Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

Πνευματικοί διαπράττουν ανθρωποκτονίες με θύματα του Κορονοιού που τους εμπιστεύονται

 


Ανθρωποκτονίες από πρόθεση διαπράττουν επικίνδυνοι παπάδες, που δεν ακολουθούν όσα λέει η επίσημη γραμμή της εκκλησίας.

Το ανησυχητικό είναι ότι όλοι αυτοί συνεχίζουν μετά το έγκλημα που διαπράττουν, να κυκλοφορούν ελεύθεροι ψάχνοντας το επόμενο θύμα τους, γιατί κανένας δεν τους συλλαμβάνει και δεν τους οδηγεί στην δικαιοσύνη για να τιμωρηθούν παραδειγματικά.

Με διαφορά λίγων εβδομάδων πέθαναν από επιπλοκές του κορωνοϊού μάνα και κόρη σε χωριό της Ημαθίας. Οι δύο γυναίκες είχαν πιστέψει τον εγκληματία πνευματικό τους που ήταν κατά των εμβολίων.

«Προσπαθούσα εδώ και κοντά έναν χρόνο να πείσω την μητέρα μου να κάνει το εμβόλιο, αλλά η μητέρα μου φοβόταν στην αρχή. Συμβουλεύθηκε τον πνευματικό της και ο πνευματικός της της λέει “τέκνο μου, μην το κάνεις, δεν υπάρχει λόγος. Θεός υπάρχει, αν γίνει κάτι ο Άγιος Λουκάς θα έρθει”», καταγγέλλει ο Γιώργος Διαμαντίδης για τη μητέρα του που έφυγε από τη ζωή σε ηλικία μόλις 60 ετών.

Χαρακτηριστική της οργής του Γιώργου Διαμαντίδη είναι η ανάρτηση που είχε κάνει στο Facebook πριν λίγες μέρες όπου έγραφε:

«Ψεκασμένοι αρνητές φίλοι και συγγενείς. Εσείς οι αμαρτωλοί… Εσείς που είχατε πάρε δώσε με την μάνα μου και την επηρεάζεται να μην κάνει το εμβόλιο. Μου πήρατε την μάνα και την γιαγιά μου. Τι έχετε να πείτε τώρα; Με τι μούτρα θα κυκλοφορείτε έξω; Πνευματικέ… Που συμβούλεψες την μάνα μου να μην κάνει το εμβόλιο τι έχεις να πεις τώρα; Τι ψυχή θα παραδώσετε; Άρε μάνα είχες τόσους καλούς ανθρώπους γύρω σου. Γιατί άκουσες τους κακούς;».

app-facebook
Γεώργιος Διαμαντίδης
την Παρασκευή

Ψεκασμένοι αρνητές φίλοι και συγγενείς.
Εσείς οι αμαρτωλοί...

Εσείς που είχατε πάρε δώσε με την μάνα μου και την επηρεάζεται να μην κάνει το εμβόλιο.
Μου πήρατε την μάνα και την γιαγιά μου....

Δείτε περισσότερα


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου