Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

Αμετανόητος ο Βαρουφάκης : Αν ήμουν πρωθυπουργός θα είχα εφαρμόσει το plan B



Απτόητος, παρά τις έντονες αντιδράσεις που ξεσηκώνει πλέον και εντός του ΣΥΡΙΖΑ με τις απόψεις του, ο Γιάνης Βαρουφάκης τάσσεται εκ νέου υπέρ της εφαρμογής του plan b με την κυκλοφορία παράλληλου νομίσματος, στη συνέντευξή του στην ισπανική "El Pais".

Όπως δηλώνει, μάλιστα, θα είχε ήδη επιλέξει αυτόν τον δρόμο αν ήταν εκείνος πρωθυπουργός στη θέση του Αλέξη Τσίπρα. Ερωτηθείς γιατί δεν πάτησε το "κουμπί ενεργοποίησης" του σχεδίου, ο κ. Βαρουφάκης απαντά ότι "η δουλειά ήταν αυτή ενός πρωθυπουργού" και προσθέτει:
"Η δική μου στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων μου ως υπουργός ήταν να αναπτύξω τα καλύτερα δυνατά εργαλεία για όταν θα ελάμβανε αυτή την απόφαση".

Ο ίδιος τονίζει ότι "υπήρχαν επιχειρήματα υπέρ του σχεδίου, υπήρχαν και επιχειρήματα για να μην πατηθεί το κουμπί", ενώ όταν του ζητείται να διευκρινίσει τι θα έκανε ο ίδιος, απαντά χωρίς ενδοιασμούς:
"Ναι (θα το έκανα) και το έχω πει δημοσίως, αλλά ήμουν στην πλευρά της μειοψηφίας και σέβομαι την απόφαση της πλειοψηφίας".
Στην ίδια συνέντευξη, ο πρώην ΥΠΟΙΚ ασκεί δριμεία κριτική στη συμφωνία της 12ης Ιουλίου. Σημειώνει ότι η συμφωνία είναι στην ουσία "μέρος του σχεδίου Σόιμπλε", και όχι εναλλακτική σε αυτό, και επισημαίνει πως "είναι σχεδιασμένη να αποτύχει" προδικάζοντας την αποτυχία της.
Μεταξύ των άλλων, στη συνέντευξή του στην "El Pais", ο κ. Βαρουφάκης δίνει συμβουλές στους Ισπανούς να... μην γίνουν Έλληνες.


Πηγή : ethnos.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου