Τετάρτη 26 Απριλίου 2023

Αλεξοπούλου καταγγέλει “μαύρο χρήμα” στο κόμμα Βελόπουλου



Μετά τον Αντώνη Μυλωνάκη και η πρώην βουλευτής του κόμματος Βελόπουλου Αναστασία-Αικατερίνη Αλεξοπούλου κατήγγειλε ότι δίνονταν χρήματα στην Ελληνική Λύση χωρίς αποδείξεις. 

«Το κόμμα κρατούσε 1.000 ευρώ από τη μισθοδοσία. Δίναμε, επίσης, 500 ευρώ για έξοδα του κόμματος, τα δίναμε κάθε πρώτη του μηνός δίναμε τα λεφτά που ξέραμε ότι βοηθάμε το κόμμα» είπε στο ΟΡΕΝ το πρωί της Τετάρτης.

Η κυρία Αλεξοπούλου αναφέρθηκε και στο παρασκήνιο της αποχώρησής της λέγοντας ότι «εγώ δέχθηκα να πάω σε άλλη περιφέρεια, είπα συγκεκριμένα αφού ο Μυλωνάκης θα φύγει από ανατολική Αττική θα παω εγώ. Από τη στιμή που η επιτροπή δεοντολογίας στην απάντηση που έδωσε γράφει ότι μπορώ να πάω σε οποιαδήποτε άλλο τομέα της επιλογής μου, γιατί δεν το δέχθηκαν; Δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από την κυρία Κρητικού και μου είπε “ο κ. Αβδελάς πήγε Γρεβενά, εσύ που θα πας;” και όταν εγώ της είπα στην ανατολική Αττική μου είπε “όχι, όχι αυτό αποκλείεται” και μετά αναγκάστηκα να αποχωρήσω γιατί κατάλαβα όλη τη σκευωρία».




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου