Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024

Ο Δημήτρης Μαρκόπουλος πληρώνει το όταν δεν σκέφτεσαι πριν μιλήσεις - Απειλούν τον ίδιο και την οικογένεια του


 


Για να ξεκαθαρίσουμε, οι απειλές που δέχεται ο βουλευτής της Ν.Δ. είναι ξεκάθαρα απο αριστερές και ακροαριστερές ομάδες που καπηλεύονται κάθε είδους τραγωδία ρίχνοντας τις ευθύνες όπου θέλουν αυτοί, και δεν είναι από τους συγγενείς των θυμάτων στα Τέμπη. Αυτό είναι ξεκάθαρο.

Συγγνώμη ζήτησε ο Δημήτρης Μαρκόπουλος για τη δήλωσή του στην Εξεταστική Επιτροπή για την τραγωδία των Τεμπών που προκάλεσε αντιδράσεις.

Σημειώνεται, ότι ο βουλευτής της ΝΔ, που εκτελεί χρέη προέδρου της Εξεταστικής Επιτροπής, σε ανακοίνωσή του προς τους βουλευτές χαρακτήρισε «γουρλίδικη» την Εξεταστική Επιτροπή καθώς όπως είπε δύο μέλη της, ο κ. Νικολακόπουλος και η κα Λυτρίβη υπουργοποιήθηκαν με τον πρόσφατο ανασχηματισμό.

«Άστοχη η σημερινή μου δήλωση στην εξεταστική επιτροπή και οφείλω να το αναγνωρίσω. Ζήτω συγγνώμη διχως να επικαλούμαι περιττές δικαιολογίες» έγραψε λίγη ώρα αργότερα ο Δημήτρης Μαρκόπουλος στην πλατφόρμα Χ.

Δείτε την ανάρτησή του

Απειλητικό e-mail με φωτογραφίες των παιδιών έλαβε κατά τη διάρκεια παρουσίας του σε τηλεοπτική εκπομπή ο πρόεδρος της εξεταστικής επιτροπής για τα Τέμπη και βουλευτής της ΝΔ, Δημήτρης Μαρκόπουλος.

«Έλαβα κάποια mail… Δέχομαι απειλητικά μηνύματα για την οικογένειά μου και τα παιδιά μου. Με φωτογραφίες των παιδιών μου» είπε ο κ. Μαρκόπουλος στους εμβρόντητους συνομιλητές του.

«Όταν όμως κάποιοι κόβουν μια δήλωση για να νομίζει ο κόσμος ότι εγώ διασκεδάζω στην εξεταστική (σ.σ. για τα Τέμπη), ενώ εγώ πότε δεν είπα κάτι τέτοιο… κρίμα. Σε αυτό φταίνε τα σκοτάδια του twitter. Κόβουν μια δήλωση με σκοπό να δείξουν οτι ήμουν σκληρος» συμπλήρωσε.

Παράλληλα ζητήσε για άλλη μια φορά συγγνώμη για τη δήλωση που είχε κάνει στην εξεταστική λέγοντας «εγώ όταν έκανα ένα λάθος βγήκα μετά από 11 ώρες μέσα σε μια συνεδρίαση, έκανα μια ατυχή δήλωση, ζήτησα συγγνώμη ανθρώπινα, ήταν λάθος μου»

Δείτε τη στιγμή που λαμβάνει το απειλητικό e-mail ο Δημήτρης Μαρκόπουλος




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου