Περισσότερες από 5 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει, στους 18 μήνες λειτουργίας του, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, το 1555. Συγκεκριμένα, μέχρι τις 19 Μαρτίου είχε δεχθεί συνολικά 5.319.662 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν 5.011.197, με το μέσο χρόνο αναμονής να μην ξεπερνά τα 22 δευτερόλεπτα. Από αυτές το 99,72% έχουν απαντηθεί, είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,28% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.
Ο μεγαλύτερος αριθμός κλήσεων (περίπου 3,5 εκατ.) αφορούσε τον ΕΦΚΑ και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων έφτασε το 99,8%. Ακολουθούν οι κλήσεις για τα θέματα αρμοδιότητας ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ, ενώ έχουν προωθηθεί απευθείας κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900, κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία και κλήσεις, που αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου