Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

Ντόρα Μπακογιάννη : Ο καρκίνος ήταν κατραπακιά, το διαχειρίζομαι γενικά καλά

 


Για την περιπέτεια που περνά με την υγείας της και το πολλαπλό μυέλωμα το οποίο καλείται να νικήσει, μίλησε η Ντόρα Μπακογιάννη, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι «ο καρκίνος δεν είναι ταμπού».

Η κ. Μπακογιάννη βρέθηκε καλεσμένη στο MEGA και την εκπομπή «Μεγάλη Εικόνα» και μέσα σε άλλα, η κουβέντα πήγε και στην κατάσταση της υγείας της ίδιας.

«Αυτή η χρονιά μου έφερε μια κατραπακιά. Είναι μια αρρώστια η οποία παλεύεται. Είμαι καλά, πιο πολύ με ταλαιπωρεί το πόδι μου που δεν έχει καμία σχέση με την αρρώστια μου. Το διαχειρίζομαι καλά γενικά. Είμαι πολύ ευγνώμων διότι εκτός από την οικογένειά μου, τα παιδιά μου και τους φίλους μου, μου έστειλε ευχές και ένας ολόκληρος κόσμος και η καλή ευχή πάντα πιάνει», δήλωσε η Ντόρα Μπακογιάννη.

Σχετικά με την ψυχολογία της και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει την περιπέτεια της υγείας της: «Σαν και μένα είναι άλλοι 500 κάθε χρόνο με πολλαπλό μυέλωμα. Το μήνυμα ότι "παιδιά πάμε καλά" μου το δίνουν εκείνοι και τους το δίνω κι εγώ και ταυτόχρονα η λέξη καρκίνος δεν πρέπει να είναι ταμπού γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που έχουν καρκίνο και τον καταπολεμούν με μεγάλη επιτυχία. Η επιστήμη σήμερα έχει κάνει άλματα. Όταν μίλησα ανοιχτά για τον καρκίνο ήρθαν κι άλλοι βουλευτές και μου είπαν πως το πέρασαν και εκείνοι. Πραγματικά δεν το ήξερα…», υπογράμμισε η Ντόρα Μπακογιάννη.





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου