Ξεκίνησε η παράδοση περισσότερων από 177.000 σετ ρομποτικής και STEM στο σύνολο των νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων της χώρας. Το πρόγραμμα εντάσσεται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», ξεπερνά τα 30 εκατ. ευρώ και έχει στόχο να υποστηριχθεί αποτελεσματικά η μαθησιακή διαδικασία μέσω της προώθησης της εκπαιδευτικής καινοτομίας, της εξοικείωσης των μαθητών με τον Προγραμματισμό και την Τεχνολογία, της ενίσχυσης της εργασίας σε ομάδες, της ενίσχυσης δεξιοτήτων επικοινωνίας και άλλων απαραίτητων νοητικών δεξιοτήτων.
Μαζί με τα σετ ρομποτικής, έχει προβλεφθεί ειδικό εκπαιδευτικό υλικό, έργο στοχευμένης επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, πρόγραμμα δημιουργίας ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού, ενώ ξεκινά άμεσα και έργο υποστήριξης -helpdesk- για ρομποτικά συστήματα, παράλληλα με την εγκατάσταση των συστημάτων στα σχολεία. Γίνεται πράξη το ψηφιακό σχολείο.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΙΤ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ, ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΑ
- Ποια είναι τα οφέλη της εκπαιδευτικής ρομποτικής;
Η εκπαιδευτική ρομποτική συνδυάζει τα μαθηματικά, την πληροφορική και την τεχνολογία και εισάγει βασικές έννοιες προγραμματισμού. Πρόκειται για κατεξοχήν διεπιστημονική δραστηριότητα.
Δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές μας να αναπτύξουν πολλαπλές δεξιότητες, όπως κριτική σκέψη, ομαδική εργασία, συνεργατικότητα, επίλυση προβλημάτων, δημιουργικότητα, διαχείριση έργου.
Συνδυάζει τη μάθηση και το παιχνίδι, αποτελεί μια ευχάριστη και ευέλικτη διδασκαλία μάθησης, που προωθεί το κίνητρο των παιδιών και συμβάλλει στη μετατροπή των σχολείων σε δημιουργικές κυψέλες γνώσης και καινοτομίας.
- Σε ποια σχολεία θα διατεθούν τα κιτ ρομποτικής;
Κιτ ρομποτικής θα παραλάβουν όλα τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια της Επικράτειας.
- Πόσα κιτ ρομποτικής παραδίδονται στα σχολεία της χώρας;
Περισσότερα από 177.000 κιτ ρομποτικής θα παραδοθούν σταδιακά σε όλα τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια της χώρας. Η αντιστοιχία μαθητών με κιτ ρομποτικής ανά εκπαιδευτική δράση είναι περίπου 1 κιτ ανά 3 μαθητές, έτσι ώστε να είναι δυνατή η εφαρμογή συνεργατικών δραστηριοτήτων σε μικρές ομάδες.
- Γιατί ξεκινάει από το νηπιαγωγείο και σε ποιες άλλες τάξεις διδάσκεται;
Γιατί τα παιδιά στην ηλικία αυτή απορροφούν με μοναδική ικανότητα γνώσεις και δεξιότητες, γιατί είναι εξαιρετικά γόνιμα χρόνια στα οποία διαμορφώνεται σε πολύ μεγάλο ποσοστό το μυαλό των παιδιών μας και συνεπώς έχουμε χρέος να επενδύσουμε ακόμη πιο πολύ στα κρίσιμα αυτά χρόνια.
Μέσω της ρομποτικής, οι μαθητές στο Νηπιαγωγείο κατανοούν βασικές αρχές αλληλεπίδρασης, ενώ στη συνέχεια στο Δημοτικό εντάσσονται στην εκπαιδευτική διαδικασία βασικές αρχές προγραμματισμού, πριν την βαθύτερη εξοικείωση με τον προγραμματισμό.
Η εκπαιδευτική ρομποτική έχει ενσωματωθεί στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα και διδάσκεται στο Νηπιαγωγείο, στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, λοιπών προγραμμάτων ρομποτικής και εντός του μαθήματος της Πληροφορικής.
- Πώς θα υποστηριχθούν οι εκπαιδευτικοί στη διδασκαλία της εκπαιδευτικής ρομποτικής;
Οι εκπαιδευτικοί μας θα υποστηριχθούν μέσω
- Ειδικού εκπαιδευτικού υλικού για τα κιτ ρομποτικής.
- Προγράμματος στοχευμένης επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών για την εκπαιδευτική ρομποτική.
- Μηχανισμού υποστήριξης - εξειδικευμένο “helpdesk”.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου