Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2023

Κρύβονται για να μην συλληφθούν οι "άντρες" που συμμετείχαν στον ξυλοδαρμό πατέρα στην Καλαμάτα

 


"Άντρες" μόνο στο φύλλο είναι οι δράστες που ξυλοκόπησαν τον άτυχο πατέρα επειδή είχε το θράσος να τους πει να σταματήσει το παιδί τους να πειράζει το δικό του.

Για τη στιγμή του ξυλοδαρμού του από δύο 48χρονα αδέρφια έξω από δημοτικό σχολείο στην Καλαμάτα μίλησε ο πατέρας και θύμα της άνανδρης επίθεσης από κακοποιούς το πρωί της Δευτέρας.

Όπως είπε στην ΕΡΤ για τη στιγμή της επίθεσης «ήμουν με το αυτοκίνητο, με είχε πιάσει το φανάρι και περίμενα το πράσινο. Άνοιξε ξαφνικά η πόρτα του συνοδηγού, μπαίνει ένας κύριος μέσα και αρχίζει να με γρονθοκοπεί. Ανοίγει μετά και η πόρτα του οδηγού και αρχίζει και με χτυπάει άλλο ένα άτομο. Δεν κατάλαβα πώς βγήκα ή αν με έβγαλαν. Όταν βγήκα από το αυτοκίνητο αντιλήφθηκα ότι έχω αίματα στο πρόσωπο και είπε "ρε παιδιά τι έγινε, μήπως έχετε κάνει λάθος;". Τότε ο ένας που είχε ξεκινήσει την επίθεση από τα δεξιά μου άρχισε να με βρίζει και να μου λέει "θα μου βγάλεις το παιδί τρελο και θα το πας σε ψυχολόγο;"».

Σύμφωνα με το θύμα της επίθεσης ο ένας από τους δράστες είναι «ένας γονιός που είχα έρθει σε συζήτηση την Παρασκευή γιατί ο γιος μου που είναι 9 ετών μου είχε αναφέρει ότι του ασκείται ενδοσχολική βία και ότι υπάρχει ένα παιδί που το χτυπάει στην πλάτη με μπουνιές. Εμείς δει την ψυχολόγο του σχολείου και μας είχε συστήσει να μην κάνει ο γιος μου παρέα με το παιδί αυτό που είναι συμμαθητές στην ίδια τάξη. Εμείς το είχαμε μεταφέρει στο παιδί και ήδη είχε αρχίσει να μην κάνει παρέα».

«Την περασμένη Παρασκευή λοιπόν καλημεριστήκαμε σε όμορφο κλίμα. Του είπα οτι γνωρίζετε ότι υπάρχει θέμα με τα παιδιά μας. Μου είπε ότι μιλάω με το παιδί και δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο και εγώ του είπα ότι δεν τα ξέρουμε όλα, υπάρχουν και ειδικοί για να βοηθήσουμε τα παιδιά μας. Χαιρετηθήκαμε σε ομόρφο κλίμα» συμπλήρωσε ο πατέρας του μαθητή που ξυλοκοπήθηκε άγρια και χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο.

Όπως αποκάλυψε «έχω δύο παιδιά ένα 9 και ένα 18 ετών και φοβούνται να πάνε στο σχολείο και να κυκλοφορήσουν στην Καλαμάτα. Το μικρό μου παιδί ήταν παρών στον ξυλοδαρμό και είπε "μαμά άκουσα να απειλούν τον μαμπά μου και να του λένε ότι θα τον σκοτώσουν και φοβάται να πάει στο σχολείο».

«Πώς θα διασφαλίσω στο παιδί αυτό ότι θα πάει στο σχολείο και θα είναι ασφαλές;» αναρωτήθηκε κλείνοντας ο πατέρας που δέχθηκε την επίθεση στην Καλαμάτα.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ οι δράστες του άγριου ξυλοδαρμού έξω από το 7ο δημοτικό σχολείο στην Καλαμάτα είναι δύο αδέρφια 48 ετών.

Το θύμα της επίθεσης έχει υποβάλει μήνυση κατά των δραστών που τον ξυλοκόπησαν άγρια με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στο νοσοκομείο με σπασμένη μύτη και πλευρά, με τα δύο αδέρφια να είναι ασύλληπτα μέχρι και αργά το βράδυ της Δευτέρας.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου