Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Ντόρα - Κοτζιάς : Ένταση στην Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής



Η Ντόρα Μπακογιάννη αμφισβήτησε το γεγονός ότι ο υπ. Εξωτερικών δίδασκε στο Χάρβαρντ και την Οξφόρδη, προκαλώντας την έντονη αντίδρασή του.

Η κυρία Μπακογιάννη αμφισβήτησε στοιχεία του βιογραφικού του υπουργού και συγκεκριμένα ότι έχει υπάρξει καθηγητής τριών πανεπιστημίων μεταξύ των οποίων του Χάρβαρντ και της Οξφόρδης.

Απατώντας ο κ. Κοτζιάς υποστήριξε ότι για το θέμα έχει αποφανθεί το δικαστήριο και την κάλεσε να μην αναπαράγει τις συκοφαντίες, η κυρία Μπακογιάννη επέμεινε με αποτέλεσμα ο υπουργός να της απαντήσει ως εξής: «Έχει απωθημένο έρωτα μαζί μου η κυρία Μπακογιάννη… έχετε καταπιεσμένο έρωτα αλλά εγώ δεν θα ανταποκριθώ ούτε στην εχθρότητά σας».

Η επιμονή του κ. Κοτζιά να απευθύνεται στην κυρία Μπακογιάννη ακόμα και με το μικρό της όνομα «κυρία Ντόρα» ανάγκασε τον πρόεδρο της επιτροπής Κώστα Δουζίνα να τον παρατηρήσει λέγοντας: «αφήστε και εσείς την κυρία Μπακογιάννη. Μάλλον, έχετε και εσείς απωθημένο έρωτα».

Η κυρία Μπακογιάννη επέμενε και ζητούσε απάντηση από τον υπουργό εξωτερικών

Ντόρα Μπακογιάννη : «Πες μας αν είσαι καθηγητής σε αυτά τα πανεπιστήμια για να γραφεί στα πρακτικά»

Κοτζιάς να αναφέρει: «οι κύριοι που υπερασπίζετε και οι οποίοι με ύβρεις λένε ότι τάχα δεν δίδασκα στα πανεπιστήμια λέγεται ότι είναι άνθρωποι της οικογένειάς σας. Δεν πρόκειται να απαντήσω σε στιλ ανακρίσεων. Οι άνθρωποί σας μου έχουν πει πιο σκληρά πράγματα. Το επόμενο στάδιο θα είναι αθλιότητες για την προσωπική μου ζωή. Αυτοί καταδικάστηκαν από το δικαστήριο το 2013. Τις τελεσίδικα καταδικασμένες συκοφαντίες τους τις αναπαράγεται και τις υιοθετείτε».

Ντόρα Μπακογιάννη : «Καταδικάστηκε επειδή σας είπε «σταλινικό». Εγώ θέλω να μου πείτε αν είστε καθηγητής στο Χάρβαρντ και Οξφόρδη. Ναι ή όχι;»

Κοτζιάς : «Είμαι εν αναστολή καθηγητής στο πανεπιστήμιο Πειραιά και πουθενά αλλού. Στα 3 ξένα πανεπιστήμια έχω διδάξει με διαφορετικό αντικείμενο κάθε φορά».




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου