Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2021

Αντιεμβολιάστρια σοκάρει και δεν την έχουν συλλάβει ακόμα! Ψάχνει πλαστό πιστοποιητικό για να κάνει κακό

 


«Δεν πρόκειται να εμβολιαστώ με τίποτα και θα ψάχνω να βρω γιατρούς, λαμόγια γιατρούς για να μου δώσουν ψεύτικα πιστοποιητικά για να κυκλοφορώ», εξέφρασε μια αντιεμβολιάστρια, κυνικά χωρίς ίχνος σοβαρότητας, ξέροντας ότι μπορεί να κάνει κακό στους συμπολίτες της.

«Εχω σκεφτεί να κάνω και ψεύτικο πιστοποιητικό. Έχω σκεφτεί με τον γιατρό να μη μου το χτυπήσει και να πετάξει έξω αυτό το υγρό που είναι μέσα. Ολα τα έχω σκεφτεί αλλά δεν έχω βρει ακόμα τον τρόπο», δήλωσε εγκληματικά ανεύθυνη η αντιεμβολιάστρια στον ΣΚΑΪ, και ακόμα δεν έχει ζητήσει ένας εισαγγελέας το video για να την συλλάβει.

Και η προκλητική και εγκληματικά ανεύθυνη συμπλήρωσε πως «έχω πάρει τηλέφωνα γιατρούς, έχω μιλήσει με νοσηλεύτριες, έχω μιλήσει και με κάποιους ανθρώπους που πλησιάζουν γιατρούς, δεν δέχονται όμως. Φοβούνται», σημειώνοντας πως «τους έχω προτείνει να τους πληρώσω όχι όσο-όσο αλλά όσο ξέρω ότι μπορώ».

Όπως ανέφερε για το τι τους λέει στο τηλέφωνο, είπε πως εκφράζει τις ανησυχίες της και διαπραγματεύεται την τιμή και τη διαδικασία. «Δεν πρόκειται να κάνω το εμβόλιο, είμαι αρνήτρια και του εμβολίου και του υποχρεωτικού εμβολιασμού, δεν μου αρέσει», εξήγησε.

Θαυμάστε την αρνήτρια :





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου