Σάββατο 9 Μαΐου 2015

«Λύγισε» ο Πούτιν στους εορτασμούς με τη φωτογραφία του πατέρα του αγκαλιά



Ο πατέρας του Πούτιν ήταν κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκόσμιου μέλος της μυστικής υπηρεσίας NKVD, η οποία αργότερα μετονομάστηκε KGB και είχε τραυματιστεί

Από τους εορτασμούς για την 70η επέτειο από τη νίκη επί της ναζιστικής Γερμανίας που πραγματοποιήθηκαν στην Κόκκινη πλατεία στη Μόσχα δε θα μπορούσε να λείπει ο Ρώσος πρόεδρος Βλάντιμιρ Πούτιν.

Για τον ίδιο, μάλιστα, ήταν μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή, καθώς ο πατέρας του πολέμησε κι εκείνος κατά του Χίτλερ.



Κρατώντας μια φωτογραφία του στα χέρια και μη μπορώντας να συγκρατήσει τα δάκρυά του τόνισε ότι «είμαι χαρούμενος που ο πατέρας μου –κρατώ το πορτρέτο του στα χέρια μου— μπορεί να βρίσκεται στην Κόκκινη Πλατεία μαζί μου. Πιστεύω ότι ο πατέρας μου, όπως εκατομμύρια απλοί στρατιώτες, και εκείνος δεν ήταν παρά ένας απλός στρατιώτης, έχει το δικαίωμα να περπατήσει σε αυτή την πλατεία. Όμως η μοίρα αποφάσισε αλλιώς και δεν τα κατάφεραν όλοι».

Ο πατέρας του Πούτιν, ο οποίος επίσης ονομαζόταν Βλάντιμιρ, ήταν κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου μέλος της μυστικής υπηρεσίας NKVD, η οποία αργότερα μετονομάστηκε KGB και είχε τραυματιστεί.


Πηγή : protothema.gr



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου