Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2023

Ανδρέας Λοβέρδος: Θα είμαι παρών σε κάθε περίσταση, στο κέντρο της πολιτικής

 


Δυνατό παρών στο κέντρο της πολιτικής δήλωσε ο πρώην υπουργός Ανδρέας Λοβέρδος στην ομιλία του στο Πνευματικό Κέντρο Αθηνών.

«Μας ενώνει η εμπιστοσύνη του ενός προς τον άλλο»

Ο κ. Λοβέρδος ξεκίνησε την ομιλία του, τονίζοντας όπως ανέφερε την «εμπιστοσύνη» που χαρακτηρίζει όσους παρευρέθησαν σήμερα στην συγκέντρωσή του, ενώ παράλληλα υπογράμμισε πως «γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο απηύθηνα αυτό το προσκλητήριο. Για να μιλήσουμε για πολιτικές θέσεις και για τη στάση που πρέπει να κρατήσουμε. Γιατί από τα πολλά, ο πολιτικός πρέπει να ξεχωρίζει εκείνο που είναι απαραίτητο να κάνει.»

Έφυγα από το ΠΑΣΟΚ, όχι από την πολιτική

Εν συνεχεία ο κ. Λοβέρδος αναφέρθηκε στην αποχώρησή του από το ΠΑΣΟΚ λέγοντας πως «έφυγα από το κόμμα στο οποίο αφιέρωσα ολόκληρες δεκαετίες από τη ζωή μου και από την αρχή, στην πρώτη γραμμή. Στις καλές και στις κακές μέρες. Στην ακμή και την παρακμή. Και όλοι θυμούνται πως στην φάση της παρακμής, ήμουν από τους δύο-τρεις που το κρατήσαμε όρθιο. Και χτυπήθηκα όσο κανείς άλλος. Η κίνηση μου να φύγω ήταν επιβεβλημένη και βαθύτατα πολιτική. Δεν έφυγα όμως από την ίδια την πολιτική. Και σήμερα κάνω το πρώτο μου βήμα. Σήμερα, λοιπόν, με αυτό το πρώτο μου βήμα που κάνω, θα μιλήσω για τις θέσεις μου, τις βασικές θέσεις μου».

Στη συνέχεια ο κ. Λοβέρδος αναφέρθηκε σε βασικά θέματα όπως ο πόλεμος στη Μέση Ανατολή, το μεταναστευτικό, την οικονομία της χώρας αλλά και τις μεταρρυθμίσεις, ενώ κάνοντας αναδρομή στο υπουργικό του παρελθόν, τόνισε πως «βοήθησα τη χώρα μου να ορθοποδήσει χωρίς να επιβαρυνθούν οι οικογένειες».





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου