Από την τραγωδία των Τεμπών έπρεπε να έχουν ξηλωθεί οι πάντες στον σιδηρόδρομο, και να έχει στηθεί από την αρχή με διοίκηση και υπαλλήλους που δεν είναι ανεπαρκείς και επικίνδυνοι. Αντίθετα όπως φαίνεται και μέχρι σήμερα παραμένουν να λειτουργούν τον σιδηρόδρομο επικίνδυνα για την ασφάλεια άτομα.
Ευτυχώς μια νέα τραγωδία έσωσε η τηλεδιοίκηση που λειτουργεί σωστά!!!
Την δικαιολογημένη και επιβεβλημένη παρέμβαση του προϊσταμένου της εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας Αριστείδη Κορέα, προκάλεσε το νέο περιστατικό με τρένο του Προαστιακού το οποίο παραλίγο να μπει στο δίκτυο του Μετρό στη Δουκίσσης Πλακεντίας.
Ειδικότερα, ο κ. Κορέας έδωσε εντολή για τη διενέργεια κατεπείγουσας έρευνας μετά την αποκάλυψη του παραπάνω περιστατικού, το οποίο έλαβε χώρα στις 9 Οκτωβρίου χωρίς ευτυχώς να υπάρξει κάποιο ατύχημα. Στο πλαίσιο της επείγουσας έρευνας την οποία θα διενεργήσει ο εισαγγελέας κ. Ανδρέου θα διερευνηθεί αν έχουν διαπραχθεί τυχόν αξιόποινες πράξεις και από ποια συγκεκριμένα πρόσωπα.
Περιστατικό με παρ' ολίγον εισόδου συρμού του Προαστιακού σε γραμμή του Μετρό στην Δουκίσσης Πλακεντίας σημειώθηκε στις 9 Οκτωβρίου σύμφωνα με έγγραφο της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) το οποίο επιβεβαίωσε το πρωί της Πέμπτης ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.
Σύμφωνα με τον κ. Τερεζάκη που μίλησε στον Real FM και τον Νίκο Στραβελάκη, τη λάθος εντολή έδωσε ο σταθμάρχης για τον οποίο είπε ότι έχει δώσει ήδη εντολή απομάκρυνσης για επανεκπαίδευση. Αντί να πεί ότι απωλήθηκε με συνοπτικές διαδικασίες κοροιδεύει τον κόσμο και τον εξοργίζει.
Όπως είπε για να δικαιολογήσει την ανεπάρκεια και την επικινδυνότητα των υπαλλήλων «πιθανότατα εκείνη την ώρα έπρεπε να μπει το Μετρό αλλά λόγω καθυστέρησης προηγήθηκε ο Προαστιακός χωρίς να αλλάξει χάραξη ο τηλεδιοικητής. Αυτό έγινε 500 μέτρα πριν να ξεκινήσει η σήραγγα».
Κατά τον κ. Τερεζάκη «ο μηχανοδηγός παραβίασε δύο φωτοσήματα, που του έδειχναν ότι μπαίνει σε γραμμή του μετρό και δεν σταμάτησε και ελέγχεται γι' αυτό».
«Το λάθος το έκανε ο σταθμάρχης καθώς έκανε μια χάραξη που αντί για τον προαστιακό, έστελνε τον συρμό στο μετρό. Από τα ευρήματα της επανεκπαίδευσης θα δούμε πού και αν θα συνεχίσει».
Ερωτηθείς, δε, για το αν η τηλεδιοίκηση έπιασε το λάθος του σταθμάρχη, ο κ. Τερεζάκης απάντησε «η τηλεδιοίκηση έδειχνε τα σήματα αλλά δεν αντιλήφθηκε το λάθος του σταθμάρχη γιατί εκείνος χάραξε σωστή διαδρομή, δεν έστειλε δηλαδή το τρένο σε γραμμή αντίθετης πορείας».
Στο έγγραφο της ομοσπονδίας για ό,τι συνέβη το απόγευμα της 9ης Οκτωβρίου περιγράφεται ότι ο μηχανοδηγός του συρμού του Προαστιακού αντιλήφθηκε ότι τα κλειδιά ήταν στραμμένα σε λάθος πορεία και τον έστελνε στο υπόγειο δίκτυο όπου δεν μπαίνει ο Προαστιακός.
Κατά τις πληροφορίες που μεταφέρει η ΕΦΣΥΝ η οποία έφερε στη δημοσιότητα το περιστατικό, ο μηχανοδηγός του συρμού του Προαστιακού αρχικά προσπάθησε να επικοινωνήσει 2-3 φορές μέσω ασυρμάτου με το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών χωρίς, όμως, να λάβει απάντηση. Τότε ο ίδιος φέρεται να αποφάσισε να μπει με πολύ μικρή ταχύτητα στην λάθος γραμμή με αποτέλεσμα όταν το τρένο πέρασε έναν αισθητήρα να «χτυπήσει» η τηλεδιοίκηση στο ΣΚΑ και έτσι να αποφευχθεί το ατύχημα.
Η ανακοίνωση της Hellenic Train για το συμβάν
«Η Hellenic Train ανακοινώνει ότι διερευνά τα αίτια του περιστατικού, που σημειώθηκε την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου, κατά το οποίο συρμός του Προαστιακού παραβίασε τις ενδείξεις εισόδου στη γραμμής του ΜΕΤΡΟ στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας. Η διερεύνηση πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, ενώ παράλληλα έχει ενεργοποιηθεί η πειθαρχική διαδικασία για την απόδοση ευθυνών. Το προσωπικό που εμπλέκεται στο περιστατικό έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα.
Η εταιρεία ακολουθεί αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας σε όλες τις διαδικασίες της και εφαρμόζει σύγχρονα συστήματα εκπαίδευσης και αξιολόγησης για το προσωπικό της.
Η Hellenic Train παραμένει προσηλωμένη στη συνεχή βελτίωση της ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου, αναλαμβάνοντας τις απαραίτητες ενέργειες όπου απαιτείται».
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου