Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

Εμβολιάστηκε ο πρώτος άνθρωπος στη Βρετανία

 



Η 90χρονη Μάργκαρετ Κίναν στη Μεγάλη Βρετανία, είναι ο πρώτος άνθρωπος παγκοσμίως στον οποίο χορηγήθηκε το εμβόλιο της Pfizer.

«Νιώθω ιδιαίτερα προνομιούχα που γίνομαι ο πρώτος άνθρωπος που εμβολιάζεται κατά της Covid-19, είναι το καλύτερο πρώιμο δώρο γενεθλίων που θα μπορούσα να ζητήσω (σ.σ. γίνεται 91 την ερχόμενη εβδομάδα), γιατί θα μπορέσω επιτέλους να περάσω χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους μου από το νέο έτος. Πέρασα το μεγαλύτερο μέρος του 2020 μόνη μου», δήλωσε η ίδια.

«Δεν μπορώ να ευχαριστήσω περισσότερο το προσωπικό του Συστήματος Υγείας που με φρόντισε εξαιρετικά. Η συμβουλή μου για το εμβόλιο είναι «κάντε το». Αν εγώ στα 90 μου μπορώ να το κάνω, τότε μπορείτε κι εσείς».

Περίπου 70 μονάδες υγείας σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν ετοιμαστεί να εμβολιάσουν τους πολίτες άνω των 80 ετών και τους εργαζόμενους στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης και σε μονάδες φροντίδας. Σύμφωνα με τη σχετική καμπάνια το πρόγραμμα στοχεύει στην προστασία των πιο ευάλωτων ομάδων και την επαναφορά της καθημερινής ζωής σε μία κανονικότητα.

Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η πρώτη χώρα στον κόσμο που θα αρχίσει να χρησιμοποιεί το εμβόλιο Pfizer, αφού οι ρυθμιστικές αρχές ενέκριναν τη χρήση του την περασμένη εβδομάδα, με τον Βρετανό υπουργό Υγείας Ματ Χάνκοκ να τονίζει πως υπάρχει τώρα «φως στο τέλος του τούνελ».

«Η σημερινή V-day, χαρακτηρίζεται ως μία από τις βασικότερες στιγμές στον αγώνα ενάντια σε αυτή την τρομερή ασθένεια», πρόσθεσε.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου