Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023

ΚΤΗΝΟΣ/Η στην Κρήτη είχε δέσει γεννητικά όργανα σκύλου με tie wrap


 

Οι κτηνωδίες σε ζώα, από άθλια αποβράσματα της κοινωνίας και επικίνδυνους κακοποιούς, συνεχίζονται παρά την αυστηρότητα του νόμου, που εκτός από βαριά πρόστιμα οδηγεί πλέον και στην φυλακή.

Η δημοσίευση ενός κτηνιάτρου στην Κρήτη με ένα κακοποιημένο αδέσποτο σκυλί εξοργίζει για το κάθαρμα η τα καθάρματα που το έκαναν,  και κάνει τον γύρο του διαδικτύου.

Ο γιατρός ανάρτησε σκληρές εικόνες και βίντεο από το σκυλί το οποίο είχε κακοποιηθεί από τον ιδιοκτήτη του πριν το αφήσει ελεύθερο, με τον κ. Μπαντουβά να αναφέρει ότι έβγαλε ένα τάι ραπ από τα γεννητικά όργανα του ζώου.

Η ανάρτηση του κτηνιάτρου στο Facebook για το σκυλί

«Πάνω που λες τα 'χω δει όλα σε αυτή τη δουλειά έρχονται και καλύτερα ακόμα. Το πρωί μου προσκόμισαν σκυλάκι το οποίο βρήκαν αδέσποτο με υποψία δηλητηρίασης. Κατά τη διάρκεια της κλινικής εξέτασης συνειδητοποίησα ότι το σκυλί έφερε ένα tie wrap ξεχασμένο από παλιά το πιθανότερο και διαπυημένο φυσικά. Διότι κάποιος σκέφτηκε "εγώ μπρε θα τον εμουνουχίσω τον κούλουκα απού κατέχω". Δυστυχώς, δεν έχει αριθμό μικροτσίπ, έχω όμως φωτογραφίες τις οποίες και δημοσιεύω. Επαφίεμαι στο φιλότιμο του καθενός για να σταματήσει αυτή η ακραία κακοποίηση. Δεν θέλω καν να σκέφτομαι τον πόνο που τράβηξε το δύστυχο».

Andreas Bandouvas
τη Δευτέρα

Πάνω που λες τα χω δει όλα σε αυτή τη δουλειά έρχονται και καλύτερα ακόμα. Το πρωί μου προσκόμισαν σκυλάκι το οποίο βρήκαν αδέσποτο με υποψία δηλητηριάσης.
Κατά τη διάρκεια της κλινικής εξέτασης συνειδητοποίησα ότι το σκυλί έφερε ένα tire up ξεχασμένο από παλιά το πιθανότερο και διαπυημένο φυσικά.
Διότι κάποιος σκέφτηκε"εγώ μπρε θα τον εμουνουχισω τον κούλουκα απού κατέχω"
Δυστυχώς δεν έχει αριθμό μικροτσίπ έχω όμως φωτογραφίες τις οποίες και δημοσιεύω. Επαφίεμαι στο φιλότιμο του καθενός για να



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου