Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Μεϊμαράκης: Μεγάλη μου τιμή που με στηρίζει ο Καραμανλής



Μετά την αντιπαράθεση μέσω διαρροών και δηλώσεων των τεσσάρων υποψηφίων για τη στάση του πρώην πρωθυπουργού. Ο Μεϊμαράκης δήλωσε επίσης ότι δεν πιστεύει πως θα υπάρξουν ενστάσεις για το αποτέλεσμα της Κυριακής

Το όνομα "Καραμανλής" εξακολουθεί και βρίσκεται στο επίκεντρο του γαλάζιου ενδιαφέροντος λίγο πριν την εκλογή νέου προέδρου.

Μετά την αντιπαράθεση μέσω διαρροών και δηλώσεων των τεσσάρων υποψηφίων για τη στάση του πρώην πρωθυπουργού, ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης έσπευσε σε συνέντευξη του να δηλώσει πως τον τιμά η στήριξη του Κώστα Καραμανλή, η οποία βεβαίως δεν έχει εκφραστεί δημοσίως, αν και στο γαλάζιο παρασκήνιο άπαντες γνωρίζουν πως μεταξύ των συγκεκριμένων τεσσάρων υποψηφίων ο κ.Καραμανλής εκφράζει στους συνομιλητές του την άποψη ότι ο κ.Μεϊμαράκης είναι η καλύτερη λύση.

"Θεωρώ μεγάλη μου τιμή που ο Κώστας Καραμανλής έχει αφήσει να εννοηθεί ότι με στηρίζει. Δεν είναι κάτι που προέκυψε τώρα. Δεν συνάδει με μια δημοκρατική πορεία να μην έχουν άποψη οι πρώην πρωθυπουργοί. Ρωτήστε εκείνους που αμφισβήτησαν τη στήριξη. Εμένα με απασχολεί η πολιτική και όχι η παραπολιτική», δήλωσε ο κ.Μεϊμαράκης στο ραδιοφωνικό σταθμό «Αθήνα 9.84».
«Δεν έχω την αίσθηση ότι θα υπάρξουν ενστάσεις μετά την ανακοίνωση του αποτελέσματος. Εγώ πάντως δεν θα έχω», σημείωσε επίσης με νοήμα ο υποψήφιος για την προεδρία της ΝΔ, θέλοντας έτσι να δείξει τη βεβαιότητα του για την πρωτιά του, αλλά και αφήνοντας αιχμές για τυχόν αμφισβήτηση του αποτελέσματος από τους ηττημένους.

«Αν το ποσοστό μας ήταν 20-25% δεν θα ήμουν υποψήφιος πρόεδρος. Το ποσοστό του 28%, το οποίο θεωρήθηκε από πολλούς τεράστια επιτυχία, με υποχρεώνει -αν θέλετε- να είμαι υποψήφιος, γιατί δεν μπορώ να απαρνηθώ όλους αυτούς που με εμπιστεύτηκαν», είπε επίσης ο κ.Μεϊμαράκης, με στόχο να αντικρούσει την κριτική που δέχεται για την ήττα απέναντι στον Αλέξη Τσίπρα το Σεπτέμβριο.



(Φωτογραφία: Sooc.gr)
Πηγή : news247.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου