Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

Κύριε Πανούση δηλαδή τι; Ο ΣΥΡΙΖΑ που κυβερνά έχει στελέχη μέλη συμμοριών τρομοκρατών και κακοποιών;



Γιάννης Αθανασίου

Περίεργες καταγγελίες από τον πρώην υπουργό προστασίας του πολίτη κ. Πανούση έχουν θορυβήσει την πλειοψηφία των πολιτών γιατί θυμίζουν καθεστωτικές κυβερνήσεις.

Σχέσεις βουλευτών και στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ με τρομοκράτες και ποινικούς, αυτό είναι πάρα πολύ ανησυχητικό και μετά την αναφορά που έκανε σήμερα ο πρώην υπουργός στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου προβλέπεται πολιτικός σεισμός γιατί έχει καταθέσει και ονόματα.

Εγώ προσωπικά έχω θορυβηθεί πάρα πολύ γιατί μας κυβερνούν  όπως θέλει να μας πει με τις καταγγελίες του ο κ. Πανούσης όχι απλά διεφθαρπένοι πολιτικοί αλλά κακοποιοί αφού έχουν σχέσεις και πάρε δώσε με τρομοκράτες και ποινικούς και εύχομαι αυτά να μην είναι αλήθεια γιατί τότε κινδυνεύουμε όλοι μας, αλλά δεν νομίζω η σοβαρότητα του κύριου Πανούση να του επιτρέπει να κάνει έωλες καταγγελίες δυστυχώς.

Ο κ. Πανούσης είπε ξεκάθαρα ότι : «Εχουν χάσει τον ύπνο τους γιατί ξέρουν ότι ξέρω...Το ερώτημα είναι ως που μπορεί να φτάσουν Εγώ πάντως τους ξέρω ονομαστικά»

Μέσα στις καταγγελίες που έκανε ο κύριος Πανούσης αναφέρθηκε ονομαστικά και στην κόντρα του με τον νυν υπουργό δικαιοσύνης κύριο Νίκο Παρασκευόπουλο αφήνοντας σαφής αιχμές για τον πρώην και νυν υπουργό δικαιοσύνης.

Οι σαφέστατες αιχμές που αφήνει ο κ. Πανούσης εναντίον του κ. Παρασκευόπουλου είναι σχετικά με τους χειρισμούς του που έχουν να κάνουν με τις φυλακές και το σωφρονιστικό σύστημα στην χώρα.

Δεν είναι λίγες οι φορές άλλωστε που ο κ. Παρασκευόπουλος έχει κατά επανάληψη εκφράσει θέσεις ενάντια στο σωφρονιστικό σύστημα που έχει νομοθετήσει η πολιτεία.

Τα αποτέλεσμα των χειρισμών του υπουργού δικαιοσύνης είναι εγκληματικά αφού αφήνονται ελεύθεροι κατά την θητεία του πολύ σκληροί κακοποιοί οι οποίοι εγκληματούν και πάλι φτάνοντας μέχρι φόνο χωρίς να του έχει ιδρώσει μέχρι στιγμής ούτε το αυτί για τον κίνδυνο που διατρέχουν οι πολίτες αφήνοντας ελεύθερους σκληρούς κακοποιούς.

Όπως ο ίδιος περιγράφει στην συνέντευξή του για την σύγκρουση του με τον Παρασκευόπουλο στο Πρώτο Θέμα:

«Την τελευταία, όχι σύγκρουση, ας πούμε διαφωνία με τον Παρασκευόπουλο την είχα όταν δημοσιοποιήθηκε ότι μπήκε η Αστυνομία στις φυλακές. Και γράφανε ότι δύο μέρες πριν παραιτηθεί η κυβέρνηση “οι μπάτσοι του Πανούση μπήκαν στις φυλακές και ελέγξανε τα κελιά των Πυρήνων της Φωτιάς”. Παίρνω τηλέφωνο τον Παρασκευόπουλο και του λέω: “Μπήκα στις φυλακές;”. “Οι θεσμικοί…”, μου απαντά. “Μπήκα εγώ στις φυλακές; Μπήκα χωρίς την άδειά σου και χωρίς τον εισαγγελέα; Μπήκα;” του λέω. “Το Μαξίμου είπε να μη δώσουμε έκταση…” μου είπε. “Χριστιανέ μου, μπήκα στις φυλακές; Αφού δεν μπήκα. Βγες και διέψευσε!” του ξαναλέω. Ποτέ δεν διαψεύστηκε… Αρα, αυτή η ιστορία, με τον Πανούση να μπαίνει στις φυλακές και να ελέγχει τα κελιά κλπ., είναι κατασκευασμένη. Από τους ίδιους κύκλους με τα ονόματα που έχω δώσει στον συμβολαιογράφο, οι οποίοι θέλουν να πουν στους ποινικούς και στους άλλους ότι “ο Πανούσης μας απαγορεύει να κάνουμε τις μεγάλες καινοτομίες και να σας βγάλουμε έξω”. Μεταφέρουν δηλαδή την ευθύνη που έχουν ως υπουργείο Δικαιοσύνης σε εμένα, που δεν ήμουν υπεύθυνος για τις φυλακές. Ο κακός Πανούσης… Αυτό το παιχνίδι κάνανε. Ετσι, λοιπόν, με στοχοποίησαν, με αποτέλεσμα οι μέσα, είτε είναι ποινικοί είτε οι άλλοι, που δεν μπορούσαν να ξέρουν και πολλά πράγματα, να λένε “θα τον φτιάξουμε”, “θα τον κανονίσουμε” κλπ. Διότι εγώ με αυτούς δεν έχω καμία επαφή. Δεν έχω καμία σχέση με το έγκλημα. Πώς μπορεί, λοιπόν, να με μισούν; Με μισούν γιατί οι άλλοι φροντίζουν γι’ αυτό. Στη λογική της δημοφιλίας. Ότι δηλαδή είσαι δημοφιλής έξω στην κοινωνία και θα σε φτιάξουμε εμείς οι μέσα. Και κάνανε αυτό το παιχνίδι».

Μην γνωρίζοντας την έκταση που θα πάρουν οι καταγγελίες του κύριου Πανούση πιστεύουμε η εισαγγελία του Αρείου Πάγου και η δικαιοσύνη γενικότερα να μας προστατέψει από όλους αυτούς που θα καταγγελθούν ,φτάνοντας το μαχαίρι στο κόκαλο και όσο ψηλά και εάν είναι.





Μέσα στις γενικές καταγγελίες που έκανε ο Πανούσης γιατί τις ιδικές θα τις κάνει σήμερα κάποια ώρα στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου η οποία είναι και η αρμόδια, δεν κρθφτήκε


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου