Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2022

Στοχευμένη επικοινωνία υπέρ του εμβολιασμού

 


H επικοινωνία υπέρ του εμβολίου επιβάλλεται να είναι πιο στοχευμένη και να απαντά με τεκμηρίωση σε ομάδες του πληθυσμού με χαμηλό μερίδιο εμβολιασμού. Αυτό γίνεται  με τα τρία νέα σποτ της Επιχείρησης «Ελευθερία» που απευθύνονται σε τρεις διακριτές ομάδες:

Τους πολίτες άνω των 60 ετών που ζουν σε ημιαστικές περιοχές και δεν έχουν ακόμη εμβολιαστεί και είναι αυτοί που κινδυνεύουν περισσότερο.

Τους γονείς μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που αποτελούν τις νεότερες ομάδες που απέκτησαν μόλις πρόσφατα τη δυνατότητα εμβολιασμού.

Τα νέα ζευγάρια που σκέφτονται να αποκτήσουν ή περιμένουν παιδί και διστάζουν να εμβολιαστούν.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου