Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023

Απολογείται για βιασμό ο πρώην σκηνοθέτης του «Σασμού»

 


Στον ανακριτή για το αδίκημα του βιασμού θα βρεθεί στις 26 Ιανουαρίου, μετά την προθεσμία που έλαβε την περασμένη εβδομάδα, ο πρώην σκηνοθέτης της μεγάλης τηλεοπτικής επιτυχίας «Σασμός», Κώστας Κωστόπουλος.

«Η διενέργεια της τακτικής ανάκρισης θα αναδείξει όλα τα ψεύδη, τα κενά και τις αγεφύρωτες αντιφάσεις, όπως έχουν ήδη επισημανθεί από τη σχετική εισαγγελική παραγγελία, τα ερωτήματα της οποίας ουδέποτε απαντήθηκαν από τη μηνύτρια», είχε απαντήσει, μέσω του συνηγόρου του, Ν. Βιτώρου, ο γνωστός σκηνοθέτης στην είδηση της άσκησης δίωξης εις βάρος του τον περασμένο Οκτώβριο.

Την μήνυση και τις καταγγελίες έκανε η ηθοποιός Ελενα Αθανασοπούλου.

Η Ελενα Αθανασοπούλου, υποστηρίζει ότι τη βίασε πριν από περίπου 12 χρόνια. Η μηνυτήρια αναφορά οδήγησε σε παραίτηση από το «τιμόνι» της δημοφιλούς σειράς του ALPHA τον σκηνοθέτη, ενώ η προκαταρκτική έρευνα ανατέθηκε τότε στον εισαγγελέα Απόστολο Ανδρέου, ο οποίος τον κάλεσε να δώσει εξηγήσεις για όσα του καταλογίζονται από τη νεαρή ηθοποιό και λίγο αργότερα άσκησε δίωξη εις βάρος του για βιασμό.

Κατά τη μήνυση της Ελενας Αθανασοπούλου, η γνωριμία τους έγινε το 2009 στο πλαίσιο της ενασχόλησής της με τον χώρο της υποκριτικής. Ωστόσο, στις αρχές του καλοκαιριού του 2010, όταν ο σκηνοθέτης τής πρότεινε να βγουν για φαγητό και στη συνέχεια να συναντήσουν την κοινή τους παρέα σε κλαμπ, εκείνος τη βίασε μέσα στο αυτοκίνητο, σύμφωνα πάντα με όσα του καταμαρτυρεί. «Δεν ένιωθα καθόλου καλά και φοβόμουν ότι θα λιποθυμήσω. Του είπα να φύγουμε γιατί δεν ένιωθα καλά. Από τη στιγμή που φύγαμε από το μαγαζί μέχρι τη στιγμή που επανήλθαν οι αισθήσεις μου, έχω κενό μνήμης. Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι, τη στιγμή που άνοιξα τα μάτια μου και γύρισαν οι αισθήσεις μου, ήμασταν μέσα στο αυτοκίνητό του και αυτός είχε διεισδύσει με το γεννητικό του όργανο στο σώμα μου και συνουσιαζόταν μ’ εμένα εν αγνοία μου και χωρίς τη δική μου συναίνεση», ανέφερε στη μήνυσή της η ηθοποιός.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου