Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024

Βγαίνουν οι κουκούλες των τρόλ του ΣΥΡΙΖΑ και αποκαλύπτονται - Ποιο τρόλ είναι η "Marka2"

 



Ένας στιχουργός υποστηρικτής υποστηρικτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Μωραΐτης, βγάζει την κουκούλα του τρολ «Marka2», και αποκαλύπτει ότι πίσω από την φωτογραφία μιάς γυναίκας κρύβεται ο πρώην διοικητής του Αγίου Όρους επί Τσίπρα Κωνσταντίνος Δήμτσας.

Αυτός ο συριζαίος στιχουργός Νίκος Μωραΐτης, απειλεί με νομικές ενέργειες τον Χρήστο Σπίρτζη που τον αποκάλεσε «επώνυμο τρολ» του Κασσελάκη στην πρωινή εκπομπή του MEGA, αλλά και τη «Marka2» που αναδημοσίευσε το απόσπασμα στο Χ, υποστηρίζοντας ότι πίσω κρύβεται ο Κωνσταντίνος Δήμτσας πρώην διοικητής του Αγίου Ορους. 

Συγκεκριμένα ο Νίκος Μωραίτης έγραψε στο Χ: «Ο κ. Κωνσταντίνος Δήμτσας, διορισμένος διοικητής του Αγίου Όρους από τον Αλέξη Τσίπρα ή αλλιώς Marka2 (ο λογαριασμός που διεξάγει καθημερινό ανελέητο πόλεμο στο Χ κατά του εκλεγμένου Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ), αναπαράγει δήλωση του Χρήστου Σπίρτζη, ο οποίος με αναφέρει ως «επώνυμο τρολ του Κασσελάκη». Εγώ στη ζωή μου με κουκούλες δε ζω. Ό,τι γράφω είναι ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ και αναλαμβάνω την ευθύνη του.

Κατόπιν αυτών:

1. Κύριε Δήμτσα, ανάκληση, συγγνώμη και την κουκούλα σας στην τσέπη.

2. Κύριε Σπίρτζη, ο όρος «επώνυμο τρολ» δεν υπάρχει. Υπάρχει ή τρολ ή ΠΟΛΙΤΗΣ.

Καταθέστε επωνύμως ότι είμαι έμμισθος του Κασσελάκη. Θα γίνει αμέσως αγωγή. Θα μου κάνετε τεράστιο δώρο».

Ακολουθεί η ανάρτηση του Νίκου Μωραΐτη :



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου