Η έρευνα έγινε από το Yahoo Finance στην οποία συμμετείχαν πάνω από 1,500 χρήστες
Μετά από 12 δύσκολους μήνες με διάφορα σκάνδαλα, το Facebook (η μητρική εταιρεία που μετονομάστηκε σε Meta) επιλέχθηκε ως η χειρότερη εταιρεία του έτους, ύστερα από έρευνα που έγινε από το Yahoo Finance.
Κάθε χρόνο το Yahoo Finance επιλέγει την καλύτερη εταιρεία του έτους, με την Microsoft να παίρνει την πρώτη θέση για το 2021. Φέτος όμως το Yahoo έκανε και έρευνα για την χειρότερη εταιρεία του έτους, με το Facebook να παίρνει σχετικά εύκολα την "πρώτη" θέση. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, στα οποία έλαβαν μέρος πάνω από 1,500 χρήστες, το Facebook έλαβε 50% περισσότερες ψήφους από το Alibaba.
Οι συμμετάσχοντες είχαν πολλά παράπονα κατά του Facebook, τα οποία περιλαμβάνουν λογοκρισία, αναφορές για τη ζημιά που προκαλεί το Instagram και φυσικά, το απόρρητο των χρηστών. Αν και τα αποτελέσματα δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά για την εταιρεία, το 30% του κοινού απάντησε θετικά όταν ερωτήθηκε αν το Facebook καταφέρει να επανορθώσει.
Μέσα στα σκάνδαλα, το Facebook προχώρησε σε μετονομασία της μητρικής εταιρείας σε Meta, σηματοδοτώντας μια νέα αρχή για την εταιρεία σύμφωνα με τον ιδρυτή και CEO, Mark Zuckerberg. Το νέο όνομα έρχεται να τονίσει τον στόχο στη δημιουργία ενός "Metaverse", έναν νέο ψηφιακό κόσμο. Η μετονομασία από πολλούς θεωρήθηκε ως απόπειρα να αποφύγει τις συνέπειες και σύμφωνα με αρκετούς, πέτυχε τον στόχο της.
"Ένας χρήστης είπε πως το Facebook θα μπορούσε να επανορθώσει αναγνωρίζοντας και ζητώντας συγγνώμη για ότι συνέβη, κάνοντας δωρεά ένα μεγάλο ποσό των κερδών του σε κάποιο ίδρυμα για να βοηθήσει και να αντιστρέψει τη ζημιά που έκανε. Άλλοι είδαν τη μετονομασία σε Meta ως μια κυνική προσπάθεια αλλαγής θέματος. Άλλοι ενθουσιάστηκαν από τη δυνατότητα μιας νέας κατεύθυνσης που θα μπορούσε να είναι ενδιαφέρουσα και να προσφέρει κάτι διαφορετικό από το παλιό μοντέλο των κοινωνικών δικτύων."
Το Facebook καιρό τώρα βρίσκεται δημόσια αντιμέτωπο με θέματα που αφορούν το απόρρητο των χρηστών του. Συγκεκριμένα, Facebook και Apple ήρθαν αντιμέτωπες μετά τις αλλαγές που έγιναν σε iOS και iPadOS, οι οποίες έκαναν δυσκολότερη την παρακολούθηση εφαρμογών και ιστοσελίδων του χρήστη. Το Facebook υποστήριζε πως η νέα αλλαγή κάνει ζημιά σε μικρές επιχειρήσεις που βασίζονται σε διαφημίσεις για να προσελκύσουν νέους πελάτες, ενώ ο Mark Zuckerberg προχώρησε να πει πως για τη μειωμένη ανάπτυξη το περασμένο τρίμηνο του έτους ευθύνεται το App Tracking Transparency της Apple.
Από την άλλη, ο CEO της Apple Tim Cook επίσης δεν δίστασε να αναφερθεί στις τακτικές του Facebook, καθώς σε ομιλία του άφησε να εννοηθεί πως το επιχειρηματικό μοντέλο του Facebook οδηγεί σε πόλωση και βία. Τέλος, ο αντιπρόσωπος της Meta αρνήθηκε να σχολιάσει τα αποτελέσματα της έρευνας του Yahoo Finance.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου