Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2023

Βίτσας για τη διαγραφή του: «Εγώ είμαι από 17 ετών στην Αριστερά, η νέα ηγεσία δεν είναι»

 


Την διαγραφή του από τον Στέφανο Κασσελάκη σχολίασε ο Δημήτρης Βίτσας το βράδυ της Δευτέρας μιλώντας στο KONTRA.

«Εγώ είμαι από 17 ετών στην Αριστερά, η νέα ηγεσία δεν είναι, σχολίασε ο κ. Βίτσας.

Ο Δημήτρης Βίτσας είπε ότι θέτει τον εαυτό του στην υπηρεσία της Αριστεράς, ζητώντας «να δώσουμε όλοι μαζί τη μάχη για όλα αυτά που παλεύει η Αριστερά».

«Αν με καλέσουν σε κάποιο όργανο εγώ θα πάω», πρόσθεσε. Ο νέος πρόεδρος «μικρός είναι, θα μάθει», είπε ο κ. Βίτσας.

Ο κ. Βίτσας είχε προβεί σε ανάρτηση στο Facebook νωρίτερα, σχολιάζοντας την ανακοίνωση του Στέφανου Κασσελάκη για τη διαγραφή του μαζί τους Πανό Σκουρλέτη και Νίκο Φίλη.



«Μην δίνετε σημασία, δεν αξίζει τον κόπο. Η αριστερά θα συνεχίσει με ή χωρίς αυτούς/ες...», έγραψε ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ.





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου