Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023

Ο καθεστωτικός Σκουρλέτης ήθελε να επιβάλει την ατζέντα ερωτήσεων σε εκπομπή της ΕΡΤ

 



Καθεστωτικός ο Πάνος Σκουρλέτης, με συμπεριφορά που δείχνει την νοοτροπία των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ.

Σε πάνελ της εκπομπής «Συνδέσεις» στην ΕΡΤ, συμμετείχε και ο Πάνος Σκουρλέτης, και επειδή δεν του άρεσε η ερώτηση για τον ακροαριστερό φασίστα Παύλο Πολάκη και ποια θα είναι η συνέχεια, αρνήθηκε να απαντήσει και προσπάθησε να επιβάλει τις ερωτήσεις που θα του γίνουν.

Οι τόνοι ανέβηκαν όταν η δημοσιογράφος Χριστίνα Βίδου ρώτησε τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, εάν θα συνεχιστούν οι διαδικασίες σχετικά με τον Παύλο Πολάκη, ο οποίος προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων βάζοντας στο στόχαστρο δικαστές, δημοσιογράφος, τη διοίκηση της ΑΑΔΕ και τραπεζικά στελέχη.

«Είναι εκτός θέματος», σχολίασε ο Πάνος Σκουρλέτης, προσθέτοντας: «Μου λέτε στο τελευταίο δευτερόλεπτο να τοποθετηθώ γι' αυτό. Έχουν υπάρξει δημόσιες τοποθετήσεις, εγώ έχω μιλήσει στην ΕΡΤ την πρώτη ημέρα (...) Ειλικρινά σχετίζεται με όσα συζητάμε για τα Τέμπη, είναι μες στο θέμα, to the point» σχολίασε με ειρωνικό τρόπο ο Πάνος Σκουρλέτης. Ακούγοντας αυτό το σχόλιο, παρενέβη ο παρουσιαστής ο Κώστας Παπαχλιμίντζος, λέγοντας: «Αν θέλατε να κάνετε αρσιχυνταξία θα ήσασταν καλός» είπε στον Πάνο Σκουρλέτη με την Χριστίνα Βίδου να προσθέτει, μεταξύ άλλων, «αν ήξερα ότι θα θυμώσετε με την ερώτηση ίσως είναι ένα δείγμα».

«Δεν θύμωσα, το βρήκα πολύ αστείο», είπε, γελώντας ο κ. Σκουρλέτης, με την κα Βίδου να σχολιάζει: «Αν θεωρείτε αστεία όσα έχει πει ο κ. Πολάκης και όσα έχει βάλει στο στόχαστρο, το κρατάμε. Αν θεωρείται αστεία όσα είχε γράψει σε αναρτήσεις του ο κ. Πολάκης, νομίζατε ότι θα μπορούσατε είτε να με προσβάλετε, σε καμία περίπτωση εγώ δεν…».

«Έχω το δικαίωμα να το χαρακτηρίσω ως τέτοια; Έχετε δημόσιο λόγο και εσείς και εγώ, εσείς μάλιστα καθημερινά. Διαμορφώνετε συνειδήσεις, σας λένε τέταρτη εξουσία. Έχετε συνείδηση αυτού του ρόλου; Κανείς δεν είναι υπεράνω κριτικής» επέμεινε ο Πάνος Σκουρλέτης με τον Κώστα Παπαχλιμίντζο να του λέει «είναι άκομψο και άστοχο ότι θέλετε να κάνετε τον αρχισυντάκτη».

«Έχω δικαίωμα να κάνω κριτική. Έτσι είναι η ΕΡΤ επί Νέας Δημοκρατίας; Εγώ την ΕΡΤ την θέλω πλουραλιστική» συνέχισε ο Πάνος Σκουρλέτης με τον κ. Παπαχλιμίντζο να του απαντά: «Όχι σε μένα αυτά, την έζησα και πριν, μην ανοίξουμε αυτή την κουβέντα». «Το "όχι σε μένα είναι μαγκιά"» τόνισε Πάνος Σκουρλέτης με τον δημοσιογράφο να σχολιάζει «περίσσευε πριν η μαγκιά».





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου