Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023

Εκκινεί σταδιακά η λειτουργία των τρένων

 



Η Κυβέρνηση παραμένει απολύτως προσηλωμένη στη διττή δέσμευση που ανέλαβε μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών: Πρώτον, να συμβάλει -στο βαθμό που την αφορά- έτσι ώστε η διερεύνηση να φτάσει μέχρι τέλους και να μάθουν οι πολίτες όλη την αλήθεια, να αποδοθεί δικαιοσύνη. Και δεύτερον, να κάνει ό,τι χρειάζεται προκειμένου -όπως επανέλαβε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης- να μην ξαναγίνει ποτέ στη χώρα μας κάτι ανάλογο. Όλα αυτά θα βοηθήσουν την ελληνική κοινωνία να εκλογικεύσει και να διαχειριστεί τα βαθιά και βαριά αισθήματα που δημιούργησε η τραγωδία αυτή.

  • Άμεση προτεραιότητά μας είναι να στηρίξουμε τους συγγενείς των θυμάτων και τους τραυματίες στο Γολγοθά που ανεβαίνουν. Γι’ αυτό η Κυβέρνηση έχει θέσει σε εφαρμογή σειρά οικονομικών και άλλων μέτρων, ενώ συνεχίζεται η ψυχολογική υποστήριξή τους.
  • Ταυτόχρονα, εργαζόμαστε για τη σταδιακή επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων με απόλυτη ασφάλεια και αναπτύσσουμε κάθε αναγκαία πρωτοβουλία, έτσι ώστε το σύστημα τηλεδιοίκησης να εγκατασταθεί πλήρως και να λειτουργήσει το ταχύτερο δυνατό. Στο πλαίσιο αυτό:
    • Συγκροτήθηκε και λειτουργεί νέο Συντονιστικό Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων στον ΟΣΕ, με τη συμμετοχή της Ελληνικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής, του ΕΚΑΒ, καθώς επίσης και της Hellenic Train. Στόχος είναι αφενός, να επιτηρούνται καλύτερα τα συστήματα ασφαλείας και, αφετέρου, να προχωρήσει με πολύ γοργά βήματα η αναβάθμιση όλων των προδιαγραφών ασφαλείας του σιδηροδρομικού μας δικτύου, έτσι ώστε να βελτιωθεί συνολικά η εμπιστοσύνη των πολιτών στο σιδηρόδρομο.
    • Αύριο, Τετάρτη, εκκινεί σταδιακά  η λειτουργία των τρένων και ανά πενθήμερο θα προστίθενται και νέες γραμμές, έτσι ώστε να έχουμε πλήρη ανάπτυξη πριν από το Πάσχα. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στα συγκεκριμένα θέματα ασφάλειας, όπως είναι η πυρασφάλεια, η πυρανίχνευση και η πιστή τήρηση του κανονισμού κυκλοφορίας. Ειδικά για τις σήραγγες αναβαθμίζεται η επιτήρηση με ηλεκτρονικές κάμερες, ενώ -έως ότου εγκατασταθεί πλήρως η τηλεδιοίκηση- θα υπάρχει, σε κάθε περίπτωση, μόνο μία αμαξοστοιχία εντός των τούνελ. 
    • Παράλληλα -όπως ήδη έχει ανακοινωθεί- μέχρι την πλήρη λειτουργία της τηλεδιοίκησης θα υπάρξει στελέχωση των σταθμών με 2 σταθμάρχες, μείωση της ταχύτητας σε τμήματα του δικτύου που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση, στελέχωση των προαστιακών συρμών με 2 μηχανοδηγούς και με 1 συνοδό, στελέχωση των InterCity που κάνουν το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 3 συνοδούςέναντι των 2 που υπήρχαν μέχρι σήμερα.

 




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου