Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2022

Ο Αιγύπτιος που κακοποίησε την γυναίκα νόμιζε ότι κυβερνάει ο ΣΥΡΙΖΑ και ότι θα έμενε φυλακή 3-4 χρόνια

 


Προκλητικός, ο Αιγύπτιος κακοποιός, που ξυλοκόπησε άγρια την σύντροφο του με σκοπό να την σκοτώσει.

Νομίζοντας ότι κυβερνάει ο ΣΥΡΙΖΑ, και ισχύει ο ποινικός κώδικας έγκλημα του 2019, έλεγε προκλητικά στους αστυνομικούς ότι σε 3-4 χρόνια που θα βγω θα σας βάλω βόμβα και μετά θα πάω στον Αλλάχ.

Μετά την σύλληψη του, συνέχιζε να φωνάζει και να απειλεί τους αστυνομικούς, λέγοντας: «Ξέρω ότι θα πάω φυλακή, αλλά όποτε και να βγω, σε 3-4 χρόνια θα βάλω βόμβα και θα πάρω κόσμο μαζί μου. Εσείς μπήκατε σπίτι μου, εγώ θα σας ανατινάξω» έλεγε ο 34χρονος.

34χρονος κακοποιός Αιγύπτιος, και μέσα στο σπίτι του φώναζε : Θα ανατινάξω όλη την πολυκατοικία, ότι είναι γραφτό να γίνει θα γίνει, δεν με νοιάζει η ζωή μου, εγώ θα πάω στον Αλλάχ.

Αντιμέτωπος με δύο κακουργήματα βρίσκεται πλέον ο 34χρονος Αιγύπτιος, ο οποίος επί πέντε ώρες κρατούσε όμηρο στο σπίτι του την 31χρονη πρώην σύντροφό του στον Άγιο Παντελεήμονα και απειλούσε να ανατινάξει την πολυκατοικία με φιάλη υγραερίου.

Και αυτό καθώς η εισαγγελία άσκησε σε βάρος του 34χρονου συμπληρωματική ποινική δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας ενώ ήδη του είχαν απαγγελθεί η κακουργηματική κατηγορία της αρπαγής και τα πλημμελήματα της κατοχής εμπρηστικών ειδών, της επικίνδυνης σωματικής βλάβης, της απειλής, της οπλοφορίας και της βίας κατά υπαλλήλων.

Ο κατηγορούμενος βρέθηκε στο γραφείο του ανακριτή, απολογήθηκε για τα παραπάνω αδικήματα, και προφυλακίστηκε.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου