Τις εργατικές κατοικίες του οικισμού Κυρακαλής Γρεβενών εγκαινίασε την Πέμπτη 25 Ιουνίου η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, ολοκληρώνοντας ένα σημαντικό έργο κοινωνικής στέγασης, η περάτωση του οποίου είχε μπλοκάρει για περισσότερο από 20 χρόνια.
Η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, δήλωσε: «Η σημερινή ημέρα είναι μία ημέρα χαράς και αισιοδοξίας, καθώς βλέπουμε να ολοκληρώνεται και να παραδίδεται στους ωφελούμενους ένα πραγματικό έργο πνοής. Ογδόντα νέες εξαιρετικές κατοικίες που θα ωφελήσουν πάνω από 300 συμπολίτες μας. Ένα έργο το οποίο ξεκίνησε πριν από 23 χρόνια αλλά μπλέχτηκε στα γρανάζια της ελληνικής γραφειοκρατίας. …».
Στην παρούσα φάση παραχωρούνται οι πρώτες 40 κατοικίες στους δικαιούχους που έχουν ολοκληρώσει τη σχετική διαδικασία ελέγχου, ενώ η διαδικασία συνεχίζεται για τους υπόλοιπους δικαιούχους και επιλαχόντες του οικισμού.
Το έργο δημοπρατήθηκε το 2003 από τον πρώην Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας (ΟΕΚ) και ολοκληρώθηκε από τη ΔΥΠΑ, η οποία, ως καθολικός διάδοχος του Οργανισμού, προχώρησε μεθοδικά στην ολοκλήρωση και την απόδοσή του στους δικαιούχους.
Ο οικισμός Κυρακαλής περιλαμβάνει συνολικά 80 κατοικίες, οργανωμένες σε συγκροτήματα διώροφων κτιρίων, καθώς και κοινόχρηστες υποδομές που έχουν σχεδιαστεί για την εξυπηρέτηση των κατοίκων. Παράλληλα, διαθέτει αίθουσα πολλαπλών χρήσεων και υποστηρικτικές εγκαταστάσεις που συμβάλλουν στη δημιουργία μιας σύγχρονης και λειτουργικής οικιστικής κοινότητας.
Μεταξύ των δικαιούχων περιλαμβάνονται πολύτεκνες οικογένειες, οικογένειες με παιδιά και δικαιούχοι που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, γεγονός που αναδεικνύει τον κοινωνικό χαρακτήρα του προγράμματος εργατικής κατοικίας και τη σημασία του για την τοπική κοινωνία.



0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου