Τέλος σε διαμάχη μηνών έθεσε η χθεσινή παραίτηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ) Γρηγόρη Δημητριάδη. Ο πολιτικός του προϊστάμενος είχε επανειλημμένως εκφραστεί με τα χειρότερα λόγια εναντίον του, παρά το γεγονός ότι δεν επικοινώνησε ποτέ με τον επικεφαλής του εποπτευόμενου από τον ίδιο οργανισμού. Παρά τις συνεχείς «οχλήσεις» του κ. Δημητριάδη μέσω επιστολών προς τον υπουργό Υποδομών, ο Χρ. Σπίρτζης δεν ανταποκρίθηκε. Δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ υπουργείου και ΟΑΣΑ υπήρξε η γενική γραμματέας Μεταφορών Πέπη Πέρκα. Ο ίδιος ο κ. Δημητριάδης περιέγραφε τη συνεργασία του με την κ. Πέρκα ως εξαιρετική, ωστόσο η έλλειψη επικοινωνίας με τον αρμόδιο υπουργό δυσχέραινε το έργο του στις συγκοινωνίες.
Από το περιβάλλον του κ. Σπίρτζη υποστηρίζουν ότι είχε ζητήσει, μέσω της γενικής του γραμματέως, την παραίτησή του, κάτι το οποίο διαψεύδεται κατηγορηματικά από τον ΟΑΣΑ. Την Παρασκευή «έσπασε» η σιωπή μεταξύ των δύο ανδρών, όταν ο κ. Σπίρτζης στην πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία με τον κ. Δημητριάδη ζήτησε από τον δεύτερο να έχει έτοιμη την παραίτησή του. Εκείνος, ανταποκρινόμενος στην παράκληση του υπουργού Υποδομών, την υπέβαλε χωρίς καθυστέρηση τη Δευτέρα.
Σημειώνεται ότι ο Γρ. Δημητριάδης ανέλαβε τα ηνία του ΟΑΣΑ τον Δεκέμβριο του 2013 επί υπουργίας Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και κυβέρνησης συνεργασίας Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ.
Επί ημερών του κ. Δημητριάδη έγιναν σημαντικά βήματα προς την ολοκλήρωση δύο έργων τα οποία εκκρεμούσαν σχεδόν 10 χρόνια, οι διαγωνισμοί για το έξυπνο εισιτήριο και την τηλεματική στις αστικές συγκοινωνίες. Τα δύο έργα τα οποία ήδη «τρέχουν» αναμένεται να παραδοθούν στο κοινό εντός του 2016.
Το 2014 ο κ. Δημητριάδης εφάρμοσε νέα στρατηγική ενιαίου δικτύου (μετρό, ηλεκτρικός, λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ) με νέα προϊοντική πολιτική, μειώσεις τιμών και ανασχεδιασμό του συγκοινωνιακού έργου με αποτέλεσμα την αύξηση της επιβατικής κίνησης. Τα οικονομικά βελτιώθηκαν, η καινοτόμος εφαρμογή mobile ticketing (TfA tickets) για αγορά εισιτηρίων από το κινητό τηλέφωνο λανσαρίστηκε με επιτυχία, αναβαθμίστηκε η επαφή με τους πολίτες και η επικοινωνιακή πολιτική με τη δημιουργία νέας εταιρικής ταυτότητας (brand).
Πηγή : kathimerini.gr
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου