Διαθέσιμη πλέον σε κινητό και τάμπλετ είναι η εφαρμογή myErgani, διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο την άμεση πρόσβαση των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα στο εργασιακό ιστορικό τους. H εφαρμογή είναι διαθέσιμη για android και iOS συσκευές.
Μέσω αυτής ο κάθε εργαζόμενος έχει άμεση και εύκολη πρόσβαση σε όλες τις εργασιακές σχέσεις με τους εργοδότες όπου έχει απασχοληθεί, καθώς και στα πιο πρόσφατα καταγεγραμμένα στοιχεία της κάθε σχέσης, όπως έχουν καταγραφεί στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ από τις δηλώσεις των υπόχρεων εργοδοτών. Παράλληλα, μπορεί να βλέπει σε πραγματικό χρόνο τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ και τον αφορούν, μέσω προωθητικών ειδοποιήσεων (push notifications). Η είσοδος στην υπηρεσία προϋποθέτει αυθεντικοποίηση με τη χρήση των κωδικών πρόσβασης TaxisNet.
Υπενθυμίζεται ότι τον Δεκέμβριο του 2021 είχε τεθεί σε λειτουργία η web εφαρμογή myergani.gov.gr, που αποτέλεσε τον πρόδρομο του myErgani mobile app. Με τη σειρά της η εφαρμογή αποτελεί τη βάση μέσω της οποίας θα είναι διαθέσιμη η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, μέσω σχετικής αναβάθμισης (update) της εφαρμογής.
Από 1η Ιουλίου 2022, κάθε εργαζόμενος σε τράπεζες και σούπερ μάρκετ (με περισσότερους από 250 εργαζόμενους) θα έχει πρόσβαση στην Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας του (σε μορφή QR Code). Έτσι, οι εργαζόμενοι θα μπορούν να βλέπουν το Ημερολόγιο Πραγματικής Απασχόλησης, το οποίο συγκεντρώνει το προγραμματισμένο ωράριο, καθώς και όλα τα δεδομένα της ατομικής τους Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας με ένα κλικ από το κινητό τους.
MyErgani και Ψηφιακή Κάρτα αποτελούν στην πράξη εγγύηση για την τήρηση του ωραρίου, αλλά και των υπερωριών των εργαζομένων, ώστε να αντιμετωπιστούν τα φαινόμενα αδήλωτης και υποδηλωμένης εργασίας.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου