Πελάτης του Φυσικού αερίου επειδή έγινε συνδρομητής ρεύματος του έγιναν δώρο 10 δωροεπιταγές από τα ΑΒ Βασιλόπουλος αξίας 60 ευρώ η κάθε μία.
Μάλιστα υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία του πελάτη με το φυσικό αέριο, όπου δήλωσε όπως του ζητήθηκε και το νούμερο της κύριας κάρτας αγορών του ΑΒ για να χρεωθούν οι πόντοι.
Έλα όμως που ο πελάτης του φυσικού αερίου δεν πήρε ποτέ αυτές τις επιταγές!!
Από έρευνα που έκανε ο πελάτης μιλώντας με το φυσικό αέριο και τα ΑΒ, εντολή για τους πόντους και τις δωροεπιταγές δόθηκε 11 Ιανουαρίου 2021. Ο πελάτης δεν χρησιμοποιεί άλλο super market για τις αγορές του παρα μόνο συγκεκριμένο κατάστημα ΑΒ στο Παλαιό Φάληρο και συγκεκριμένο κατάστημα ΑΒ στο Ελληνικό.
Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο πελάτης με το φυσικό αέριο τους ειδοποίησε για το θέμα που έχει προκύψει και αυτή με την σειρά τους ειδοποίησαν το ΑΒ Βασιλόπουλος.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία του πελάτη με το ΑΒ, η υπάλληλος που μίλησε του είπε ότι οι επιταγές εκδόθηκαν ενώ ποτέ ο πελάτης δεν πήρε επιταγές στα χέρια του και μάλιστα διαμαρτυρήθηκε για αυτό. Τον ενημέρωσαν ότι θα ερευνήσουν το περιστατικό αφού ο πελάτης τους διαβεβαίωσε ότι ποτέ δεν πήρε επιταγές στα χέρια του, αλλά εδώ και 10 ημέρες έχουν εξαφανιστεί χωρίς να έχουν ενημερώσει και αποκαταστήσει το πρόβλημα, αφήνοντας εκτεθειμένους και το super market και το φυσικό αέριο που τους εμπιστεύτηκε.
Σίγουρα όπως μεταφέρει ο πελάτης υπάρχει συγκεκριμένη ημέρα, συγκεκριμένο ταμείο, και κάμερα που φαίνεται ποιος και γιατί οικειοποιήθηκε παράνομα τις δωροεπιταγές, εάν λέει αλήθεια το ΑΒ Βασιλόπουλος ότι όντως έχει χρεώσει σωστά τις δωροεπιταγές και στην σωστή κάρτα.
Το θέμα το παρακολουθούμε και εμείς, ο πελάτης έχει ενημερώσει το φυσικό αέριο και περιμένουμε εξελίξεις που θα είναι ενδιαφέρουσες.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου