Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2021

Άλλο νούμερο «Θεματοφύλακας του Συντάγματος» ζητά από υπαλλήλους ΚΕΠ να του δείξουν τα rapid test

 



Εκτός ελέγχου είναι η κατάσταση με τους «Ομολογητές Θεματοφύλακες του Συντάγματος», σε ολόκληρη τη χώρα.

Το iefimerida παρουσιάζει βίντεο με «Θεματοφύλακα» να διενεργεί ελέγχους στο ΚΕΠ Μενεμένης στη Θεσσαλονίκη και να ζητά από τον προϊστάμενο, αλλά και τους υπαλλήλους, να του δείξουν τα έγγραφα που να πιστοποιούν ότι έχουν κάνει rapid test!

Χαρακτηριστικός είναι ο διάλογος, με τον «Θεματοφύλακα» να λέει στον προϊστάμενο του ΚΕΠ:


-Ποιος είστε εσείς, κύριε, που με ρωτάτε εάν έχω rapid test;


-Προϊστάμενος του ΚΕΠ είμαι.


-Ωραία, εγώ είμαι ένας πολίτης που ήρθα να πάρω το γνήσιο της υπογραφής. Έχω πιστοποιητικό, έκανα rapid test τώρα. Είμαι αρνητικός. Εσείς έχετε;


-Έχω, παλικάρι μου.


-Ωραία, δείξτε το μου. Θέλετε να πάρω τηλέφωνο την Αστυνομία;


-Να πάρεις, αγόρι μου.


-Να μου το δείξετε, μόνο εσείς θα κάνετε έλεγχο δηλαδή; Aπό άλλο κόσμο είστε εσείς; Από άλλο πλανήτη;

Το βίντεο έχει διάρκεια 3 λεπτά και ο «Θεματοφύλακας» στη συνέχεια αναγκάζει, χωρίς να έχει καμία αρμοδιότητα, τόσο τον προϊστάμενο όσο και έναν υπάλληλο του ΚΕΠ να δείξουν τα έγγραφα.

Όλα αυτά συνέβησαν χθες, Πέμπτη 9/12, λίγες ώρες πριν από την έφοδο των «Θεματοφυλάκων» σε σχολείο της Πιερίας, όπου πέρασαν χειροπέδες στον γυμνασιάρχη και τον οδήγησαν στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής.





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου