Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Ντόρα : «Ήθελα να γίνω αρχαιολόγος όχι πολιτικός . Η ωραιότερη εποχή της ζωή μου ήταν όταν ήμουν υπουργός Πολιτισμού.»



Η Ντόρα έδωσε συνέντευξη για την εκπομπή «Στα καλά καθούμενα» του «ΕΨΙΛΟΝ»

Τα μυστικά μακροζωίας του πατέρα της, Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, αποκάλυψε η Ντόρα Μπακογιάννη σε μια συνέντευξη που κυριάρχησε ο άνθρωπος, η κόρη, η μητέρα, η γιαγιά, χωρίς ωστόσο να απουσιάζουν οι πολιτικές τοποθετήσεις για τις πολιτικές εξελίξεις.

Μιλώντας στη δημοσιογράφο Μάρω Κανελλάκη είπε: «Έχει πολύ γερό DNA. Είναι ένας άνθρωπος, ο οποίος πρόσεξε πάρα πολύ την υγεία του. Έκανε πάντα εξετάσεις, ότι υπήρχε το πρόλαβε, δεν ήταν άνθρωπος που έλεγε ότι “δεν πάω στον γιατρό”, έκανε σε τακτά χρονικά διαστήματα εξετάσεις. Τρώει φοβερά υγιεινά. Θα φάει όσπρια, φρούτα, σαλάτες και πολύ μέλι το πρωί».

Όσον αφορά κάποιους που λένε ότι δεν είναι και τόσο… τυχερός, η Ντόρα Μπακογιάννη είπε: «Έχω πει πολλές φορές ότι εύχομαι σε όλους αυτούς τους ανθρώπους να έχουν την “γκαντεμιά” του. Όλοι αυτοί που το λένε αυτό, βασικά νομίζω ότι μέσα τους λένε “τον κερατά…”. Είναι ένας πάρα πολύ τυχερός άνθρωπος, βρήκε μια γυναίκα στη ζωή του που τον λάτρεψε και μια οικογένεια που τον κοιτάζει σαν το κερί της λάμπας».

Η πολιτική

«Ήταν  ειδικές οι συνθήκες που μπήκα στην ενεργό πολιτική» σημείωσε και αποκάλυψε: «Ήθελα να γίνω αρχαιολόγος όχι πολιτικός . Η ωραιότερη εποχή της ζωή μου ήταν όταν ήμουν υπουργός  Πολιτισμού.»

Ωστόσο, δεν έκρυψε ότι στεναχωρήθηκε όταν δεν εκλέχτηκε στην προεδρία του κόμματος και όταν δεν μπήκε στη Βουλή με το κόμμα «Δημοκρατική Συμμαχία» που είχε ιδρύσει μετά τη διαγραφή της από τη ΝΔ.

Μάλιστα με αφοπλιστική ειλικρίνεια και ως απλός άνθρωπος τόνισε: «Είχα σκεφτεί να εγκαταλείψω την πολιτική μετά τις εκλογές του 2012 και αν δεν γύριζα εγώ να δοθεί το μήνυμα της πανστρατιάς και του εύρους της παράταξης θα υπήρχε πρόβλημα. Θα ήταν πολύ εγωιστικό να εγκαταλείψω αλλά είχα χάσει και την μαμά μου, δεν είχα μπει και στην Βουλή, ήμουν χάλια» .

Εκτιμώντας τη σημερινή συγκυρία, δεν απέκλεισε την πρόωρη προσφυγή στις κάλπες το καλοκαίρι.

Η κ. Μπακογιάννη ως ελληνίδα μητέρα ξεκαθάρισε προς πάσα κατεύθυνση ότι όποιος πειράξει τα παιδιά της «θα τον φάω».

Μίλησε επίσης για ψευδή και συκοφαντικά δημοσιεύματα στο παρελθόν τα οποία την έθιξαν και την προσέβαλαν.

Αναφερόμενη τέλος, για τους λόγους που δεν άλλαξε το επώνυμό της, επισήμανε ότι «δεν άλλαξα το όνομα μου γιατί  όλοι με γνώριζαν ως Μπακογιάννη  και ήθελα να έχω το ίδιο όνομα με τα παιδιά μου»



Πηγή : koolnews.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου