Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2021

Αυτά κάνει η αναλγησία, πτώση των παραγγελιών στο efood!!

 


Επαγγελματίες της εστίασης που συνεργάζονται με την πλατφόρμα είπαν πώς μετά τον σάλο που προκλήθηκε, και τις διαστάσεις που πήρε η ενέργεια της efood, οι παραγγελίες που είχαν λάβει μέσω του efood ήταν 20% με 30% λιγότερες σε σχέση με αυτές που λάμβαναν προ του σάλου.

Η δημοφιλής εφαρμογή δέχεται πάνω από 200.000 παραγγελίες κατά μέσο όρο ημερησίως και η ζημιά που έχει προκληθεί είναι μεγάλη.

Μπροστά στο σάλο η εταιρεία επιχείρησε να τα «μαζέψει» κάνοντας ότι έγινε λάθος. Πρώτα εξέδωσε ανακοίνωση λέγοντας πως επρόκειτο για «λανθασμένη διατύπωση της πρόσφατης επικοινωνίας που έγινε προς 115 διανομείς των οποίων η σύμβαση λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου 2021». Μία «λανθασμένη διατύπωση», που «δεν εκφράζει τη φιλοσοφία και την κουλτούρα της εταιρείας» και ως εκ τούτου την αποδοκιμάζει.

Λίγες ώρες αργότερα με νέο μήνυμα της ενημέρωνε τους διανομείς της ότι το σύνολο τους θα συνεχίσουν να έχουν την επιλογή:

– Να ανανεώσουν με τη λήξη την υπάρχουσα σύμβαση τους με τους ίδιους όρους.

– Εφόσον το επιθυμούν να γίνουν freelancers.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου