Δύο ακόμη φορείς προστίθενται στο 1555, τον Ενιαίο Αριθμό Εξυπηρέτησης Πολιτών για εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, βελτιώνοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης περισσότερων ακόμη πολιτών. Συγκεκριμένα, το 1555 θα καλύπτει πλέον και θέματα του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) και του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ), παρέχοντας τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους και στους συνταξιούχους των δύο ταμείων να έχουν άμεση, έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση για τα θέματα που τους απασχολούν, να υποβάλλουν αιτήματα και να παρακολουθούν την εξέλιξη των εκκρεμών υποθέσεών τους.
Στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο - μέσα σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα και πάρα τις γνωστές σε όλους αντίξοες συνθήκες:
Καταφέραμε να εκμηδενίσουμε τις εκκρεμότητες στις απονομές κύριων συντάξεων.
Πετύχαμε επίσης να μειώσουμε σημαντικά, σε κάτω από 100 ημέρες, τον χρόνο εξυπηρέτησης των νέων αιτήσεων.
Ολοκληρώσαμε ένα ακόμα βήμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων του ΝΑΤ, καθώς πλέον αποκτούν πρόσβαση στην εξυπηρέτηση του Ενιαίου Τηλεφωνικού Κέντρου 1555, που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, δωρεάν.
Η ένταξη του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών 1555 έχει ως κύριο σκοπό να προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους 600.000 περίπου μετόχους και μερισματούχους του Ταμείου.
Υπενθυμίζεται ότι το 1555:
Καλύπτει ήδη τους εποπτευόμενους φορείς e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ (ΟΑΕΔ) και ΟΠΕΚΑ, καθώς και τα θέματα ΣΕΠΕ και Εργασιακών Σχέσεων, θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και θέματα Ισότητας Φύλων.
Λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και μέχρι σήμερα έχει εξυπηρετήσει πάνω από 2,5 εκατομμύρια κλήσεις πολιτών.
Από το Φεβρουάριο του 2022, έχει τεθεί σε λειτουργία και η ιστοσελίδα του 1555 – 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετούνται άμεσα και εύκολα για τα ζητήματα που τους απασχολούν, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου