ξεφτίλα το κόμμα καθημερινά.

Νέο σώου αγάπης από τον τελειωμένο πολιτικά τυχοδιώκτη του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανο Κασσελάκη τύπου κανένας δεν κατάλαβε, και απάντηση απο τον ακροαριστερό τραμπούκο που θέλει να γίνει χαλίφης στην θέση του χαλίφη «Δεν είμαι κανένα παιδάκι για να με διαγραφούν χωρίς ενημέρωση και να με επαναφέρουν». Αυτό λέει ο Παύλος Πολάκης μετά την ανακοίνωση πως επανεντάσσεται στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, και από μία απόψη καλά κάνει γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να τελειώνει από τον τυχοδιώκτη που τον καταστρέφει καθημερινά όλο και περισσότερο.

Στις πρώτες του δηλώσεις μετά τις εξελίξεις, μιλώντας στις τηλεοπτικές κάμερες έξω από τη Βουλή, αρχικά είπε: «Όπως είχα δηλώσει την ημέρα της απαράδεκτης διαγραφής, ήμουν είμαι και θα είμαι ΣΥΡΙΖΑ. Ήταν στημένο το σκηνικό την ημέρα εκείνη, κάποιοι προσπαθούν να διορθώσουν το απαράδεκτο να με διαγράψουν, πιστεύονταν πως έτσι θα είναι μαζί μου.

Δεν αλλάζει η ποιοτική εκτίμηση που έχω κάνει για την ανάγκη δυναμικής αντιπολίτευσης. Ό,τι έχω πει ισχύει, τα υπόλοιπα θα τα πούμε στην Κεντρική Επιτροπή. Είστε μεγάλα παιδιά, είναι ξεκάθαρο αυτό που λέω. Θα τα πούμε προγραμματικά και αξιακά στην ΚΕ», πρόσθεσε λέγοντας στον Κασσελάκη ξεκάθαρα ότι τελείωσε πολιτικά.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου