Παρασκευή 15 Μαρτίου 2024

Γελάει ο κόσμος με τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ - Όθων Ηλιόπουλος -«Είμαι μάχιμος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και παραμένω»



Κάθε κόμμα δείχνει την σοβαρότητα του από τους αρχηγούς που ηγούνται και από τα στελέχη του, και ο ΣΥΡΙΖΑ χαρακτηρίζεται δικαιολογημένα ένας θίασος για γέλια και για κλάματα.

Ανατροπή στον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς ο Όθων Ηλιόπουλος διέψευσε τις φήμες ότι παραιτείται από βουλευτής, αν και δήλωνε σίγουρος ότι θα το κάνει.

Προσερχόμενος σε εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ για τις ευρωεκλογές, ο κ. Ηλιόπουλος δήλωσε: «Εγώ είμαι βουλευτής μάχιμος της αξιωματικής αντιπολίτευσης και παραμένω».

Σημειώνεται ότι από το πρωί κυκλοφόρησαν φήμες ότι ο κ. Ηλιόπουλος επρόκειτο να παραιτηθεί ίσως και εντός της ημέρας, λόγω του φόρτου εργασίας στο Χάρβαρντ. Σε μια τέτοια περίπτωση, τη θέση του θα καταλάμβανε η πρώτη επιλαχούσα, Πόπη Τσαπανίδου.

Ο βουλευτής είχε ήδη προϊδεάσει για την πρόθεσή του αυτή, επικαλούμενος φόρτο εργασίας στις ΗΠΑ και στις πανεπιστημιακές και ερευνητικές του δραστηριότητες.

Στις πληροφορίες πως το πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Χάρβαρντ φέρεται να ζητεί «αυστηρή στεγανοποίηση» ανάμεσα στους δύο ρόλους που κατέχει, του καθηγητή και του εκπροσώπου κόμματος στην ελληνική Βουλή, ο κ. Ηλιόπουλος (ATTICA TV) είχε πει:

«Οι μισοί λένε ότι θα παραιτηθώ, επειδή με έχει εξαναγκάσει ο Κασσελάκης. Τελευταίο σενάριο είναι ότι θα παραιτηθώ επειδή θα με εξαναγκάσει η δουλειά μου. Ένα πράγμα έχω να δηλώσω, ότι ουδείς με έχει πιέσει στη δουλειά μου, ότι, ακόμη και αν με είχαν πιέσει, εγώ, προσωπικά, παίρνω τις αποφάσεις για το τι θα κάνω και προσπαθώ να βελτιστοποιήσω τον τρόπο με τον οποίο θα εκπροσωπήσω τον απόδημο ελληνισμό».



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου