Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021

Γελοιότητες Πετράκου: «Δεν θα κάνω το εμβόλιο-Κι ο Γαλιλαίος μόνος του έλεγε ότι η Γη γυρίζει»


 

Νέα προκλητικά "μαργαριτάρια" πέταξε ο τραγουδιστής; Καλλιτέχνης; Πρώην σύζυγος της Θεοφανία Παπαθωμά γιατί έτσι μάθαμε την ύπαρξη του αλλιώς δεν θα τον ξέραμε; Ότι είναι τέλος πάντων.

Αυτός ο προκλητικός τύπος είπε την γελοιότητα για να κάνει σύγκριση πως δεν τον ενδιαφέρει αν δεν πηγαίνει με την επιστήμη ή την πλειοψηφία. «Τι μας διδάσκει η ιστορία; Ο Γαλιλαίος ήταν ένας όταν έλεγε η γη γυρίζει. Και τη μια γνώμη όταν είναι σοβαρή την εξετάζουμε», τόνισε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Έχουν βγει πολλά φάρμακα για τον κορωνοϊό, υπάρχουν εμβόλια, στα νοσοκομεία έχουν εμπειρία. Δεν καταλαβαίνω γιατί είμαστε ακόμα σε συναγερμό. Ό,τι έχω γράψει 1,5 χρόνο τώρα είναι μόνο αναδημοσίευση και κολάζ επιστημονικών απόψεων που διαβάζω και αφού έχω πάρει έγκριση από φίλους επιστήμονες και γιατρούς που έχω προσωπική σχέση».

Και συνέχιζε να γελοιοποιείται λέγοντας «Η μάσκα μου έχει κάτσει πολύ στραβά από την αρχή. Δεν είναι απλό πράγμα. Να φοράω μάσκα 1, 2 χρόνια και να καλύπτω το πρόσωπό μου; Αυτό το θεωρώ ενάντια στην ουσία της ανθρώπινης ύπαρξης. Σέβομαι τον απέναντι μου. Δεν θα κάτσω απέναντι σε κάποιον που φοβάται χωρίς μάσκα. Για αυτό έχω να πάω σούπερ μάρκετ 1,5 χρόνο τώρα. Θα έπρεπε να ερωτηθούν οι άνθρωποι. Θέλετε να συνεχίζουμε να σας προστατεύουμε για πολλά χρόνια και να ζούμε έτσι; Ή να πάρουμε το ρίσκο. Πάντα λένε ότι έχουμε δύο κρίσιμες εβδομάδες. Αλλά κράτησε χρόνια. Έχει εξελιχθεί σε πόλεμο ελευθερίας και όχι υγείας».

Και τελειώνοντας έκλεισε λέγοντας: «Μην μας βάζετε στους συνωμοσιολόγους ή στους αρνητές. Τι θα πει αρνητής; Αυτός που αρνείται κάτι γιατί είναι κακό. Δεν είναι αρνητής όλων των εμβολίων. Δεν θέλει να κάνει αυτό το εμβόλιο τη συγκεκριμένη στιγμή. Δεν μπορώ να κρύψω ότι οι συνάδελφοί μου με έχουν απογοητεύσει πολύ. Πολλοί έχουν άλλη άποψη που δεν την λένε γιατί φοβούνται την καριέρα τους».



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου