Παρασκευή 17 Μαρτίου 2023

Ομολόγησε ο Παππάς ότι υπήρχε σύστημα τηλεδιοίκησης και διασύρεται πάλι ο ΣΥΡΙΖΑ

 


Ομολογία Νίκου Παππά ότι υπήρχε σύστημα τηλεδιοίκησης στην Λάρισα, δείχνει την απόπειρα εξαπάτησης της κοινωνίας με την φαιδρή πολιτική εκμετάλλευση του τραγικού δυστυχήματος.

Ο Νίκος Παππάς ξεφτίλισε και τον Αλέξη Τσίπρα για τα όσα ψέματα είπε στο Mega, και ο κόσμος αναρωτιέται; Μετά την καταδίκη του ο Νίκος Παππάς συνεχίζει να χρησιμοποιεί το ψέμα σε ότι λέει;

Ο Αλέξης Τσίπρας, χρησιμοποίησε σειρά fake news  πατώντας πάνω σε αυτά που ο φιαδρός Χρήστος Σπίρτζης που κρύβεται, παρουσίασε ως “επιτεύγματα” κατά τη διάρκεια που διετέλεσε υπουργός Μεταφορών και Υποδομών με πρώτο από όλα ότι το 2019 παραδόθηκε το  68% του έργου τηλεδιοίκησης των σιδηροδρόμων και δεύτερο στη σειρά ότι  δεν λειτουργούσε το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης της Λάρισας.

Το αφήγημα ΣΥΡΙΖΑ κατέρρευσε  με την κατάθεση των εγγράφων από τον Γιώργο Γεραπετρίτη ο οποίος ως προς το θέμα της παράδοσης από την προηγούμενη κυβέρνηση του 68% του έργου εξήγησε, ότι «παραδίδω ένα έργο» σημαίνει το παραδίδω λειτουργικό μετά από δοκιμή σε χρήση και όχι ότι έχει γίνει πρόβλεψη της εκταμίευσης των ποσών.

Τα έγγραφα που παρουσίασε ο τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ για θέματα Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Παππάς, επιβεβαιώνουν τελικά ότι στην Λάρισα από τον Νοέμβριο του 2022 υπήρχε σύστημα τηλεδιοίκησης και πως ήταν υποχρεωτικό για τους σταθμάρχες να προχωρούν σε αυτόματη χάραξη πορείας με την χρήση του ηλεκτρονικού πίνακα. 

Το έγγραφο 9055036 του ΟΣΕ της 23ης Δεκεμβρίου 2022  που έδωσε και ο Παππάς εκτός από τον Γεραπετρίτη στη δημοσιότητα αφορά ειδικά το κρίσιμο τμήμα εξόδου από Λάρισα προς Θεσσαλονίκη και σημειώνει συγκεκριμένα ότι «οι σταθμάρχες Λάρισας υποχρεωτικά θα σχηματίζουν τη διαδρομή με χρήση κομβίων αφετηρίας-στόχου». Δηλαδή θα πρέπει να γίνεται αυτόματη χάραξη της διαδρομής στον τοπικό πίνακα τηλεδιοίκησης, χωρίς τη χρήση φωτοσημάτων (όπως αναφέρεται στο έγγραφο) και όχι με χειροκίνητη χάραξη. Η χειροκίνητη παρέμβαση με κλειδί (μανιβέλα) γίνεται μόνο όταν δεν λειτουργεί το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης.

Αυτή είναι η πραγματικότητα διότι το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης της Λάρισας λειτουργεί πλήρως, όπως προκύπτει από το κατατεθέν στη Βουλή  πρωτόκολλο διοικητικής παραλαβής της ΕΡΓΟΣΕ της 1ης Νοεμβρίου 20222.

Ολοκληρώνεται έτσι με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο και για ακόμα μία φορά ο διασυρμός της φαιδρής Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και καταρρέει κάθε απόπειρας εξαπάτησης και πολιτικής εκμετάλλευσης του τραγικού δυστυχήματος.








Υπ.Μεταφορών σε Παππά: H προχειρότητα και η ανευθυνότητα του ΣΥΡΙΖΑ περισσεύουν

Για προχειρότητα και ανευθυνότητα κατηγορεί τον τομεάρχη του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Παππά το υπουργείο Μεταφορών σχετικά με όσα υποστήριξε στη Βουλή.

Όπως αναφέρει το υπουργείο,  οι πολίτες απαιτούν αλήθειες και σαφείς απαντήσεις για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη και κατηγορεί την προσπάθεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης να το εργαλειοποιήσει πολιτικά με τις δηλώσεις του αρμόδιου τομεάρχη αντιβαίνει στην πολύ σαφή ελληνική γλώσσα και στην πραγματικότητα.

Και προσθέτει :

Αντιβαίνει στην ελληνική γλώσσα διότι σύμφωνα με το κατατεθέν υπ’ αριθμ. 9055036/23.12.2022 έγγραφο του ΟΣΕ που αφορά ειδικά το κρίσιμο τμήμα εξόδου από Λάρισα προς Θεσσαλονίκη “οι σταθμάρχες Λάρισας υποχρεωτικά θα σχηματίζουν τη διαδρομή με χρήση κομβίων αφετηρίας-στόχου”. Δηλαδή θα πρέπει να γίνεται αυτόματη χάραξη της διαδρομής στον τοπικό πίνακα τηλεδιοίκησης, χωρίς τη χρήση φωτοσημάτων (όπως αναφέρεται στο έγγραφο) και όχι με χειροκίνητη χάραξη. Η χειροκίνητη παρέμβαση με κλειδί (μανιβέλα) γίνεται μόνο όταν δεν λειτουργεί το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης.

Αντιβαίνει, επιπλέον, στην πραγματικότητα διότι το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης της Λάρισας λειτουργεί πλήρως, όπως προκύπτει από το κατατεθέν στη Βουλή από 01.11.2022 πρωτόκολλο διοικητικής παραλαβής της ΕΡΓΟΣΕ. Και για να μην μένει καμία απορία, ενημερώνουμε ότι την κρίσιμη μέρα του δυστυχήματος τα δρομολόγια από Λάρισα προς Θεσσαλονίκη συντελέστηκαν με αυτόματη χάραξη. Το τελευταίο δρομολόγιο που έγινε με τον τρόπο αυτό ήταν περί ώρα 22.20, λίγο πριν το δυστύχημα, και ακολούθησε μετά το δυστύχημα δοκιμαστική χάραξη περί ώρα 01.00 που επιβεβαίωσε την ορθή λειτουργία του πίνακα. Προς τούτο, βρίσκεται στη διάθεση των ανακριτικών αρχών σχετική ανάλυση κινήσεων, όπως αυτές έχουν καταγραφεί από το αυτόματο σύστημα που διαθέτει ο τοπικός πίνακας. Όσον αφορά τη χρήση μανιβέλας σε μεμονωμένες αλλαγές, αυτή γίνεται αποκλειστικά και μόνο όταν ο πίνακας σηματοδότησης έχει απωλέσει τον έλεγχο χειρισμού αλλαγής, κάτι το οποίο δεν συνέβη την επίμαχη νύχτα, όπως φαίνεται και από τις καταγραφές.

Με θέματα τα οποία είναι εύλογα μεγάλης κοινωνικής ευαισθησίας οφείλουμε όλοι να είμαστε φειδωλοί και προσεκτικοί, χωρίς κραυγές και ανοίκειους χαρακτηρισμούς. Δυστυχώς, η προχειρότητα και ανευθυνότητα του ΣΥΡΙΖΑ περισσεύει. Το Υπουργείο θα συνεχίσει την υπεύθυνη και τεκμηριωμένη ενημέρωση του κοινού.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου