Παρά την αθλιότητα του γερμανικού super market Lidl Ελλάς, που επέμενε στην ποινική δίωξη ενός αδύναμου ηλικιωμένου ανθρώπου που δεν είχε να φάει, και ας έκανε έγκλημα η πράξη είναι αναμφισβήτητη, η αστυνομία και η δικαιοσύνη έδειξε το ανθρώπινο πρόσωπο της.
Μετά το περιστατικό με την ηλικιωμένη, που λόγω οικονομικών προβλημάτων προσπάθησε να κλέψει λίγο κρέας και τυρί από σούπερ μάρκετ των Lidl στη Δυτική Αττική, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Τάκης Θεοδωρικάκος, τηλεφώνησε στον επικεφαλής αστυνομικό και τον συνεχάρη για την πρωτοβουλία να ζητήσουν αυτός και η ομάδα του να αποφευχθεί μήνυση εναντίον της 70χρονης.
Η ηλικιωμένη γυναίκα, μόλις έφτασε στο τμήμα, αφέθηκε ελεύθερη και με εντολή εισαγγελέα.
Κατόπιν εορτής και αφού ξεφτιλίστηκε, την λύπη του για το περιστατικό εξέφρασε η εταιρεία Lidl Ελλάς. Υπενθυμίζεται ότι μήνυση υποβλήθηκε από τους υπεύθυνους του καταστήματος στο Ίλιον που δεν έδειξαν καμία ανθρώπινη συμπεριφορά.
Οι ανάλγητοι υπεύθυνοι του καταστήματος κατάλαβαν την κίνηση της γυναίκας και, παρά τις παροτρύνσεις των υπολοίπων πελατών του σούπερ μάρκετ να μην πάει η γυναίκα στο αυτόφωρο και να μην κινηθούν σε βάρος της οι νομικές διαδικασίες, ο υπεύθυνος του καταστήματος ήταν ανένδοτος και είπε «ότι οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση» των μόλις 40 ευρώ.
Η ανακοίνωση της Lidl Hellas, μετά την κατακραυγή:
«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.
Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα, ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μας λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.
Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε. Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου