Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021

Εμφανίστηκε για να ξανά ξεφτιλιστεί ο Ζουράρις δείχνοντας την ποιότητα του

 



Είχε καιρό να ξεφτιλιστεί αυτή η τραγική προσωπικότητα και βουλευτής που αλλού στον ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Ζουράρις

Μετά από πολύ καιρό που δεν έδινε παράσταση το νούμερο του θιάσου ΣΥΡΙΖΑ Ζουράρις, εμφανίστηκε και έκανε δριμεία επίθεση κατά του πρωθυπουργού, με αφορμή την απόφαση για τις συναθροίσεις εξαπέλυσε μιλώντας στον Status 107,7.

Το προκλητικό νούμερο του ΣΥΡΙΖΑ Ζουράρις είπε : «Τα έχω χε@@@@α τα 99 άτομα, τη διάταξη του Μητσοτάκη», δήλωσε ο Κώστας Ζουράρις, αναφορικά με τα μέτρα για τις συναθροίσεις, αποκαλύπτοντας ότι θα πάει στο συλλαλητήριο, τηρώντας όλα τα μέτρα, συμπληρώνοντας ότι «δεν είναι ‘χοντρό’, γιατί ο υβριστής μου Μητσοτάκης, ο οποίος ακόμη δεν μου ζήτησε συγνώμη για την ύβρη του εναντίον μου και εναντίον της ιστορίας μου και της οικογένειάς μου, αντιστοίχως μ@@@@ες είναι και αυτά για τα 99 άτομα.»

«Θα είμαστε όλοι με δύο μέτρα απόσταση με τις μάσκες»,

είπε για το συλλαλητήριο το νούμερο  Κώστας Ζουράρις.



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου