Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2022

Εμφανίστηκε ο Λαζόπουλος για να κάνει πνεύμα και η Παγώνη τον έβαλε στην θέση του

 


Με τον Λαζόπουλο νομίζαμε ότι είχε τελειώσει η σώου μπίζ, γιατί δεν πουλάει πλέον, κούρασε τον κόσμο.

Έτσι και αλλιώς πόσο να κλάση μια γριά, η ένας γέρος για να γελάσουν όσοι τον έβλεπαν με αυτό το αστείο;

Και τελικά η Παγώνη δεν βγαίνει να μιλήσει για κλανιές, αλλά για σοβαρά πράγματα.

Τα όσα είπε για εκείνη ο Λάκης Λαζόπουλος, δεν έμειναν αναπάντητα από τη Ματίνα Παγώνη, που τον κάλεσε για… καφέ στο νοσοκομείο όπου εργάζεται για να τον πάει στις απλές κλινικές Covid!

Ο Λάκης Λαζόπουλος, εμφανίστηκε για λίγη δημοσιότητα και αναφέρθηκε στη Ματίνα Παγώνη σε συνέντευξη που έδωσε χθες (04.01.2022) στο Mega και μέσα από την ίδια συχνότητα του απάντησε κι εκείνη.

«Την κυρία Παγώνη σίγουρα δεν την λαμβάνω υπόψη. Θα μπορούσε να είναι σε ένα πάνελ (…) Δεν γίνεται να μην σατιρίσεις κάποιον που πρωί, μεσημέρι, βράδυ βγαίνει σε όλες τις εκπομπές, όπως η κυρία Παγώνη» πρόσθεσε, εξηγώντας ότι «λέει και σωστά πράγματα, αλλά δεν με ψήνει», είπε ο Λάκης Λαζόπουλος.

Η «πληρωμένη» απάντηση από τη Ματίνα Παγώνη ήρθε μια μέρα μετά, πάλι μέσα από την εκπομπή Mega Καλημέρα. «Εγώ θα ήθελα ο Λάκης Λαζόπουλος να περάσει από το νοσοκομείο, να πιούμε ένα καφέ και να ντυθούμε με τις φόρμες και να μπούμε στις απλές κλίνες Covid, για να δει τι περνάει ο κόσμος εκεί, που δεν μπορεί να μιλήσει και να αναπνεύσει. Και μετά να μου πει την άποψή του».

«Ο Λάκης Λαζόπουλος θα πειστεί και αυτός, είναι αγαπητός σε όλους μας», επεσήμανε η Ματίνα Παγώνη, αλλά κάνει λάθος δεν είναι αγαπητός σε όλους, και… ενημέρωσε τον Λαζόπουλο  πως «δεν με φτιάχνουν, φτιάχνομαι μόνη μου».

Του έστειλε κι ένα σαφέστατο μήνυμα «γιατί» εμφανίζεται τόσο πολύ στην τηλεόραση. «Εμείς θέλαμε με απλά λόγια να πείσουμε τον κόσμο να πάει να εμβολιαστεί και νομίζω ότι το πετύχαμε σε μεγάλο βαθμό» είπε και σημείωσε ότι αυτός είναι ο στόχος των γιατρών και μόλις επιτευχθεί αυτό, θα επιστρέψει ο καθένας στη δουλειά του.

«Δεν περίμενα ποτέ ότι θα ήμουν αντικείμενο lifestyle σχολιασμού. Η ουσία είναι εάν εγώ επιτυγχάνω τον στόχο μου να πείσω τον κόσμο να εμβολιαστεί. Αν το πετυχαίνω αυτό και το πετυχαίνω και αυτό φαίνεται από την αποδοχή του κόσμου, τότε έχω νικήσει», πρόσθεσε η Ματίνα Παγώνη και επεσήμανε ότι «πάντα είμαι δεκτική στη σάτιρα. Μου άρεσε πάντα».




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου